NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هلا انا فارس من المغرب من زمان اتمنى الالقي حدا يعاملني زي ست راقيه بس كل مرة اتعرف على حدا بخاف اخرج معهو مع انو عاوز واتمنى وبحلم نفسي مع حدا يدلعني بس كل مرة نفس الشي ما اثق وبخاف يكون شخص مو محترم او مو مستور .

• عجبني
التفاعلات: Ali_100، ديوث ممحون و zazazozo
هلا انا فارس من المغرب من زمان اتمنى الالقي حدا يعاملني زي ست راقيه بس كل مرة اتعرف على حدا بخاف اخرج معهو مع انو عاوز واتمنى وبحلم نفسي مع حدا يدلعني بس كل مرة نفس الشي ما اثق وبخاف يكون شخص مو محترم او مو مستور .
انا ولله بدور علي حد يكون راقي كده ونحب في بعض ونريح بعض ونبقي اخوات وأصحاب ونطمن علي بعض مش شهوه وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Ali_100
الفكره انك لازم توصل نفسيا الى قبول انك بنت وعاوز تسعد الطرف التانى وعلى استعداد تتحول علشانه بس ده مش هيجى الا من الطرف التانى

الفكره انك لازم توصل نفسيا الى قبول انك بنت وعاوز تسعد الطرف التانى وعلى استعداد تتحول علشانه بس ده مش هيجى الا من الطرف التانى
اختلف معاك بصراحه انا مبحبش البوتوم اللي معايا يكون عايز يتعامل كأنه بنت لانه ببساطه مش بنت
وانا لو عايز انيك بنت هروح ادور ع بنت
انت من نفس جنسي والمفروض انك راجل

وهنا يكمن جزء كبير جدا من المتعه
كونك راجل زيي زيك وسايب نفسك ليا وخاضع ليا

كونك راجل ونايم علي بطنك وبنيكك
كونك راجل وبتمص زوبر راجل تاني

ببساطه الطرف التاني لو بيحبك مش هيكون عايزك تعيش دور البنت
لاني مش عايز انيك بنت
انا عايز انيك شبه راجل بيحب يتناك ♥️

• عجبني
التفاعلات: zazazozo
كلنا 🤣🤣

• عجبني
اختلف معاك بصراحه انا مبحبش البوتوم اللي معايا يكون عايز يتعامل كأنه بنت لانه ببساطه مش بنت

لاني مش عايز انيك بنت
اه صح يكملو بعض

• عجبني

لاني مش عايز انيك بنت
استاذ على اه مش بنت جسد بس نفسيا كونك تمارس الدور المعاكس وتبقى محتاج احساس احتياجك للاحتواء وقبول الطرف انه يتعاشر معاشرة الازواج وقبول الخضوع ده عكس صفات الرجل وامعان فى دور الانثى ودليل على ده كتير يميل الى ارتداء الملابس النسائية وقد يصل الامر انه ياخد هرمونات وده لا ينفى متعتك فى كونك اخضعت رجل مثلك الامر هيتطور معك ايضا فى انك تتلذذ بتحويله اكتر واكتر وطبعا قد يختلف البعض معى

• حبيته
التفاعلات: موجب المرج بنغازي
هلا انا فارس من المغرب من زمان اتمنى الالقي حدا يعاملني زي ست راقيه بس كل مرة اتعرف على حدا بخاف اخرج معهو مع انو عاوز واتمنى وبحلم نفسي مع حدا يدلعني بس كل مرة نفس الشي ما اثق وبخاف يكون شخص مو محترم او مو مس تعالي يا حبيبتي اعاملك معامله

استاذ على اه مش بنت جسد بس نفسيا كونك تمارس الدور المعاكس وتبقى محتاج احساس احتياجك للاحتواء وقبول الطرف انه يتعاشر معاشرة الازواج وقبول الخضوع ده عكس صفات الرجل وامعان فى دور الانثى ودليل على ده كتير يميل الى ارتداء الملابس النسائية وقد يصل الامر انه ياخد هرمونات وده لا ينفى متعتك فى كونك اخضعت رجل مثلك الامر هيتطور معك ايضا فى انك تتلذذ بتحويله اكتر واكتر وطبعا قد يختلف البعض معى
م هو ده اللي بتكلم
كونه قبل علي نفسه أنه يتعامل معاملة الأزواج وقبل يخضع لراجل من نفس جنسه ده ف حد ذاتها لذة

لكن مش عايز انسي انك راجل ف الاصل بانك بتحب تتعامل كانثي واني اعاملك كانثي
لا

انا عايز طول الوقت افضل شايفك راجل وبزبر وف نفس الوقت مهما وصل بيك الأمر من احساس انك خاضع وانك بنت متنساش انك ف الأصل راجل
+ يختلف البعض معاك أزاي ؟
كلمني اكتر عن ميولك ووجهة. نظرك ♥️

م هو ده اللي بتكلم
كونه قبل علي نفسه أنه يتعامل معاملة الأزواج وقبل يخضع لراجل من نفس جنسه ده ف حد ذاتها لذة

لكن مش عايز انسي انك راجل ف الاصل بانك بتحب تتعامل كانثي واني اعاملك كانثي
لا

انا عايز طول الوقت افضل شايفك راجل وبزبر وف نفس الوقت مهما وصل بيك الأمر من احساس انك خاضع وانك بنت متنساش انك ف الأصل راجل
+ يختلف البعض معاك أزاي ؟
كلمني اكتر عن ميولك ووجهة. نظرك ♥️
فكرة انى راجل مش هتروح وده ال بيخلق لذه للذكر وبيزود الخضوع عند البنوتى بأنه عارف انه بيسعى لحاجه مش هتحصل بس بختلف معك فى التعامل انا مجربتش بس ال اعرفه انه التطور الطبيعى لحالت البنوتى انن يمعن فى دور الانثى

• حبيته
التفاعلات: موجب المرج بنغازي
فكرة انى راجل مش هتروح وده ال بيخلق لذه للذكر وبيزود الخضوع عند البنوتى بأنه عارف انه بيسعى لحاجه مش هتحصل بس بختلف معك فى التعامل انا مجربتش بس ال اعرفه انه التطور الطبيعى لحالت البنوتى انن يمعن فى دور الانثى
ممكن نتكلم برايفت؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاول مع صديقك او شبب من محارمك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%