NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

qwertyuiopg

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي 20 سنه وعمتي عندها 55 هيا ميلف وبيضا و***** شبه دانا المصري كدا
بقالي حوالي 6 سنين مشوفتهاش غير مره واحده
هروحلها ازورعا في شقتها في العيد لوحدي وهيا هتبقا لوحدها عشان ولادها متجوزين وجوزها دايما برا البيت
عاوز انيكها اعمل ايه عشان اهيجها
انا حاسس انها ممكن تستجيب

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الرعد الشديد, aymen htm, تيفو و 2 آخرين
اول حاجة الاحتكاك الجسدي
احضنها كتير
اقعد نام وراسك على فخدها
اقعد جنبها واحضنها جامد

واقعد احضن فيها وكدا

بحيث يبقى في تلامس جسدي كتير

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
اول حاجة الاحتكاك الجسدي
احضنها كتير
اقعد نام وراسك على فخدها
اقعد جنبها واحضنها جامد

واقعد احضن فيها وكدا

بحيث يبقى في تلامس جسدي كتير
انا اول ما هسلم عليها هبوس واحضن بس بعدين هنقعد في الصالون عادي فهل فيه كلام معين او مواضيع معينه اتكلم فيها او ابص علي جسمها او المسها واحنا بنتكلم بطريقه عفويه لو قعدنا قريب من بعض

انا اول ما هسلم عليها هبوس واحضن بس بعدين هنقعد في الصالون عادي فهل فيه كلام معين او مواضيع معينه اتكلم فيها او ابص علي جسمها او المسها واحنا بنتكلم بطريقه عفويه لو قعدنا قريب من بعض
المفروض ما هو في نفس الوقت لازم تكرر زيارتك لها كم مره ما ينفعش من الباب الى الطاقه التصرف غلط الا اذا كانت عاطشه جنسيا ممكن 5% تتجاوب معك لكن اذا تعودت عليك دائما بزيارتها المتكرره كل يوم تشوفها بلبس او تخرج من الحمام او ملابس البيت او المطبخ ويفضل انن تخرج معها في الاسواق وكن لابسها اول باول تتعود عليك عيد النظر في ذلك وحاول تكثف زيارتك لها في الايام الجايه وبالذات اذا هي قريبه منكم في السكن في الحي

• عجبني
التفاعلات: mohbn706
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%