NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتمنى من جميع محبيني متابعتي و دعمي ع الواتباد
علما ان جميع قصصي حصرية لمنتدى نسوانجي

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى
رااااااائع.... انت لازم تكون متخصص سيناريو وحوار.... انت عارف بتفكرنى بمين بالكاتب الكبير يوسف السباعى.... قدرة خارقة على تصوير المواقف بالكلمات.... وكانى أرى الانفعالات على الوجوه... وأسمع صوت السيارات فى الشوارع وأشم رائحة الشخصيات.... حتى انك تشاهد المواقف وكانها فيلم سينمائى..... انت مبدع بالفطرة.... وهذه حقيقة متجردة من أى مجاملة.... أبدعت كعادتك دائما.... معذرة لطول التعليق..... فقد أدمنت قصصك يا صديقى العزيز.....

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السادة المشرفين المحترمين ..
@Eden 123
@Basm17

مرة اخرى اطلب مساعدتكم .. بعد ان قضيت ايام وانا اراجع مسودة قصتي طقوس .. وقمت بتصحيحها و تعديل اخطاءها التي غفلت عنها ..
لو يوجد امكانية .. فاني اود نشر القصة بالكامل مجددا بعد التعديل و التصحيح ..

مع خالص شكري لكم

رااااااائع.... انت لازم تكون متخصص سيناريو وحوار.... انت عارف بتفكرنى بمين بالكاتب الكبير يوسف السباعى.... قدرة خارقة على تصوير المواقف بالكلمات.... وكانى أرى الانفعالات على الوجوه... وأسمع صوت السيارات فى الشوارع وأشم رائحة الشخصيات.... حتى انك تشاهد المواقف وكانها فيلم سينمائى..... انت مبدع بالفطرة.... وهذه حقيقة متجردة من أى مجاملة.... أبدعت كعادتك دائما.... معذرة لطول التعليق..... فقد أدمنت قصصك يا صديقى العزيز.....
اعتذر منك لاني تاخرت بالرد عليك ..
لكن .. انا عاجز فعلا عن شكرك لوصفك الجميل بحقي ..
انا اقدم لك كل الشكر و الاحترام ايها الطيب .. كلامك اكبر محفز لي للمواصلة ..

شكرا لك

مفيش كلام يوصف كلماتك ولا ابداعك ولا وصفك بجد انا نفسي ترجع في اسرع وقت بجد المنتدي ملوش حس ولا ابداع غير بكتاباتك انا كل يوم افتح علشان الاقي او منشن انك رجعت بجد

• عجبني
مفيش كلام يوصف كلماتك ولا ابداعك ولا وصفك بجد انا نفسي ترجع في اسرع وقت بجد المنتدي ملوش حس ولا ابداع غير بكتاباتك انا كل يوم افتح علشان الاقي او منشن انك رجعت بجد
شكرا دائما وابدا لك يا ديشا .. انت حقا من اوفى القراءالذين عرفتهم ..
بالتأكيد .. رغم صعوبة عملي و قلة الوقت لطني سأحاول العودة بقصة جديدة بعد رمضان .. وكل عام وانت بالف خير ..
تحياتي القلبية ،،🌹

• حبيته
التفاعلات: Desha elf7l
شكرا دائما وابدا لك يا ديشا .. انت حقا من اوفى القراءالذين عرفتهم ..
بالتأكيد .. رغم صعوبة عملي و قلة الوقت لطني سأحاول العودة بقصة جديدة بعد رمضان .. وكل عام وانت بالف خير ..
تحياتي القلبية ،،🌹
دا احلي خبر شوفته النهارده متتصورش سعادتي بخبر رجوعك تاني بعد رمضان بجد فرحت جدا جدا انا مستنيك بجد علي احر من الجمر الباااااااااااااااااااحث راااااااااااجع تااااااااااااااني

• حبيته
تم تعديل القصة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
قصه جميله وممتعه

• عجبني
حقيقي من اروع القصص الي قراتها في حياتي مش جنس و بس لا احداث و تنظيم درامي و ماستر سين فالاخر من سلمي اختها بجد روعة ممكن تكون كاتب معروف و موجود هنا باسم مستعار بس بجد سرد و تنظيم رائع

• حبيته

لا لا لا يا برووووو
القصة دى من القصص القلائل التى مرت عليا وأعجب بها إعجاب كبير..
ممتعة من حيث السرد والأحداث الشيقه المبهره..معروف عنك إنك كاتب واعد .. تسلم ايدك على القصة التحفه دى وعلى مجهودك المبذول الأكثر من رائع ومنتظرين جديدك يا فنااااااااااااان..

مع خالص تحياتى...

• حبيته
حقيقي من اروع القصص الي قراتها في حياتي مش جنس و بس لا احداث و تنظيم درامي و ماستر سين فالاخر من سلمي اختها بجد روعة ممكن تكون كاتب معروف و موجود هنا باسم مستعار بس بجد سرد و تنظيم رائع
فرحان و سعيد جدا لأن قضتي عجبتك .. بضراحة انا بذلت جهد كبير في وقتها لتأليف القصة .. ولسه حاسس انها من القصص المظلومة عندي الي ماخذت حقها في الانتشار ..
بس كلامك لوحده يعتبر اكبر انصاف ليها ..
انا فعلا سعيد جدا بتعليقك ..
شكرا .. شكرا .. شكرا

🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: ING

لا لا لا يا برووووو
القصة دى من القصص القلائل التى مرت عليا وأعجب بها إعجاب كبير..
ممتعة من حيث السرد والأحداث الشيقه المبهره..معروف عنك إنك كاتب واعد .. تسلم ايدك على القصة التحفه دى وعلى مجهودك المبذول الأكثر من رائع ومنتظرين جديدك يا فنااااااااااااان..

مع خالص تحياتى...
ايه الكلام الحلو الي انا اسمعه ده ؟ انا بجد تشرفت بمرورك بالقصة دي بالذات .. و فرحان انها عجبتك ..
كلامك يعابر اكبر هدية و حافز لي لتقديم المزيد

الف شكر لك من القلب 🌹

تعقيب بسيط .. اقسم لك اني لست بكاتب من الأساس ..
انما كنت اسام الجامعة اقرأء المثير من القصص للعظماء امثال نجيب محفوظ و احسان عبدالقدوس و غيرهم ..وكنت اكتب شعرا حرا على جدار الكلية ..لكن كقصص .. بدأت فقط قبل عام .. و لازلت اتعلم واحاول ان اكون افضل ..لاني اكتشف كل يوم ان هناك الكثير لأتعلمه من كتاب اخرين ..افضل و احسن مني بكثير..
الف شكر لكلامك المخفز لي .. جدا سعيد بكلامك و سأعتبىه وسام شرف اضعه بفخر على صدري

الف شكر مرة اخرى

• حبيته
التفاعلات: ING
ايه الكلام الحلو الي انا اسمعه ده ؟ انا بجد تشرفت بمرورك بالقصة دي بالذات .. و فرحان انها عجبتك ..
كلامك يعابر اكبر هدية و حافز لي لتقديم المزيد

الف شكر لك من القلب 🌹
حبيبى..تسلم على ذوقك..

بصراحه القصة روعة استمر بالنشر

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: SSKT

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%