NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي عادي اتعاملي عادي لو لقيتي حاجه اقعدي معاه وقولي اي سبب انك خدتى برشام وكنتى مش ف وعيك وكدا يعني

انتي بس ندمانة علشان خدتي الي عايزاة ارجو لما الشوء بضرب عليكي تاني متنسيش ندمك،،، و عامتا الزمن يا استاذة هو الي بيمسح كل حاجة متقلقيش الوقت حيطمس الماضي

انا مريم مواليد ١٩٧٩
متجوزة و جوزي مسافر الخليج دايما بس هو موجود دلوقتي
عندي ولد وبنت
دخلت المنتدى واتعرفت على ناس كتير
كان نفسي في ان ابني ينام معايا
ودا حصل فعلا امبارح
وانا ندمانه جدا دلوقتي ومن ساعتها وانا قافله على نفسي ومش عايزه عيني تجي في عينه
مش عارفه اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
اساسا انت لازم تندمي لان ده اساسا غير فطرت الانسان تانيا شكلنا عيشين في عصر الجاهليه بيقول كده كلامك الالم ينكح امه و اخته و هكذا ابن العادات و التقاليد التي تربينا عليها ابن التعاليم اللي تعلمناها ازاي انت تجروئ علي الفعل هذا ابن زوجك كيف يكون مصيرك بعد كده كيف يكون المنظور الشخصي اليك كيف هنتظر ي في وجه زوجك كيف تنظري في وجه ابنك و لو طلب منك تاني هتمنعي و لا هتستجيبي توبي الي ربك و تستغفرين اليه

• عجبني
التفاعلات: Life selector
انسي الموضوع وكانه ماحصلش،،، واتعاملي مع ابنك عادي كان ماحصلش حاجة،،،، ولكن حاولي ماتلبسيش لبس خفيف او شفاف او قصير بعد كده قدام ابنك، ودايما تكوني قافلة باب غرفة نومك لما جوزك يكون مسافر،،، ولو ابنك حاول يتقرب لك تكوني حازمة معاه وجاده، وتقولي له عيب كده،،،، واكيد هو مش هيحاول يكررها معاكي وهيعرف انها كانت غلطة وانك ندمانه ومش ممكن تكرريها تاني.

سوال وبجد محيرني ايه المشكلة لما وحدة تتناك من ابنها ما هي ممكن تتناك من حد غريب هو الغريب يعني بيكون احسن في ايه بالظبط يعني بالعكس القريب عمره ما هيفضح عرضه الا الغريب مش فارقة معاه ممكن يفضح ويذل الوحدة

• عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې و Alx555
استاذة مريم
اولا وجودك هنا وانتي حاسة بالندم مش هيعمل حاجة غير انه هيخليكي واحدة واحدة تعتادي الموضوع طول ما انتي بتتفرجي عالصور وبتقري القصص و و و
لو اللي عملتيه مع حد غريب كان يتقال عليها غلطت وانتهي ،
الموضوع دلوقتي متوقف علي ابنك اللي مش بعيد يكون هو كمان عضو هنا ، افتكروا **** سواء مسلمين او مسيحين ، كلنا بنغلط احنا مش ملايكة بس متكابريش وطول ما في ندم دا معناه انك عالفطرة السليمة واحنا كلنا معرضين اننا نضعف ونغلط بس نتوب تاني ونرجع عن اللي عملناه ، حطي ف اعتبارك انك لو كملتي ولو حتي كمان مرة مش بعيد تلاقي ابنك نايم مع بنتك ومش بعيد تلاقي جوزك هو كمان نايم معاها ومش هتقدري تفتحي بوقك وهتهدي اسرتك وبيتك وصورتك ادام ابنك وبنتك وصورتك ادام نفسك وهتبقي رخيصة كل دا ف مقابل ايه؟ متعة وهمية ومنتهي الشذوذ ب**** عليكي ابعدي
لو ابنك متربي وقعدتي معاه واتكلمتوا بالعقل والدين الموضوع هيخلص لو ابنك مش متربي كويس هو هيحاول معاكي تاني وتالت وهيهددك بس انتي اوعي تضعفي تاني ولو هو ف سن الجواز ساعديه ينجز نفسه

سوال وبجد محيرني ايه المشكلة لما وحدة تتناك من ابنها ما هي ممكن تتناك من حد غريب هو الغريب يعني بيكون احسن في ايه بالظبط يعني بالعكس القريب عمره ما هيفضح عرضه الا الغريب مش فارقة معاه ممكن يفضح ويذل الوحدة
مينفعش الشهوة هي اللي تتحكم ف البني ادم
يعني ايه واحد راجل شهم ينيك امه اللي هي المفروض عرضه وشرفه؟ انا مبكلمكش ف دين بقي وصح وغلط انا بكلمك ف أ ب رجولة ونخوة

