NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طموح

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
بص الحوار كالاتي
انا اختى عندها 30سنه ومتجوزه ف. بلد تانيه غير اللى احنا قاعدين فيها المهم اخر مره كانت عندنا خدت تيلفونها عشان ادخله باسورد الوافاى ولما خدته دخلت على معرض الصور بالصدفه
لاقيت محادثات ع انستجرام
كانت بتكلم واحده وبيتسحقوا مع بعض ودخلت ع جوجل ع اى كانت مشغله لاقيتها بتتفرج على سكس كتير

• عجبني
التفاعلات: Sandro
طيب وانتا مالك هيه حره ودلواتي هيه مش مسؤوله منك وبعدين انتا حميتها وضهرها مينفعش تفكر فيها كدا

• عجبني
التفاعلات: Elegance و طموح
يابني الموضوع عباره عن كيف لو هيا حابه اكيد هتعمل معاك وانت حسسها انك مهتم بيها وامدحها وشوف من رد فعلها بقي هتعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: طموح
بص الحوار كالاتي
انا اختى عندها 30سنه ومتجوزه ف. بلد تانيه غير اللى احنا قاعدين فيها المهم اخر مره كانت عندنا خدت تيلفونها عشان ادخله باسورد الوافاى ولما خدته دخلت على معرض الصور بالصدفه
لاقيت محادثات ع انستجرام
كانت بتكلم واحده وبيتسحقوا مع بعض ودخلت ع جوجل ع اى كانت مشغله لاقيتها بتتفرج على سكس كتير
خليك معايا

• عجبني
بس لازم يكون زبرك بين في البنطلون هيئ عتنبهر

• عجبني
التفاعلات: طموح و زبى ملك ليكى
حسس عليها كتير حاول تمسها تليفونك كتير وتفتش فيه وتشوف صور زبك احكيها على وحده حاور تسخنها بالكلام

• عجبني
بعيدا عن حوار الجنس مع الغرباء على سبيل الزنا مثلا
بس دايما عندي فكرة واحدة بس ، إن جنس المحارم ده من اوسخ و اقذر العلاقات اللي ممكن الواحد يتخيلها !
عارف لو لواط حتى ، اهو ٢ غرب عن بعض او اصحاب حتى !
عارف لو اختك مع حد غريب ( هو مش صح و مينفعش ) بس احسن من انها تكون مع علاقة معاك !
المحارم ده مش بس بيضر بيك لوحدك او بيها لوحدها ، بش بيهدم صلة ارحام و بيهدم كل اللي بينكم !
انصحك شوفلك واحدة تانية ، بلاش اختك و حتى لو هي عايزة انت صدها ، خليك امانها و حمايتها و في ضهرها ، خليها تحس معاك بالامان !
حتى لو هي عندها ميول جنسية ، ف بلاش تبقى معاك

• عجبني
التفاعلات: Elegance, المهندس الجاد, Maxxx_PlayerxXx و شخص آخر
يابني الموضوع عباره عن كيف لو هيا حابه اكيد هتعمل معاك وانت حسسها انك مهتم بيها وامدحها وشوف من رد فعلها بقي هتعمل ايه
رد فعل ايه هو في واحدة هتاخد رد فعل من اخوها و الي باين انه اصغر منها ؟

بص الحوار كالاتي
لاقيت محادثات ع انستجرام
ده أختك...أنت عارف يعنى أيه أختك؟!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما يمكن جوزها عامل اكونت وبيهزروا وبيتكلموا او بيجددوا حياتهم ايا كان

مش لاقي بنت غير اختك من قلة النسوان فى الدنيا

انت لو ضربت عشره وانت بتفكر هتبقي مستنضف نفسك اصلا ؟؟؟

فوووق واعقل كده وخليك راجل

بص الحوار كالاتي
لاقيت محادثات ع انستجرام
خلصو النسوان ملقتش غير اختك ومش مغني أنها بتتفرج علي سكس أنها شرموطه يعني ولو شرموطه انتا اخوها ازاى المجتمع بقي بخوف اوي هتندم ندم عمرك شيل الفكره دي من دماغك

رد فعل ايه هو في واحدة هتاخد رد فعل من اخوها و الي باين انه اصغر منها ؟
حتي لو اصغر منها هيا عاوزه تعمل كده علشان اصغر منها ولا علشان بتاعه هيبسطها
لو شايفه هيا أن هوا صغير ومش هيعرف يعمل حاجه معاك حق هتصده لكن لو شايفه جسمه حلو وبتاعه حلو هيا نفسها هتبقي مبسوطه بكده

بص الحوار كالاتي
لاقيت محادثات ع انستجرام
تعالي كيك
mfsho5a

حتي لو اصغر منها هيا عاوزه تعمل كده علشان اصغر منها ولا علشان بتاعه هيبسطها
لو شايفه هيا أن هوا صغير ومش هيعرف يعمل حاجه معاك حق هتصده لكن لو شايفه جسمه حلو وبتاعه حلو هيا نفسها هتبقي مبسوطه بكده
و هي متجوزة لوح خشب ؟

تعال وانا هحاول اساعدك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%