NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول تجربه ليا كنت في ١ اعدادي كان ابن خالي بينام معايا علي السرير وكان بيحضني من ضهري وكنت بلاقي زبه لامس طيزي وبيحك فيا وبعد كدا بينزلهم علي طيزي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Jooks
اول اختلاط بيك كان اي ؟عرفت ازاي أن في مواقع سكس وان في فيديوهات وكدا
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
طب وفي مرحلة البلوغ عملتي ايه

• عجبني
التفاعلات: fares07
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Jooks و fares07
اعدادى

• عجبني
التفاعلات: jjojja
Same و****
بس صدقنى فى فرصة للرجوع
مهما اتخطيت وعملت حاجات مكنتش تتخيلها فى ايدك ترجع تانى وتبطل اى حاجة بس انت حاول
احييك على نصيحتك الجميلة . فعلا لم يفت الأوان بعد .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عبضو، jjojja و ناقد بناء
  • عجبني
  • بيضحكني
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
تصدقي مش فاكر تقريبا من كتر ما اتمرست في الموضوع نسيت اول مره😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
علي ايامنا احنا كانت المجلات السكسية الاجنبية المهربة بين طلبة المدارس وبعد كده الموضوع اتطور لهواية المراسلة جيل مظلوم فشخ

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و Cuckold hubby

انا بدأت الموضوع سنة ١٩٨٦ مع شرايط الفيديو كنت اقل من ١٥ سنه وكنت بلغت لكن مكنتش اتخيل ان فيه كده​

• بيضحكني
وحدة تعرفت عليها وانا صغيرة على الفيسبوك اول ما انتشر وكانت اكبر مني بكتير وهي الي علمتني كل شي عن الجنس وتبعتلي صور وكمان كانت تبعتلي كلمات واشياء ادور عليها لتعلمت كتير اشياء عن السكس وكملت من بعدها المسيرة مع حالي
بس لما افكر فيها هلئ جد شو اني هبلة هاد كان واحد وبستهبلني 🥲😂

• بيضحكني
الانترنت في سن ثانوي من ١٥ سنة كدا

• عجبني

انا بدأت الموضوع سنة ١٩٨٦ مع شرايط الفيديو كنت اقل من ١٥ سنه وكنت بلغت لكن مكنتش اتخيل ان فيه كده​

ياااا ياعمو دنتا ع قديمة عاصرت كلو😂🫣

وحدة تعرفت عليها وانا صغيرة على الفيسبوك اول ما انتشر وكانت اكبر مني بكتير وهي الي علمتني كل شي عن الجنس وتبعتلي صور وكمان كانت تبعتلي كلمات واشياء ادور عليها لتعلمت كتير اشياء عن السكس وكملت من بعدها المسيرة مع حالي
بس لما افكر فيها هلئ جد شو اني هبلة هاد كان واحد وبستهبلني 🥲😂
ايون عرفتهم الرجاله العملين اكونت فيك😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Tina_wee
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي ايامنا احنا كانت المجلات السكسية الاجنبية المهربة بين طلبة المدارس وبعد كده الموضوع اتطور لهواية المراسلة جيل مظلوم فشخ
ايدا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: mido tito

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%