NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عائله بالتبني | ـ حتي الجزء الرابع 6/12/2022

ياسطا نزل وقت ما انت عايز بس اهم حاجة مش تنسانا القصة جميله جدا خد وقتك و ماتخدش علي كلام الناس الي بتعترض

• حبيته
التفاعلات: عمرو جيزوي
الفكرة يا عمور في انك لما بتتاخر في الاجزاء الواحد بينتظر وينتظر وبعدها يتابع غيرها فبالتالي لما بتنزل جزء زي اللي حصل معايا دلوقتي في الجزء الرابع رجعت اقراء مقتتفات من الاول عشان استعيد ذاكرتي واعيش الاحداث تاني فما بالك بقي لو كان الجزء التاسع كنت هرجع ٨ اجزاء عشان اعرف اعيش اجواء التاسع فهمتني
اتمني تكون وصلك قصدي واحنا بنحترمك وبنحترم مواعيدك وحياتك الشخصية زي حياة اي حد فينا فأكيد لو حد من اخواتنا باعت بيسالك هنكمل او لا هو واخدها بعشم اننا اخوات واصحاب رغم اننا محدش فينا يعرف التاني معرفة شخصية وده ميزة المنتدي
تحياتي ليكي
كلامك كله علي راسي بس في ناس بتطلبها كاني شغال عندهم

كلامك كله علي راسي بس في ناس بتطلبها كاني شغال عندهم
محدش هنا شغال عند حد يا صديقي ده منتدي للتعبير عن الشهوة يعني لا انت ولا انا ولا حتي المشرفين حد شغال عند حد وكلنا هنا اصحاب بنفضفض او بنقرا او بنضيع وقت او خصوصية وقت معين لشهوة مش اكتر
انت كلامك جميل وسردك للاحداث ممتع لكن متاخدهاش بالشكل ده
اي حد بيطلب منك تكملها ده دليل علي انبهاره بالرواية وعايز يستمتع اكتر
تحياتي ليك

• حبيته
اتمنالك التوفيق
قصتك جميله جدا

• عجبني
كممممل

• عجبني
التفاعلات: عمرو جيزوي و Aymanx123
ياريت تكمل وتنزل باقي الاجزاء الواحد كان قرب ينسي القصة وحرام قصة جميلة زي ديه تتنسي اتمني تنزل بالخامس والسادس ورا بعض عشان الكل يفتكر القصة ويزيد متابعينها
موضوع فعلا غصب عني انا عندي شويه ضغوطات حرفيا مش بمسك التلفيون انا من ساعه ما نزلت جزء ولسه فاتح موقع دلوقتي مفيش وقت اني اكتب زي الاول

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
محدش هنا شغال عند حد يا صديقي ده منتدي للتعبير عن الشهوة يعني لا انت ولا انا ولا حتي المشرفين حد شغال عند حد وكلنا هنا اصحاب بنفضفض او بنقرا او بنضيع وقت او خصوصية وقت معين لشهوة مش اكتر
انت كلامك جميل وسردك للاحداث ممتع لكن متاخدهاش بالشكل ده
اي حد بيطلب منك تكملها ده دليل علي انبهاره بالرواية وعايز يستمتع اكتر
تحياتي ليك
كلامك كله صح بس ملاحظ كام تعليق بيقول لو مش هيكمل مكنش بداء وكان احترم ناس اللي بتقراء وكلام كدا ومش فاهمين أن كل واحد لي ظروفه و وقت يقدر يكتب في

• عجبني
التفاعلات: جنرال اكس، الجنس للمتعة و Aymanx123
حلوه القصه اوى اوى تسلم ايدك

• عجبني
متى الجديد؟ منتظرين

• عجبني
ايه الحلاوه و الجمال دا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ين التكملة

كلامك كله صح بس ملاحظ كام تعليق بيقول لو مش هيكمل مكنش بداء وكان احترم ناس اللي بتقراء وكلام كدا ومش فاهمين أن كل واحد لي ظروفه و وقت يقدر يكتب في
المشكله يا صاحبي ان القصه حلوه وانت كلامك زي الفل بس انت معشمهم بزياده وهم عندهم عشان بزياده

• حبيته
اى ياعمور فينك ياعم

• حبيته
طمنا عليك يا صديقي الغالي مختفي فين لعل المانع خيرا
منتظر جديدك بكل شوق

• حبيته
معلش يا جماعه كنت عامل حادثه ولسه بادا افتح السوشيال ميديا دلوقتي

معلش يا جماعه كنت عامل حادثه ولسه بادا افتح السوشيال ميديا دلوقتي
الف سلامه عليك ي غالي