NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: المهندس المشاغب
ما هو ممكن يقذف كدة 🙂
بص ياباشا انت لسه صغير ممكن تعمله تمارين شد كل يوم من 10ل15دقيقه تدعكه زيت مساج وبعدين تشد فيه زي الي بيحلب الجاموسه صدقني هتجيب معاك طول

يبني انت اصلا بتاعك كده متوسط
المتوسط من 12 لحد 17 سم و انت لما تجرب تعمل مع واحده هتعرف فعلا ان مش عندك مشاكل فكك من افلام السكس و لو حد قالك بتاعك صغير عشان بتاعه اكبر منك فده واحد عنده نقص و بيحاول يحس نفسه احسن و خلاص
متخليش حد يشكك في رجولتك طول بتاعك الي هو طبيعي اصلا مش هيحدد رجولتك انت الي بتختار

شوف عشان الصراحه مفيش احسن منها انت اللى عملت كدا في نفسك.. اى اللى يخليك تقارن نفسك بحد مش فاهمة كل حد ر بنا خلقه بخلقه ميلعبش فيها عشان هتطربق فوق دماغه المهم خلينا في موضوعك انت فعليا قضيبه اكبر من المتوسط لي بقا لان المتوسط العالمى هو 12 سم في في اعلى التصنيفات في بيقول اقل من كدا وعشان اطمنك اكتر المهبل اول عن اخر طوله 8 سم واحنا كممرضين لما بنحب نعمل فحص لعنق الرحم بتاع الست بندخل صباعين وبنوصل لفتحة الرحم متقنعنيش بقا ان قضيبك اصغر من صباعين فمش مضطر انك تخاف على الخلفة بعدين بس خلينا نقول انك عايز تبقا جامد تنين ماشي محدش قالك لا الحل الوحيد اللى بينجح في تكبير القضيب هو العمليات الجراحية واللى لازم تكون مع دكتور متمرس عشان يقلل نسبة الفشل غير كدا كلها طرق كدابة عايز تكبره دور على دكتور يعملك العملية وغالبا مش هتلاقى في مصر يبقا هتروح دبي عشان تقدر تعمل عملية نسبة نجاحها تتعدى ال60%
وحاجة كمان لون البشرة ملوش علاقة ابدا بحجم القضيب بس الصورة اللى مصدراها الافلام الاباحية خلتنا نصدق كدا
ده غير ان اصلا الدكتور غالبا مش هيوافق يعمله عملية لان نسبة النجاح فيها قليلة جدا و مش بتتعمل غير للحالات الي فعلا محتاجة فاي دكتور عنده ضمير مش هيوافق ياخد الريسك ده على حاجة متستاهلش + المشكلة انه تفكيره ده هو الي هيأثر عليه في العلاقة مش الطول خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي فعلا انت ف الطبيعي
وموضوع الصور اللي عا الموقع زاوية التصوير والكاميرا نفسها بتظهر العضو أكبر أنا أفلام البورن فدا تصوير ومونتاج وعمليات وليله طويله سعادتك.
صور بتاعك هتشوفه ف الكاميرا كبير 😀
مشكلتك ما لهاش حل طول ماانت بتقارن وعن تجربه.
أخيرا لو مصمم يبقي ما فيش حل غير انك تخس لو تخين والجراحه
غير كدا بللللح.
👏👏👏👏👏👏

طيب انا 13 ومتجوز والدنيا تمام اووي خلي ثقتك ف نفسك كبيره

• عجبني
التفاعلات: حسن ابو على سرق المعزه
يسطا انا عن نفسي قضيبي ١٤سم ومتجوز عادي و فحل مع زوجتي ومخلف منها و الامور طبيعيه
الست مش بتركز علي حجم القضيب المهم الانتصاب و مده القذف
عايزة اشوف زبك خاص

يسطا اصلا متوسط طول قضيب الرجال حول العالم من ٩ الي ١٣ سم كل الي في المنتدي دا صور مش بتاعتهم اصلا
وتقدر تبحث و تشوف الصفحات الطبيه بتقول طول القضيب الطبيعي ١٣ اصلا يعني
كنت عوز اقول كده ياصحبي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%