NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب اليمن

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازيكم انا سالب من اليمن عندي 27 رجولي وطيازي كبيره ومدوره مش اوفر بس حاجه كيرفي كده لبرا ومشدودة
انتكت كثير اكيد وبمزلقات طبيه وغير طيبه مؤخرا الخرم بتاعي وما حوله صار لونه داكن مايل للسواد رغم انه كان متناسق مع نفس لون جسمي الخمري سابقا يا ترى اعمل ايه عشان افتح اللون او اخليه يرجع زي اول...اتمنى حد يفدني بجد

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: nour love, ديوث ممحون, الدكر الشرقاوى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربت ومفيش فايده
كانت اصعب ايام حياتي
الفكره دي هبله من الاساس / ايه علاقة انك تبطل تنتاك بغمق اللون بين صفائح طيزك ؟

الفكره دي هبله من الاساس / ايه علاقة انك تبطل تنتاك بغمق اللون بين صفائح طيزك ؟
كثرة الممارسة تزيد من احتكاك الزبر بعنف مع فتحة الخرم وهذا سبب اللون الغامق المائل للسواد. حين تقل الممارسة أو تنعدم مع كثرة الغسل بالصابون والمرطبات سيخف اللون ويصبح مائلا للوردي

العين اللي أنا عاوزها هي اللي بين صفائح طيزك ت ونته نايم تخت مني وعينيك اللي بوجهك تبص لعيوني تعبر عن فرحتها بالاحتضان /توقف شرمطه إزّاي ::: يعني إنك تبطل تنتاك ( مش فاهم تقصد ايه توقف شرمطه ) اهم حاجة ان السائل المنوي يكون جوّه جوّه خرم طيزك لأبعد من مسافة 10 سم بعد شفايف الخرم وامنع بقاءه على شفايف الخرم او بجانب فتحة الخرم من الخارج منعا نهائيا /خليني أشوفك يا شرمط يا متناك
على
خرم طيزك وانت حر فيه وتمتعه زي ما نت عاوز ::: الصابون جوّه الامعاء وانك تدعك به شفايف خرم طيزك مش حلو بجد ::: لا أعرف الجغرافيا عندك / لو ممكن ان تقعد وتنقّع خرم طيزك في مياه بحر وعشان لو برد دفّيها شويه حلوه أنا بريّح أي سالب متناك أو شرموطه بنيكها في طيزها جلسة كاملة في الاسبوع :::: باقي ايام الاسبوع راحة/ بتخليه يلبس واقي والا كُلّه على بلاطه
بلاطه بحب احساس اللحم ع اللحم

• جامد
التفاعلات: نزيه الخاطر
انتى اكيد طيزك حلوة مش مهم اللون اهم حاجة تكونى منعمة خرمك اوى

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
ازيكم انا سالب من اليمن عندي 27 رجولي وطيازي كبيره ومدوره مش اوفر بس حاجه كيرفي كده لبرا ومشدودة
انتكت كثير اكيد وبمزلقات طبيه وغير طيبه مؤخرا الخرم بتاعي وما حوله صار لونه داكن مايل للسواد رغم انه كان متناسق مع نفس لون جسمي الخمري سابقا يا ترى اعمل ايه عشان افتح اللون او اخليه يرجع زي اول...اتمنى حد يفدني بجد
تخلي اللي ينيكك يلحسلك كثير اوووي طول قد ما فيكم في لحس خرم طيزك

• عجبني
التفاعلات: سالب اليمن
انتكت كثير اكيد وبمزلقات طبيه وغير طيبه مؤخرا الخرم بتاعي وما حوله صار لونه داكن مايل للسواد رغم انه كان متناسق مع نفس لون جسمي الخمري سابقا يا ترى اعمل ايه عشان افتح اللون او اخليه يرجع زي اول...اتمنى حد يفدني بجدخل

طيب والعضلات اللي بزبري / ونبض العروق = حاسس بيها / ايمته تحس نفسك اتسحبت منك
خليه كد كد هو طيز انا بموت وانيك طيز مهما كان لونه يريت تورني طيزك

• عجبني
التفاعلات: سالب اليمن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%