NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Emmy90

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: adham44, السا فل, fucker one و 67 آخرين
اهلا
مش لازم تربطي بين الاحترام و بين الجنس
لان الجنس حاجة و احتياج طبيعي… و ايظا غريزة! يعني مثله مثل الاكل و الشرب و الامان!
بالنسبة الى تقنين المجتمع للجنس داخل دواير احيانا تبقى ضيقة علينا… هنا يكمن المشكل
خاصة للمرأة في العالم العربي، فهي تحت المجهر.
لكن عندما تعلمين ان لك حق في جسدك، و في تجاوبك و في متعتك… ستتوسع تلك الدائرة التي تخنقك.
لست مطالبة بفضح ميولك، و لا بفضح ما تفعليه في غرفة النوم لتحسسي انك صادقة! المهم ان تحوني صادقة مع نفسك! انا الباقي فهو فقط لحماية نفسك من اذى المجتمع لك و ظلمه…
لا تكوني قاسية على نفسك…
بالنسبة للطبيب النفسي، فلما لا، احيانا يساعدنا على توجيه اسئلتنا و على التفكير، هو او هي، لا يعطونا حلولا، بل يكونان مثل شخص خارجي، له من المعرفة ما يكفي ان يستمع و يوجهنا دون احكام مسبقة… دون تلك الاحكام المستندة على الدين، و الاهل و المجتمع.

• عجبني
التفاعلات: فتحية الهايجة, Elegance, البوب الكبير اوي و 6 آخرين
شكرا علي ردك الراقي تسلم ♥️

• عجبني
التفاعلات: Elegance، GrownyWashingtonJR و Amigod
شكرا علي ردك الراقي تسلم ♥️
هناك نساء في المنتدى، يمكن اغلبهم في وضع مختفي.
احنا نرحب بيكي تفضفضي 🌺 على الاقل تحسي انك مش وحدك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Elegance و Emmy90
الجنس متعة الحياه

• عجبني
التفاعلات: Elegance و Emmy90
هناك نساء في المنتدى، يمكن اغلبهم في وضع مختفي.
احنا نرحب بيكي تفضفضي 🌺 على الاقل تحسي انك مش وحدك
اهلا بيك ♥️

• عجبني
التفاعلات: Elegance، لحب كل الناس و Amigod
حتى انا لو ما نعملش كده حنتاكل اكيد

• عجبني
التفاعلات: Jan 6 و اربعينى رومانسى
عارفة ان اغلب اللي هنا رجالة وصعب الاقي ست زيي بجد ،، بس انا عايشة بشخصيتين واحدة محترمة اووي قصاد الناس وواحدة بتحب تقرا وتسمع تشوف كل انواع الجنس والقصص الجنسية يمكن لان مريت وشوفت في حياتي حاجات كنت بحسبها خيال ،، حاسة اني محتاجة دكتور نفسي
معظمنا كده رجاله وستات عايشين بشخصيتين وإلا مكناش موجودين هنا

• عجبني
التفاعلات: فاجر موت, Emmy90, نوني الخول و شخص آخر
مش لوحدك كلنا كده انتي طبيعية جدا، كل واحد فينا عنده الشخصيتين المحترم و العربيد المهم كل واحده تطلع فيين و امتى و مع ميين، الي مش طبيعي ان الواحد يطلع تخيلاته و احلامه الجنسية في المكان و الوقت و مع الاسخاص الغير مناسبة او يكبتها و ينكرها فتنفجر مع حد غلط فيأذي حد او يأذي نفسه،

• عجبني
التفاعلات: زبي نار نار, Hunter Bitchs, (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و شخص آخر
احسن حاجة هنا انك تقدر تحدد انت عاوز ايه من غير ما حد يتدخل في ميولك او آراءك حتي

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed, Moheb sex, Mino yassmin و 5 آخرين

شخصيتين بس دا انتي كدا تمام وزي الفل :D

رفقا بنفسك عزيزتي فالاغلب منا يمر بذلك بدرجات متفاوته 👍

• بيضحكني
التفاعلات: TIGER_9 و Emmy90
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا هذا الشخص لا تقلقي

• عجبني
التفاعلات: Emmy90

دي حاجة طبيعية يا ايمي ، وكل اللي في الموقع هنا محترمين جدا زيك، ولكن كل منهم له شخصية اخري يعشق الجنس بكل اشكاله وانواعة ويحب الحديث فيه وتجربه كل شئ مثير وممتع،،، ولا داعي للخجل او الكسوف ولا تحتاجي طبيب نفساني ولكن تحتاجي صديق للحديث وتبادل الاراء والافكار المثيرة والممتعة

• عجبني
المتعه الجنسيه عند الرجل أو المرأة شئ طبيعي وكل ماهو غير ذلك يحتاج طبيب

• عجبني
شخصيتين بس دا انتي كدا تمام وزي الفل :D

رفقا بنفسك عزيزتي فالاغلب منا يمر بذلك بدرجات متفاوته 👍
اعتقد ان من مكاسب المنتدى هنا اننا ممكن نحل مشاكل بعد مهما كانت صعبه و المهم الفرصه للى يحلها

• عجبني
التفاعلات: Emmy90 و mydoooo
تحياتي
حابب اوضح ان احنا عشنا بشخصيتين واكثر عشان نحسن نفسنا مثل شخصية ١ فيها كذا و ٢ فيها كذا بعمل تماذج للشخصيتين يطلع ٣ ال انت حاسبها افضل حاجة بس مع الوقت هتلاقى شوائب ١ و ٢ و هكذا ........

