NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحب بعد الأربعين

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا مريم مواليد ١٩٧٩
متجوزة و جوزي مسافر الخليج دايما بس هو موجود دلوقتي
عندي ولد وبنت
دخلت المنتدى واتعرفت على ناس كتير
كان نفسي في ان ابني ينام معايا
ودا حصل فعلا امبارح
وانا ندمانه جدا دلوقتي ومن ساعتها وانا قافله على نفسي ومش عايزه عيني تجي في عينه
مش عارفه اعمل ايه ولا اتصرف ازاي

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mtarek, metoo2009, (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و 27 آخرين
توبي لربك و استغفري كتير و اعزمي انك ماتعمليش كدة تاني لأن أكيد ابنك هيحاول معاكي كتير فقفليهالو من دلوقتي. كل بني ادم بيغلط اهم حاجة مايفضلش في الغلط ده

• عجبني
التفاعلات: Elgohrey, Oldman55, Abdo_kamel و 2 آخرين
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
وانا ندمانه جدا دلوقتي ومن ساعتها وانا قافله على نفسي ومش عايزه عيني تجي في عينه
مش عارف اقولك ايه بصراحه مينفعش تقعدو مع بعض تاني

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel
انا زعلان علاكى بس فخور و ممتن انك اعترفتى و فضفضتى

واحد دلوقتى انتى هتظهرى بكل قوة و حزم تروحى لابنك و تقوليله عاوزاك فى موضوع
بعد كده تقولى احنا غلطنا مفيش من الكلام ده هيتكرر تانى و قولى له خلاص كده اطلع بره

متستنيش منه كلام

ثانياً ابحثى له عن عروسة فى اسرع وقت ولحى عليه بلزواج

وانتى تقعدى قوية جدا بس مش متقربة منه اوى

وخلاص كده حلك انتى
هيكون فى الاتصال بزوجك و تقولى له اهتم وانتى اصبرى ولازم تفعلى كما قال زميلى الاسبق استغفrى و ارجعى لر*ك
وابعدى عن قصص المحارم و حاولى تصمدى من غير رجوع شهوة ابنك ليكى

ارجو الكلام ده يبقى حقيقى مش كلام وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel، جوز_الست و Zezo1980
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
ماهو لازم تندمي يااستاذه لان ده شي عكس فطرة الإنسان ال خلقه **** عليها . ودمتي ندمتي وضميرك وجعك يبقي انتي جواكي نضيف لان في ناس كتير لابتحس بندم ولا ضميرها موجود من اساسه .

لكن السؤال المهم ليه توصلي لده هل بسبب انحراف جنسي او كبت داخلي شديد ؟ . ام هو بسبب دخولك هنا ومتابعه وقراءه قرف المحارم واترسخ ده في عقلك وروحك وتشبع قلبك بيه ؟ .
بس في الحالتين فشهوتك هي ال مسيطرة وباينها قوية . و لازم تجاوبي ع الاسئله ديه وتواجهي نفسك و تعرفي اولا السبب ايه علشان تعرفي تعالجي المصيبه ديه بالاسلوب الصح .

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel و مرحب
الموضوع خلص خلاص المهم حاولي تبعديه عنك وفهميه انه مش حيحصل تاني بس مش بالعنف ولا بالعصبيه باسلوب كويس واستخدام لغة الحوار خليه هو كمان يندم

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel و افندينا123
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
بصي انا ممكن اكون في سن النيك أو أصغر شويا بس دا مكنش ينفع ولو عوزا تصلحي الوضع ممكن اقوليك ازي بي ما اني من نفس جيلو و نفس السن ممكن دماغو تبقا قريبا من دماغي

• عجبني
لا الندم ولا الزعل هيرجع اللي حصل للاسف... الغلطه لحظه والندم سنين....... حاولي بقي تتصرفي طبيعي معاه ولو ابنك حاول تاني معاكي عنفيه وزعقيله

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel و مرحب
انا رجل اربعينى ومقدر مدى اللى وصلتيله لانى عشت الحرمان دة ومازلت بعيشة بس عاتب عليكى انك اقدمتى على الخطوة دى زى ماقلتى فى فضفضتك اتعرفتى على ناس كتير كنتى اكتفى بكدة اللى حصل هايفضل حاجز بينك وبينه للابد وممكن يسببله ف يوم من الايام مشكلة ف علاقته ب زوجته ف المستقبل لازم توقفى اللى حصل دة بكل الطرق واتعاملى كان مفيش حاجة حصلت نهائى ولو تجرأ وحاول معاكى مرة تانيه امنعيه كاى ام عادية تحياتى ليكى ولصدقك مع ذاتك

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel و Life selector
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
ابنك عنده كام سنه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
متضايقيش نفسك هو اكيد مش انتي لوحدك اللي غلطانة

• عجبني
انت المفروض ندمانه تبعدي عن المكان دا ومع احترامي للجميع داخله تاخدي راي ناس بدور ع شهوتها حتى لو افادوكي مش هتقتنعي لانو مناقض لافعالهم دوري ع مكان وصحبه كويسه ومش تحكي لحد واستري نفسك ومعاملتك تبق طبيعيه مع ابنك ومش تحاولي تديله مجال انو يتكلم باللي حصل ولا يفكر فيه والمهم انك تكوني ندمانه بجد وهتلاقي الثبات والمعونه ومش تحاولي تثيري ابنك ولو من غير قصد تبق واخده بالك من كل تصرف ومن لبسك

• عجبني
سؤال لحضرتك ليه دخلتي جوزك بالموضوع علشان يشيل الذنب معكى شوية لا جوزك كان بيتناك بالخليج علشان تعيشوا كويس لكن اللوم علي حضرتك انتى لازم الصلاة

• عجبني
تعاملى كانك كنتى فى غير وعيك ولا تتذكرى شيىء مما حدث ..إذا حاول ثانى تعاملى عادى أن الشيء ده لا يمكن يحصل بينكم وعيب وإذا حاول يفكرك باللى حصل أكدى انك لا تتذكرى اى شيىء...

• عجبني
احساسك طبيعي جدا
بس متقلقيش هو شويه وهيروح وهترجعي لطبيعتك

• عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې و Abdo_kamel
انا مريم مواليد ١٩٧٩
عندي ولد وبنت
ودا حصل فعلا امبارح
عادي يامريم هي اول مرتييين ثلاثة تحسين بالندم
لأكن بعدن بتحسين بالمتعة والانظلاق والبحث عنها بكل الإشكال

• عجبني
التفاعلات: مۭــحۡــٰٱ̍ڔمۭــڄۚــې و Abdo_kamel
مينفعش حد يقولها كلام يحسسها بالندم اكتر او يقولها انتي جايه تندمي هنا ! الكلام ده غلط
ياريت نحس ببعض شويه يا شباب و ياريت نعرف اننا كلنا هنا بسبب الضعف و الشهوه فا كلنا غلط
وان كلام الست دي يبقي عبره لينا ان وقت الشهوه مفيش تفكير ولكن لما الواحد بيفوق بيندم
**** يهدينا كلنا و يغير حالنا لافضل حال

• عجبني
اعتقد حزرتك من كده دي في حد زاتها مصيبه وانتي مش ندمانه ولا حاجه انتي حابه الموضوع بس نفسيا مش متقبلاه

• عجبني
التفاعلات: Abdo_kamel و جنتل
علي الرغم أنك كاتبة رد علي موضوع إمبارح بالليل وانتي بتضحكي والنهردة ندمانة فأعتقد ان الموضوع بس لإثارة الجدل :ROFLMAO:

بس لو فعلا أنتي وقعتي في مصيبة كبيرة ومنظرك وقدوتك وقع قدام ابنك
وحذرت قبل كدة من أبعدوا عن المعارف ياجماعة لاننا في مجتمع لن ينسي ابدأ أخطائك ..

عموما أدامك حل من أتنين إما أن تتعايشي مع الموضوع ده واغلب ظني الي انتي هاتعمليه
أو توقفيه فورا وتعتبريه غلطة وتتكلمي مع ابنك وتقولي ده كان وقت ضعف وتقفلي الموضوع تماما
وتحاولي ترجعي الثقة من جديد

• عجبني
التفاعلات: Alx555 و Life selector
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%