NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز انام مع واحده معايا نودز ليها

JonSnow1

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعة لو معايا نودز لواحده قريبتي متجوزة وجوزها مسافر وهيا تعبانه بس محترمه شويه بس هيجانه وبقاله سنتين راميها وانا قدرت اهكر الفيس بتاعها لقيتهم باعتين لبعض صور من فترة وهو جوزها خول وبتاعه صغير اقدر اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher, Mostafaelshazly, Zabeer Jamed و شخص آخر
بتهكر ازاي يصحبي وانا اقولك تعمل ايه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا هتفضحك يا هتحبسك

لو هيا مش عيزاك
ممكن تحبسك

• عجبني
التفاعلات: Agogo
الجنس اللي بيجي بالغصب مش هيكون ممتع
سيبك اني معاك صورة ليه
لو عرفت تشغل تفكيرها وتعوضها واديها حب وحنان هتكون ليك
غير كده انسي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: (ABDO_KAMEL)، jo134 و Agogo
فياجرا حريمي واتعامل لو هي بتجيلكو البيت او انت بتروحلها فياجرا حريمي هتعمل معاك الصح وحاول تلبس حاجه تبين بتاعك سدقني لى هاجت هتمانع فالاول بس ممانعه مش قويه وبعدها هتستسلم

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، JonSnow1 و Agogo
درجة قربتك بالخنازير البرية ايه يا صاحبي خلينا شياطين مرغوبة يعني انت تجاوزت حقها في السرية و معا ذلك لاقيته محترمة و العلاقة بينها و بين جوزها و هي بتحاول تكون صبورة ليه عاوز تحولها العاهرة لو هي مش حابة هتتحبس اقل واجب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Gingerito, Swift, Mostafa sasa و 4 آخرين
يا جدع سيبها فى حالها
من قلة النسوان يعنى عاوز تجبر واحده محترمة
يعنى مش كفاية عليك كشفت سترها لا كمان عاوز تدخلها فى دوامة الخيانه
عموما كمل زى ما انت وهيا ببلاغ صغير هتلبسك مصيبة وتبقى سمعتك فى الارض ومستقبلك يضيع

• عجبني
التفاعلات: Gingerito، Diego و m7m7
باعته نودز لجوزها يعني مش لحد غريب انت الي اقتحمت خصوصيتها ودي حاجه هتخليك تنزل من نظرها لو عرفت

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
اقولها الحقيقة وصارحها .. على فكرة الستات بتحب الراجل الشجاع واللى بيجيب من الاخر

الجنس اللي بيجي بالغصب مش هيكون ممتع
سيبك اني معاك صورة ليه
لو عرفت تشغل تفكيرها وتعوضها واديها حب وحنان هتكون ليك
غير كده انسي
انا مش هغصبها انا هكلمها من فيك أكونت اكن حد سرقه وهيا هتيجي تكلمني عشان اساعدها وبعدها هحاول معاها

• الكلام ده مش عجبني
فياجرا حريمي واتعامل لو هي بتجيلكو البيت او انت بتروحلها فياجرا حريمي هتعمل معاك الصح وحاول تلبس حاجه تبين بتاعك سدقني لى هاجت هتمانع فالاول بس ممانعه مش قويه وبعدها هتستسلم
اسمها ايه الفياجرا دي

انتا معاك حاجه احسن بكتير معاك فيس بتعها ياعني ابحث شويه عنها وشوف نقصها ايه وكدا واكيد حكت لي جوزها واكيد صحبتها على موضوع مخنوقهأ منو وكدا وانتا طور من نفسك وشوف نقصها ايه وخليك انتا كماله👌😉

• الكلام ده مش عجبني
يا جماعة لو معايا نودز لواحده قريبتي متجوزة وجوزها مسافر وهيا تعبانه بس محترمه شويه بس هيجانه وبقاله سنتين راميها وانا قدرت اهكر الفيس بتاعها لقيتهم باعتين لبعض صور من فترة وهو جوزها خول وبتاعه صغير اقدر اعمل ايه
يا اخي اتقي ****

هو سؤال. واحد ينهي الموضوع
انت شايف انها شرموطه ويجي منها ولا محترمه زي منته بتقول؟؟؟
لو اجابتك انها محترمه يبقي انسي الموضوع وامسح الصور الي فيها شطان دي خلص الكلام

يعم لو هي عايزك وبتتمنيك عليك ماشي لكن حرام ست محترمة انت تعلقها زبك وتهيجها عشان كيفك مادام هي يبقي وهيجانة يبقي هتيجي من اقل ضغط سيبها في حالها عشان لو عندها عيال وشرفها شوفلك اي لبوة تهديك لو تعبان جامد حتي لو بزازها طرش ما النسوان اللي بزازهم حلوة كتير

• عجبني
بلاش وامسح الصور .. مفيش ست تستسلم للابتعاث
لو هي مش عاوزاك من غير تهديد عمرك مهتستمتع

• عجبني
التفاعلات: Aseem

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%