NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبير وصديقتها ميار مع خالد ( علاقة ثلاثية بين بنتين اندرايدج ١٩ سنة وصديقهم ) الجزء الثالث

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,716
نقاط
18,302
اشتغلت نار الحشيش وبدأ الدخان بالتطاير
دخان جوب الحشيش المخلوط بدخان التبغ مع دخان الدبوس داخل الكوب
تتبادل عبير وميار الأنفاس واحدا تلو الأخر
ميار : ماتيجي تديني باك ياعبير
عبير : تعالي هقطع نفسك
أمسكت عبير بالجوب ووضعت الكوب جانبا
نفخت علي نار الجرب لازاحة أي رماد حتي لا يتساقط بفمها
قلبت الجوب رأسا علي عقب وصنعت بفمها دائرة حول فم ميار وبدأت في النفخ لتمتلئ رئتيها بالدخان أشارت لعبير بالتوقف
ميار : خخخخخ احاااا انا هروح ازاي كدة انا بايظة
عبير : الدخانة دي فاجرة نيك امسكي الكوباية دي شوية
ميار : كوباية ايه بقولك بايظة الساعة كام معاكي
عبير : الساعة سبعة الا ربع
ميار : أم البضان امي هتضرب عليا تقولي تعالي علشان العلق ابوكي
عبير : ماتتلمي يابت دا ابوكي
ميار : فكك مني والنبي نفسي كدة انطلق براحتي اعمل اللي انا عيزاه محدش يقولي رايحة فين وجاية منين ألبس اللي عايزة ألبسه
عبير : نعم دا علي أساس مابتعمليش كدة الحوار الاخير دا اللي خلاهم قفشوا عليكي
ميار : يالهوي ماتفكرنيش كنت سايحة اوي ياعبير وشوقي جارنا بيفرشني في المدخل الواد كان مورم شفايفي وبزازي
عبير : اوعي يكون عمل معاكي حاجة
ميار : هههه لا مش للدرجادي أنا ليا آخر أي نعم جريئة ومش في دماغي بس ليا حدود اللي يفكر يعديها انا اللي انيكه
عبير : أيون عرفاكي شريفة اوووي 😂😂
ميار : شريفة وعفيفة وشرفي بغسله بالليفة 😂😂
عبير : ليه مين نطرهم علي شرفك 😂
ميار : هخخخخخهههخهخ
عبير : ايه بتضحكي علي ايه
ميار : أصل ابويا قفشنا والواد خلاص هيجبهم علي العباية 😂 أبويا بدخلته خلاه جابهم في البنطلون 😂😂😂
عبير : يابت الفاجرة ومش عيزاه يقفش عليكي انتي بقيتي جاحدة
ميار : ماعرفش ياعبير مالي بقيت بعشق السكس اوي بقيت خايفة اعمل في نفسي حاجة الحاجة كلها عايزة تنام معايا الكل شايفني لبوة وهموت ع النيك
عبير : ماتفهمنيش غلط بس بشرتك بعيونك بملامحك بجسمك سكسي اوي ياميار
ميار : ههههه فكرتيني بواحد كان بيعاكس بس كان صريح اوي في معاكسته
عبير : هههه ازاي بقا
ميار : وانا معدية من جنبه يا عبير عنيه مش سايبة وشي الواد ولا بص لاي حاجة تانية غير وشي وراح راقعني كلمة ولعتني
عبير : قالك ايه ؟!
