NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو مجهول الهوية

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤالي هو في طريقة اقدر اكبر بيها عضوي حبوب او ادوية او تمارين اي شي المهم تزيد فطول القضيب
انا لما قست طول زبي امبارح لقيته 13 سنتي بالعافية وهو واقف رغم ان عندي 20سنة يعني مفيش امل انه يكبر اكتر طبيعي

ميهمنيش شو تأثيرها وميهمنيش ان طول قضيبي بيقدر يريح او لا
انا خلاص معدتش اقدر بشوف صور الشباب فالمنتدى هنا كل واحد طول قضيبه متوسط او كبير الا انا

يجماعة انا صرت اقلب سالب وحدة وحدة لأني بقارن طول قضيبي بالناس والاقيه صغير وخاصة اني اسمر يعني اصلا مفروض قضيبي يكون اكبر من المتوسط بس هو اصغر

زي ما قلت لو سمحتوا مش عاوز ناس تقلي دا متوسط الطول وعادي انا عاوز اي طريقة ميهمش اثارها الجانبية ولا مضمونة طبيا او لا المهم فيها نتيجة
اصل انا من كتر الصور اللي فالمنتدى وافلام البورن نفسي اعرف المتوسط اللي كلكم بتقولوا عليه اخدوه على مقاس مين لأن كلهم اكبر من المتوسط

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby, موجب و تبادل, الفرعونM و 2 آخرين
اولا متقارنش نفسك بحد
كل انسان ليه مقومات جسمه

احنا ليس لنا دخل باجسامنا
لكن ممكن تلعب رياضه
تاكل اكل مفيد

الحياه الجنسيه لا تقاس بالطول
تقاس بالاداء

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage, enta 7abiby, ع م ه م و 2 آخرين
سؤالي هو في طريقة اقدر اكبر بيها عضوي حبوب او ادوية او تمارين اي شي المهم تزيد فطول القضيب
انا لما قست طول زبي امبارح لقيته 13 سنتي بالعافية وهو واقف رغم ان عندي 20سنة يعني مفيش امل انه يكبر اكتر طبيعي

انا خلاص معدتش اقدر بشوف صور الشباب فالمنتدى هنا كل واحد طول قضيبه متوسط او كبير الا انا

يجماعة انا صرت اقلب سالب وحدة وحدة لأني بقارن طول قضيبي بالناس والاقيه صغير وخاصة اني اسمر يعني اصلا مفروض قضيبي يكون اكبر من المتوسط بس هو اصغر

زي ما قلت لو سمحتوا مش عاوز ناس تقلي دا متوسط الطول وعادي انا عاوز اي طريقة ميهمش اثارها الجانبية ولا مضمونة طبيا او لا المهم فيها نتيجة
اصل انا من كتر الصور اللي فالمنتدى وافلام البورن نفسي اعرف المتوسط اللي كلكم بتقولوا عليه اخدوه على مقاس مين لأن كلهم اكبر من المتوسط
يسطا اصلا متوسط طول قضيب الرجال حول العالم من ٩ الي ١٣ سم كل الي في المنتدي دا صور مش بتاعتهم اصلا
وتقدر تبحث و تشوف الصفحات الطبيه بتقول طول القضيب الطبيعي ١٣ اصلا يعني

• عجبني
التفاعلات: بحب الا, doctor_massage, enta 7abiby و 2 آخرين
يسطا اصلا متوسط طول قضيب الرجال حول العالم من ٩ الي ١٣ سم كل الي في المنتدي دا صور مش بتاعتهم اصلا
وتقدر تبحث و تشوف الصفحات الطبيه بتقول طول القضيب الطبيعي ١٣ اصلا يعني
طيب انا كل اللي بشوفهم طول قضيبهم كبير
اعطيني صور لناس زيي قضيبهم 13سنتي وانا رح اصدقك

اما موضوع الصفحات الطبية ده كلام بس لأن اللي بشوفه فالواقع العكس

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby، الفرعونM و فكرى

106148

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: medo mera و الفرعونM
  • عجبني
التفاعلات: doctor_massage و الفرعونM

يسطا انا عن نفسي قضيبي ١٤سم ومتجوز عادي و فحل مع زوجتي ومخلف منها و الامور طبيعيه
الست مش بتركز علي حجم القضيب المهم الانتصاب و مده القذف

• عجبني
التفاعلات: مغاوزي, enta 7abiby, موجب و تبادل و 4 آخرين
يسطا بص عشان ترتاح انت لو مقبل علي الزواج او نفسك تاخد الخطوه دي بطل سكس و اباحيه وفي مواقع كتيره تسعدك في ده زي واعي
وانت طبيعي جدا بس كتر الاباحية خلتك مش واثق في رجولتك بس كده

• عجبني
يسطا انا عن نفسي قضيبي ١٤سم ومتجوز عادي و فحل مع زوجتي ومخلف منها و الامور طبيعيه
الست مش بتركز علي حجم القضيب المهم الانتصاب و مده القذف
الطول والطخن ليه عامل كبير في اثاره الزوجه

• عجبني
بص ياباشا انت لسه صغير ممكن تعمله تمارين شد كل يوم من 10ل15دقيقه تدعكه زيت مساج وبعدين تشد فيه زي الي بيحلب الجاموسه صدقني هتجيب معاك طول بس

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و الفرعونM
حبيبي فعلا انت ف الطبيعي
وموضوع الصور اللي عا الموقع زاوية التصوير والكاميرا نفسها بتظهر العضو أكبر أنا أفلام البورن فدا تصوير ومونتاج وعمليات وليله طويله سعادتك.
صور بتاعك هتشوفه ف الكاميرا كبير 😀
مشكلتك ما لهاش حل طول ماانت بتقارن وعن تجربه.
أخيرا لو مصمم يبقي ما فيش حل غير انك تخس لو تخين والجراحه
غير كدا بللللح.

