NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محبة النودز

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الإنسان بيوصل فى فتره فى حياتة لطريق مقفول وبتتركم عليه ضغوط الحياة إلى منها ضغط الشغل و ضغط من الأهل و ضغط المجتمع و الالتزامات و من كتر التفكير بيفيد الاحساس بكل إلى حوليه و كمان بيفقد الاحساس بنفسة و قد يصل الموضوع لميول انتحارية
فلو حد وصل للمرحلة ده ممكن يقول خرج منها ازاى .
بعد اذن الساده الأعضاء عدم الإرسال على الخاص

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: mydoooo, دكر اسمر مكرر, Abo hassan و شخص آخر
مبتخرجيش دايما في كل مرحلة في حياتك هتلاقي حاجة بتخليكي و حاجات بتضغطك و حاجات بتتعبك و بردو هتلاقي حاجات تهون عليكي حتي لو انت مش مدركاها او مش واخدة بالها
فا احنا مبنخرجش لاكن احنا بنبقي اقوي و بنلاقي طرق نتكيف بيها و طرق تخلي حياتنا اجمل و الطف
اما بالنسبة لي الافكار الانتحارية فا لازم لازم لازم تروحي لي متخصص لان ديه حاجة مش هينة و اي كان الي بيدور في دماغك و موصلك ان ده حل فا هو مش حقيقي و لا ده عمره ما هيكون حل
(اتمني من اي شخص شاف التعليق ده و بيفكر في حاجة زي كدة اطلب المساعدة سواء من متخصص من الي حواليك ،عمر ما كان طلب المساعدة غلط و اي كان الي انت حاسه او الي دماغك بتحاول توصهولك فا هو مش حقيقي ولا عمره ما هيكون حل ولا هيقضي علي المعاناة )
**** معاكي و يعينك يا جميل 🤍

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: محبة النودز, ابو اسكندر السندباد, huwaida1988 و 2 آخرين
الإنسان بيوصل فى فتره فى حياتة لطريق مقفول وبتتركم عليه ضغوط الحياة إلى منها ضغط الشغل و ضغط من الأهل و ضغط المجتمع و الالتزامات و من كتر التفكير بيفيد الاحساس بكل إلى حوليه و كمان بيفقد الاحساس بنفسة و قد يصل الموضوع لميول انتحارية
تحاولي تدي راحه لنفسك بس من الحاجات دي وتقعدي مع نفسك تنظمي دنيتك وبعدها تعملي حاجه بتحبيها وخلي ديما في وقت لنفسك بعيد عن كل الحاجات دي

• عجبني
التفاعلات: محبة النودز
لو كتبت ههتحظر ولكن الرجوع فى اخر سورة الحجرات ولا تقنطوا من رحمته اعلالج فى الرجوع الى الخالق والتوبة اوك

مبتخرجيش دايما في كل مرحلة في حياتك هتلاقي حاجة بتخليكي و حاجات بتضغطك و حاجات بتتعبك و بردو هتلاقي حاجات تهون عليكي حتي لو انت مش مدركاها او مش واخدة بالها
فا احنا مبنخرجش لاكن احنا بنبقي اقوي و بنلاقي طرق نتكيف بيها و طرق تخلي حياتنا اجمل و الطف
اما بالنسبة لي الافكار الانتحارية فا لازم لازم لازم تروحي لي متخصص لان ديه حاجة مش هينة و اي كان الي بيدور في دماغك و موصلك ان ده حل فا هو مش حقيقي و لا ده عمره ما هيكون حل
(اتمني من اي شخص شاف التعليق ده و بيفكر في حاجة زي كدة اطلب المساعدة سواء من متخصص من الي حواليك ،عمر ما كان طلب المساعدة غلط و اي كان الي انت حاسه او الي دماغك بتحاول توصهولك فا هو مش حقيقي ولا عمره ما هيكون حل ولا هيقضي علي المعاناة )
**** معاكي و يعينك يا جميل 🤍
كفيتي ووفيتي +١

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: محبة النودز و Yasmin55
بهون على نفسى و بحاول احسس نفسى ان كل دى امور بسيطة و ان كل حاجة اكيد ليها حل و فعلا كل حاجة ليها حل
و اتخلى عن الاعباء الزيادة الى ممكن استغنى عنها او ممكن تتأجل .. الدنيا مش مستاهلة تزعلى نفسك عشانها

• عجبني
التفاعلات: مملول، محبة النودز و mydoooo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قومت نفضت التراب من على كتافى وابتديت صفحة جديدة بحياة جديدة وربنا كرمنى وبقت اجمل مما كنت اتمنى

• عجبني
ميول انتحارية دي عمري ما جربتها بصراحة
انا بطلع من الضغوط بحاجات كتير منها الشغل بشتغل كتير يمكن فوق ال ١٣ ساعة متواصلة عشان اخلص انام وما يبقاش عندي اي طاقة للتفكير في اي حاجة
اوقات كتير لوحدي وبدعي
واخر حاجة ودي قليل اوي بقعد في مكان مظلم تماما وببكي لحد ما بهدى هااص

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%