ميار : عمال يبص لوشي وراح قايلي أيوة ع الوش المومس اللي يهيج دا
عبير : عنده حق الفاجر دا قري وشك صح 😂 انتي بجد فعلا وشك هايج اوووي ياميار
ميار : ايه هيجك انتي كمان يعني 😂
عبير : عملت نفسها مش واخدة بالها : استني كدة اجيب الفون
ميار : طيب ويلا علشان نتوكل بقا انا قافلة تلفوني علشان عرفاهم هيضربوا عليا
عبير : شحن ٢٥ في المية
ورجعت قعدت جنب ميار علي كرسي الانتريه الكبير
فتحت عبير الموبيل
عبير : اشغل الفيلم
ميار : بس وطي الصوت علشان صوته عالي
عبير : دا الصوت أكتر حاجة كانت مهيجاني
اشتغل الفيلم الفتاة الاولي داخل المنزل تقرأ في كتاب تتصل بها صديقتها تخبرها انها قادمة في الطريق لقضاء اليوم معها
وصلت صديقتها ودخل الاثنان المطبخ لاعداد الطعام
وقع بعض الزيت علي تيشيرت صديقتها أخبرتها الاخرى أن تذهب لغرفة نومها وتفتح الدولاب وتخرج ماتريد من الملابس وترتديه
دخلت صديقتها غرفتها لكنها وجدت زوج صديقتها نائم علي السرير يرتدي بوكسر فقط اقتربت من البوكر وشمت رائحة قضيبه في حب استطلاع وتطفل واخرجت تيشيرت وارتدته بسرعة حتي لا تستعجلها صديقتها صاحبة البيت واختارت احدي الملابس المثيرة ورجعت الي صديقتها في المطبخ
جرحت السكين احداهن وكانت بينهما علاقة سحاق فبدأ الاخرى في مص جرح صديقتها ومص أصابعها ثم زادت حدة الهيجان حتي اشتعلت الصديقتان وصارا يقطعان شفاه بعضهما من القبيل وتعالت الأهات
عبير : ميار
ميار : ايه ياعبير
عبير : انا هجت اوووي
ميار : احححح وانا هجت اكتر منك
ميار وأثناء مشاهدة الفيلم تمد يدها الي يد عبير وتضعها فوقها
يشاهد الاثنان الفيلم وسط دعك الأيادي ببعضها
بدأت عبير بعض شفايفها بينما ميار تقترب برأسها ناحية رقبة عبير تستند عليها
وعبير لا صوت لها غير مممممم
طبعت ميار بوسة علي رقبة عبير جعلت من عبير مغيبة لا تدرى مااقول
عبير : اااه
ميار تقترب من شفايف عبير وتطبع قبلة تحت شفايفها اللي كانت كلها روج احمر
بدات ميار في تقبيل شفايف عبير وسط أهات متبادلة
عبير : اوووف يخربيتك انا رايحة نيك يا ميار
ميار : احححح اول مرة اخد بالي ان شفايفك جامدة كدة
عبير : أي شفايفي بقا
ميار مش راحكة عبير بوس حنين برومانسية وعبير بدأت أيضا بتبادل البوس مع ميار واشتعل الاثنان تقبيلا في شفاه بعضهما
اختلط الروج الأحمر لعبير بالروج البينك لميار وتعالت أصوات الأهات مع صوت آهات الفيلم
نامت عبير علي ظهرها علي السجادة في الارض ونامت فوقها عبير
فردت ميار ذراع عبير علي آخره وأمسكته بشدة حتي لا تقاوم عبير ميار وهي بتبوس شفايفها
عبير : ااااه سيبي دراعي ياميار
ميار : لما اخلص علي شفايفك
عبير : ااااه حرام بقااااا مممم يخربيتك سيبي ايدي بس
ميار : مش هسيبك من تحتي ياقلبي
عبير : اووووف وقاومت عبير حتي خلصت يديها من يد ميار
ظنت ميار أن عبير تريد التراجع لما حررت يديها لكن كان لعبير رأي آخر
أمسكت عبير برقبة ميار واحتضنتها وصارت هي من تقبل وتبوس شفايف ميار خخخخخ انتي اللي بدأتي بقا
