NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال طلب عاوز رأيكو بجد في حاجة مهمة أوي أوي أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا سنارست تمام و بكتب أفلام و مسلسلات و عندي 3 مسلسلات كل مسلسل 15 حلقة
و عندي فيلميـــــن واحد كوميدي و واحد أكشـــــــن .. و مضيت على فيلم و مسلسل و لسه
هنبدأ فيهم ..... المهم أنا عاوز أسألكو في حاجة _______
أنتم كمشاهدين تحبوا أفلام أيه تنزل في السوق ......؟
(أكشن - كوميدي - رعب - رومانسي) لآني هكتب فيلم جديد و عاوز رأيكوا - أي حد يقول رأيه و أنا هتناقش معاه
دا بعد أذنكوا طبعاً ................. شكـــــــــــــــــراً

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي إسكندراني و sexypump
أنا سنارست تمام و بكتب أفلام و مسلسلات و عندي 3 مسلسلات كل مسلسل 15 حلقة
و عندي فيلميـــــن واحد كوميدي و واحد أكشـــــــن .. و مضيت على فيلم و مسلسل و لسه
هنبدأ فيهم ..... المهم أنا عاوز أسألكو في حاجة _______
أنتم كمشاهدين تحبوا أفلام أيه تنزل في السوق ......؟
(أكشن - كوميدي - رعب - رومانسي) لآني هكتب فيلم جديد و عاوز رأيكوا - أي حد يقول رأيه و أنا هتناقش معاه
دا بعد أذنكوا طبعاً ................. شكـــــــــــــــــراً
أنا عن نفسي اعتبر إن الكوميدي أهم الأفلام في المرحلة الضغط و التوتر اللي الناس بتمر بيها ..يعني الواحد يضحك شويا و يفك ..بدل ما يتحول لٱلة

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
أنا عن نفسي اعتبر إن الكوميدي أهم الأفلام في المرحلة الضغط و التوتر اللي الناس بتمر بيها ..يعني الواحد يضحك شويا و يفك ..بدل ما يتحول لٱلة
تمام الكوميديا بس من وجهة نظرك هل الفيلم يكون كوميدي الحكاية ولا مواقف ولا كوميديا سوداء ولا كوميديا ملهاش اي دعوة مجرد مواقف تضحك و خلاص

تمام الكوميديا بس من وجهة نظرك هل الفيلم يكون كوميدي الحكاية ولا مواقف ولا كوميديا سوداء ولا كوميديا ملهاش اي دعوة مجرد مواقف تضحك و خلاص
شوف أنا مع أي حاجة تغير موود الشخص اللي طالع عينه طول اليوم ..و ليرجع ياكل لقمه قدام الفلم بتاعك .
يعني في الموود و المزاج يتعدل برومانسية يتخللها كوميدي
أو كوميدي بدون اي مضمون أو هدف من غير ما يقدم نصيحة مجرد أنه بيزغزغك و بس
و في الكوميدي اللي عايز يوصل معلومة أو نصيحة ..المهم المشاهد وقته يمشي و هو بيضحك ..الضحك بقا صعب و عملة نادرة في هذا الزمن الصعب.

• عجبني
شوف أنا مع أي حاجة تغير موود الشخص اللي طالع عينه طول اليوم ..و ليرجع ياكل لقمه قدام الفلم بتاعك .
يعني في الموود و المزاج يتعدل برومانسية يتخللها كوميدي
أو كوميدي بدون اي مضمون أو هدف من غير ما يقدم نصيحة مجرد أنه بيزغزغك و بس
و في الكوميدي اللي عايز يوصل معلومة أو نصيحة ..المهم المشاهد وقته يمشي و هو بيضحك ..الضحك بقا صعب و عملة نادرة في هذا الزمن الصعب.
الكوميديا فعلا صعبة جداً و كتابتها صعبة لكن بنحاول نكتب و أهو بنضحك لما بنتكلم على المشاهد

• عجبني
التفاعلات: sexypump
كوميدي رومانسي بحب انواع افلام دي

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و شريـف باشا
  • حبيته
كوميدي رومانسي بحب انواع افلام دي
الكوميدي الرومانسي لازم في نص الفيلم حتة درامية توجع لازم عشان تعملي معادله في الفيلم

