NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز انام مع واحده معايا نودز ليها

ياخى سيبها فى حالها دا بدل ما تخاف عليها انت وتحميها ياخى ارحمها وارحم نفسك ولو زبك واكلك اووى مابقاش فى اكتر ولا ارخص من العاهرات

يا جماعة لو معايا نودز لواحده قريبتي متجوزة وجوزها مسافر وهيا تعبانه بس محترمه شويه بس هيجانه وبقاله سنتين راميها وانا قدرت اهكر الفيس بتاعها لقيتهم باعتين لبعض صور من فترة وهو جوزها خول وبتاعه صغير اقدر اعمل ايه
Images 10

يا جماعة لو معايا نودز لواحده قريبتي متجوزة وجوزها مسافر وهيا تعبانه بس محترمه شويه بس هيجانه وبقاله سنتين راميها وانا قدرت اهكر الفيس بتاعها لقيتهم باعتين لبعض صور من فترة وهو جوزها خول وبتاعه صغير اقدر اعمل ايه
باعته نودز لمين

أنك عرفت أنها تعبانة تمام دى حاجة ممكن تلعب عليها لكن أستعمال صورها للضغط عليها ده غلط و مش رجولة أبدأ , أتكلم معاها فى الحرمان اللى هى فيه و بس لكن أمسح الصور اللى نزلتها و أنساها تماما

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
أنك عرفت أنها تعبانة تمام دى حاجة ممكن تلعب عليها لكن أستعمال صورها للضغط عليها ده غلط و مش رجولة أبدأ , أتكلم معاها فى الحرمان اللى هى فيه و بس لكن أمسح الصور اللى نزلتها و أنساها تماما
م أنا مكنتش هخشلها من أكونتي كنت اخش من أكونت فيك وهيا هتيجي تكلمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش.. بلاش تستغلها وبلاش تنشغل تحتاجها وتحولها لحد تاني هي مش عايزه تكونه

تهيجها لحد ما تسيح

عيب عليك

اتمنى من كل قلبى اللى بتتمنى تعمله فيها يحصل ف اهلك علشان تتوجع .. للدرجه بقينا حي**وانات

انت كدة راجل يعني هي كانت بعتالك انت الصور دي بعتاها لجوزها يعني بتتشرمط مع جوزها براحتها انت عيل خول مش راجل وبتهكر ايه تلاقيها مغفلة سابت اللوك بتاعها مفتوح وانت دخلت شفت صورها وبعتهم لنفسك

لولا الملامه كنت رديت عليك يالي عامل نفسك راجل

لو الصور دي ظهرت هي هتقدر بسهولة تسجنك

حرام عليك ابعد عنهم

اتمنى ان الشرطة تمسكك لان ااي انت عملت جريمة يعاقب عليها القانون
و من الناحية الاخرى اتمنى حد يهكر حسابك و يفضحك كي تحس بما يحسه الناس و انت تتجسس عليهم. تحاول استغلالهم
اتمنى ان تعود الى رشذك!
من قلة النسوان يعني

عيب كدا ع فكرا

النيك مش بالعافية حاول تتواصل معاها من غير ما تعرفها بالصور جت معاك ماشى مجتش انسها واضيها صور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%