ميار : اااااه براحة طيب عليا
عبير : وانتي رحمتيني خخخخخخ
مدت عبير يدها نحو صدر ميار وبدأت في امساك صدرها والتلاعب به وسط آهات ميار الغير طبيعة والتي أشعلت عبير أكثر فأكثر ومدت يدها داخل تيشيرت ميار وأمسكت بصدرها
عبير : بزازك طرية اووووي
ميار : علشان يعجبوكي ياقلبي
ومدت ميار ايضا يدها الي صدر عبير وكلاهما يبوس شفيف الاخر
خلعت عبير وميار التيشيرت وبقيا بالبرا
نزلت ميار علي صدر عبير
امسك بصدرها ابدأ في تقبيله
باست بزازها الاتنين وعضت حلماتها
ميار : بزازي اللي طرية امال بزازك دي ايه اوووف كسم حلماتك فاااجرة
عبير : أي بتقولي ايه تاني
ميار : بقولك كسم حلماتك
عبير : اااه بحب كدة اوووي
ميار : بتحبي الشتيمة وقت النيك
عبير : فشششششخ يالبوة
ميار : خخخخ كدة هفشخ كسمك يابت الوسخة يانجسة
عبير : احاااا بعشق كلمة يانجسة دي
ميار وهي ترضع بزاز عبير وتمص حلمات بزازها الوردية
خخخخخ كنتي فين من زمان ياعلقة خلتيني اتفضحت مع المعرص شوفي شفايفك وبوسف اجمل وافجر
عبير : بجد مايرو انفع يعني
ميار : انتي فاجرة اووووي ونفس دماغي
عبير وهي ترضع بزاز ميار ووسط الأهات ازاي نفس دماغك
ميار : بعشق الشتيمة والسفالة والعنف
عبير : ماتعلميني ابقي شرشوحة معاكي ونبقي شراميط لبعض وبس
ميار : أنا شرموطتك الوسخة يامنيوكتي هعشر كسمك وانيك لحمك الفاجر لما اورمه
عبير : خخخخخخ ااااه بزازي ولعت من شفايفك ياشرموطتي كلبتك عبير كسها ولع
ميار : اااااه
وبدأت ميار في بعبصة عبير
عبير : تصدقي نفس الدماغ انا بعشق البعبصة اوووي جوز اختي قبل مايطلقها لما كانوا مخطوبين او كانت تيجي زيارة كنت بلمحه في المطبخ بيبعبصها كان نفسي اوي يعمل معايا كدة
ميار : كسم جوز اختك انتي لبوتي انا بس اللي هبعبصك وبدأت ميار في بعبصة عبير من فوق البنطلون بعنف وسط الشخر والاهات والشتايم المتبادلة بين عبير وميار
بدأت ميار في النزول الي بطن عبير حتي وصلت الي زرار البنطلون ونازلة بوس في بطنها فتحت الزرار
صرخت عبير ااااه هتعملي ايه ياميار
ميار : هقطعلك كوكو بتاعك
عبير : اووووف بلاش ياميار انا خايفة
ميار : اطمني انتي بين ايد ميار حبيبك وطبعت بوسة رقيقة بحنية علي شفايف عبير تطمنها وتهديها
فتحت ميار زراير البنطلون ونزلته وفتحت فخذ عبير وهي نايمة علي ضهرها
عبير : ااااه
ميار قربت شفايفها من فخاد عبير تبوس فخادها وتعضهم بحنيه لحد مانزلت علي كس عبير تبوسه وسط صراخ عبير وهيجانها الغير طبيعي
ميار : خخخخخ كسك والع نيك ونزلت بوس في كسها بشفايفها وتشد شفرات كس عبير بشفايفها وعبير بتمص شفايفها وقفلت بفخادها ورجلها علي رقبة ميار وهي بتلحس كسها
ميار نازلة في كس عبير لحس ومص وبوس
قربت ميار صباعها الوسطي من طيز عبير وقالتلها عيزاني ابعبصك يامنيوكة
عبير : اوووف بعبصيني اوووي ياشرموطتي انا مميوكة تحت شفايفك
ميار : خخخخخخ اشخرى يابنت الوسخة يازانية وانا بلحس كسك وبعبصك
عبير : خخخخخخخ احااااااااا بعبصيني بقا
ادخلت ميار صباعها في خرم طيز عبير فصرخت عبير اااااه اووووي ياميار ياوسخة
