NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
تقريب كل الي هنا كده
يعني لو هتكلم عن نفسي انا كده
في الطبيعي عندي بيت وزوجه محطرم
بس هنا إنسان تاني

• عجبني
التفاعلات: Emmy90
بتواجهني نفس المشكله تقريبا خصوصا اني كان ليا تجارب سابقه وكان معظمها في فتره انا كنت في أسوء حالاتيفيها وكنت بهرب بالحاجات دي وبقيت شبه بعتمد عليها .. ولنا عدت الفتره دي بقى صعب اكبت احتياجي لحاجه زي دي لحد لكا تصالحت معاها وانها كدا كدا احتياج فطري وكدا كدا هحس بيه، المشكله تكمن في ان الحاجات دي بتحب المشاركه زي انك تتكلم مع حد وتحكيله وبتبقى ممتعه لما بتبقى مع الجنس الآخر، لكن لما كنت بحكي لحد عن حاجه كان يا إما بيشوفني بألف مثلا علشان اوصل لغرض او كان يبدأ يحكم عليا .. في النهاية النصيحه اللي انصحك بيها هي شوفي حد زيك تتكلمي معاه يا الأفضل متحكيش لحد أبدا وتصالحي مع احتياجك دا لانه عادي

• عجبني
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
لا انتي عاديه جدا علي فكره, انا عايش بشخصيتين زيك بالزبط

• عجبني
كلنا كدا

لا عادي مش محتاجة

كل المنتدى كدة

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
منغير فلسفه كتير انتي لا محتاجه دكتور نفسي ولا غيره وفي الغالب اغلبنا كده محدش فينا مش عنده شهوة طبيعي انك تبقى عايش حياتك وملتزم وقدوه للي حواليك ومفيش مانع تفرغ شوية من طاقتك مع حالك المهم تحافظي على نفسك ومش تقعي في الغلط ومش تسمحي لحد يستغلك وتكوني لعبه في ايده اسف اني طولت في التعليق يمكن دية اول مره اعلق لحد على حاجه في المنتدى

• عجبني
التفاعلات: خالد اخصائى مساج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

على فكرة انتى طبيعية جدا وكلنا هنا بنفس حالتك فى المجتمع والشكل العام ملتزمين ومحافظين بس النفس البشرية تحب كل ما هو ممنوع من قيود المجتمع للاسف ده مشكلة الثقافة فى المجتمعات الشرقية

• عجبني
مش لوحدك على فكرة

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
مستغرب ان كله داخل يقولها دا عادي !، واحنا كلنا كدا، كانه بيقولها شابووه انت كدا صح
الصح ان كلنا المفروض نبطل نيجي هنا، انا و انتي و الناس دي كلها، كلنا لازم نقاوم نفسنا و نجاهد، انما نقعد نقول طبيعة و غريزة و المجتمع العربي و الاوروبي و منظمة الامم المتحدة دا بيبقى تبرير للي بنعمله مش اكتر عشان نخفف الشعور بالذنب
فانت مش محتاجة تروحي لدكتور ولا حاجة، بس محتاجة تعرفي ان انتي هتقعدي تحاربي في نفسك انك ماتجيش هنا و ان وجودي و وجودك هنا غلط مش عادي و لا حق من حقوقنا و هنتحاسب على كدا

كلنا 🥲

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول، Moheb sex و Ahmed1989
كل واحد فينا ليه كذا شخصيه بتطلع فى الوقت المناسب

متقلقيش اغلب الي هنا كده

تحياتي
حابب اوضح ان احنا عشنا بشخصيتين واكثر عشان نحسن نفسنا مثل شخصية ١ فيها كذا و ٢ فيها كذا بعمل تماذج للشخصيتين يطلع ٣ ال انت حاسبها افضل حاجة بس مع الوقت هتلاقى شوائب ١ و ٢ و هكذا ........

