NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفتوة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
4 يوليو 2022
المشاركات
7
مستوى التفاعل
7
نقاط
54
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اناا رامي ١٩ سنه في مدرسة تمريض


بطلة القصة ام صديقي اسمهاا صفاء عندهاا ٣٩ سنه جسمهاا زي ما بنقول تحت العباية حكاية بزاز كبيرة وطياز بتتمايل يمين وشمال وشهاا تحسه عاوز لبن جوزها متوفي

صديقي يوسف ١٩ سنة وصفه مش مهم

تبدأ القصة كنت عند صاحبي بنلعب بلاستيشن صاحبي قام يدخل الحمام
لقيت ام صاحبي جايبة عصير وبتوطي تحط العصير وكانت مش لابسة طرحة شوفت الفرق بين بزازهاا الكبيرة تنحت ليهم وزبي شد جاامد هي خدت بالهاا من زبي وقامت مبتسمة بخبث وخارجة قعدت افكر في بزازها الكبيرة وفجأة يوسف دخل كملناا لعب يوسف جاب جون جاامد
يوسف: جول لو قعدت حياتك كلها مش هتجيب زيو
اناا:مش هكلمك علشان اناا الي معلمك
يوسف:يبخت الي بضانو حديد يعم
اناا: علي وضعك ازميلي
ولعبناا ويوسف كسب لقيناا ام يوسف بتقول اناا هدخل اخد شاور وبتبصلي
يوسف طلع التليفون يكلم واحدة بيحبهاا
قعد يقول في كلام حب
اناا:كفايةمحن ياا عم بضانا وقعت
قولت ل يوسف هقوم اغسل وروحت طبعاا هماا عاملين حوض قبل الحمام لقيت ام صاحبي بتنده ل يوسف ف رديت عليهاا اناا فتحت الباب وطلعت راسها بره الباب بتكلمني وتقولي هات فوطة من ع السرير اصل نسيت اخدهاا واناا مركز مع فردة بزهاا الي بانت وهي خدت بالهاا خبت نفسهاا
صفاء:انت فين
انا في لبسي
صفاء قصدك في لبسي اناا
انا هنيمو واجيلك
صفاء هات الفوطة ياد

روحت جبت الفوطة وبمد ايدي ادهالها ايدي لمست بزازهاا روحت طالع ل يوسف
اناا هروح ياد
يوسف روح ي عم مش تاكل راس زبي

روحت البيت ضربت عشرة ونمت
تاني يوم باليل صاحبي اتصل بياا وقالي معلش تعالا ادي امي حقنة اصلها تعبت شوية ومش لاقي حد يديهالهاا

روحت دخلت علي صفاء وصاحبي قاعد برة في الصالة اديتهاا الحقنة واتوجعت ب محن روحت مملس علي طيزهاا في حركة دائرية علشان الالم يخف وفجأة روحت ماسك طيزهاا قالت ااه جامدة قولتلهاا اسف وطلعت ل صاحبي قعدت شوية وروحت


بعد الموقف داا بيومين روحت ل صاحبي الساعه ١٠ الصبح خبط علي الباب امو طلعت ب قميص نوم شق بزازها باين ومش لابسة سنتيانة
فتحت الباب اناا وقفت متنح وزبري وقف احتراماا لهذا الجمال
اناا جمل يابا الحج جمل
صفاء احترم نفسك يواد
انا في حد بيصحاا بيبقاا قمر كدا
هي بتمسكني من وداني قمت مقرب منهاا جسمي لمس بزازهاا حسيت نفسي في عالم تاني وقامت قايلالي يوسف نزل من ١٠ دقايق
اناا خش نام ي جميل بقاا
صفاء مش هيجيلي نوم
اناا ليه
صفاء لماا بقوم مش بعرف انام تاني
اناا اجي احكيلك حدوته ماا قبل النوم وانيمك في حضني
صفاء لاا مش هضمنك دا انت شقي
اناا دا اناا غلبان دا حتي اخر جمعية قبضهاا ٧.٥
صفاء ٧.٥
اناا اه صفي النية كدا
صفااء طب يلا شوف انت رايح فين علشان اغير هدومي
اناا اعتبريني الهدوم الجديدة والبسيني
صفاءيلا يالصايع

بعدها باسبوع روحت ل يوسف صفاء قالت مش هناا
صفاء تعالا هنطلع انا وانت البوتجاز فوق السطح وهي مسكت من ناحية واناا عديت من وراها وزبي غرس جوا طيزها وطلعنا البوتجاز ونازل
صفاء تعالا بقاا اشرب كوباية عصير
نزلت اتكلمنا في اي كلام واحنا في المطبخ وبعد كدا عملت نفسي بعدي من وراها لقيتهاا رجعت ب طيزها سيكة ع زبي زبي غرس جواهاا وانا راجع نفس الحوار
اناا عارفة احسن حاجه فبكي ايه
صفاء ايه
اناا اناا بسال اناا مش لاقي حاجه الصراحة
صفاءمسكت بزازها وقالت امال دول ايه
في الوقت ده زبي كان هينفجر
اناا دول اكبر من احلامي
صفاء تعالا امسك في حلمك
اناا سمعت الكلمة دي من هناا وهجمت عليهاا بقاا
مسكتهاا من ظهرهاا غارس زبي جواهاا واناا بقفش في بزازهاا وماسك شفايفهااا تقطيع ونزلت علي رقبتهاا بوس وقلعتهاا العباية ونزلت علي بزازهاا مص ولحس الحلمة واضرب بزازهاا وهي ااه واناا اقولهاا دول كانو حلم بعيد ودلوقتي ماسكه بإيدي وهي اووف ريحني نزلت علي سوتها لعبت ب لساني حركةدائرية وبعد كداا نزلت علي كسهاا وهي ااه يا رامي الحس كسي الحس كس ام صاحبك اه برااحة لسانك جنني هموت منك ااه اووف اكترواناا شغال لحس لغاية ماا جابت شهوتهاا وبعد كداا نزلت تمص زبري واناا في دنياا تانية شرموطة في اللحس ومص الزبر وتمص البيضان حسيت اني قربت اجيب قومت مقيمهاا ورافع رجليها ومدخل زبي واناا ببوس فيهاا وسرعت التدخيل وهي ااه براحه برااحة بمووت زبك حديدة في كسي قعدتها في وضع الكلبة ودخلت زبي وقعدت اضرب علي طيزهاا لغاية ماا ايدي علمت وهي اووف ااه وبعد كده قعدتها ورفعت رجليهاا ونزلت انيك فيهاا وهي بتشخر اااه خخخ بيوجع طلعو واناا بنيك فيهاا ونزلت ارضع من بزازهاا وهي ااه اوف بحبك هجيب وجابت لتاني مرة واناا كملت معاهاا خمس دقايق كمان وحسيت ان هجيب طلعتزبي وجبت علي وشها كمية لبن اولمرة اجيبهاا في حياتي وبقيت انيكهاا كل اسبوع تلت مرات او مرتين تخيل نفسك ب تنيك ام صاحبك ام بزاز كبيرة الي ترضع بلد وتفشخهاا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق المر و EL FNAN
ممكنرقمامصاحبكالجامدهدي
 
ممكن رقم ام صاحبك الجامدة دي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه حلوه بس كنت تقدر تطلع منها اجزاء كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: الفتوة
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%