NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور طلب اقتراح من مسئول هذا القسم

صاحب الزب الضخم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا مساء الخير
حابب اشكر المسئولين على هذا المنتدى
بصراحه عملكم جبار ويكفي انكم جعلتم هذا المنتدى يصمد لسنوات كثيره بجد بجد مشكورين

ثانيا انا بصراحه عندي قصص جنسية مكتوبة غاية في الروعة بس مشكلتها مكتوبه على هيئة صور
ولو عاوز اكتبها على الوورد وانسخها وانزلها في المنتدى بجد حتاخذ وقت طويل مني
فا انا بصراحه بقترح على اصحاب المنتدى انهم يسمحولي ارفعها في المنتدى في اقسام القصص وهيا صور صدقوني حجمها مش هيكون كبير ومش حتأثر على المشاهد مهما كان النت عنده ضعيف
هديكم مثال بصوره زي كده ياريت تردو عليا لان بجد بجد قصص جميلة جداً وهتكون حصرية فقط لمنتدى نسوانجي وحيكون على القصص شعار المنتدى علشان محدش يقدر يسرقها
اتمنى ان اقتراحي يعجبكم ودي صوره قصة من مئات القصص الطويله الي عندي كمثال

• عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
اولا مساء الخير
بصراحه عملكم جبار ويكفي انكم جعلتم هذا المنتدى يصمد لسنوات كثيره بجد بجد مشكورين

ثانيا انا بصراحه عندي قصص جنسية مكتوبة غاية في الروعة بس مشكلتها مكتوبه على هيئة صور
فا انا بصراحه بقترح على اصحاب المنتدى انهم يسمحولي ارفعها في المنتدى في اقسام القصص وهيا صور صدقوني حجمها مش هيكون كبير ومش حتأثر على المشاهد مهما كان النت عنده ضعيف
هديكم مثال بصوره زي كده ياريت تردو عليا لان بجد بجد قصص جميلة جداً وهتكون حصرية فقط لمنتدى نسوانجي وحيكون على القصص شعار المنتدى علشان محدش يقدر يسرقها
بس لو تكبر الصورة شوية يكون احسن @BٍِASM17 اسطورة القصص

• عجبني
التفاعلات: صاحب الزب الضخم
  • عجبني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆ℕ𝔸ℕ𝔸
شكرا لردك اكيد هكبر يا اخ ابونانا
انا وبدون غرور محترف في الحجات دي بس ياريت المسئولين يدولي الضو الأخضر والموافقه
انا منشنتلك مع المشرف المختص ويريت لو تروح تكلمة خاص وتستفسر منة على اللى انتا عايزة هوا انسان محترم جدا

• عجبني
التفاعلات: صاحب الزب الضخم
تواصل معي صديقي استطيع نسخ النص من الصورة مباشرة بدل من كتابتها مره اخرى

اولا مساء الخير

انا اعرف انسخ الكلام كله ع طول من غير اعاده كتابه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%