NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتيل شرس

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الوقتي صاحبي شاب عنده ٢٧ سنه وهو مش سالب وعنده ضعف انتصاب هو قضيبه بيقف بس بنسبه ٨٥ ف الميه ف ايه السبب وممكن يعمل ايه يساعده على الانتصاب القوي مع العلم أنه بياخد دوا اكتئاب ف ازاي يقوي الانتصاب لانه لسه شاب ومش عايز ياخد ادويه زي الفياجرا وغيره

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس
اتمنى بجد القي رد سريع ومفيد

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس و فحلك يمتناكه_
اسبابة كتير ممكن تكوت تحت ضغط نفسي عادي او بتمارس العادة طتير حاول تبعد عن اي توتر وبطل العادة لمدة اسبوع وهترجع زي الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوقتي صاحبي شاب عنده ٢٧ سنه وهو مش سالب وعنده ضعف انتصاب هو قضيبه بيقف بس بنسبه ٨٥ ف الميه ف ايه السبب وممكن يعمل ايه يساعده على الانتصاب القوي مع العلم أنه بياخد دوا اكتئاب ف ازاي يقوي الانتصاب لانه لسه شاب ومش عايز ياخد ادويه زي الفياجرا وغيره
ممكن اسم دوا الاكتئاب ال بياخدة لان تقريبا هو السبب لان انا سالب وبحب زوبرى يكون نايم وكمان عايز شهوتى متنزلشى بسرعه واحد موجب نصحنى بدو اكتئاب اسمة مودابكس وفعلا بعد حوالى اسبوع لم خاته لاقيت الانتصاب قل جدا وكمان بقيت اتاخر اوى فى نزول شهوتى ودة سعدنى جدا

ادوية الاكتئاب بتعمل ارتخاء فى العضلات بشكل عام
و غالبا بتكون هى السبب فى عدم الانتصاب الكامل

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس
اديه الاكتاب بتعمل ضعف الانتصاب عشن هى بتعمل استرخاء إلى الأعصاب والعضو الذكرى إلى بيتكم فى الأعصاب لم يكون الوحد عايز يطول فى الجماع بيخد حبوب اكتأب وربع فياجرا عشن الحبوب اكتأب بتعمل استرخاء إلى الأعصاب والايجار تنشط الدم والعصاب إلى اعضو زكد تطول فى الجماع

ممكن يكون بسبب ادويه الاكتئاب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%