NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور صيدلي

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
متخليش الفرجة على الأفلام الايباحيه تخليك فاقد الثقة في نفسك متبصش على الاحجام بتعتهم معظمها مش طبيعي وعمليات ومأثرات بصرية وتمسيل حجم القضيب يتراوح بين ١٥ إلى ١٩ او ٢٠ بالكتير الي حاسس انو عندو مشكلة في الموضع دة مستعد اتناقش معاه

• عجبني
التفاعلات: Shefoo_69، صعيدي راقي و SWEET ASS BOY
المتوسط العالمي هو 13سم و الحجم الطبيعي او المثالي عشان العلاقة تتم من 12 لحد 17سم و قليل جدا الي بيبقا اقل من كده او اكبر من كده

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و صعيدي راقي
المتوسط العالمي هو 13سم و الحجم الطبيعي او المثالي عشان العلاقة تتم من 12 لحد 17سم و قليل جدا الي بيبقا اقل من كده او اكبر من كده
لا يسطا انت تعرف ان الي عنده عضو طوله 7سم يقدر يمتع ويتمتع كمان
بس الافلام الاباحيه خليت الناس فاقده الثقه والبنت لما تتجوز تبقي مفكره نفسها هتتجوز بورن ستار

لا يسطا انت تعرف ان الي عنده عضو طوله 7سم يقدر يمتع ويتمتع كمان
بس الافلام الاباحيه خليت الناس فاقده الثقه والبنت لما تتجوز تبقي مفكره نفسها هتتجوز بورن ستار
7سم هو اقل حجم طبيعي انا بتكلم في المتوسط يعني الي مش هيقابل اي مشاكل لكن 7سم هيقابل مشاكل حتى لو بسيطة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
7سم هو اقل حجم طبيعي انا بتكلم في المتوسط يعني الي مش هيقابل اي مشاكل لكن 7سم هيقابل مشاكل حتى لو بسيطة
اه تمام يسطا بس انا قصدي ان 7سم
يكيفوا اي ست مش لازم زي مبنشوف ان واحده تقول انا مبيكيفنيش غير ابو زبر طوله 3متر
دي كلها حجات كدابه

يعني 18 حلو؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
سيبك من افلام البورنو دي كلها مش حقيقة
منا عارف دا متقلقش
انا اصلا لما دورت ورا الموضوع عرفت ان حجم رحم المرأه ٨ سنتي يعني أكبر من كدا هيكيفها وكمان عرفت ان ١٨ دا فوق المتوسط يعني كبير بس حبيت اتأكد منك برضو

منا عارف دا متقلقش
انا اصلا لما دورت ورا الموضوع عرفت ان حجم رحم المرأه ٨ سنتي يعني أكبر من كدا هيكيفها وكمان عرفت ان ١٨ دا فوق المتوسط يعني كبير بس حبيت اتأكد منك برضو
بظبط كدة المهم تعرف تستخدم دة والاهم المداعبة

• حبيته
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
٢٢ سم
اللهم زد وبارك

متخليش الفرجة على الأفلام الايباحيه تخليك فاقد الثقة في نفسك متبصش على الاحجام بتعتهم معظمها مش طبيعي وعمليات ومأثرات بصرية وتمسيل حجم القضيب يتراوح بين ١٥ إلى ١٩ او ٢٠ بالكتير الي حاسس انو عندو مشكلة في الموضع دة مستعد اتناقش معاه
اريد التواصل

هو الطول عندي تقريبا من13 ل15 سم و سني 20 ف هل دا كويس بالنسبه لسني

هو الطول عندي تقريبا من13 ل15 سم و سني 20 ف هل دا كويس بالنسبه لسني
متوسط المهم تعرف تستخدمو

أنا طول قضيبي ١٤ سم وانا ٢١ سنة
الموضوع مهما قريت و مهما ناس قالتلي أنه طبيعي برضوا مأثر عليا نفسيا جدا
ومحسسني اني لو جيت مارست مع واحدة مش هتتمتع معايا

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
طيب انا عندي ٢٣ سنه وطول بتاعي ١١ او ١٢ ومش تخين رفيع شويه ده عادي

١٥ بالظبط حلو؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%