NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش حل غير انك تروحي لدكتورة نساء

لو في دكتور هنا يقولي علي حل و ازاي اقلل الشهوه عندي
في ادوية كتير يا روجينا بتقلل الرغبة
بس عيبها بتنيم
والافضل ليكي تمارسي رياضة او اي نشاط تشغلي بيه تركيزك
تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشغلي وقت فراغك باي حاجه حولي تمارسي الرياضة باستمرار او ي حوايه انتي بتحبيها مش تفكري كتير في الجنس بلاش اي حاجه تشدك لجنس سواء افلام او منتدي لو محتاجه اي حاجه استفسار انا موجود

الشهوة دي غريزة صعب التحكم فيها لكن مش مستحيل ودي ميزة الانسان عن الحيوان

عايزة ابداء السنه جديده من غير زفت عاده سريه بقيت روتين يومي و الموضوع مش مستدعي حد يدخل يحكها عشان مش ناقصه اللي عنده حل يقول
زوبرى موجود

نفهم حاجة الاول ، هل بتحسي بشهوة ف بتعمليها ولا سواء بتحسي او لا برضه بتعمليها

انا مش دكتور
بس اقدر اديك نصيحه عن تجربه و اتمني تكون مفيده

الشهوه مش بتقل او بتزيد بالمزاج

ممكن تكون انت اصلا هرمون الذكورة عندك عالي و مهيبر معاك
و في ناس مش لاقيه ربعه
ف انت استخدمه ف الحيم و الرياضه احسن من انك تضرب عشره كتير مثلا
و وفق بين الجنس و حياتك العمليه و هتلاقي نفسك بتعدي عليك ايام بتنسي اصلا انك شهوتك عاليه

انا كنت مدمن. زيك بس بطلت عن طريق اشغال وقتي بالقرايه الرياضه الخروج الفسح لان انا عرفت ان انا بعدين هيحصل لي اضرار كتير

عايزة ابداء السنه جديده من غير زفت عاده سريه بقيت روتين يومي و الموضوع مش مستدعي حد يدخل يحكها عشان مش ناقصه اللي عنده حل يقول
الحل انك تبعدي اى حاجه بتعملك اثاره
شوفى انتى ايه اللى بيخليك تعملى حدا وابعدى منه

انتي عايزه تعملي حاجه مستحيلة ، و العادة السرية مش حاجه وحشه ، بالعكس. ودا علمياً.

دة مش المكان الصح عشان تخدي استشارة
روحي عند طبيب مختص وكمان موضوع الشهوة دة الشهوة بتكون عالية طول ما انتي بتعرضي مخك وجسمك للمواد الاباحية مثلا ف لما تبطلي بعد فترة هتقل الشهوة وترجع لمستواها الطبيعي لان اصلا الشهوة في الطبيعي مش بتكون عالية

صومي لو تقدري لو انتي مسيحيه صومي بمعني اللفظي م المعنوي بتاعه يعني اي يعني أنك تمنعي نفسك عن الأكل والشرب لمده اخر اليوم وبعدين كلي وحاولي تمننعي نفسك أو تلهي يومك عمتن جسمك هيساعدك علي كدا لانك اهلكتيه ف قله الاكل وقلع الشرب هيبقي مركز ديما ف ازاي ياكل ويشرب ا مش ف العاده

هو انا مش دكتور لكن مفيش حل غير الارادة
بطليها بالتدريج مش مرة وحده
بدل كل يوم خليكي كل يومين و لما تتعودي خليها مرة كل ثلاق ايام و افضلي قللي لحد ما تنسي اصلا و تبطليها تماما

او عي تلعبي في الاعدادات ياريتني عندك كنت اجوزت بدل لو التلج اللي معايا

بصي بعيدا عن الهزار سيبك من الصغط ع نفسك انك تبطليها سيبي نفسك خالص بس كل اللي هتحاولي تعمليه دري ع طريقه سليمه تمارسي بيها ومع الوقت هتزهقي

من غير ما ابص على التعليقات نصهم بيقولك انة الدكتور و تعالى ينيكك عشان يريحك 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بطلى فرجة على بورن و هتبقى كويسة ♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%