NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

0omar

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صاحي من النوم على مسج على تليجرام حد بيقولي نتعرف وبتاع لسا بدوس على النوتفكيشن ألاقيه مسح المسج وعملي بلوك
هو ايه العبط ده؟ يعني هو ولا هي كان باعت ليه من الأصل مادام هيمسحهم ولا هي مزاولة وخلاص

بتحصل عادي🙂

بتحصل عادي🙂
ما هي حركة مستفزة
مادام قررت تاخد الخطوة الأولى يبقى خلاص تستنى الرد قدر بقى إني نايم أو مشغول أو مليش مزاج أرد وخلاص إنما ليه المزاولة

ما هي حركة مستفزة
مادام قررت تاخد الخطوة الأولى يبقى خلاص تستنى الرد قدر بقى إني نايم أو مشغول أو مليش مزاج أرد وخلاص إنما ليه المزاولة
يعم عادي هي ممكن متردده

ممكن يكون بعتها بالغلط راح مسحا

ممكن يكون بعتها بالغلط راح مسحا
يعني جاب الاكونت باليوزر نيم اللي هو نفس اسمي وحاطط نفس صورتي وبعت تلات مسجات منهم واحدة فيها اسمي وكل ده بالغلط

يعني جاب الاكونت باليوزر نيم اللي هو نفس اسمي وحاطط نفس صورتي وبعت تلات مسجات منهم واحدة فيها اسمي وكل ده بالغلط
لا صعبه دى

يعم عادي هي ممكن متردده
طب تراعي إن فيه انسان الفضول هيقتله عايز يعرف مين اللي بعت وجاب الاكونت منين اصلا

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
صاحي من النوم على مسج على تليجرام حد بيقولي نتعرف وبتاع لسا بدوس على النوتفكيشن ألاقيه مسح المسج وعملي بلوك
هو ايه العبط ده؟ يعني هو ولا هي كان باعت ليه من الأصل مادام هيمسحهم ولا هي مزاولة وخلاص
حاجه بضان اوي
انت منين يحب

جربت بقي تتعرف ويقولك انا ديوث واحب تنيك اهلي قدامي ولما يدوب تسخن وهو يجيبهم زي الجاموسة ويعملك بلوك 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربت بقي تتعرف ويقولك انا ديوث واحب تنيك اهلي قدامي ولما يدوب تسخن وهو يجيبهم زي الجاموسة ويعملك بلوك 😂😂
مليش فيهم بس جربت الحركة البضان دي كتير فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%