متخليش جوزك يسافر ودا الحل ي اما تكلمي حد تاني لحد م جوزك يرجع واهو بتصبري نفسك

مينفعش الشهوة هي اللي تتحكم ف البني ادم
يعني ايه واحد راجل شهم ينيك امه اللي هي المفروض عرضه وشرفه؟ انا مبكلمكش ف دين بقي وصح وغلط انا بكلمك ف أ ب رجولة ونخوة
تمام معاك حق وايه معناه ام تروح تتناك من واحد غريب وتكون مستمعة معاه اشمعنا الغريب يعني هو الغريب زبه حلو يعني وابنها لا مينفعش

تمام معاك حق وايه معناه ام تروح تتناك من واحد غريب وتكون مستمعة معاه اشمعنا الغريب يعني هو الغريب زبه حلو يعني وابنها لا مينفعش
الاتنين مينفعوش والاتنين غلط ولو اتناكت من الغريب بقت شرموطة وخاينة
بس تقدر توقف ف اي لحظة من غير ما تهد بيتها وتبوظ عيالها لكن لو ابنها او بنتها هيفضلوا مع بعض وادام بعض طول عمرهم الشهوة والمتعة لحظة والندم سنين ، صورة الام والقدوة اتهدت وبالتالي هو اما يتجوز هيعمل كدة مع مراته وبنته ، احنا بنخرب الدنيا وبنبوظ فطرة الانسان بداعي الشهوة والمتعة . مفيش اي شكل من اشكال المتعة ، كلنا بنغلط بدليل اننا هنا ف منتدي سكس بس الغلط بردو يبقي ليه حدود ونعرف نرجع عنه

اخطبي لابنك وزوجيه بنت جميلة باسرع وقت بحيث تملي عليه حياته وشهوته ويشيلك من باله خالص واكيد لما يتزوج حيخرج من البيت ويبقى بعيد عنك والزمن كفيل بالاصلاح طبعا مع التوبة والاستغفار بس لازم تزوجي ابنك بسرعه لانه يمكن شهوته تخليه يتصرف من غير عقل ولازم مراته بصراحة تكون اجمل منك عشان ينساكي

انا شايف ان انتي حابه الموضوع ومهتمه بيه جدا

وهتكرريه تاني وتالت ورابع وبعد كل مرره هتقولي لنفسك ندمانه علشان تسكتي ضميريك بس

عايز افولك اهونلك لو تعرفي حد غريب وتتناكي منو بدل ما تضيعي ابنك

لازم تتواجهوا الهروب مش هينفع

بصي خالينا مقتنعين ان الندم ده طبيعي ييجي بس خالينا متاكدين انك حبيتي الوضع ده والا مكنتيش جرجرتيه لكدة بس حاولي تتماسكي وغالبا تقدري تمنعي ان ده يحصل تاني فعليا بارادتك لانه منامش معاكي غصب عنك حاولي تمسكي نفسك وتقدري تواجهي اي حاجة واجمدي كدة كان مفيش حاجة حصلت

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
تعالي علي هاقولك نفصيليا تخرجي من الموقف المحرج ده ازاي

لازم تزوجيه ببنت جميلة لانه داق طعم كسك وكل ما يحمى اكيد حيفكر ينيكك تاني وتالت لحد ما تبقى العلاقة بيناتكم عادية

انا مريم مواليد ١٩٧٩
متجوزة و جوزي مسافر الخليج دايما بس هو موجود دلوقتي
عندي ولد وبنت
دخلت المنتدى واتعرفت على ناس كتير
كان نفسي في ان ابني ينام معايا
ودا حصل فعلا امبارح
وانا ندمانه جدا دلوقتي ومن ساعتها وانا قافله على نفسي ومش عايزه عيني تجي في عينه
مش عارفه اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
عاوزك عالخاص ممكن

بصي انا امي حاولت تمارس معايا كتير وتديثني اكتر بس مكنتش بستجيب ليهاا لحد ماسبتلها البيت خالص وعملت معاها مشاكل كتير بس بصراحه ندمت اني منمتش معاهاا فا ابنك مش هيعرف ينسي انه نام معاكي خالص وهيفضل يحاول معاكي ومعتقدش انك هتقدري تقومي عشان جوزك مسافر وحده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%