NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعني 44 سنه
وايطاليا
ومقتدر ماديا
وداخل منتدي وبتدور فيه علي واحده تنيكها؟
قوم اقفل الشباك واغسل رجليك ونام
وفيها ايه تعالي خاص اور يكي جواز سفري ووثقيه العمل يمكن يكون ليا نصيب فيكي قبل مسافر

• عجبني
التفاعلات: AMG.
طيب سؤال و فيديني بخبرتك حاليا لو انا حابب اتعرف على واحده و نكون صحاب كا تزويد معارف ادخل دخله ازاى يعنى انا في الاغلب بكتب في العناون نتعرف و في الموضوع هاي بس و معلش هزعجكك سؤال تاني بما انك بنت ليه لم حد يسالني انت عاوز نتعرف ليه اقول عشان نبقى صحاب بس و تزويد للمعارف مش بيصدق و فاكر كلمة صحاب دي عشان عاوز جنس بس فا قولي ازاى اقدر احل المشكله دي

• عجبني
طيب سؤال و فيديني بخبرتك حاليا لو انا حابب اتعرف على واحده و نكون صحاب كا تزويد معارف ادخل دخله ازاى يعنى انا في الاغلب بكتب في العناون نتعرف و في الموضوع هاي بس و معلش هزعجكك سؤال تاني بما انك بنت ليه لم حد يسالني انت عاوز نتعرف ليه اقول عشان نبقى صحاب بس و تزويد للمعارف مش بيصدق و فاكر كلمة صحاب دي عشان عاوز جنس بس فا قولي ازاى اقدر احل المشكله دي
ادخل اتكلم معاها بكل امانه وقول هدفك من العلاقه ايه بالظبط.
يعني تضييع وقت ولا صداقه دايمه ولا مصلحه ولا ايه تحديدا.
وهي بقي حرة تقبل او ترفض. حسب دماغها بقي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه اكتر حاجة بتبسطك

• عجبني
أنا لسه عند ليفل ممكن نتعرف بس 😂

• عجبني
أعتقد أن الناس شايفه ان ده جروب جنسى فقط وطالما الواحد اقتنع بكدا اقتناع تام مفييش مجال أنه يتحاور بلسانه أو عقله مع احترامى طبعا لكل الناس اللى موجوده هنا

• عجبني
  • عجبني
أعتقد أن الناس شايفه ان ده جروب جنسى فقط وطالما الواحد اقتنع بكدا اقتناع تام مفييش مجال أنه يتحاور بلسانه أو عقله مع احترامى طبعا لكل الناس اللى موجوده هنا
احترم رأيك ولاكني ولاكن اسمحلي اختلف معاك
انت لما تدخل علاقه جنسيه مع زوجتك هل ساعتها بتلغي عقلك ولسانك؟ الاجابه لأ
يبقى العقل دايما قادر على توجيهك

ولاكن الي اتفق معاك معاك فيه ان عقلنا وجسمنا وكل جوارحنا بيتحولو لشخص تاني تماما اثناء العلاقه الحميميه او حتى التفكير والاندماج في الجنس

هنا بتطلع الشخصيه المدفونه الي في اعماق كل واحد فينا
ووقتها تصرفاتنا بالكامل بتتغير ولاكن مازال العقل قادر على التمييز واتخاذ القرارات

• عجبني
عندي سؤال ياجماعه
وياريت الناس اللي بتفهم وعندها عقل
هي اللي ترد عليا ونتناقش سوا.
ليه بقي اول ما تحب تتعرف علي واحده بتبعت لها صورة بتاعك!
يعني هل انا كدا لو مش حابه اتعرف او اتناقش مع حد
لما اشوف صورة بتاعه. هغير رأيي واقولك اشطا انا موافقه.
وسؤال كمان ليه كلكوا شغالين مهندسين وبتوع مساج 😂 لا بجد ايه الفكره ان كلكوا شغالين نفس الشغلانتين دول 😂
وواحد يقولي بتحبي العضو الاسمر ولا الابيض ولا الاحمر.
صراحه بحب الاخضر 😂
بعني هي المشكله فاللون مش فالحجم او القوه او المتعه والحاجات دي؟ 😂
ياجماعه ارتقوا شوية
وحاولوا طريقه الدخول للتعارف تبقي ارقي من كدا
انا بتكلم مع ناس فالجروب قمه الاحترام وبيدوني معلوملت وبديهم معلومات بكل ادب.
اتمني مكونش طولت عليكوا.
وتناقش بأحترام وشكرا للجميع
ههههههههههه ناس قليلة الادب اخص عليهم 🤣🤣

• عجبني
احترم رأيك ولاكني ولاكن اسمحلي اختلف معاك
انت لما تدخل علاقه جنسيه مع زوجتك هل ساعتها بتلغي عقلك ولسانك؟ الاجابه لأ
يبقى العقل دايما قادر على توجيهك

ولاكن الي اتفق معاك معاك فيه ان عقلنا وجسمنا وكل جوارحنا بيتحولو لشخص تاني تماما اثناء العلاقه الحميميه او حتى التفكير والاندماج في الجنس

هنا بتطلع الشخصيه المدفونه الي في اعماق كل واحد فينا
ووقتها تصرفاتنا بالكامل بتتغير ولاكن مازال العقل قادر على التمييز واتخاذ القرارات
كلامك مظبوط لكن انت هنا بتتكلم عن زوج وزوجه الوضع مختلف لكن لما تكون مثلا بتتعرف على بنت وعقلك مقتنع أن دى شمال وكلامى مقصدش بيه حد هنا خالص لكن كمثال للتقريب ف كل كلامك وايحائاتك والعالم هيكون أساسها التفكير ده انا شايف بتاعى. حلو اكيد هى هتريل عليه وتجرى ورايا بغض النظر عن اى حاجه تانيه هو شايف البنت هنا مجرد اداه متعه ليه

• عجبني
  • عجبني
هو الجنس بالجسم بس؟

• عجبني
  • عجبني
ولا الي داخل يشتم ويعمل نفسه دكر وهوا بتاعه 9 سنتي ورفيع كمان ومجلخ من كتر العفن

• عجبني
  • عجبني
ولا الي داخل يشتم ويعمل نفسه دكر وهوا بتاعه 9 سنتي ورفيع كمان ومجلخ من كتر العفن
ولو بتاعه كبير فعلا ف عادي يشتم يعني؟ 😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: AMG. و madmar000
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل