NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي انا عندي واحده اعرفها هي حاطتلي ميكاب قبل كده بس كان حكم يعني كنا بنلعب ونفسي اخليها تحطلي ميكاب تاني وتعاملني كابنت ممكن تنصحوني ولو سمحتوا الكلام يكون محترم لان انا بحترمكم وباخد رئيكم

• عجبني
التفاعلات: Wildfucker, جيجي بنوتي, ananor22 و شخص آخر
مفهمتش حاجه و**** خالص فين المشكله

لي مينفعش تلعب معاها ثاني وتكسبها من غير متحس بس قبل متلعبو قول لها لاكرة يووم حطيتي ليا ميكاب مش هسيبك تعمليها ثاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لي مينفعش تلعب معاها ثاني وتكسبها من غير متحس بس قبل متلعبو قول لها لاكرة يووم حطيتي ليا ميكاب مش هسيبك تعمليها ثاني
انا بقولك عايزها تعرف اني بحب الميكاب وتعتبرني ذي اختها ونلبس مع بعض ونحط ميكاب لبعض انا لو وريتها جسمي هتستغرب ان ده جسم ولد بس انا مينفعش حد يشوف جسمي

• حبيته
التفاعلات: فحل كس اختوو القحبة
اااااه كده بس انت بس العب ثاني وخليها تحس انك حبيت الميك اب اللي حطت عليك وحاول تعمل نفسك بنت وبرسها بهزاار كدك وحاول تعمل شوي حركات كأنك تقلها يا مجنونة حاطة المايك آب الصدر بتاعي فين وحرك مكان بزازك شوي شوي هتزبط معاك حبي

اااااه كده بس انت بس العب ثاني وخليها تحس انك حبيت الميك اب اللي حطت عليك وحاول تعمل نفسك بنت وبرسها بهزاار كدك وحاول تعمل شوي حركات كأنك تقلها يا مجنونة حاطة المايك آب الصدر بتاعي فين وحرك مكان بزازك شوي شوي هتزبط معاك حبي
مقدرش اعمل كده

معلش قلبي انا بس قلت رأيي بس استنا الناس تقولك ممكن تلاقي حاجة حلوة ممم وتزبط معاك وتلاقيها اصلا شرموطة وعنيفة ههه تزبطم حبيبي مممم

معلش قلبي انا بس قلت رأيي بس استنا الناس تقولك ممكن تلاقي حاجة حلوة ممم وتزبط معاك وتلاقيها اصلا شرموطة وعنيفة ههه تزبطم حبيبي مممم
لو سمحت انا قولت الكلام بادب هتخلوني اندم اني باخد رئيكم

• حبيته
التفاعلات: فحل كس اختوو القحبة
سامحني حبيبي مو قصدي 🥺🥺

انت اكتر حد ممكن تنصح نفسك لأن انت اللي عارف شخصيتها وانت اللي عارف ازاي توصلها معلومة بس لو على رأيي انا فلو انت شايف ان شخصيتها اوب مايندد شوية ومش هتعملك حوار قولها دوغري لو متقبلتش يبقا اعمل نفسك بتهزر مثلا او لو ليك حد يعرف ميولك خليه معاك عالتليفون وعامل كتم بحيث لو هي رفضت تقول ان دة كان حكم عليك منه وهو معاك عالتليفون عشان تصدقك

هتلعبو احكام تاني وانت تحاول تكسب وتطلب منها تحطلك ميكاب وخلي معاك ع الفون صور لشبتب حاطين ميكاب وابقي خليها تصورك بعد م تحط الميكاب وكمل هتلاقي الدنيا فله

هتلعب فيك

نصيحه واحده هقؤلهالك
متحطش نفسك في حته ممكن تضرك قدام 😅
و مش بقؤلك متعملش انا بقؤلك فكر كويس هل الشخص ده ممكن فيوم يسوحك ولا لأ ولو رفض هيوسحك برده ولا لأ 🙋

حبيبي انت وهيا كنتوا معي بعض.
وحطيتلك ميكب.
ممكن تقعد معاها تاني.
وهات الموضوع بهزار

لو دا هيبسطك انبسطى حبيبتى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%