NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبر / عبري عن متعتك في النيك

بحب انيك الكس وامص التم واللسان

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى و اه كسي مبلول
اعشق البنت لما تكون سخنه و ملعه و انا نايم فوق منها و هي نايمه علي بطنها و انا شغال نيك في طيزها و احيبهم و اشخ كمان في طيزها دي متعه فشيخه

المرفقات

864.7 KB · المشاهدات: 17
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى
المتعه بالنسبة لي هي أن اري المتعه بعيون حبيبتي واسعي دائما لسعادتها

• عجبني
التفاعلات: Hus9، احمد العربى و اه كسي مبلول
ان تكون مرات ديوث او امه او اخته 🤤🤤🤤

• عجبني
لما يبقا معاك اسليف تحت رجلك دي بمتعة اي سكس ف الدنيا

• عجبني
الرومانسية

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي, Hus9, احمد العربى و 3 آخرين
لما مراتي تمصلى و انا بتفرج علي سكس

• عجبني
تنام مع واحده شقيه بس

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى، ديوث وأفتخر و اه كسي مبلول
لما اخليها ت squirt تجيبهم نافورة

• عجبني
المتعت في النيك أن انا تنظر من شباك وأنت يأتي من خلفي ويدخل زب انت في كسي شويت شويت وانا تنظر من شباك وانت يشدني من شعري ويدك زبك القوي في كسي وانا تصرخ من متعت ومن شهوت وتقول اااااااااااااهههههههههههههههههههه نيكنييييييييييييييي ويسمع جيران صراخي وكله يعرف اني تنتاك مع فحل قوي زبه صلب... حقيقتن انه متعت كبير

• عجبني
التفاعلات: Hus9، احمد العربى و ماستر ابراهيم
لما تنيك واحده هايجه و تعقد تتطنطط على زب كده

• عجبني
  • حبيته
المتعت في النيك أن انا تنظر من شباك وأنت يأتي من خلفي ويدخل زب انت في كسي شويت شويت وانا تنظر من شباك وانت يشدني من شعري ويدك زبك القوي في كسي وانا تصرخ من متعت ومن شهوت وتقول اااااااااااااهههههههههههههههههههه نيكنييييييييييييييي ويسمع جيران صراخي وكله يعرف اني تنتاك مع فحل قوي زبه صلب... حقيقتن انه متعت كبير
احلى متعه لما اشد الشعر و اسمع الصويت بتعها و ارزع فى كسها بيه

• حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول
المتعة كلها في استسلام البنت الي معاك

• عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا وحشتينى جدا و سعيد انى شوفتك فالمنتدى الجديد .. ثانيا اللى بيسعدنى فالنيك انن الانثى اللى معايا تكون متفاعلة و رومانسية و نكون كأننا جسد واحد اثناء العلاقة و زوبرى يفرك كل حتة فى كسها و جسمها و تصرخ من نيكى ليها

• عجبني
  • حبيته
النيك يا عزيزتي هو رحلة يقوم بها شخصان يتقاسمان خلالها أحلى متعة وأطيب لذة وأروع المشاعر والأحاسيس...

• عجبني
  • حبيته
اولا وحشتينى جدا و سعيد انى شوفتك فالمنتدى الجديد .. ثانيا اللى بيسعدنى فالنيك انن الانثى اللى معايا تكون متفاعلة و رومانسية و نكون كأننا جسد واحد اثناء العلاقة و زوبرى يفرك كل حتة فى كسها و جسمها و تصرخ من نيكى ليها
الحقيقة انا لا تنتاك الا مع من يجعلني تصرخ من متعت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد العربى و كريم الحال
الحقيقة انا لا تنتاك الا مع من يجعلني تصرخ من متعت
اوعدك لو جمعنا سرير واحد هتصرخى من المتعه و تحسى بأكلان جوا كسك ميطفيهوش غير لبن زوبرى

• عجبني
النيك هي متعة يقوم فيها كل طرف بامتاع الاخر بكل الوسائل بدون اي قيود كل شئ مباح للطرفين بشرط عدم إيذاء اي طرف بدنيا ويجب قبل كل شئ رضي الطرفين عن كل شئ

• عجبني
التفاعلات: رسام المشاعر و احمد العربى
المتعه ف المداعبة والتحسيس الاول وبعدها بوس كل حته ف الجسم من اول الشفايف والنزول ع الرقبه ورضاعة البزاز بجنون وشهوة لغاية مايوصل للحس الكس ويلحس ويشفط فيه اوف لغاية مانزل عسلي وشهوته ع فمه ويقوم بايسني والحس شهوتي من ع شفايفه وامص لسانه وابلع ريقه واقوم امص وارضعله بتاعه واشفط بيضانه وامصهم اوووى وبعدين يدخله فيا ويخلي صوتي يجيب اخر الشارع طبعا مع الكلام الل يهيج ويولع والشتايم
تعالي خاص

كل عضو أو عضوة يكتب / تكتب عن ما يمتعه في النيك بجملة او جملتي او ثلاث جملة والاخرين يعلقوا على كلامه أو يكتبوا ما يمتعهم اكثر في النيك... أنا الان ستكتب عن متعتي عندما تنتاك مع زب لزيز:
" الجلوس على زب متصب متعت لا متناهي"... اكتبوا تعليقاتم وكلماتكم الموجز عن متعت النيك...
تعالي وانا اقعدك عليه واخلي صوتك يسمع الجيران

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%