NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بجد فرحان لأن قصصي عجبتك.. وبصراحة محتار أنصحك بأي وحدة منهم..
الرحلة هي محاولتي الثالثة للكتابة.. ولكوني غير مصري.. استخدمت لهجة بيضاءفي الحوارات لسهولة التلقي.. وقصة الرحلة كفكرة..لها خصوصيتها.. وهي اقرب للتصورية الحالمة .. من الواقعية..
أروما هي القصة التي احبها ايضا شخصيا.. واستخدمت فيها اللهجة المصرية للحوارات على قدر أستطاعتي..
لكن.. أن قرأت أروما أولا.. سيكون لها تأثير قوي عليك كما اطمح.. وبانتظار رأيك في كلا الحالتين.. ومع خالص شكري المتواصل لك
صراحه أنا كاتبه مبتدئة و تعلمت من قصصك بعض الكلمات أنا كمان مش مصريه و بعض الحيان أستعمل العربية الفصحى كأخر حل هه

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
صراحه أنا كاتبه مبتدئة و تعلمت من قصصك بعض الكلمات أنا كمان مش مصريه و بعض الحيان أستعمل العربية الفصحى كأخر حل هه
احنا نتعلم من بعضنا.. انا ايضا اقراء لكتاب قدماء ومعروفين في المتدى واتعلم منهم.. وسعيد انك تستخدمي بعض كلماتي.. واسف لاني لم أقراء لك أي قصة لغاية الآن.. بس اول قصة تكمليها.. ياريت تعمليلي منشن.. حنى اقراها وانا الممنون.. مع خالص ودي 🌹

• حبيته
التفاعلات: Im28LUlukatty
احنا نتعلم من بعضنا.. انا ايضا اقراء لكتاب قدماء ومعروفين في المتدى واتعلم منهم.. وسعيد انك تستخدمي بعض كلماتي.. واسف لاني لم أقراء لك أي قصة لغاية الآن.. بس اول قصة تكمليها.. ياريت تعمليلي منشن.. حنى اقراها وانا الممنون.. مع خالص ودي 🌹
شكر ❤️

• عجبني
في المستقبل و أقبل أي نقد ههه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Im28LUlukatty
انا....مش عارف الصراحه ابدأ منين..لكن مكدبش عليك القصة مش زي ما تمنيتها او توقعتها.. على الرغم من انك نوهت في بدايتها ان نهايتها حزينة الا اني الصراحه متقبلتش عكسك لل الجوريزم اللي عقلنا اتبرمج عليها.... وبرضو على الرغم من اني حبيت العلاقه مع الوقت.. الا اني كنت اتمنى تخلص القصة بأسرع وقت عشان فيها حاجات كتيره اوي لو عملتها بطرقتك المعتادة كانت هتخليها قصة تتنافس بجدارة مع اروما والقصة القديمة... و كنت اتمنى تنتهي بتحسن العلاقة مع الخالة وتكون هي و الام لبطل القصة والذي هو سلام... بس انا مستني منك الاحسن من كدا طبعاً لأنك بالفعل تقدر تعمل كده... وانت طالما ختمتها بالمشهد بتاع سليمان يبقى هيبقالها سلسلة تانيه.. كما اتمني يعني 😅بالرغم من انها موصلتش للي كنت متوقعه منك الا اني مقدرش اقول انها معجبتنيش.... بس انا مستني منك سلسلة تانيه تكون احسن من دي تحافظ فيها على علاقة الام والبطل وتحاول تحسن العلاقة مع الخالة من ناحيتها هي لحبها لسلام زي ابنها مثلا او انها تلعب على حتة الذاكرة وتتقرب منه وهو يتذكر ويحاول يقطع علاقتهم بس هي تعتذر عن كل اللى حصل... مش هتفرق هتعملها ازاي بس اللي هيفرق بالنسبالي انك لازم متخليهاش ڤيلين او شريرة فالسلسة التانية ابدا رجاءا يعني وتركز على هروب سليممان وانه يحاول ينتقم منهم هم التلاتة بعد ما علاقتهم اتحسنت وكدا بس ب**** عليك..لأني الصراحه مبحبش التراجيديا الدرامية وان شخصية حلوة زيها تموت او تنتهي بعداوة .. عايز حاجه من حاجاتك الحلوة فالسلسلة اللي جاية وتكون حب وحلاوة وقشطة.. مش مشكله تخلي فيها خطر شوية او حزن لكن ب**** متبعدش التلات شخصيات الرئيسية عن بعض واللي هم سلام امه و خالته وبس يسطا... طبعا مقدرش اقلل من تعبك ومجهودك فكتابة السلسلة دي .. مع اني عارف انه اعتذار متأخر بعد المحاضرة اللي فوق دي 😅😅بس صدقني لو استمعت لنقد القراء البناء وعرفت تستغله في كتابتك للقصة صدقني هتقدر فكل مرة انك تعمل قصة متفوقة عاللي قبلها وعن باقي القصص وبس يسطا **** يوفقك وانا زي ما انت عارف انا معاك علطول وهقرألك للنهاية لأني واثق فيك.. 👋🏻

