NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صورة متحركة GIF عايز اتناك وعايز نصائح من اللى اتناكوا بجد مش احلام

انا سالب بلعب فى نفسى بدخل حاجات فى خرمى خرمى ضيق لو دخلت صابعين بيوجعنى، عايز نصائح من اللى اتناكوا قبل كدا، انا اتعرف على موجب ازاى، واثق فيه ازاى واتناك عنده ولا عندى افضل، ايه النصائح اللى اعملها مع الموجب عشان اثق فيه، انا موضوع الثقة عندى اهم من الوجع

• عجبني
التفاعلات: موجب حلوان، enta 7abiby و el-korsan
طب تعالي نتعرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعلا يسطا انا 24 ساعه قاعد لوحدي بدرس هنا في القاهره كليه الشرطه تعلا وليك الي انت عايزو

انا سالب بلعب فى نفسى بدخل حاجات فى خرمى خرمى ضيق لو دخلت صابعين بيوجعنى، عايز نصائح من اللى اتناكوا قبل كدا، انا اتعرف على موجب ازاى، واثق فيه ازاى واتناك عنده ولا عندى افضل، ايه النصائح اللى اعملها مع الموجب عشان اثق فيه، انا موضوع الثقة عندى اهم من الوجع
انا نفسي اتناك زهقت حطط الخيار في طيزي ونفس اتناك من موجب انا سالب بحب اتناك من ولد وبنات وكمان انا خاضع لبنات

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
اول شيء
ما تتعرفش على اي موجب
من الاخر
الي داخل بمفهوم موجب عاىز اي خرم و خلاص
و لى بقيت اي خرم: حتبقى ديما اي خرم!
لهذا فكر : ما هي طبيعة الحياة و العلاقات الي انت تشوف نفسك فيها : ما هو الشيء الي يجلبلك السعادة و الامان!
و عندها التدي تبحث عن شخص : مثلي … متقبل ميولو و فاهم انه ممكن يكون فالعلاقة موجب و انه مثلي زيك و انك في العلاقة دورك سالب لكن لا يعني انك اقل منه
فما تقابلش حد كله عقد يرمي عليك عقده و يعقدك
ما هي مش ناقصة!
بعدين
لقيت الشخص المناسب : ما يحونش بينام مع طوب الارض ! ليه؟ لانك تخيل انك بتنام معاه و مع كل الي ناكهم قبلك! تظمن منين انه انسان نظيف، و محترم
شوف حد يشبهلك في المستوى الفكري و الاجتماعي او احسن
استعمل ديما كوندوم و ااي حد يقللك ما حبوش : اهررررررب

اتكلم معاه عالنت بس مش فالجنس! يعني افهم هو مين لكن من عير كلام جنسي : ليه؟ لانك مش داخل تفك حصرة!

اتكلم معاه فالتليفون، انت بتبحث عن boy friend مش اي حد يخش بزبو فيك ! ولا اشتريلك زب صناعي وقتها… لا انت عاوز شخص تثق فيه و يكون امان

فالتلفون ارتحتله؟ ما تطولش… قابله فمكان عام… قهوة كافيه نادي… و بعدها ممكن تروحو سينما… مكان حلو تتعرفو اكثر

هل حصل استلطاف؟ هل هذا الشخص عجبك؟

اوكي… هل لمحاك باعجابه؟ بوس؟ اوكي

تبقى تتقابلو تعملو سوفت لانك اول مرة
يعني من غير نيك : فسرلو انك عاىز تكتشف بشويش… و اكتشف معاه براحتك

ما تفتحش عالبحري و سيبك من قصص المنتدى و الشات الي كله خيال علمي: الواقع يلزمو واقع!

حبت تستمر؟ الكوندوم… يلحسلك.. مزلقات… يخليك ترتخي… تجربو بشويش وًالراحة

انت مش بنت يعني مافيش حاجة اتفتح و انقفل! لو تهورت ممكن تتعور!
يعني انت اي تقول تكمل ولا لا
استمتعت؟ كمل
اتوجعت و فصلت : ممكن تاخد هدنة و تعيد

كملتم! نزلتم؟ عالحمام و دش!
افتحو مافيش في موبايلك صور ولا مواقع ولا غيرو…
بوسة و بالهنا
و باي باي
كلام جميل بجد ياريت نصادف ناس بتفهم😒

كتير .. تحب نتكلم خاص

صدقني انا زيك بالظبط وهموت واتناك بس موضوع الثقة دا تقريبا شبه مستحيل .. لاني جربت قبل كدا وكان في قمة الحنية معايا وجبته البيت وسرقني وهرب
ياريت اتناك معاك بس هنعمل ايه اغلبهم مسعورين جنسيا يا اما ينهبوك ويسرقوك
في ناس كتير كويس انت كام سنه

ممكن تتقابلوا الاول برا قبل اي حاجه تشربو حاجه تشوف اسلوبه هتحس باي معا وبعد كده لو انت عندك الإمكانية انك تجيبو عندك يكون اامنلك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
ممكن تتقابلوا الاول برا قبل اي حاجه تشربو حاجه تشوف اسلوبه هتحس باي معا وبعد كده لو انت عندك الإمكانية انك تجيبو عندك يكون اامنلك
صح عين العقل

• عجبني
التفاعلات: jexx
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%