NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عايز افهم حاجه مهمه جدا

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه الرجاله المتحوزين واللي نسوانهم بيكونو ممتعنهم ومكفينهم بيدور على أنهم يعملو علاقة جنسيه يخونو زوجاتهم سؤال بجد بفكر ف كتيرررررررر

• عجبني
التفاعلات: نصحي
هو ليه الرجاله المتحوزين واللي نسوانهم بيكونو ممتعنهم ومكفينهم بيدور على أنهم يعملو علاقة جنسيه يخونو زوجاتهم سؤال بجد بفكر ف كتيرررررررر
ياما عين زايغة ياما مراته ولية بضان ومش بتديله حقه الجنس

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
ياما عين زايغة ياما مراته ولية بضان ومش بتديله حقه الجنس
لا أنا أعرف ناس مراتتهم مكيفاهم جدآ جدآ وهو اللي حكالي ومع كده بيخونها

عينه زايغة ياسطي

لانه في ناس بتحب شعور الخيانه. بتستمتع

ايوة ليه زايغه
لا دي كدا حاجة مش عارفة افسرها بصراحة اكيد ليها تفسير بس هو شخص بصباص بيحب يبص لواحدة تانية بيحب يجرب اجسام تانية

لا دي كدا حاجة مش عارفة افسرها بصراحة اكيد ليها تفسير بس هو شخص بصباص بيحب يبص لواحدة تانية بيحب يجرب اجسام تانية
فهمت تسلم

• عجبني
التفاعلات: hamona75 و البريمو
هو ليه شخص بياكل كل يوم اكل فاخر ولحوم وبلا بلا ممكن تهفه نفسه ع أنه ياكل ع عربية فول ؟
الاجابه هيا الشهوه وميل النفس البشريه ع الممنوع دايما

• عجبني
بص كون زوجاتهم علي قدر عالي من الجمال او الغنا ملوش علاقة بدا بس انت ملاحظه لانه بيحصل عندنا كتير هو سببه انه مكنش صريح مع مراته باصص لفلوسها او جمالها او اي حاجة بس مبصش لشخصيتها يعني محبهاش

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في أسباب كتير مش حاجه واحده

• عجبني
اكيد ستتاتهم حببتهم في التجربة فقالو يجربو تاني 🤣🤣،،،
بص تعدد العلاقات و الجمع بين اكتر من علاقة عاطفية او جنسية مع اكتر من شريك في وقت واحد ما هو الا مظهر من مظاهر عقد النقص الراجل او الست بيعوضو بيه حاجة او بيحققوا منه انتصار شخصي

• عجبني
بالضبط زي اللي بياكل فراخ رومي وبط ووز وجمبري ونفسه يجرب الفول والطعمية والكشري والبصارة ، ، ، ، كل ست ليها طعم ومذاق ومتعة خاصة،،،،

• عجبني
هقولك ع الحجه اللي الكل بيقولوا بضحك " الممنوع مرغوب " اما الحقيقة " الإنسان بطبيعته رمرام " رجاله كتير بتكون مراتتهم ابطال وهو بيخونها مع واحدة " فردة شراب مقطوعه "

• عجبني
هقولك ع الحجه اللي الكل بيقولوا بضحك " الممنوع مرغوب " اما الحقيقة " الإنسان بطبيعته رمرام " رجاله كتير بتكون مراتتهم ابطال وهو بيخونها مع واحدة " فردة شراب مقطوعه "
اه و**** ناس هبله

ممكن اتعرف علي واحده في وقت كان محتاج فيه او شاف فيها حاجه عجباه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%