NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازيكم يا حبايبي
عندي موضوع شاغلني وعاوز رايكم
انا فبداية علاقة مع موجب . واتفاجا ان فحلي طلب مني اغسل رجليه. وانا اترددت. ايه نصيحتكم ورايكم

• حبيته
التفاعلات: مروه بنوتات و Khaled6
ازيكم يا حبايبي
انا فبداية علاقة مع موجب . واتفاجا ان فحلي طلب مني اغسل رجليه. وانا اترددت. ايه نصيحتكم ورايكم
اذا فيه بيناتكم حب وهو بيستاهل اغسلها وبوسها كمان

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
ازيكم يا حبايبي
على حسب انت بتحب ايه الخضوع ولا الرومانسية

ازيكم يا حبايبي
لو بتتعامل معاه كا مراتو وبتحبيه يبقى لازم تعملى

ازيكم يا حبايبي
مش راح اقولك ارفض او اقبل ........... عليك تفكر بقناعاتك انت نفسك بعيد عن الطلب ده او غيره
بلاش تعمل شي انت مش مرتاح له او تجامل على حساب نفسك و قناعتك الشخصية
انت تقرر و تجاوب على سؤالك ولا تنتظر حد يجاوب عنك و يقول لك اعمل ده او ارفض ده
العلاقة مهما كانت هي مشاركه و تفاهم بين اثنين حسب احتياجاتهم ...... ممكن غيرك يقبل اشياء انت ترفضها
او تقبل شي غيرك يرفضه بالاخير هي تفاهم و قناعة و رغبات شخصية
باختصار اللي تحب تعمله اعمله مهما كان طبيعي او غريب و لك ترفض شي مش مقتنع فيه حتي لو طلب بسيط
كده تنجح علاقة اي انسان مع شريك بعيد عن المجامله و الخجل هي مشاركه بين روحين مش انت الحلقة الاضعف

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
لو كنت بتحبه وحاسس إنك هتعملها من قلبك معاه طبعا يا حبيبي اعمله دا 🌸🌸

ع حسب ميولك سالب او سليف او ديوث و المفروض تحدد العلاقه بينك و بينه من البداية علشان حوار انك تغسله رجله مجرد ميول و انك تكون ديوث معاه ده برضو ميول ف حدد حدود العلاقه معاه من البداية علشان هيفضل كل شويه يطلب منك حاجة مش تبع ميولك

ازيكم يا حبايبي
لو بتحبه اغسلها وبوسها عادي

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و زير التلاتين
ايه المشكلة عامل فيلم هندى لية متغسليها علطول يا فاجرة هيا دى محتاجة سؤال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%