NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش صور وفيديوهات البنات البريئة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
نزلت موضوع شبه كده حد من المسئولين علقوه وقال أنت في منتدي جنسي
كأنهم خلاص كلهم الرحمة انعدمت في قلوبهم

• عجبني
التفاعلات: القائد1
أنا مش بس بتضايق أنا حقيقي بتألم علي كل بنت اتضحك عليها بكلمتين حب وهيام وكانوا طالعين من عيل عرص
أو كل بنت تيلفونها اتسرق زي ما انت بتقول
أول اتغلفت من بنت زيها في قعدة صفا أو جلسة في بيتهم
أو واحدة اتغفلت واتصورت وهي في علاقة
برافو عليك ... فعلا اللى بيضايق اكتر لما البنت بتتغفل فى قعدة بنات

مش انت لوحدك بس اللي بتتألم صدقني
اي (راجل) و عنده نخوة و كرامة هيحس بكده
ما انا معايا صور كتير للبنات اصحابي و اللي كنت مرتبط بيهم.... بس عمري ما في يوم من الايام نزلت صورة واحدة ليهم او استغليت الصور دي ضدهم
أحييك على رجولتك ونخوتك يا صاحبى

• عجبني
التفاعلات: SultanNeswangy
عاوز اقولك ان فى جروبات على التليجرام بتشترى النودز دى من الناس واصحاب محلات الموبيلات علشان كده الموضوع ده اتنشر بزياده
فعلا بقت سبوبة

الموضوع خطير
يعني حتى لو البنت غلطانة وغلطت وبعت فيديو لصاحبها ولا عشيقها
ليه نساهم في فضحها وتجريسها
مثال فيه واحد معندوش ددمم ولا دين فاضح بنت في قسم الصور
ومنزل صور عريانة ليها وكاتب عنوانها
وللأسف ادارة المنتدى مش واخدة موقف حاسم في الموضوع ده
واغلب الناس بتعلق باعضائه الجنسية من غير تفكير
يعني هوا فيه واحدة عندها ذرة عقل تنزل صورة عريانة بوشها على منتدى جنسي وتكتب عنوانها
ده احنا الرجالة منقدرش نعملها فما بالك بنت
ارجو من ادارة المنتدى تحط سياسة واضحة لمشاركة الصور
يُمنع فيها تداول الصور الشخصية على الأقل اللي الوجه ظاهر فيها
يا صاحبى أنا معاك قلبا وقالبا .. واعتقد قريب الإدارة هتاخد موقف زى دا

أحب أن أعتبرها البنت الغبية لأن مسألة سرقة الهواتف ليست جديدة وكذلك الضحك على البنات. البنت التي تقع في ذلك بنت غبية وليست بريئة.
الطرف الآخر طبعا طرف سافل لكن الذي يعتذر عن الغباء يتعب.
تمام .. موضوع بقا المساهمة فى النشر ونشر الفضيحة على نطاق أوسع بدل ما كانت فى نطاق ضيق .. مش غلط برضه؟؟؟

نزلت موضوع شبه كده حد من المسئولين علقوه وقال أنت في منتدي جنسي
كأنهم خلاص كلهم الرحمة انعدمت في قلوبهم
منتدى جنسى .. زى ما بيراعى الدين والسياسة كمان لازم نراعى الحالة النفسية للضحية

تمام .. موضوع بقا المساهمة فى النشر ونشر الفضيحة على نطاق أوسع بدل ما كانت فى نطاق ضيق .. مش غلط برضه؟؟؟
مشاركة في سفالة السافل الأول.

طبعا بتدايق جدا وبزعل و**** وبقول في نفسي ايه اللي يخليهم يعملوا كدة ويحطوا راس أهلهم في الطين وليه الشباب المريضة بتفضحهم
دا انا بسبب كدة و**** حاولت أبلغ شرطة الانترنت عن المنتدى بس الموضوع متسهلش معايا

حد هنا بيتضايق لما بيشوف صور وفيديوهات للبنات البريئة اللى اتضحك عليها أو اللى تليفونها اتسرق واتاخدت منه الصور ؟؟
ولا أنا لوحدى اللى بحس الاحساس دا
عارف فيه ناس هتقولى انت على موقع نسوانجى بيسمح عادى بتنزيل الصور والفيديوهات دى لأن ليها جمهورها ..
عادى بس أنا عايز أعرف أنا لوحدى اللى مبحبش أشوف صور البنات الغلبانة اللى اتضحك عليها ولا فى حد تانى
(للعلم أنا بحب أشوف افلام السكس وبرامج البث المباشر سكس كام بس دول عارفين انهم بيتصوروا وبياخدوا فلوس على كده)
ألم الم الم.... 😱O͜͡M͜͡G͜͡ 😢🥺

حد هنا بيتضايق لما بيشوف صور وفيديوهات للبنات البريئة اللى اتضحك عليها أو اللى تليفونها اتسرق واتاخدت منه الصور ؟؟
عارف فيه ناس هتقولى انت على موقع نسوانجى بيسمح عادى بتنزيل الصور والفيديوهات دى لأن ليها جمهورها ..
عادى بس أنا عايز أعرف أنا لوحدى اللى مبحبش أشوف صور البنات الغلبانة اللى اتضحك عليها ولا فى حد تانى
(للعلم أنا بحب أشوف افلام السكس وبرامج البث المباشر سكس كام بس دول عارفين انهم بيتصوروا وبياخدوا فلوس على كده)
للاسف اه 💔💔

• أتفق
التفاعلات: غدر الناس
بحس بحزن عليهم وبتمني يكونو بخير وعارفين يتأقلمو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مع الفرجة و الاستمتاع ... لكن مش مع الابتزاز

مش لوحدك

متفق معك جيدا

الصور

المنتدى غير قائم علي صور التشهير بالعكس
اي موضوع بغرض التشهير عقوبته بتوصل لخسارة العضويك

اما مواضيع اثارة الجدل اللي من النوع دا
(عارف ان الموضوع دا قديم) لكن اي موضوع هشوفه بيتكلم ف المواضيع اللي زي دي
مش بس هقفل الموضوع لا كمان الحساب ممكن ياخد بان

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل