NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحرمان وحش 🤣

• عجبني
التفاعلات: AMG.
لا كلنا مش شمال
لو انت شايف نفسك شمال
ف مش كل الناس شبهك.
( وبسسس)
ردك ده تحديداً اهم بالنسبه لي من الموضوع نفسه 👏👏👏
الي في سن المراهقه غالبا والي لسه مكتملش نموهم هما الي مش فاهمين الغرض الاساسي من المنتدى وهتلاقيهم هما هما الي بيكلموكي بالشكل والطريقه الي وصفتيها

وانا بالنسبه لي المنتدى فادني بشكل مباشر اني اجدد في شكل العلاقه بيني وبين مراتي والي كانت اتضررت جدا بسبب الروتين الطبيعي الي كلنا بنقع فيه وده انعكس على جودة حياتي وشغلي بشكل عام وعلاقتي ببيتي ومراتي بشكل خاص وخلانا نقرب من بعض اكتر وافهم كمان حاجات مكنتش هفهمها عمري

صحيح في بعض السلبيات بسبب وجود بعض الناس الي بتسيب افكارها السلبيه بس في النهايه كل واحد فينا عنده عقل ويقدر يميز بين الحاجات الي تفيده والي ممكن تضره

وموضوع الشقط ده اكيد مش كل الناس بتعمله بالعكس تماما
انا اصلا بحاول احمى نفسي انا ومراتي من خطر الطلاق المنتشر جدا اليومين دول والدخول في دوامات العلاقات الغير طبيعيه مع ناس غير اسوياء

وبما اني انا الراجل والي بدوري مسؤول عن القيادة داخل اسرتي فدخلت بنفسي ادور وافهم ازاي اجدد في العلاقه كمبادره اخيره مني للحفاظ على بيتي من السيل الجارف لموجات الطلاق العنيفه الي كلنا عايشينها في مصر والي بسببها اصبحنا مصنفين رقم ١ على العالم في نسب الطلاق لاخر ٢٠ سنه والاقل في نسب الزواج لاخر ١٠ سنين، والاسباب الاحصائيه للطلاق اكتر من ٧٠% مشاكل جنسيه غير معلنه في المقام الاول

فمش مسموح لاي حد ينصّب نفسه قاضي ويحكم على الناس بدخولها المنتدى لمجرد انها عاوزه تحافظ على بيتها

• عجبني
وللاسف كله نفس الاسطوانه المشروحه وكلامهم زى بعض ( انا جاد ابحث عن علاقه جاده فى منتهى السريه ) كلام بشوفه من ايام شات الياهو والرومات واصلا اغلبيتهم لو اتعرف واتبعتله صور تلاقي مصر كلها شافتها ابو علاقه جاده 😂😂

• عجبني
يعني متعجب انه 22 سنه ومهندس 😂
في واحد 19 سنه و مستشار الدوله للشؤن السياسيه 😂
تصدقي الواحد صار مايحب يدخل
عالمنتدى من الشباب الصغار
نادرا لتلاقي واحد بعمر ال 40 وفوق

• عجبني
التفاعلات: سومي سمسم و AMG.
  • عجبني
علشان تعرفى الكويس من الوحش لازم تكلمى ده وده وبعدين تقرر أيهم يتوافق معك . تحياتى

• عجبني
في بال٤٠

• عجبني
اغلب الشباب اللي داخلة جديد شايلين بتاعهم ع دارعتهم وحاطين ف دماغهم انه هيدخل هنا يلاقي البنات فاتحين رجليهم ومجرد ما يوريها صورة بتاعو هيبقي الواد الفشيخ اللي مفيش م ديك امه اتنين هو انا اتخنقت م الكوكب دا م شويه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
عندك حق فعلا فيه ناس همها الوحيد انها تعمل كده والحقيقة مش عارف ليه يعني وليه لما تدخل على اختك مثلا تلقيها بتكلم ولد وبتبعت ليه صور تضايق وتعمل راجل عليها ما انت يا راجل لسة كنت بتعمل كده مع وحده تانية كما تدين تدان ولو بعد حين ما تحترم نفسك يا اخى ولا هو كله على الكيبورد يعمل جيمس بوند

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وللاسف كله نفس الاسطوانه المشروحه وكلامهم زى بعض ( انا جاد ابحث عن علاقه جاده فى منتهى السريه ) كلام بشوفه من ايام شات الياهو والرومات واصلا اغلبيتهم لو اتعرف واتبعتله صور تلاقي مصر كلها شافتها ابو علاقه جاده 😂😂
وفيه ناس بتعمل كده على الفيس انا جاد أبحث عن مطلقة اربعينية علاقة جادة 😂😂 ايه يا عم الحج انت عايز تعمل علاقة فى سبيس تون ولا ايه 😂

• عجبني
  • عجبني
عندي سؤال ياجماعه
وياريت الناس اللي بتفهم وعندها عقل
هي اللي ترد عليا ونتناقش سوا.
ليه بقي اول ما تحب تتعرف علي واحده بتبعت لها صورة بتاعك!
يعني هل انا كدا لو مش حابه اتعرف او اتناقش مع حد
لما اشوف صورة بتاعه. هغير رأيي واقولك اشطا انا موافقه.
وسؤال كمان ليه كلكوا شغالين مهندسين وبتوع مساج 😂 لا بجد ايه الفكره ان كلكوا شغالين نفس الشغلانتين دول 😂
وواحد يقولي بتحبي العضو الاسمر ولا الابيض ولا الاحمر.
صراحه بحب الاخضر 😂
بعني هي المشكله فاللون مش فالحجم او القوه او المتعه والحاجات دي؟ 😂
ياجماعه ارتقوا شوية
وحاولوا طريقه الدخول للتعارف تبقي ارقي من كدا
انا بتكلم مع ناس فالجروب قمه الاحترام وبيدوني معلوملت وبديهم معلومات بكل ادب.
اتمني مكونش طولت عليكوا.
وتناقش بأحترام وشكرا للجميع
احيكي علي موضوعك الرائع

• عجبني
  • عجبني
انا ٤٤ سنه وعايش في إيطاليا وممكن اصرف على ٥٠ زيك حتى لو انت خول
يعني 44 سنه
وايطاليا
ومقتدر ماديا
وداخل منتدي وبتدور فيه علي واحده تنيكها؟
قوم اقفل الشباك واغسل رجليك ونام

• عجبني
التفاعلات: AMG. و madmar000
ردك ده تحديداً اهم بالنسبه لي من الموضوع نفسه 👏👏👏
الي في سن المراهقه غالبا والي لسه مكتملش نموهم هما الي مش فاهمين الغرض الاساسي من المنتدى وهتلاقيهم هما هما الي بيكلموكي بالشكل والطريقه الي وصفتيها

وانا بالنسبه لي المنتدى فادني بشكل مباشر اني اجدد في شكل العلاقه بيني وبين مراتي والي كانت اتضررت جدا بسبب الروتين الطبيعي الي كلنا بنقع فيه وده انعكس على جودة حياتي وشغلي بشكل عام وعلاقتي ببيتي ومراتي بشكل خاص وخلانا نقرب من بعض اكتر وافهم كمان حاجات مكنتش هفهمها عمري

صحيح في بعض السلبيات بسبب وجود بعض الناس الي بتسيب افكارها السلبيه بس في النهايه كل واحد فينا عنده عقل ويقدر يميز بين الحاجات الي تفيده والي ممكن تضره

وموضوع الشقط ده اكيد مش كل الناس بتعمله بالعكس تماما
انا اصلا بحاول احمى نفسي انا ومراتي من خطر الطلاق المنتشر جدا اليومين دول والدخول في دوامات العلاقات الغير طبيعيه مع ناس غير اسوياء

وبما اني انا الراجل والي بدوري مسؤول عن القيادة داخل اسرتي فدخلت بنفسي ادور وافهم ازاي اجدد في العلاقه كمبادره اخيره مني للحفاظ على بيتي من السيل الجارف لموجات الطلاق العنيفه الي كلنا عايشينها في مصر والي بسببها اصبحنا مصنفين رقم ١ على العالم في نسب الطلاق لاخر ٢٠ سنه والاقل في نسب الزواج لاخر ١٠ سنين، والاسباب الاحصائيه للطلاق اكتر من ٧٠% مشاكل جنسيه غير معلنه في المقام الاول

فمش مسموح لاي حد ينصّب نفسه قاضي ويحكم على الناس بدخولها المنتدى لمجرد انها عاوزه تحافظ على بيتها
احسنت

• عجبني
علشان تعرفى الكويس من الوحش لازم تكلمى ده وده وبعدين تقرر أيهم يتوافق معك . تحياتى
وتعمل قرعه وسحب على القرعه هههههههه دعابه دعابه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%