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و الفرعونM
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا يا صديق
واحد بيسال واحد بتحبي الزبر الطويل ولا العريض قالتوا مش مهم الطويل والسمك المهم يكون بيعرف يدق
الفكرة مش بالطول الفكرة ازي انت وهية تستمتعوا ببعض في ناس أقل من 13في 7و6سنتي مش مقاس المقاس الخبراء ازي تعرف مفتاح كل ست
وازي تقدر تمتعها وتتمتع معها إنما أنت لو فكرت في انك أقل من حد اكيد حتقلب سالب قريب

• عجبني
التفاعلات: الفرعونM

ده طبيعي وأقل طول لنجاح عملية الفض والجماعة 10 سم

• عجبني
اولا يا صديق
واحد بيسال واحدة بتحبي الزبر الطويل ولا العريض قالتوا مش مهم الطويل والسمك المهم يكون بيعرف يدق
الفكرة مش بالطول الفكرة ازي انت وهية تستمتعوا ببعض في ناس أقل من 13في 7و6سنتي مش مقاس المقاس الخبراء ازي تعرف مفتاح كل ست
وازي تقدر تمتعها وتتمتع معها إنما أنت لو فكرت في انك أقل من حد اكيد حتقلب سالب

• عجبني
يوجد جهاز تؤدى به تمارين يومية بيطول القضيب حوالى سم او 2 سم . اسأل عليه فى جوجل . وسعره فى متناول اليد .

• عجبني
اولا يا صديق
واحد بيسال واحدة بتحبي الزبر الطويل ولا العريض قالتوا مش مهم الطويل والسمك المهم يكون بيعرف يدق
وازي تقدر تمتعها وتتمتع معها إنما أنت لو فكرت في انك أقل من حد اكيد حتقلب سالب
كلام جميل ومضبوط

ازاي اخلي القذف يكون بعد مدة طويلة

متقلقش طول زبرك دا كويس خالص ومش معنى ان زبرك صغير يبقى تقلب سالب تقلب سالب لو انت حابب او زبرك زي زبر ******* المهم الكفاءة خليك واثق من نفسك ومن زبرك

شوف عشان الصراحه مفيش احسن منها انت اللى عملت كدا في نفسك.. اى اللى يخليك تقارن نفسك بحد مش فاهمة كل حد ر بنا خلقه بخلقه ميلعبش فيها عشان هتطربق فوق دماغه المهم خلينا في موضوعك انت فعليا قضيبه اكبر من المتوسط لي بقا لان المتوسط العالمى هو 12 سم في في اعلى التصنيفات في بيقول اقل من كدا وعشان اطمنك اكتر المهبل اول عن اخر طوله 8 سم واحنا كممرضين لما بنحب نعمل فحص لعنق الرحم بتاع الست بندخل صباعين وبنوصل لفتحة الرحم متقنعنيش بقا ان قضيبك اصغر من صباعين فمش مضطر انك تخاف على الخلفة بعدين بس خلينا نقول انك عايز تبقا جامد تنين ماشي محدش قالك لا الحل الوحيد اللى بينجح في تكبير القضيب هو العمليات الجراحية واللى لازم تكون مع دكتور متمرس عشان يقلل نسبة الفشل غير كدا كلها طرق كدابة عايز تكبره دور على دكتور يعملك العملية وغالبا مش هتلاقى في مصر يبقا هتروح دبي عشان تقدر تعمل عملية نسبة نجاحها تتعدى ال60%
وحاجة كمان لون البشرة ملوش علاقة ابدا بحجم القضيب بس الصورة اللى مصدراها الافلام الاباحية خلتنا نصدق كدا

• عجبني
التفاعلات: متحرر المعادي، Adam Afndena و المهندس المشاغب
شوف عشان الصراحه مفيش احسن منها انت اللى عملت كدا في نفسك.. اى اللى يخليك تقارن نفسك بحد مش فاهمة كل حد ر بنا خلقه بخلقه ميلعبش فيها عشان هتطربق فوق دماغه المهم خلينا في موضوعك انت فعليا قضيبه اكبر من المتوسط لي بقا لان المتوسط العالمى هو 12 سم في في اعلى التصنيفات في بيقول اقل من كدا وعشان اطمنك اكتر المهبل اول عن اخر طوله 8 سم واحنا كممرضين لما بنحب نعمل فحص لعنق الرحم بتاع الست بندخل صباعين وبنوصل لفتحة الرحم متقنعنيش بقا ان قضيبك اصغر من صباعين فمش مضطر انك تخاف على الخلفة بعدين بس خلينا نقول انك عايز تبقا جامد تنين ماشي محدش قالك لا الحل الوحيد اللى بينجح في تكبير القضيب هو العمليات الجراحية واللى لازم تكون مع دكتور متمرس عشان يقلل نسبة الفشل غير كدا كلها طرق كدابة عايز تكبره دور على دكتور يعملك العملية وغالبا مش هتلاقى في مصر يبقا هتروح دبي عشان تقدر تعمل عملية نسبة نجاحها تتعدى ال60%
وحاجة كمان لون البشرة ملوش علاقة ابدا بحجم القضيب بس الصورة اللى مصدراها الافلام الاباحية خلتنا نصدق كدا
كلامك مقنع
عاش 🤍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%