• حبيته
انا....مش عارف الصراحه ابدأ منين..لكن مكدبش عليك القصة مش زي ما تمنيتها او توقعتها.. على الرغم من انك نوهت في بدايتها ان نهايتها حزينة الا اني الصراحه متقبلتش عكسك لل الجوريزم اللي عقلنا اتبرمج عليها.... وبرضو على الرغم من اني حبيت العلاقه مع الوقت.. الا اني كنت اتمنى تخلص القصة بأسرع وقت عشان فيها حاجات كتيره اوي لو عملتها بطرقتك المعتادة كانت هتخليها قصة تتنافس بجدارة مع اروما والقصة القديمة... و كنت اتمنى تنتهي بتحسن العلاقة مع الخالة وتكون هي و الام لبطل القصة والذي هو سلام... بس انا مستني منك الاحسن من كدا طبعاً لأنك بالفعل تقدر تعمل كده... وانت طالما ختمتها بالمشهد بتاع سليمان يبقى هيبقالها سلسلة تانيه.. كما اتمني يعني 😅بالرغم من انها موصلتش للي كنت متوقعه منك الا اني مقدرش اقول انها معجبتنيش.... بس انا مستني منك سلسلة تانيه تكون احسن من دي تحافظ فيها على علاقة الام والبطل وتحاول تحسن العلاقة مع الخالة من ناحيتها هي لحبها لسلام زي ابنها مثلا او انها تلعب على حتة الذاكرة وتتقرب منه وهو يتذكر ويحاول يقطع علاقتهم بس هي تعتذر عن كل اللى حصل... مش هتفرق هتعملها ازاي بس اللي هيفرق بالنسبالي انك لازم متخليهاش ڤيلين او شريرة فالسلسة التانية ابدا رجاءا يعني وتركز على هروب سليممان وانه يحاول ينتقم منهم هم التلاتة بعد ما علاقتهم اتحسنت وكدا بس ب** عليك..لأني الصراحه مبحبش التراجيديا الدرامية وان شخصية حلوة زيها تموت او تنتهي بعداوة .. عايز حاجه من حاجاتك الحلوة فالسلسلة اللي جاية وتكون حب وحلاوة وقشطة.. مش مشكله تخلي فيها خطر شوية او حزن لكن ب** متبعدش التلات شخصيات الرئيسية عن بعض واللي هم سلام امه و خالته وبس يسطا... طبعا مقدرش اقلل من تعبك ومجهودك فكتابة السلسلة دي .. مع اني عارف انه اعتذار متأخر بعد المحاضرة اللي فوق دي 😅😅بس صدقني لو استمعت لنقد القراء البناء وعرفت تستغله في كتابتك للقصة صدقني هتقدر فكل مرة انك تعمل قصة متفوقة عاللي قبلها وعن باقي القصص وبس يسطا **** يوفقك وانا زي ما انت عارف انا معاك علطول وهقرألك للنهاية لأني واثق فيك.. 👋🏻
بالعكس.. رأيك على راسي.. واعتز فيه.. وبستفيد منه.. بس ماعتقدش اقدر اعمل سلسلة ثانية.. لاني غيرت النهاية.. الي مفروض البطل سلام يموت فيها.. الى نهاية مفتوحة الأحتمالات..
ومع هذا.. انا بجد اشكرك لانك قريت القصة وعطيتها وقتك.. وسعيد بكل آرائك.. واعمل على ارضاءك و ارضاء الجميع..
واتمنى..اني اجد وقت في المستقبل القريب.. لكتابة قصص كثيرة.. لان لدي افكار مزدحمة في عقلي.. ولا اجد وقت كاف لترجمتها لحروف..
والف شكر ليك يا قيصر.. 🌹

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
بالعكس.. رأيك على راسي.. واعتز فيه.. وبستفيد منه.. بس ماعتقدش اقدر اعمل سلسلة ثانية.. لاني غيرت النهاية.. الي مفروض البطل سلام يموت فيها.. الى نهاية مفتوحة الأحتمالات..
ومع هذا.. انا بجد اشكرك لانك قريت القصة وعطيتها وقتك.. وسعيد بكل آرائك.. واعمل على ارضاءك و ارضاء الجميع..
واتمنى..اني اجد وقت في المستقبل القريب.. لكتابة قصص كثيرة.. لان لدي افكار مزدحمة في عقلي.. ولا اجد وقت كاف لترجمتها لحروف..
والف شكر ليك يا قيصر.. 🌹
انت عارف اني مش هضغط عليك لأنك اعلم مني بالموجود فعقلك... بس اما تلقى لها وقت عشان تكتب السلسلة التانية متترددش لأنك لو عملته وخدت بشوية من نصايحي 😉😉😅مش بس هتغير من القصة لا دا كمان هترفع من قيمتها و انا واثق ان الناس هتحبها و مستنيين ذي سلسلة تانيه ترضي توقعاتهم.... و نصيحتي ليك متزحمش نفسك بقصص وافكار كتير احسن حاجه تعملها هي انك تفضي دماغك وتركز على قصة معينة عشان تعرف تديها حقها وتصرف عليها بزيادة ودا اللي هيخليا افضل... حتى لو امتدت ل 3او 4سلاسل وبس يسطا انت طبعا صاحب القرار فالاول وفالاخر

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
السلسلة الاولي جميلة جدا

• عجبني
و دلوقتي هدخل علي السلسلة التاني

• عجبني
ممكن تدخل تقراء القصة بتاعتي و تقولي رايك عشان انت من الكتاب المتميزين

• عجبني
اسمها شيطان افكاري

• عجبني
انا نزلت الجزء الاول و دلوقتي هكمل القصة كلها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الزعيــــــــم
  • محزن
  • عجبني
اشكر كلامك الجميل لوصفي.. 🌹

انا هحاول.. اكذب عليك لو قلتلك هخلصها بسرعة.. لقلة الوقت.. وانشغتلي بالكتابة حتليا.. بس لو صبرت عليه.. اكيد هيكون عندي وقت.. واقراها بكل محبة

• عجبني
العفو دا انا اللي اشكرك علي التحفة و الجمال دا كله
من ذوقك يا صديقي.. بس لو تنسخ رابط قصتك.. وتخليها في التعليقات يكون افضل .. حتى استطيع الدخول مباشرة ليها

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%