ميار : انا ميار الوسخة اللي هتنيكك يافاجرة يامومس
عبير : وانا كلبتك الممحونة افشخي كسي لحس وطيزي بعبصة
ميار وهي نازلة بعبصة في خرم طيز عبير ولحس في كسها ماسكة بز عبير بيدها التانية ونازلة في بزازها دعك
أشارت عبير لميار انها عايزة تلحس كسها هي كمان
نزلت عبير بنطلون ميار وبشفايفها نزلت الأندر البينك اللي كانت ميار لبساه تحت البنطلون ونزلت بعبصة في طيز ميار وميار تصرخ من المتعة
ميار : خخخخخخخ ااااه انتي اجمد من أم يارا فشششخ كسمك ايه دا وعبير نازلة في كسها لحس
عبير : خخخخخخ هفرجك الشرمطة يابنت الشرشوحة ياوسخة
ميار : ااااه اووووف حسسيني اني علقة اووووي نفسي اتناك اووووي نكيني ياميرو افشخي لحمي انا نجسة بين ايدك
عبير : اووووف علي كلامك هيجني اكتر يابنت الوسخة يامنيوكة يازانية
ميار : ااااه انا ممحونتك ياقلبي
عبير : خخخخخخخخ تعالي نعمل 69
ميار : ايوا بقا مانتي شرموطة اكتر مني وتعرفي الوضع دا
عبير : أنا بعششق كسمه نيك اووووووي
نامت عبير وميار بوضعية 69 وبدأت كل واحدة في لحس ومص كس الأخرى وسط الصراخ والاهات والشتايم والكلام الابيح والشخر
وفجأة رن هاتف عبير
انتفضت عبير وميار علي رنة الهاتف وكان المتصل ام عبير
ميار : هي الساعة كام
عبير : الساعة سبعة ونص
ميار : خخخخخ احاااا كفاية كدة امي هتكمل نيك فيا
عبير : نيمت ميار ع الارض خخخخخ محدش هيقومك من تحتي ونزلت في شفايفها بووووست وكس عبير علي كس ميار نازلين دعك في كساس بعض وسط الهيجان والاصوات
ميار : خخخخخخخ ااااااه افشخيني ياعبير عايزة أجبهم علي كسك
عبير : خخخخخخ احاااااا قربت انزل وانتي ونزلت بوس في شفايف عبير ومص في لسانها وكس عبير نازل دعك في كس ميار
ميار : قربت اجبهم اااااه هغرقك اوعي هجبهم عليكي
عبير : هاتيهم علي كسي
ميار : بتحبي كدة يعني اااااه
عبير : بعشششق كسم كدة نيك اوووووي بعشششق الرجالة تنزل علي وشي كمان
ميار : ااااااه هجبهم عليكي ااااه
عبير : ااااااه وانا هجبهم عليكي اااااااه
ميار : هاتيهم ياقلبي غرقي كسي وجسمي بلبنك اااااه
ااااااااااه اووووووف احااااااا يخربيت كسمك كدة اووووف
عبير : اااااه لبنك سخن اووووي ياميار
ميار : مولع من كسك اللي فشخه انتي طلعتي فاجرة امر مني
اااااه ياديكي احنا بهدلنا الدنيا ههههه احاااااا
الموبيل رن تاني ام عبير
عبير : يلااا طيب نظبط الدنيا هنا علشان نلحق نمشي
ميار : لا ياحلوة انتي تقفلي الشقة زي ماهي وتاخدي المفتاح معاكي ونيجي بكرة نظبط الدنيا علشان ابويا هينيكني من بعدك
عبير : مممممم ماشي وابقي هاتي معاكي ام يارا
ميار : هههه احلوت في عنيكي ام يارا دلوقتي عايزة منها ايه 😂
عبير : ههههه افضلي اضحكي بكسمك زي اللبوة المتناكة كدة
ميار : انا لبوة ومتناكة ليكي انتي ياشرموطتي ياعلقة
عبير : موووووووواه وطبعت بوسة علي شفايف ميار
يلاااا بقا قفلي النور يلااااا بينا
للقصة تكملة .......
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%