NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية طريقي (من الاحترام الي الفحولية) - حتى الجزء الثالث 22/1/2022

ممكن يكون اطول بس عاش عليك

• حبيته
التفاعلات: فهد الاسطوره
جامد يسطا حبكة حلوة والقصة ممتعة ومفيهاش عك كتير زي انه البطل اسطوري ومحدش بيقدرله ومبيتضربش وبيقدر يتشقلب بالهوا ودي افضل حاجة
بس الصراحة انت الجزئين ممكن اعتبرهم جزء وتبقا تنزل بالأسبوع مرة او مرتين او تعتبر كل جزء لوحده كدا وتنزل كل يوم أو يومين
حوار ان البطل بيبقا اسطوري وخارق دا انا بشمئز من الي يكتب بالطريقه دي لان بحس نفسي بقرأ قصه ***** او قصه كرتونيه + هو دا كمان قصير 🥲🥲

• حبيته
التفاعلات: الجمد
حوار ان البطل بيبقا اسطوري وخارق دا انا بشمئز من الي يكتب بالطريقه دي لان بحس نفسي بقرأ قصه ***** او قصه كرتونيه + هو دا كمان قصير 🥲🥲
مش قصير بس ممكن يكون اطول

• عجبني
مش قصير بس ممكن يكون اطول
حاضر بس علشان بكتب من غير مابقا محضر ف الاحداث الي بتيجي ف دماغي بكتبها + بلس بحس احلي لما يبقا قصير لان كل لما امط ف الاحداث او حاجه تتكرر هيبقا ملل

جامد يصاحبي والحداث مترابطه وكل حاجه بس ياريت تخلى اخت مصطفى علطول معك وحدد معاد نزول الاجزاء معنى برشح تنزل كل يوم او يومين بكتير عشان مش تمل او انت تنساا ال احداث تخش ف بعض بس سردك حلو ومش وحش بس معلش حاول تتطول شويه شوف كد اى قصه الجزاء بيبقاا عامل ازاى

جامد يصاحبي والحداث مترابطه وكل حاجه بس ياريت تخلى اخت مصطفى علطول معك وحدد معاد نزول الاجزاء معنى برشح تنزل كل يوم او يومين بكتير عشان مش تمل او انت تنساا ال احداث توخش ف بعض بس سردك حلو ومش وحش بس معلش حاول تتطول شويه شوف كد اى قصه الجزاء بيبقاا عامل ازاى
تسلم يصحبي علي التشجيع+ بص حوار اني احدد ميعاد نزول للقصه مش هيفيد لان ممكن يوم اكون فاضي انزل جزئين مثلا يوم تاني مبقاش فاضي معرفش انزل ولا جزء ف سيبها بظروفها😂😂+ اخت مصطفي ملبن وكل حاجه بس بحاول انوع لان لو فضلت علي حاجه واحده هتزهقوا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اغير العنوان اخليه الجزء التاني حد عنده فكره ازاي؟

• عجبني
مينفعش غير لو مشرف هو العمل كده

• محزن
مينفعش غير لو مشرف هو العمل كده
اول لما كتبت الموضوع كان باينلي اني اغير الاسم عادي بس دلوقتي لاء🥲

• عجبني
اول لما كتبت الموضوع كان باينلي اني اغير الاسم عادي بس دلوقتي لاء🥲
المنتدى كله كده لزم مشرف هو البعير
بس سهله اعمل ابلغ في قسم الاغات
الفي قسم القصص مكتوب لطلبات الدمج و التعديل تمام

• عجبني
تسلم يصحبي علي التشجيع+ بص حوار اني احدد ميعاد نزول للقصه مش هيفيد لان ممكن يوم اكون فاضي انزل جزئين مثلا يوم تاني مبقاش فاضي معرفش انزل ولا جزء ف سيبها بظروفها😂😂+ اخت مصطفي ملبن وكل حاجه بس بحاول انوع لان لو فضلت علي حاجه واحده هتزهقوا
مناا عايزك تنوع وكل حاجه بس اماا يكون واحد مقربه لقلبك وبتحبهاا الاحداث بتبقاا جامده نيك وبراحتك ف موضع الاجزاء بس حاول مش تطول ف النزول ع قد متقدر

• حبيته
مناا عايزك تنوع وكل حاجه بس اماا يكون واحد مقربه لقلبك وبتحبهاا الاحداث بتبقاا جامده نيك وبراحتك ف موضع الاجزاء بس حاول مش تطول ف النزول ع قد متقدر
حاضر يمعلم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: متهور موت و الجمد
  • عجبني
ف جزاء النهارده ولا لا يمعلم

• عجبني
في انتظار الجزء الثالث بداية موفقة احسنت

• عجبني