NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شباب انا امي 42 سنة واحنا علاقتنا زي المتجوزين يعني بجد
فعايز حد يقولي اماكن مجنونة وجديدة ويكون فيها خوف واحنا بنمارس فيها اماكن برة البيت انكها فيها يعني ويكون فيه خوف
ابوك موجود ولا لأ

أكتر حاجة تخلي أمك هايجة فعلاً إنك تنيكها دايما وفي حاجة تخص ابوك في الموضوع
يعني مثلاً تلبسلك حاجة ابوك بيحبها
تعمل معاك وضع ابوك بيحبه
خليها تتكلم مع ابوك عالموبايل وإنت بتنيك
وفي الآخر احجز كام يوم في فندق ب فلوس ابوك وعيش معاها هناك

• عجبني
التفاعلات: Joe 69
أو زي ما قال واحد روح عند حد قريبكم وحاول تبات معاها في نفس المكان هتبقي أحلي نيكة

• عجبني
التفاعلات: الوقح
أكتر حاجة تخلي أمك هايجة فعلاً إنك تنيكها دايما وفي حاجة تخص ابوك في الموضوع
يعني مثلاً تلبسلك حاجة ابوك بيحبها
تعمل معاك وضع ابوك بيحبه
خليها تتكلم مع ابوك عالموبايل وإنت بتنيك
وفي الآخر احجز كام يوم في فندق ب فلوس ابوك وعيش معاها هناك
ماشي هجرب

فعايز حد يقولي اماكن مجنونة وجديدة ويكون فيها خوف واحنا بنمارس فيها اماكن برة البيت انكها فيها يعني ويكون فيه خوف
تحكي صدق انت ؟؟

في المول او محل لبيع الملابس روح اشتري معها ملابس وادخل معها وين يقيسو الملابس ونيكها انا نكت أمي بنفس المكان تجربة وشعور يجنن

ممكن في كافيه مثلاً يكون الطابق فاضي وتخليها تمصلك او بحمام الكافيه وممكن في المنتزه اول ما يفتح ويكون هيك فاضي

في المول او محل لبيع الملابس روح اشتري معها ملابس وادخل معها وين يقيسو الملابس ونيكها انا نكت أمي بنفس المكان تجربة وشعور يجنن
حلو دا هعمل كدة

ممكن في كافيه مثلاً يكون الطابق فاضي وتخليها تمصلك او بحمام الكافيه وممكن في المنتزه اول ما يفتح ويكون هيك فاضي
كويس دل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس اكيد انزل في كسها علشان مينفعش انزل برا وحد يعرف

طيب تعالي اخدلك شقه ونركب سوا

لو انتو في فرح تبع العيلة خدها في حمام القاعة ومحدش واخد باله وهاتهم جواها وخليها تكمل الفرح ولبنك في كسها ❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: Mohand3345
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%