NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

EL_J_O_K_E_R

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
31 ديسمبر 2021
المشاركات
507
مستوى التفاعل
185
نقاط
944
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: Elkabeer، Syr 81 و أفہنہديہنہأاا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
افكسلها ، دا لسة دماغها دماغ عيلة فى ثانوى
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
افكسلها ، دا لسة دماغها دماغ عيلة فى ثانوى
يعني مهتمش لأمرها خالص ولا ارد في الحدود برضو اصل هيا عايش في جو المؤامرات وده خبطني وده بعبصني (لأمؤخذه يعني) بجد بتقولي كده وده مش عارفه عملي اي هاتلى حقي واعمل وسوي فاهمني
 
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
بص هو الي تطلب منك شئ شايفه غلط بدون ارتباط وكمان تغيظك بزميالك وصحابك .
فكك منها عشان لو دخلت ف الجد هتغيظك بمين ولا هتعمل ايه بعد كده أنتا كده لسه ع البر دور علي حد شبهك ويخاف علي زعلك ويشتري خاطرك ويصونك ف غيابك قبل حضورك ويزعل لو زعلت مش يدور ع حاجه يغيظك بيها كأنك لعبة
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
سبها خالص وابعد
لانك مش هتعرف تعاملها كصديقة وهتتعب معاها كحبيبة
 
بلا صديقة
بلا اخت
بلا حتى تفتكر اسمها
انت يا ضنايا عداك العيب
تشغل وقتك بحد يستاهل و بعقلو زيك
نصيحة ام قويق بعد العمر الطويل العريض ده: اهم حاجة في الدنيا هي الوقت ، فما تبعزقوش على الي ما يستاهلش من اساسو
و مين حط في دماغكم تعملو كل الناس خواتكم و اصحابكم؟ انت تحترم الناس و تخلي بينكو مسافة اه، لكن ما تحصلش كلهم خواتك و توقف جنبهم
 
  • حبيته
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
حافظ ع وقتك
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
عايز رأى كفرها بمعنى ضايقها وعاملها وحش حسسها بالندم
بس ياصاحبى لو انت مش بتغير او بمعنى أصح فاهمها هيا غارت عليك هيا ليها الحق بس كويس انها بتقولها الحقيقه ومبتكذبش ولا بتحور من رتى اديها فرصه لو انت بتحبها فعلا وهسا لة فعلا ندمانه وبتحبك
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
هي اختبرتك كذا مره وانت نجحت في اختباراتها كلها وده معناه انها هتحبك اكتر وكل ده مش مهم علشان المهم هي راحتك انت. لو عايزها هي بقت خاتم في صباعك خلاص ولو مش عايزها فكك
 
بص هو الي تطلب منك شئ شايفه غلط بدون ارتباط وكمان تغيظك بزميالك وصحابك .
فكك منها عشان لو دخلت ف الجد هتغيظك بمين ولا هتعمل ايه بعد كده أنتا كده لسه ع البر دور علي حد شبهك ويخاف علي زعلك ويشتري خاطرك ويصونك ف غيابك قبل حضورك ويزعل لو زعلت مش يدور ع حاجه يغيظك بيها كأنك لعبة
شكرا لنصيحتك يا غالي
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
سبها خالص وابعد
لانك مش هتعرف تعاملها كصديقة وهتتعب معاها كحبيبة
ايوه بس اتعامل معاها ازاي لما هي الي تيجي تتكلم بحكم الكليه والدراسه
 
بلا صديقة
بلا اخت
بلا حتى تفتكر اسمها
انت يا ضنايا عداك العيب
تشغل وقتك بحد يستاهل و بعقلو زيك
نصيحة ام قويق بعد العمر الطويل العريض ده: اهم حاجة في الدنيا هي الوقت ، فما تبعزقوش على الي ما يستاهلش من اساسو
و مين حط في دماغكم تعملو كل الناس خواتكم و اصحابكم؟ انت تحترم الناس و تخلي بينكو مسافة اه، لكن ما تحصلش كلهم خواتك و توقف جنبهم
طيب وفكره انها ممكن تيجي وتتكلم معايا بحكم الجامعه؟
 
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
لا والف لا
 
ايوه بس اتعامل معاها ازاي لما هي الي تيجي تتكلم بحكم الكليه والدراسه
قصر ف الكلام معاها لغاية ما هيا تسيبك
 
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
تسلم ايدك على الموضوع
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
تسلم ايدك على الموضوع
حبيبي يا صديقي بس ده موقف انا فيه مش حكايه والصراحة بقول اني اكمل اني اكرها فيا بس بتقولي انتا كده تبعدني عنك انا مش هسيبك عشان مينفعش افرط فيك تاني انتا فاهمني
 
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
نتفق الاول ان بكلامك ده ولا انت بتحبها ولا هي بتحبك انتوا الاثنين في مرحلة اعجاب مش اكتر
 
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
انا لسه في فتره دراسه الجامعه في بنت اتعرفت علىا وبقت تكلمني كتير وخرجنا برضو الي عرفتو منها انها عايزه تعمل علاقه معايا انا مكنتش عايز الفتره دي يادوب كنت بديها حضن بوسه مش اكتر من كده
انا بحكم اني بحب علم النفس وبحب البرمجه فا بيخلو عقلي فايق دايما وعارف الي قدامي بيفكر ازاي
فا في مره لقيتها قعدت مع شباب من الكليه وقعدت تهز وتضحك وانا قاعد مع صحابي في سبيل اني اغير عليها واقوم واتخانق وكده انا كبرت دماغي وقلت سيبها لغايه ما تيجي عاملتها عادي ببرود لغايه ما قالتلي انت مش بتغير عليا قلتلها لي؟ قالتلي اصل كنت قاعده مع شباب وانت مجتش اتكلمت معايا لي قلتلها عشان انتي الي عملتي كده وكنتي عايزه تختبريني وانا مش بتاع اختبارات وسمعتها الكلام قالتلي مكنتش اعرف انك هتعرف كده وحقك عليا والشغل ده اديتها فرصه والدنيا تمام جيت في مره في بنت معايا في الشغل كانت الليدر طلبت مني مقابله خارج الشغل بحكم الصداقه وكده وانا خارج كلمت صحبتي حكيتلها لقيتها بتقولي تمام روح وبعديها قطعت معايا ولما كانت بتطلب مني علاقه كنت بقولها احنا أصحاب مش اكتر بقت تقعد مع شباب كتير وتلبس لبس مبين مفاتنها اكتر بس مش عريان وشكلها بقا احلى كتيير ومن فتره صغيره لقيتها بتكلمني وبتقولي محتاجه اتكلم معاك قلتلها اشوفك في الكليه روحت وقعدنا اتكلمنا بتقولي انا مستعده انسي الي فات بشرط انك ترجع ليا زي الاول قلتلها انا مش بزرار وقلبي مش لعبه لاني كنت حبيتها بس مكنتش حابب اغلط معاها حتى لو هيا عايزه كده
بتقولي انا عملت كل ده عشان ادايقك واستفزك قلتلها انا مش بتقارن بحد واديتك فرصه قبل كده ودلوقتي لو هعقابك هنشوف وش احنا الاتنين هنتفاجئ بيه فعلا ده الي كان جوايا فعلا وقلتلها انا هكون جنبك ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني بس ما أصحاب مفيش اكتر من كده وسيبتها ومشيت وهيا عايز ترجع اكتر


اعمل اي بقا دلوقتي
اسيبها وافكس خالص ولا اهتم كا صديقه واخت مش اكتر
هاي البنت للبسط مو للحب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%