NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mmmmm..

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جارتي واحدة صعيدية جسمها لبن بمعني الكلمة بزاز كبيرة طياز حلوة جسم كيرفي من الاخر متجوزة و مخلفة 3 و عندها طفلة لسة بترضع و بتطلع عندنا و ننزلها بحكم ان احنا جيران و اوقات كانت ترضع الطفلة وابقي موجود تخبي بزها و ف اوقات تسيبة باين و دلوقتي الطفلة بطلت ترضع ونا عايز انيكها هوا في كلام و هزار بينا و بقعد عندها عادي اعمل اية اخبطها او اعمل نفسي بشيل بنتها و اخبط فيها بقصد و بعد كدة اشوف رد فعلها ولا اعمل اية معاها

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
لو جوزها صعيدي زيها ، فنصيحة من واحد صعيدي (و بدون مبالغة ولا تفخيم ، و مش بقولك كده علشان أنا صعيدي زيه) بلاش ، أفتكر إن قولتلك بلاااااااش!!

لو جوزها صعيدي زيها ، فنصيحة من واحد صعيدي (و بدون مبالغة ولا تفخيم ، و مش بقولك كده علشان أنا صعيدي زيه) بلاش ، أفتكر إن قولتلك بلاااااااش!!
لية بقا بلاش؟
فهمني هوا طول اليوم برة من 10 الصبح ل 12 بليل

• جامد
التفاعلات: 𝓜 𝓞 𝓓 𝓨 𝓶𝓸𝓱𝓼𝓮𝓷
لية بقا بلاش؟
فهمني هوا طول اليوم برة من 10 الصبح ل 12 بليل
أصلك لو تحرشت بيها ، حتى لو اعتذرت و قولت بالغلط ، هتقول لجوزها و ساعتها مش هيحلك...فبلاش المخاطرة!!

أصلك لو تحرشت بيها ، حتى لو اعتذرت و قولت بالغلط ، هتقول لجوزها و ساعتها مش هيحلك...فبلاش المخاطرة!!
مش هتقول لسبب واحد وهوا ان الحج متخانق مع جوزها عشان في فلوس كهربا ع البيت وهوا مش عايز يدفعها وهيا بتطلع عندنا بدون علم جوزها لان طول اليوم ف الشغل و مبيجيش إلا بليل

جارتي واحدة صعيدية جسمها لبن بمعني الكلمة بزاز كبيرة طياز حلوة جسم كيرفي من الاخر متجوزة و مخلفة 3 و عندها طفلة لسة بترضع و بتطلع عندنا و ننزلها بحكم ان احنا جيران و اوقات كانت ترضع الطفلة وابقي موجود تخبي بزها و ف اوقات تسيبة باين و دلوقتي الطفلة بطلت ترضع ونا عايز انيكها هوا في كلام و هزار بينا و بقعد عندها عادي اعمل اية اخبطها او اعمل نفسي بشيل بنتها و اخبط فيها بقصد و بعد كدة اشوف رد فعلها ولا اعمل اية معاها
لو جوزها عرفه هيهد البيت علي اللي فيه نصيحه ابعد احسن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش هتقول لسبب واحد وهوا ان الحج متخانق مع جوزها عشان في فلوس كهربا ع البيت وهوا مش عايز يدفعها وهيا بتطلع عندنا بدون علم جوزها لان طول اليوم ف الشغل و مبيجيش إلا بليل
براحتك ، بس أفتكر إنى حذرتك

لو جوزها عرفه هيهد البيت علي اللي فيه نصيحه ابعد احسن
عاملين معاه مشكلة و مبنكلمهوش و بتطلع عندنا من وراه

• عجبني
التفاعلات: شوق وحب
يعني هي جارتك وست عندها تلات ابناء
وجوزها شغال طول اليوم عشان يوفرلهم الفلوس
تقوم انت بقي تخونه مع مراته وتخرب البيت ومش بس كدا ده انت كمان هتدخل اهلك ف مشاكل.
وياسلام بقي لو هي صدتك والموضوع كبر.
خليك راجل يا راجل وحافظ عليها وخليك كأخ لها
وبص لها كدا. وسيبك من كلامك ده
قوم نزلهم فالحمام ونام وسيبك من الهلاوس دي.

• انا معترض
وانت علشان فاكر انها بتطلع من وراه هتسيبك تعمل اللى ف دماغك .. طب نصيحه بلاش

يعني هي جارتك وست عندها تلات ابناء
وجوزها شغال طول اليوم عشان يوفرلهم الفلوس
تقوم انت بقي تخونه مع مراته وتخرب البيت ومش بس كدا ده انت كمان هتدخل اهلك ف مشاكل.
وياسلام بقي لو هي صدتك والموضوع كبر.
خليك راجل يا راجل وحافظ عليها وخليك كأخ لها
وبص لها كدا. وسيبك من كلامك ده
قوم نزلهم فالحمام ونام وسيبك من الهلاوس دي.
**** ينور يا رانيا نعم النصيحه علي الاقل حط نفسك مكان الراجل الي شغال اكتر من اتناشر ساعه عشان يبنى بيتو وانت تحاول تهدو عشان سبب اقل حاجه انك تموت بسبب تفكيرك ده اسمع كلام رانيا خليك في الوكس ولو معجبكش جرب كاميه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
اخخخخخخ الوحد نفسو يتجوز وينك فمراتو ليل نهار

ياعم مش حوار صعيدي أو غيره هي لو متجاوبه معاه انسي انا اعرف واحده متجوزه في بيت كله صعايده ومفيش اي مشكله هي حابه كده يبقي خلاص

جايز هي علي نياتها وبتعاملك كعيل من عيالها فخد بالك ليحصل ليك ذي الي حصل لعبد الشكور​

جايز هي علي نياتها وبتعاملك كعيل من عيالها فخد بالك ليحصل ليك ذي الي حصل لعبد الشكور​

المشكله ان عيالها مش هيوصلوها للمتعه أنها تتالم وتتمتع تحت منك تاكد انها مش بتعاملك كابنها بالعكس ممكن ابقي ابو ابنها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%