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
هيبقي جامد برضو
بس الفيلم الكوميدي الرومانسي - بيكون صعب من قصة الرومانيسة لازم شئ مختلف لانه بيكون في الغالب أتنين اتعرفوا على بعض عن طريف موق او مشكلة و في الاخر بيحبوا بعض و بيحصل حاجة و بتعيط و بيزعل و بيرجعوا لبعض تاني و القصة دي اتعمل مليون مرة لكن فيه قصص تانيا خارج عن الألوف لازم تتكتب عشان تعجب المخرج و المنتج و يقبل بالفكرة لكن لو الفكرة اتعملت قبل كدا بيسيب المعالجة و المعالجة هى تلخيص لاحداث الفيلم اللي بيقرائها المخرج او المنتج الاول قبل ميقراء الفيلم و لو عجبته بياخدو معجبتهوش بيقول اتحرق قبل كدا

بس الفيلم الكوميدي الرومانسي - بيكون صعب من قصة الرومانيسة لازم شئ مختلف لانه بيكون في الغالب أتنين اتعرفوا على بعض عن طريف موق او مشكلة و في الاخر بيحبوا بعض و بيحصل حاجة و بتعيط و بيزعل و بيرجعوا لبعض تاني و القصة دي اتعمل مليون مرة لكن فيه قصص تانيا خارج عن الألوف لازم تتكتب عشان تعجب المخرج و المنتج و يقبل بالفكرة لكن لو الفكرة اتعملت قبل كدا بيسيب المعالجة و المعالجة هى تلخيص لاحداث الفيلم اللي بيقرائها المخرج او المنتج الاول قبل ميقراء الفيلم و لو عجبته بياخدو معجبتهوش بيقول اتحرق قبل كدا
طب ما اي قصة بيكون لها بداية و عقدة اللي الماستر سين و النهاية الحل
انت تقصد أن الكوميدي عموما صعب مش كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الغريبة أن عدد مشاهدين البوست 80 واحد و أتنين بس هما إللي بيدوا رأيهم هو أنا محدش بيكلمني خالص ولا أيه ههههههههههههههههه

الغريبة أن عدد مشاهدين البوست 80 واحد و أتنين بس هما إللي بيدوا رأيهم هو أنا محدش بيكلمني خالص ولا أيه ههههههههههههههههه
دا شيء كويس إن في عدد مهتم

• عجبني
طب ما اي قصة بيكون لها بداية و عقدة اللي الماستر سين و النهاية الحل
انت تقصد أن الكوميدي عموما صعب مش كدا
الكوميديا ممكن أكتبلك مشهد كوميدي في 10 دقائق مش مشكلة - إللي أنا أقصدة أن زي ما بتقول عقدة و النهاية الحل بس القصة نفسها لازم تكون جديدة مش نكتب أتنين عرفوا بعض عن طريق مثلا خبطلها العربية و الكلام دا لا لازم قصة مختلفة تماما عشان تخلي أي حد يقرأ الفيلم و القصة يقول دا متعملش قبل كدا

الكوميديا ممكن أكتبلك مشهد كوميدي في 10 دقائق مش مشكلة - إللي أنا أقصدة أن زي ما بتقول عقدة و النهاية الحل بس القصة نفسها لازم تكون جديدة مش نكتب أتنين عرفوا بعض عن طريق مثلا خبطلها العربية و الكلام دا لا لازم قصة مختلفة تماما عشان تخلي أي حد يقرأ الفيلم و القصة يقول دا متعملش قبل كدا
دي شغلتك بقا
إبدع

• عجبني
دي شغلتك بقا
إبدع
عملت فكرة أن واحد من الصعيد بس عايش مع عمته في القاهرة من زمان بيدرس و بيحب واحدة و متفقين على الجواز بيجي أبوة و بيقوله اتجوز بنت عمك و الا هغضب عليك و مفيش فلوس و كدا و بخلي الواحد دا يتجوز بنت عمه و بيخبي على حبيبتة و بيتجوز حبيبته في القاهرة و بعمل ربط بين هنا و هنا بمواقف كوميدية كل شوية هيتقفش بس بيهرب منها و مش دي الاحداث لا دا فيه احداث كتيرة جوا المسلسل و المسلسل دا من 15 حلقة

اى شئ المهم يكون له قصة بعيدا عن البلطجة والرقص والمخدرات والعهر الجنسى

• عجبني
اى شئ المهم يكون له قصة بعيدا عن البلطجة والرقص والمخدرات والعهر الجنسى
أنا مبحبش أكتب عن البلطجة و مبحبش المشاهد الشاخنة ولا الرقص ولا الاغاني الشعبية

• عجبني
التفاعلات: totafrota
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل