NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عرفت ان فيه مواقع اباحيه على الانترنت من خلال دورة الكمبيوتر الى اخدتها تبع شغلى
ولما وصلت النت عندى فى البيت بحثت عنها ومكنش فيه اسهل من كدا
حتي الان بتسمعي وبتجبيهم🌊

اول اختلاط بيك كان اي ؟عرفت ازاي أن في مواقع سكس وان في فيديوهات وكدا
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
كانت البداية بنات مدارس لابسين جيبه بفتحه واصله فوق الركبه والاولاد ، وبنات تانيه الاولاد بيجرو وراهم وبيمسكو بزازهم البنات كبار يعني فوق العشرينات ، ومفيش حد بيتكلم ومفيش حد عارضهم ، طبعا انا مش كده ، ومن الكبت خلاني اسمع النت ودي كانت البداية بحياتي🙄 بس مش فرحان بيها ولا فرحان بال شوفته بل الومهم والوم المجتمع لافساد نفسيتي😔

• عجبني
التفاعلات: jjojja
أنا وانا صغيره كنت ف ٥ابتدائي وكنت بدور ع كرتون سبونج بوب ولقيت لينك كدا دخلتو بصدفه وجالي بعدها فيديوهات ياما اول فيلم شفتو كان سكس حيوانات ........وانا بحب الحجات الغريبه مش بتثيرني بس بحب اتفرج عليها عشان دي كانت أول حاجه اعرفها
كنت في ثالثة اعدادي شوفت صور

يااااااااااااه ياعبصمد
رجعتني لسنين كتير اوووووي

• بيضحكني
كانت البداية بنات مدارس لابسين جيبه بفتحه واصله فوق الركبه والاولاد ، وبنات تانيه الاولاد بيجرو وراهم وبيمسكو بزازهم البنات كبار يعني فوق العشرينات ، ومفيش حد بيتكلم ومفيش حد عارضهم ، طبعا انا مش كده ، ومن الكبت خلاني اسمع النت ودي كانت البداية بحياتي🙄 بس مش فرحان بيها ولا فرحان بال شوفته بل الومهم والوم المجتمع لافساد نفسيتي😔
فعلا السكس دا بيكبت اكتر اصلا وبيخلي في بركان جواك

From my ex first girlfriend

بتنيك عروسه لعبه
واحد بيتفاجئ اانه زوبره بحجم معين وبعدها محبتش الاستمناء والعادة كدا
ف كان لازم اشوف اي فرصة
هي كانت سيلمون بس الموضوع مطولش بعني😂

• بيضحكني
واحد بيتفاجئ اانه زوبره بحجم معين وبعدها محبتش الاستمناء والعادة كدا
ف كان لازم اشوف اي فرصة
هي كانت سيلمون بس الموضوع مطولش بعني😂
اه حالتك صعبه اوي

بقينا بننيك ياااا♥️😂😂😂😂😂

كنت ف خمسه ابتدائى وكنا بنلعب كورة انا والعيال بتاعة الشارع ف واحد صحبى نفس سنى خدنى على جنب وقالى هنطلع مع واحد صاحبنا اصغر مننا بسنتين شقتهم هنلعب بلايستيشن عنده على الكمبيوتر ومفيش حد ف الشقه وبتاع المهم طلعنا وفتح وفتح فديوهات سكس طلع ابوه اللى كان منزلها على الكومبيوتر ف فولدر والواد فتحه بالصدفه وعرف مكانه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
كنت ف خمسه ابتدائى وكنا بنلعب كورة انا والعيال بتاعة الشارع ف واحد صحبى نفس سنى خدنى على جنب وقالى هنطلع مع واحد صاحبنا اصغر مننا بسنتين شقتهم هنلعب بلايستيشن عنده على الكمبيوتر ومفيش حد ف الشقه وبتاع المهم طلعنا وفتح وفتح فديوهات سكس طلع ابوه اللى كان منزلها على الكومبيوتر ف فولدر والواد فتحه بالصدفه وعرف مكانه
يلهوي أبوه اتفضح

• بيضحكني
التفاعلات: ETSH0
عن نفسي كان في اولى ثانوي عن طريق المدرسة والبنات و كنت حاسه بميولي مختلف شوية لحد ما لقيت نفسي وكان البحث عن طريق النت وبعدين برامج الدردشة
احترفتى يعنى
طب
وفى الحقيقة

كنت في اعدادي وواحد اداني موقع سكس علي اساس انه موقع انزل منه العاب ومن وقتها وانا اتشديت واتفرجت 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%