NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

gimmy

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من مصر وسنى ٥٥
حابب افضفض
انا انسان عادى جدا مش وسيم لكن اسمرانى
خريج هندسه .
هو طبيعى انى امارس الجنس مع بنت خالتى المتزوجه ؟ واروحلها بيتها من الفجر لحد الصبح .ودلوقتى فيه مبادرات من اختها .
هل طپيعى انى امارس مع بنت خالى؟
وزميلتى ف الشغل؟

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري و Abohamed
لو هنتكلم علي الصح و الغلط اكيد مش طبيعي.
بس لو في عالم الجنس اكيد طبيعي جدا

• عجبني
التفاعلات: gimmy
الكلام دة مش طبيعي علشان اللى انت بتقوله دة المفروض ميحصلش

حقيقى و****😪

لو هنتكلم علي الصح و الغلط اكيد مش طبيعي.
بس لو في عالم الجنس اكيد طبيعي جدا
هو طبعا غلط لكن حصل وبفضفض مش اكتر

انا من مصر وسنى ٥٥
حابب افضفض
خريج هندسه .
هو طبيعى انى امارس الجنس مع بنت خالتى المتزوجه ؟ واروحلها بيتها من الفجر لحد الصبح .ودلوقتى فيه مبادرات من اختها .
وزميلتى ف الشغل؟
ممكن لو حابب تفضفض اكتر تعال كيك antel90

مش هتفرك بنت خالتك او غريبة الجنس هو الجنس

انا دخلت وقرأت مشاركتك مره بتقول انك ١٧ سنه ومره ٥٥ انا مش فاهم

انا دخلت وقرأت مشاركتك مره بتقول انك ١٧ سنه ومره ٥٥ انا مش فاهم
هو انا بقول ياكبير انى مارست الجنس مع السوالب لما عمرى كان ١٧ سنه .

طب وهما كام سنه وعايزينك تحكي التجربة كامله

بره الجنس هو مش طبيعي جوا الجنس هو طبيعي وخصوصا لو جسمها جامد وكسها مولع

فضفض لانك مذكرتش اى تفاصيل ، ممكن تحكيها بشكل عادى هنا او تكتب فى شكل قصة وتنشرها فى قسم القصص وتبعتلنا اللينك ، المهم يعنى حصل ازاى واشرح الملابسات . انا هنزل قصة كبيرة فى العيد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا من مصر وسنى ٥٥
حابب افضفض
خريج هندسه .
وزميلتى ف الشغل؟
بنت خالتك المتزوجة، ليه متسيبهاش اجوزها و تخليك في زميلتك؟ على الأقل زميلتك ممكن تعيش معاها أحلى المواقف واللحظات إنما بنت خالتك العلاقة معاها كلها مشاكل، لو بتسئل أنه يكون معاك 2، طبيعي لأن الراجل بيحب يدوق من كل فاكهة ثمرة، طفاسة بعيد عنك، اكن يفضّل لو تسيب بنت خالتك لأن هي متزوجة و كمان تعتبر محرمة عليك يعني علاقة كلها مشاكل و مصايب، يعني ديه نصيحتي لو حابب تسمعها

• عجبني
التفاعلات: espresso
بنت خالتك المتزوجة، ليه متسيبهاش اجوزها و تخليك في زميلتك؟ على الأقل زميلتك ممكن تعيش معاها أحلى المواقف واللحظات إنما بنت خالتك العلاقة معاها كلها مشاكل، لو بتسئل أنه يكون معاك 2، طبيعي لأن الراجل بيحب يدوق من كل فاكهة ثمرة، طفاسة بعيد عنك، اكن يفضّل لو تسيب بنت خالتك لأن هي متزوجة و كمان تعتبر محرمة عليك يعني علاقة كلها مشاكل و مصايب، يعني ديه نصيحتي لو حابب تسمعها
اكيد الظروف والبيئة المحيطة وقرب المسافات والمشاعر ساعدت وشجعت اكتر من غيرها خصوصا لو فيه تجاوب منها او علاقة او اعجاب بيه من زمان او لخلل فى علاقتها مع جوزها ، اكيد ده مش صح ، انما برضه هو مفروض يفضفض اكتر حصل ازاى وليه يمكن يفيد بعض الناس للى توعى لبيتها ، اما المحرومات اكيد الممنوع مرغوب اكتر من غيره

• حبيته
التفاعلات: Prince Magdi
انا سيبتها خلاص والادق هى اللى سابتنى سافرت لجوزها واستقرت معاه وعيالها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى و Prince Magdi
انا سيبتها خلاص والادق هى اللى سابتنى سافرت لجوزها واستقرت معاه وعيالها
هتتعوض بحد افضل ، مع انى حاسس انك كنت بتميل ليها لحاجات كتيرة ،، حاول تشارك افكارك وحياتك مع زميلتك بس تكون اد ثقتك

• حبيته
التفاعلات: Prince Magdi

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%