NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
ياصباح الخير ياجماعه النهارده حابب اقولكم النيكة الي اتفشخت فيها طيزى في الساحل اول يوم العيد طبعا كنت متفق مع اربعه عندهم 40 و45 سنه تلاته منهم مش متجوزين وواحد مطلق انى اطلق معاهم الساحل علشان ينكونى المهم سافرنا سوا ووصلنا واجرنا شاليه صغير كده علي البحر وبعدين كنا واصلين الساعه 10 الصبح كده المهم خرجنا طول النهار وانا نزلت اشترى شويه حاجات علشان النيكة بتاع بليل جبت طقم سلب وسوتيان وطقم تانى قميص نوم ضيق طويل شويه وجبت بنطلون ليجن ابيض المهم انا كنت في الشاليه وهما جم من بره واول مادخلو لقونى لابس السلب والسوتيان وعليهم الليجن وواقف في نص الصاله اتمرقع راح واحد منهم قال اللبوه بدات الحفله اهيه لوحدها وكل واحد دخل ضربنى علي اطيازى شويه وقلعوا ملط وجابوا بيره وقعدوا يشربوا وانا اشرب معاهم وراحوا قاعدين علي الكنبه وانا امص في ازبارهم كلهم لحد مابقيت حديده ورحت مفنس وانا لابس الليجن راح واحد منهم شده من عليه قطعه وراح شادد السلب قطعه وراح تف في الخرم وحطه مره واحده حسيت انه وصل زورى ونزل نيك فى وكل واحد واقف مستنى دوره وده يخلص التانى يدخل وانا تحتهم بتشرمط وتلبون وهما يضربونى ويشتمونى وهما بينكونى وبعدين هديوا شويه بعد ماجابوا لبنهم كله في اطيازى قمت دخلت الاوده وانا اطيازى بتنقط لبن رحا لابس القميص وخارج لهم وقعدت ارقصلهم عشره بلدى راح واحد منهم قال احا الواد ده عاوز يتفشخ تانى وراح ماسكنى ومنيمنى علي بطنى علي الطربيزه وراح جاب شبشب حمام ونزل ضرب علي اطيازى ويحط بيره عليها وعلي جسمى وبعدين قمت مصيت لهم كلهم وبقيت حاطط صوابعى في طيزى وانا بمص واطلع اللبن من طيزى وامصه وراحوا منيمنى علي بطنى ورا واحد نايم فوقى وحشره في طيزى ونزل دق في والمره دى خدتهم في بقي كلهم وبلعتهم والتانى خدنى علي الكنبه فنستله ونكنى والتالت نكنى وانا واقف وهو مركبه في طيزى والرابع نيمنى علي ضهرى ونكنى زى الشراميط المهم لحد هنا تمام انا بقى فقت الساعه كم 5 الصبح وانا نايم ملط في الجنينه بتاع الشاليه ومعاى ازازه بيره في ايدى رحت داخل نايم علي الكنبه لحد ماصحيوا قلتلهم ايه الي حصل قالوا لى بعدما نكناك رخت قالع القميص وواقف في نص الصاله وتقول انا خول انا لبوه انا شرموطه وبتناك في طيزى وتقعد علي الارض ودخل صوابعك في طيزى وقعدت تبوس رجلنا وتعيط علشان ننيكك تانى واحنا كنا مش قادرين تانى رحت واخد ازازه بيره وقعده تحط راسها في طيزك وخدتها وطلعت تجرى بره الجنينه فمحمود بيقول هانسيبوه قال سيبوه جايز حد يشوفه يفشخه واحنا نمنا ومنعرفش انتا رحت فين
هو السؤال هنا بقي هو انا كده لبوه فعلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%