NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

huhudodo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي مجددا , قبل حابب احكي شيئ بخاطري وبتمنى تستحملوني وتقراو اللي راح اكتبه😇

هالمرة حابب انشر صور قسم اول مرة بنشرهم بشكل عام. بصراحة انا كنت متشجع كثير قبل بما ان موقع نسوانجي تقريبا اكبر منتدى سكس بالوطن العربي وحبيت انه انشر دياثتي ب هالمكان لكن بعد كم منشور نشرتم والتفاعل الضعيف خفت آمالي كثييييير حتى اني صرت متردد اصلا انشر قصتي لانه لاحظت ان كثييييييييييييييير منشورات قصص وصور دياثه كلها من النت وتخيلات وغيره فصارت المصداقيه شيء مشكوك فيه بين الاعضاء وسواء نشرت صور حقيقيه او من النت راح تلاقي نفس التفاعل. نخيلو الجهد اللي بذلته حتى احصل الصور والجراة اني قررت انشر صور محارمي لالكم حتى استمتع بالدياثه وامتع زبابكم وبالاخر كثير يوخذو الموضوع وكانه شوية صور من النت😔😞 لهيك صرت اتردد انشر صور حقيقية لماما وخواتي. بس قلت خليني انشر اكترقبل ما اقرر 100% واللي ما شاف منشوراتي من قبل وصور كس ماما راح احط شوية شرح حتى تفهمو كيف جبت الصور :-

(ماما لولو من فترة طويله وهي بتضيف شباب وبتحاكيهم ومرة شكيت فيها (لانه الها ماضي على الفيس بوك والكلام مع الشباب) وقعدت فترة اعمل حساب مزيف واخطط واجيب صور لشب حلو من مواقع تانيه وانشر على الحساب صور على الحساب والستوري حتى اتكتك الموضوع من جميع الاتجاهات وضفت ماما بعد شهر من انشاء الحساب وقبلت وفتحت محادثه وكلام يجر كلام ودخلنا بالجنس لحد ما صرنا نعتبر انفسنا زوج وزوجه وانيكها بالمحادثات وترسلي صور لجسمها وانا ارسلها صور زبي (اخدت صور كتيرة لممثل سكس من على تويتر كان ينشر زبه الكبير كتير) وعجبها كتير وبالمستقبل بوعدكم انشر من المحادثات وشرح اكثر)

***************************وراح اخليكم مع صور بزاز ماما واحكولي رايكم فيهم**********************************
Mom
Mommy

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: tabadol amman, ماجدsix, الديوث وامه و 6 آخرين
جميل استمر

• عجبني
التفاعلات: Oldman55، DONGOAN و huhudodo
بزازها جمال اوي وحلماتها تحفه عايز ارضعهم

• عجبني
التفاعلات: Scarx100، DONGOAN و huhudodo
مشكور ع الجرأة والجهود

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: DONGOAN و huhudodo
♥♥♥

• عجبني
جامدة يعمنا ايه البز الجامد نيك ده متجيب اميلها طب

• عجبني
انت بزاز امك دي مش هتنيم زبي النهرده

• بيضحكني
التفاعلات: huhudodo
حساب امك اسمه ايه

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN
استمر

• عجبني
بزازها تحفه عاوز ارضع منهم 🤤🤤

• عجبني
هاي مجددا , قبل حابب احكي شيئ بخاطري وبتمنى تستحملوني وتقراو اللي راح اكتبه😇

هالمرة حابب انشر صور قسم اول مرة بنشرهم بشكل عام. بصراحة انا كنت متشجع كثير قبل بما ان موقع نسوانجي تقريبا اكبر منتدى سكس بالوطن العربي وحبيت انه انشر دياثتي ب هالمكان لكن بعد كم منشور نشرتم والتفاعل الضعيف خفت آمالي كثييييير حتى اني صرت متردد اصلا انشر قصتي لانه لاحظت ان كثييييييييييييييير منشورات قصص وصور دياثه كلها من النت وتخيلات وغيره فصارت المصداقيه شيء مشكوك فيه بين الاعضاء وسواء نشرت صور حقيقيه او من النت راح تلاقي نفس التفاعل. نخيلو الجهد اللي بذلته حتى احصل الصور والجراة اني قررت انشر صور محارمي لالكم حتى استمتع بالدياثه وامتع زبابكم وبالاخر كثير يوخذو الموضوع وكانه شوية صور من النت😔😞 لهيك صرت اتردد انشر صور حقيقية لماما وخواتي. بس قلت خليني انشر اكترقبل ما اقرر 100% واللي ما شاف منشوراتي من قبل وصور كس ماما راح احط شوية شرح حتى تفهمو كيف جبت الصور :-

(ماما لولو من فترة طويله وهي بتضيف شباب وبتحاكيهم ومرة شكيت فيها (لانه الها ماضي على الفيس بوك والكلام مع الشباب) وقعدت فترة اعمل حساب مزيف واخطط واجيب صور لشب حلو من مواقع تانيه وانشر على الحساب صور على الحساب والستوري حتى اتكتك الموضوع من جميع الاتجاهات وضفت ماما بعد شهر من انشاء الحساب وقبلت وفتحت محادثه وكلام يجر كلام ودخلنا بالجنس لحد ما صرنا نعتبر انفسنا زوج وزوجه وانيكها بالمحادثات وترسلي صور لجسمها وانا ارسلها صور زبي (اخدت صور كتيرة لممثل سكس من على تويتر كان ينشر زبه الكبير كتير) وعجبها كتير وبالمستقبل بوعدكم انشر من المحادثات وشرح اكثر)

***************************وراح اخليكم مع صور بزاز ماما واحكولي رايكم فيهم**********************************
قلتلك انا هنيكها يعني هنيكها

• بيضحكني
  • عجبني
انت محظوظ اوى
رضعت من بزاز ملبن
امك بزازها تنفع تقفيش ومص ورضاعة ونيك وضربهم
امك مجمعة كل الانوثة فى بزازها

• عجبني
بزاز امك جميله كيف يكون كسها انا زوبرى وقف

• عجبني
عسلية تسلم ايدك

• حبيته
جامدين اوووي حلمتهم جامده نيك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة وعايزة تتفشخ

• عجبني
بزازها حلوة كتير ❤️🔥

• عجبني
انت من النهاردة صديقي المفضل

• عجبني
حلوينً اوي

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%