NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: jjojja
اول اختلاط بيك كان اي ؟عرفت ازاي أن في مواقع سكس وان في فيديوهات وكدا
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
كنت بدور عالماسنجر في اليوت يوب معرفش ايه العلاقه جالي فيديو بوس وساعتها كنت بحسب ان الشفايف دي للكلام بس 😂😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Mo7amme3d
كنت بدور عالماسنجر في اليوت يوب معرفش ايه العلاقه جالي فيديو بوس وساعتها كنت بحسب ان الشفايف دي للكلام بس 😂😂
الكان ليثير فضولي اكتر فيلم الريس عمر بموت في😂😂😂

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من ٥ ابتدائي كنت بدور علي النت إزاي الناس بتتجوز
فتحلي موقع في كلام مكتوب وصورة وحده لابسه لانجيري قاعده علي سرير ضغطت ع الصورة فتخلي شرح بالصور لاتنين بيعملو سكس مع بعض 😁

الكان ليثير فضولي اكتر فيلم الريس عمر بموت في😂😂😂
اتفرجي عليه بس بعد ما بلغت بقا انا ساعتها كنت *** 😂😂😂

اتفرجي عليه بس بعد ما بلغت بقا انا ساعتها كنت *** 😂😂😂
اتفرجت* وكنت صغير* عشان متفهمش غلط💀

ف الثانويه

• ايه ده
من ٥ ابتدائي كنت بدور علي النت إزاي الناس بتتجوز
فتحلي موقع في كلام مكتوب وصورة وحده لابسه لانجيري قاعده علي سرير ضغطت ع الصورة فتخلي شرح بالصور لاتنين بيعملو سكس مع بعض 😁
اه وبعدين كملى كملى اى تانى

اه وبعدين كملى كملى اى تانى
تكمل تقول لك ايه اكثر من ده؟ عاوزها توصف ازاي وقف بتاعو وراح طاعن كسها وعمال يخش ويرجع لغاية ما خلصوا؟ حرام عليك. مش شايف انها لسه صغيرة

كنت بقلب ف الفيس بوك وبعدها بدور ف بحث جوجل طلعلي موقع جامد وشوفت اول فيلم بعدها مستحملتش الوضع دا ف العادة وكنت عايز امارس لاني يدأت عندنا انيك عروسة كانت جيالي هدية ف عرفت اني خطر😂

• بيضحكني
  • عجبني
كنت بقلب ف الفيس بوك وبعدها بدور ف بحث جوجل طلعلي موقع جامد وشوفت اول فيلم بعدها مستحملتش الوضع دا ف العادة وكنت عايز امارس لاني يدأت عندنا انيك عروسة كانت جيالي هدية ف عرفت اني خطر😂
بتنيك عروسه لعبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%