NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علي شيكا

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو انا خالتي شبه عايزه تطلق من جوزها بس احنا م عاوزين هيا م عايزاه ف محرومه ونا نفسي فيها عندها ٣٠ سنه ونا ٢٠ اعمل اي عشان انيكها

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي و Abdullaah Ahmed
زيي 🥲💔

• عجبني
التفاعلات: Abdullaah Ahmed
روحلها في يوم تكون فاضية ولوحدها واول ما تفتحلك خدها بالحضن واتمتع في حضنها وحاول تشدها ليك. بعد كده هتقعد شويه وتقوم تشوفها في المطبخ ولما تلاقيها حاول تحك زبرك في طيزها وتقفش بزازها براحة وخدها على السرير وقلعها والحسلها كسها وبزازها ونيكها.

• عجبني
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكتور المحروم, Abdullaah Ahmed, Canada و 3 آخرين
بصو انا خالتي شبه عايزه تطلق من جوزها بس احنا م عاوزين هيا م عايزاه ف محرومه ونا نفسي فيها عندها ٣٠ سنه ونا ٢٠ اعمل اي عشان انيكها
كلمني لو عايز فعلا حل لكن لو جي في شرمطة بلاش احسن

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خالتك تستاهل؟

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
كلمني خاص

• عجبني
بص تبدأ تلقاها براحه وتخليها بالاندر بس ورنلي اجي اوريك عملي 😋

• عجبني
ابعتلي اسمك تلجرام خاص انا خبره فالحوار ده

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%