معلش نقطة حابب اوضحها لكى ممكن ميكنش ليها علاقه بالموضوع بس هى مهمة لكل انسان بالاخص العربى

المجتمع العربى لا يضر المرأة ولا الرجل ولا يزعج غريزتك الجنسية
انما هو مجتمع راقى ذو عزة عالية واضح لا يحب الانحراف عن طريقه
طب ايه ال بنسمعه هذه الأيام
هقول انتوا بتسمعوا من أشخاص مضلله و مواقع مشوهة لحقيقة هذا المجتمع

و كما يذاع ان صح ان الاعين على المرأة العربية فى هذا المجتمع فما المشكلة مجتمعنا العربى يهتم بالمرأة و يخاف عليها وعلى سمعتها .....
طب ليه احنا مش عاوزين حد يخاف علينا ؟؟؟؟
هقولك المرأة مديرة شؤون المنزل و الاسرة
اى المستقبل اى القدوة .....
طب انا مش عايزة اصبح قدوة لحد
للاسف مش بأرادتك مادام عايشة على ارض بها بشر يبقا فى بشر ها يتأثر بكى

طب انا ليس لى شأن فى الكلام ده كله انا عايزة حريتى فى اللبس و المشى و السهر و شرب السجائر و الشيشة و الخ... و المجتمع ال متعفن العربى يفرض على صورة لا احب ان اكون فيها ها قول لى دفاعك عن مجتمعك العربى

اولا الحرية ليها مفهوم خطأ مترسخ فى عقول معظم العرب و الذى يحاول جاهدا الى ترسيخه اكثر فى كل العقول
"" وهو انا حر/ه اعمل ال انا عاوزه مادام فى مصلحتى ولا يضرنى انا خلاص ""

طب قول لى المفهوم الصح
"" هو انا حر/ه فى كل حاجة بس من غير ما تضرنى ولا تضر العالم و البشر المحيطين بيا مباشر او غير مباشر "

طب تطبيق هذا المفهوم على موضوع ال لبس
هو : انا فتاة ذات انوثة طاغية لابسة لبس مقطع او ديق او قصير او ....... و انا شاب ذو شهوة عارمة لا يفرق معى اتحبس ولا اتسجن ولا اموت انا خلاص ها اغتصب البت ديه او اتحرش بيها او ..... مش ده ضرك ولا لا

طب انا مالى ما الغلط عليكم اهو (( الرجال ))

فعلا الغلط علينا بس برضوا فى غلط عليكى
مش ممكن انجذب لمفاتنك عشان مظهراها او يمكن واخد مخدر او منشط و وجد مثلك حفزته
انما لو لبستى لبس واسع ايه المشكلة

طب انت مسمعتش عن حالات التحرش ب الفتيات المحgبات و المنقbات

ايوة سمعت بس انتى شوفتى المعدل بتاع التحرش بيهم كام 5% لا يتعدى
طب ايه الوصلو لهذه النسبة
الفيديوهات ذات الاغراض الدنيئة المضللة التى تضع هذه المرأة المحترمة فى وضع سئ وقذر و مشين

ماشى خلاص فهمت ان احنا بنأثر على الرجال و الانفس المريضة و ان اللبس الفضفاض المحترم حماية ليا و لشباب الوطن حاجة كمان ؟؟

للاسف ايوة بس انا تعبت وطولت عليكم و عليا
وتنويه اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية (( يا ليت اكون قلته صح ))

معلش طولت جدا عليكم
تحياتي لكى ولكل قارئ
قلته صح ياعم مرحب مش تقلق و الكلام الصح وى كلامك محدش بياخد باله منه

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
تسلم يا برنس

بس مش فاهم اخر جملة 😅
ولا انا و**** 😂

قصدى ان كلامك صح و الكلام الصح محدش بياخد باله منه

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
ولا انا و**** 😂

قصدى ان كلامك صح و الكلام الصح محدش بياخد باله منه
حاجة عامة مؤسفة اما انا ولا يهمنى الضرر واقع عليه هو انا بنصح او بتكلم ل ال بجد عاوز يفهم و يسمع

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
منك نتعلم
حاجة عامة مؤسفة اما انا ولا يهمنى الضرر واقع عليه هو انا بنصح او بتكلم ل ال بجد عاوز يفهم و يسمع
يا عم النااس

• حبيته
التفاعلات: مرحب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%