NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

moonlight30

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في مرتين اتحرشت بيهم لبنتين و لما كنت بتحرش بيهم ف المرتين لقيت نفسي حسيت بأثارة جامدة و نزلتهم تقريباً بعد 5 دقايق ، و مرة كنت مع واحدة شمال كنت مصاحبها و كنا في مكان و فرشتها و كنا في حضن بعض و قضيناها بوس و مص في بزازها و هي تمصلي في زبي و مكنتش حاسس باي اثارة وقتها مع اني كنت متوقع اني كالعادة هنزلهم بسرعة و حاولت اعمل اي حاجة عشان احس بأثارة محستش ولا بعد نص ساعة ، عايز افهم ليه هنا منزلتهمش و محستش بحاجة و في الاول نزلتهم بسرعة كدة

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة و ME KOKO
متابع

• عجبني
التفاعلات: moonlight30
المره الأولي كان في ريسك مخاطره لحد يشوفك أو البنت تعمل اي رد فعل فالادرينالين عالي في مغامره فالموضوع يمكن دا اللي زود الاثاره عندك إنما المره التانيه مفيش اثاره دي واحده انت متعود عليها ومتعود انك تعمل معاها كدا أو عارف انها بالعكس عاوزاك

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد و moonlight30
المره الأولي كان في ريسك مخاطره لحد يشوفك أو البنت تعمل اي رد فعل فالادرينالين عالي في مغامره فالموضوع يمكن دا اللي زود الاثاره عندك إنما المره التانيه مفيش اثاره دي واحده انت متعود عليها ومتعود انك تعمل معاها كدا أو عارف انها بالعكس عاوزاك
يأخي وفرت عليا كلام وقولت اللي انا عايز اقوله
بس في زيادة حبه عن كل ده وهي ان التحرش ده مش متعه دي جريمه وبيترد لصاحبه 👍🏻

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020
متعه الخطر تحفة ...

• عجبني
ممكن تجرب نفس المتعه بالرضا و بلاش قرف التحرش

• عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في مرتين اتحرشت بيهم لبنتين و لما كنت بتحرش بيهم ف المرتين لقيت نفسي حسيت بأثارة جامدة و نزلتهم تقريباً بعد 5 دقايق ، و مرة كنت مع واحدة شمال كنت مصاحبها و كنا في مكان و فرشتها و كنا في حضن بعض و قضيناها بوس و مص في بزازها و هي تمصلي في زبي و مكنتش حاسس باي اثارة وقتها مع اني كنت متوقع اني كالعادة هنزلهم بسرعة و حاولت اعمل اي حاجة عشان احس بأثارة محستش ولا بعد نص ساعة ، عايز افهم ليه هنا منزلتهمش و محستش بحاجة و في الاول نزلتهم بسرعة كدة
ما يمكن كنت خايف وانت بتقفشلها عشان كدة مكانش فيه استجابة

يأخي وفرت عليا كلام وقولت اللي انا عايز اقوله
بس في زيادة حبه عن كل ده وهي ان التحرش ده مش متعه دي جريمه وبيترد لصاحبه 👍🏻
مرض نفسي

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
لا ديه جديده علي معرفش يعني وحده تمص زبك وزبك ما يوقفش ولا تحس بالهيجان نص ساعه لا معرفش
وعلى فكره المشكله الحقيقه صديقي فالنص الاولاني وهو انك جبتهم فخمس دقايق هاي النقطه لازم تشتغل عليها

لا ديه جديده علي معرفش يعني وحده تمص زبك وزبك ما يوقفش ولا تحس بالهيجان نص ساعه لا معرفش
وعلى فكره المشكله الحقيقه صديقي فالنص الاولاني وهو انك جبتهم فخمس دقايق هاي النقطه لازم تشتغل عليها
ما هو انا مش فاهم ازاي ف الاول جبتهم ف الوقت دة و مع التانيه مجبتهمش ، هل كدة في سرعة قذف ولا في ايه

• عجبني
التفاعلات: عراب الغرام
ما هو انا مش فاهم ازاي ف الاول جبتهم ف الوقت دة و مع التانيه مجبتهمش ، هل كدة في سرعة قذف ولا في ايه
ما بدها سؤال صديقي فيه سرعه قذف
مع الثانيه كان فيه انتصاب كامل

مرض وراثى هتسدد تمنه بعدين

ما بدها سؤال صديقي فيه سرعه قذف
مع الثانيه كان فيه انتصاب كامل
طيب لو سرعة قذف مع واحده ليه مع التانيه مفيش ما هو سرعة القذف مع كله مش واحده بس

طيب لو سرعة قذف مع واحده ليه مع التانيه مفيش ما هو سرعة القذف مع كله مش واحده بس
الجزء الثاني من السؤال فيه انتصاب كامل مع الثانيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%