معلش نقطة حابب اوضحها لكى ممكن ميكنش ليها علاقه بالموضوع بس هى مهمة لكل انسان بالاخص العربى

المجتمع العربى لا يضر المرأة ولا الرجل ولا يزعج غريزتك الجنسية
انما هو مجتمع راقى ذو عزة عالية واضح لا يحب الانحراف عن طريقه
طب ايه ال بنسمعه هذه الأيام
هقول انتوا بتسمعوا من أشخاص مضلله و مواقع مشوهة لحقيقة هذا المجتمع

و كما يذاع ان صح ان الاعين على المرأة العربية فى هذا المجتمع فما المشكلة مجتمعنا العربى يهتم بالمرأة و يخاف عليها وعلى سمعتها .....
طب ليه احنا مش عاوزين حد يخاف علينا ؟؟؟؟
هقولك المرأة مديرة شؤون المنزل و الاسرة
اى المستقبل اى القدوة .....
طب انا مش عايزة اصبح قدوة لحد
للاسف مش بأرادتك مادام عايشة على ارض بها بشر يبقا فى بشر ها يتأثر بكى

طب انا ليس لى شأن فى الكلام ده كله انا عايزة حريتى فى اللبس و المشى و السهر و شرب السجائر و الشيشة و الخ... و المجتمع ال متعفن العربى يفرض على صورة لا احب ان اكون فيها ها قول لى دفاعك عن مجتمعك العربى

اولا الحرية ليها مفهوم خطأ مترسخ فى عقول معظم العرب و الذى يحاول جاهدا الى ترسيخه اكثر فى كل العقول
"" وهو انا حر/ه اعمل ال انا عاوزه مادام فى مصلحتى ولا يضرنى انا خلاص ""

طب قول لى المفهوم الصح
"" هو انا حر/ه فى كل حاجة بس من غير ما تضرنى ولا تضر العالم و البشر المحيطين بيا مباشر او غير مباشر "

طب تطبيق هذا المفهوم على موضوع ال لبس
هو : انا فتاة ذات انوثة طاغية لابسة لبس مقطع او ديق او قصير او ....... و انا شاب ذو شهوة عارمة لا يفرق معى اتحبس ولا اتسجن ولا اموت انا خلاص ها اغتصب البت ديه او اتحرش بيها او ..... مش ده ضرك ولا لا

طب انا مالى ما الغلط عليكم اهو (( الرجال ))

فعلا الغلط علينا بس برضوا فى غلط عليكى
مش ممكن انجذب لمفاتنك عشان مظهراها او يمكن واخد مخدر او منشط و وجد مثلك حفزته
انما لو لبستى لبس واسع ايه المشكلة

طب انت مسمعتش عن حالات التحرش ب الفتيات المحgبات و المنقbات

ايوة سمعت بس انتى شوفتى المعدل بتاع التحرش بيهم كام 5% لا يتعدى
طب ايه الوصلو لهذه النسبة
الفيديوهات ذات الاغراض الدنيئة المضللة التى تضع هذه المرأة المحترمة فى وضع سئ وقذر و مشين

ماشى خلاص فهمت ان احنا بنأثر على الرجال و الانفس المريضة و ان اللبس الفضفاض المحترم حماية ليا و لشباب الوطن حاجة كمان ؟؟

للاسف ايوة بس انا تعبت وطولت عليكم و عليا
وتنويه اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية (( يا ليت اكون قلته صح ))

معلش طولت جدا عليكم
تحياتي لكى ولكل قارئ

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: برنس الكون و Abo zed
كلنا هذا الشخص
كلنا عندنا حياتنا الواقعية الجافة ومشاكلها والتزاماتها
وبرضو عندنا شخصية افتراضية بنتمنى نعيشها او بنعيشها فى اوقات محددة نقتطعها من مرار الواقع
لست بحاجة لطبيب نفسى .. انت بحاجة للتصالح مع نفسك

• عجبني
بصى اللى انتى بتتكلمى عنه ده شئ عادى ويحصل لكل الناس وخصوصا ف سن معين كدا الواحد بيحس انه نفسه يعيش حاجات كتير وحاجات سمع عنها ونفسه يجربها وخايف بس صدقينى انتى مش وحدك وده شئ طبيعى جدا
على فكره بكلمك من الواقع انا عندى مركز مساج وتخسيس وليا اصدقاء كتير بتيجى تفضفض وتحكى معايا رجاله وستات وكلهم عايشين بشخصيتين زيك بالظيط

• عجبني
كلنا زى حضرتك

• عجبني
التفاعلات: Emmy90 و helloez ya looz

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%