NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوز نصيحة

A

Anonymous (3659)

ضيف
انا بعد يومين حمارس الجنس مع صحباتي عاوز كم نصيحة ايه ايه افضل نوع وفي ذكري أو ايه افضل استخدم فياجرا أو اكون طبيعي.انا سني 18

• عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر، ابن المنيا و Dark storm
انا بعد يومين حمارس الجنس مع صحباتي عاوز كم نصيحة ايه ايه افضل نوع وفي ذكري أو ايه افضل استخدم فياجرا أو اكون طبيعي.انا سني 18
بلاش

بص لو الموضوع هيتكرر تانى بعدها بفترة مش بعيدة ممكن تشوف نفسك في اول مرة في الطبيعي لقيتك بتعدي ال7 دقايق يبقا انت في التمام مبتعديش يبقا في المرة اللى بعدها استخدم الفياجرا

اول مرة بتكون قلقان وخايف ومتوتر جدا ودا هياثر عليك انت لسه ف بدايتك ومعرفش هل بتستهلك نفسك ف العاده السريه ولا لا
ف الافضل انك تاخد حبايه فياجرا عشان التوتر اللي هتكون فيه هخيلك مش كويس
وعشان اول مرة لازم تسيب انطباع كويس مع البت اللي هتكون معاك حاول تفهم دماغ البنت اللي معاك بتحب ايه ف الجنس واعمله ليها
متبقاش متسرع واناني تاخد متعتك وخلاص
لازم تعمل كل حاجه حلوة تمتع بيها الست اللي معاك
فكر ف نفسك ف الآخر لازم تعمل كل حاجه تمتعها هيه الاول وبعدين انت
امسك نفسك ف الاول كتر من البوس والاحضان واللمس بحنيه وحب مص بزازها اوووي
الحس الكس جدا
اعمل كل حاجه المهم انك تخليها هيه تستمتع تجيب هيه الاول قبل منك وبعدين انت كمل واعمل اللي عايزة
وأكد عليك متكونش اناني تاخد متعتك وبس
متعها هيه الاول

• عجبني
التفاعلات: eslam_387
ابعتلى اقولك على كام حاجه تنفعك

١٨ سنة وعايز تاخد فيجرا ليه يابني اتعامل طبيعي ولو حتي ٥ دقائق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهم حاجة تكون هادي
البوس والتقفيش مهم اوي ليك وليها

واقي ذكري ديوركس طبعا
وحبوب هو سياليس اكيد افضل وانضف نوع في السوق بس نصيحه خليك طبيعي افضل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%