NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز اتعلم

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو جارتى المتزوجة طالعة على السلم وشايلة حاجات وانا بعرض عليها انى اشيل معاها واصريت رغم انها رافضة اشيل معاها وتشكرنى هل لو فضلت اصر عليها كتير هل ممكن هى تثار جنسيا او بمعنى اخر توافق فى النهاية ولا انا اعمل اية عشان اتعبها جنسيا على السلم حد يقولى
انا من اسكندرية

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d, الجعرانة وسطيف وسكاكة, فاشخ الشرموطة و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب المراة المتزوجة تحب الشخص اللى يكون قليل الادب معاها غير زوجها طبعا يعنى جارها فى العمارة

يعني الناس كانت لتساعد جيرانها عشان الخير و من باب الاحسان للجار دلوقتي المساعدة عشان الجنس ! محتاجين نبطل نفكر شوية في شهوتنا

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Joe5003, فاشخ الشرموطة, MadamVanDerSexXx و 2 آخرين
لو جارتى المتزوجة طالعة على السلم وشايلة حاجات وانا بعرض عليها انى اشيل معاها واصريت رغم انها رافضة اشيل معاها وتشكرنى هل لو فضلت اصر عليها كتير هل ممكن هى تثار جنسيا او بمعنى اخر توافق فى النهاية ولا انا اعمل اية عشان اتعبها جنسيا على السلم حد يقولى
انا من اسكندرية
لا ي صديقي الحجات دي احنا بنعملها مساعده سواء تعرفها او متعرفهاش أكن مفيش الكلام اللي بتقوله ده

على حسب الشنط فيها ايه ... يعني لو مثلا فيها طماطم وهي وافقت معنها أنها سخنه طبعا... انما لو فيها خيار ف اكيد هتكون بارده مش هتوافق لأن الخيار قام بالواجب ... ام بقى لو فلفل هنا هتكون المصيبه لأن الفلفل تأثيره في الموافقه غير ... وطبعا كل ده يرجع لطبيعه العلاقه بينك وبين التعامل معاها في إطار تعاملات الصعود والنزول على السلم وده يأخذنا الي نوع الجيره بينكم هل جيران أمام بعض أو تحت بعض لأن ده بيفرق جدا في طبيعه العلاقه بينكم لأن العلاقه لابد من استخدام العلق والمنطق في إثبات أن العلاقه بينكم علاقه جيران ..... عموما لو مستعجل شوف بوست تاني لاني بدور على فرده شراب ضايعه مني في البوست ده لو لقيتها وحياتك عرفني تكسب ثواب .... برضه لسه مكمل 🤨🤨 خلاص وربنا ما هقول النصيحه يعمل ايه ...انت رغاي اصلا وانا مش بحب الرغي الكتير خالص ... يادي النيله برضه مكملين قراءه 🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Joe5003, ريم رامي, aahmedegypt و 13 آخرين
انا مش فاهم انتى قلتى اية
هو مش الموقع دة موقع فيها ناس خبرة فى السكس والعلاقات الجنسية ولا انا داخل منتدى لبيع الطماطم والخيار

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و مجنونة مطرقعة
انا مش فاهم انتى قلتى اية
هو مش الموقع دة موقع فيها ناس خبرة فى السكس والعلاقات الجنسية ولا انا داخل منتدى لبيع الطماطم والخيار

اسفه فعلا بهزر معاك ... حقك عليا اولا 🤝

ثانيا انت سارد الحوار غلط ... لان مستحيل واحده تسخن أو تقبل جنس لمجرد أن جار ليها طلب يساعدها فهمني ... في خطوات كتيييير فشخ عشان توافق ده لو أخذنا في الاعتبار أنها شرموطه وليها في اللون أو محرومه ومحتاجه علاقه ... عموما حقك عليا على الضحك 💐

على حسب الشنط فيها ايه ... يعني لو مثلا فيها طماطم وهي وافقت معنها أنها سخنه طبعا... انما لو فيها خيار ف اكيد هتكون بارده مش هتوافق لأن الخيار قام بالواجب ... ام بقى لو فلفل هنا هتكون المصيبه لأن الفلفل تأثيره في الموافقه غير ... وطبعا كل ده يرجع لطبيعه العلاقه بينك وبين التعامل معاها في إطار تعاملات الصعود والنزول على السلم وده يأخذنا الي نوع الجيره بينكم هل جيران أمام بعض أو تحت بعض لأن ده بيفرق جدا في طبيعه العلاقه بينكم لأن العلاقه لابد من استخدام العلق والمنطق في إثبات أن العلاقه بينكم علاقه جيران ..... عموما لو مستعجل شوف بوست تاني لاني بدور على فرده شراب ضايعه مني في البوست ده لو لقيتها وحياتك عرفني تكسب ثواب .... برضه لسه مكمل 🤨🤨 خلاص وربنا ما هقول النصيحه يعمل ايه ...انت رغاي اصلا وانا مش بحب الرغي الكتير خالص ... يادي النيله برضه مكملين قراءه 🤣🤣🤣
كل سنة وانتي طيبة

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فاشخ الشرموطة, MadamVanDerSexXx, هاشيراما و شخص آخر
انا من اسكندرية
افلام سكس جيران خربت الدنيا

• بيضحكني
التفاعلات: هاشيراما
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: ساهر الليلل
انا من اسكندرية
ده بيرجع لطريقة شيلك للحاجة هل بتشيلها على كتفك ولا بتشيل الاكياس كده عادي وبرضه يرجع لعدد الادوار الي طلعتها بالحاجة 😂😂
يابني لو كل واحد شال لحاجة لواحدة خلته ينيكها ماكنش هيبقه في ستات محترمة في البلد 🤣🤣

انا من اسكندرية
هو معني انك تسعدها انك تنكها ياعم شوف طريقه تانيه لان ده مش معنها انها عايزه تتناك

• حبيته
التفاعلات: ساهر الليلل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%