NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بقالى فترة حاسس ان طيزي بتاكلني ومش برتاح مهما العب فيها هل كدة هي فعلا عايزة لبن جواها زي ما بيقولوا ؟؟

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, Toommc, وليد ليو 3 و شخص آخر
بقالى فترة حاسس ان طيزي بتاكلني ومش برتاح مهما العب فيها هل كدة هي فعلا عايزة لبن جواها زي ما بيقولوا ؟؟
انا شايف أن ده مجرد هيجان مش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا كا بتهدا حتى دودة جوا تشرب لبن حاول بس يجيب زب لبنه جوا طيزك خليك نايم ع بطنك ساعتين تلاتة حتى لبن يدخل لعمق وتشرب دودة

طبعا كا بتهدا حتى دودة جوا تشرب لبن حاول بس يجيب زب لبنه جوا طيزك خليك نايم ع بطنك ساعتين تلاتة حتى لبن يدخل لعمق وتشرب دودة
مع احترامي الشديد لحضرتك بس كل الكلام ده عن وجود دودة بتشرب اللبن انا دكتور وعمري ماسمعت بيه من ساعة اما دخلت الكلية 😂
الديدان اللي في الأمعاء اصلا غذائهم من المواد اللي يتغذي عليه الإنسان علشان كدة اسمهم طفيليات ، اما بالنسبة لانه يقعد فترة ساعتين او حتي ساعة علشان اللبن يدخل جوة ده برضو ماينفعش لأن اللبن هينشف في اقل من كدة بكتير ، زي ما قولت قبل كدة كل الموضوع عبارة عن شهوة مش هتهدي غير اما تعمل الشئ اللي انت هايج عليه ، معظم الكلام اللي موجود و المتداول عند معظم الناس أن طالما الطيز دخل فيها لبن يبقي مش هتهدي غير اما يدخلها لبن تاني ده برضو غير صحيح لأن الإدمان بيبقي في المخ مش ادمان عضوي ، و عموما انا اسف علي الإطالة .

• عجبني
التفاعلات: alae000, Toommc, Amir Fahmy و شخص آخر
كلام صحيح لازم من اللبن

مع احترامي الشديد لحضرتك بس كل الكلام ده عن وجود دودة بتشرب اللبن انا دكتور وعمري ماسمعت بيه من ساعة اما دخلت الكلية 😂
الديدان اللي في الأمعاء اصلا غذائهم من المواد اللي يتغذي عليه الإنسان علشان كدة اسمهم طفيليات ، اما بالنسبة لانه يقعد فترة ساعتين او حتي ساعة علشان اللبن يدخل جوة ده برضو ماينفعش لأن اللبن هينشف في اقل من كدة بكتير ، زي ما قولت قبل كدة كل الموضوع عبارة عن شهوة مش هتهدي غير اما تعمل الشئ اللي انت هايج عليه ، معظم الكلام اللي موجود و المتداول عند معظم الناس أن طالما الطيز دخل فيها لبن يبقي مش هتهدي غير اما يدخلها لبن تاني ده برضو غير صحيح لأن الإدمان بيبقي في المخ مش ادمان عضوي ، و عموما انا اسف علي الإطالة .
اتفق مع حضرتك مليون فى المية الامر كلة نفسى من الاول للاخر وشكرا جزيلا على ايضاحاتك العلمية

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Toommc، HUNTER A و حنان و حب
عادي بما انك ديوث فبنسبة كبيره بسبب هيجانك و كمان لما الصيف دخل بقيت دايما تاكلك زياده عن الاول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%