- إنضم
- 12 يناير 2025
- المشاركات
- 169
- مستوى التفاعل
- 247
- الإقامة
- مصر -القاهرة
- نقاط
- 2,101
- الجنس
- ذكر
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- ثنائي الميل
تحياتي ،، هذه القصة من وحي الخيال لكن بها بعض الوقائع الحقيقية وكنت بدات قصة في الموقع لكن تم حذف الأكاونت بتاعي القديم واضطررت لعمل اكاونت جديد ..
الشخصيات : بطل القصة (محمد) ٥٢ سنه رياضي يمارس معظم فنون الدفاع عن النفس عنده قوة مهوله لكن يخاف ان يظهرها حتي لا يقتل احد
(نيڤين) زوجة محمد وام اولاده
الاولاد (باسم) و(طاهر) و(غزل)
يقف محمد مصدوما مما يراه ويسمعه من زوجته وعصبيتها الدائمة .
نيفين .. من يوم ما تزوجتك مش مكفيني وبيتي بالفلوس من يوم ما تزوجتك ما شوفت يوم حلو كان نفسي اتزوج واحد غني يعطيني الاموال واصرف بدون حساب
ويعيشني بقصر ويكون عندي خدم وحشم
يرد عليها محمد ويقول انا معاكي من ٢٤ سنه بأشفي وباتعب ومخليكي ملكة وفرحت لما اشترطتي عليا يوم ما اتقدمت لك انك مش عاوزة تشتغلي وتقعدي في البيت .. لكن انتي شكلك كنتي طمعانه شايفه واحد بيسافر للخليج يعني بيجيب فلوس كتير وهايخليني اميرة مش دا اللي كان في راسك؟
نيڤين.. عادي ما انت ضحكت علينا ووهمتنا ان معاك فلوس كتير ..
محمد ..طيب عرفتي اني باجتهد وعلي قد حالي باحاول للأسف كنت باحرم نفسي علشان ابعت لكم فلوس ولما ارجع واسألك علي ايه اللي حوشتيه كنتي تقولي لي كله اتصرف عالعيال !! ما كنت باتكلم كنت باقول .... هايعوضني خير .. واقعد الفترة بالسنه والاثنين وأرجع للأسف اللي باجيبه بيتصرف .. قررت اني ابطل سفر وبدأت ارجع لشغلي وقدمت في الترقيات وللأسف شوفت منك انك بتهدي فيا ومش عاوزاني اترقي .. قلت ماشي بلاش ترقية ولما جاتني روحت قدمت تنازل عنها ولما اشتغات عمل اضافي للأسف ما كان مكفي مصاريف البيت اضطريت اشوف عمل اضافي ثالث بس كان بعيد سفر ١٢٠ كيلو بس كنت باتحمل .. ويوم الاجازة كنتي بتهربي مني لما اطلبك علشان انام معاكي وتقولي مرة تعبانة ومرة عندك الدورة ومره انا مش طايقه حد جنبي ..
نيفين .. بنتك جالها عريس وما جهزناها لحد دلوقتي ومرتبك وشغلك الاضافي يادوب مكفي البيت تقدر تقولي هانعمل ايه ،، محمد .. انا كبرت عالسفر مين هايتعاقد مع مدرب للفنون القتالية عمره ٥٢ سنه؟
نيڤين .. ياراجل اسعي ودور بدل ما انت قاعد علي ملاليم كدا .. محمد.. حاضر باشوف و... يسهل ،
وتمضي الايام ويكلم محمد واحد صاحبه في الغربه علشان يشوف له نادي يشتغل فيه .. وفعلا يقوله ان النادي محتاج مدرب في امكانياته بس مفيش تأشيرة سفر .. محمد .. انا هاشتري فيزا حره واجيلك خلال شهر وظبطلي الدنيا .. فايد .. حبيبي يا كابتن ما تقلقش انا هاظبط لك الدنيا واول ما تخلص وتحجز بلغني .. محمد تمام وكمان من ناحيتي هاخلص شغل الاضافي وهاقدم استقالتي خلا الاسبوعين القادمين .. ويمضي محمد الي الشغل الاول ويتركه معتذرا للسفر .. ويذهب للنادي البعيد والذي كان من ارقي اندية القاهرة ولا يشترك فيه الا علية القوم من رجال الأعمال واصحاب المناصب العسكرية .. كان محمد محبوبا من الجميع نظرا لإلتزامه واخلاقه وسلوكياته الرفيعة ايضا كان يحبه الجميع حتي ان مديرة النادي أحبته لإخلاصه وتفانيه ... كان الجميع منبهرين به لدرجة انهم فكروا بنقله من الريف للقاهرة لحاجت النادي له .. كانت تكل يوم تبحث المديرة عن محمد حتي تكلمه وتنظر اليه وكان يري في عينيها الانبهار وبريقا لم يره في عين زوجته .. كانت عندما تكلمه بسمع في صوتها الموسيقي تنساب من بين شفتيها وكانما ينقله صوته لجنة خضراء مليئة بأصوات البلابل والعصافير ،، كان يشعر بانجذاب لها ولكنه كان ينهر نفسه ان يحترم سنه ،، ولكن عندما يرجع للبيت كانت تتشاغل عنه زوجته بأي عمل وتغافله وتنام .. كلن يشعر انه يعمل كالثور من أجلها ومن أجل اولاده ،، وكان يحدث نفسه : هل تزوجت لأشقي فقط ولا اري السعادة ؟ هل تزوجت لأجد امرأة تسلبني مالي وحياتي وارادتي؟ بالطبع مثلي مثل كثيرين محبوب ومرغوب من كثيرات ولكنني كنت ارفض عمل اي علاقات بالسر .. كنت كثيرا ما ابيت ليلي ودمعي يتساقط مثل شلال جارف لما آلت اليه حالي .. وعندما ابلغت المديرة بالقاهرة بأني مسافر للخارج للعمل كادت ان تبكي امامي وتماسكت وبان علي وجهها علامات التأثر وكانت تحاول ان تثنيني عن السفر ولكني لم استطع ان اصارحها بما أعانيه من فقر ليس فقط في المال ولكن ايضا في الحب والسعادت فهم ليسوا عندي وربما في السفر اجد مخرجا من عنده سبحانه وتعالي .. وربما لو كنت تكلمت معها لكانت قد تغيرت امورا كثيرة
ثم تمر الأيام واسافر لصاحبي والذي طاب مني اغراضا اشتريها له واوراقا اوثقها بالسفارة وسيحاسبني فور وصولي عنده وهذا ما كنت اعتقده للأسف .. هذه بداية القصة وهذا الجزء خال من الجنس وكما قلت انها قصة خليط من الدراما والأكشن والفانتازيا والخيال وأي تشابه لها بالواقع فهو محض الصدفة ،، والي لقاء اخر في جزء جديد لو اعجبكم الجزء الأول اكتبوا تعليقا لاكمل باقي القصة
من قصة معاناة رجل حتى عاد إلى الشباب..
وقفنا في الجزء الأول عندما سافر محمد الي الرياض وفي الطريق بينما كان راكبا السيارة كان يتذكر كل ما مضي قبل اربع سنوات واثناء الاربعة سنوات بعد ان نزل مصر واستقر بها والكلام علي لسانه الان..
اه كم كنت غبيا ومغفلا عندما اتيحت لي اكثر من فرصة اما للزواج في الغربة او اقامة مشاريع فيها ومتعللا باسم الوفاء للأسرة والمحافظة على الابناء ،،لكن هل يمكن ان تتكرر تلك الفرصة مرة أخرى ؟لست ادري ولكن الايام ستجيب علي هذه التساؤلات ،، كلن ابني باسم يوصلني للمطار وهو طالب بكلية الهندسة وودعته ودخلت المطارولكن كانت تنتابني خنقة في صدري..وغادرت أرض مصر ووصلت مطار الملك خالد الدولي بالرياض وانتظرت قليلا حتي جاءني صاحبي وكانت معه سيارة من احدث انواع السيارات سبحان مغير الاحوال قبل أن أرجع لمصر كان معه سيارة قديمة لا يستطيع تغييرها والأن فتح.... عليه ،، فايد حمدا... علي سلامتك ،، انا ** يسلمك يا صاحبي واخذني الي شقته وقال بأن الشقة سأسكن بها لمدة شهرين حتي استلم عملي بالنادي وأتسلم سكني وان لم اوفق في هذا النادي سأجد عملا اخر ان شاء....، وثاني يوم قمت وذهبت معه الي النادي وبدأت أتعرف علي الجميع وقمت بعمل اول حصة لي والجميع كان منبهرا وكنت سعيدا جدا،، ثاني يوم ذهبت لعمل الاقامة وكنت مسافرا ومعي مبلغا كبيرا من المال تحسبا لأي طارئ قد يحدث معي ،، وثالث يوم حدثت الكارثة حيث ذهبت لأحد الأصدقاء ولكن وانا بالتاكسي غافلني السائق الباكستاني وسرق حقيبة صغيرة والتي كانت ممتلئه بكل أموالي وكذلك بكل اوراقي جواز سفري وتصريح العمل والسي في وغيرها من الاوراق سرقهم السائق الباكستاني وكنا بعد المغرب فدخلت مسرعا للنادي لاري التاكسي بالكاميرات ولكن التاكسي موجود والواقعة موجوده ولكن لوحة السيارة غير مرئية طبعا انهرت ولم أدري ماذا افعل؟ اتصلت بصاحبي وأبلغته بما حدث ،وأبلغت صاحبي الذي كنت محضرا له هدية من مصر والذي لم يكلف نفسه حتي ان يسلفني اي نقود وكان يتشكك فيما اقول فتركته اسفا أنني عرفت هذا الانسان الذي لم يقف بجواري ثم اوصلني سائق مصري لمكان سكن صاحبي الذي أقيم معه ،، وحتي صاحبي الذي اسكن معه تشكك هو ايضا انني اعمل حوار للنصب واخذ الأموال ولم يفكر لحظة بإعطائي اي نقود للتحرك وفجأة كلمني احد الأصدقاء القدامي وقال لي انه سيحضر غدا ليسلم علي لأن فايد كلمه وأبلغه ما حدث لي وفي الصباح حضر صاحبي في السابعة والنصف صباحا وتعانقنا ثم اخرج من جيبه ظرف وقدمه لي وقال هذه نقطة بنتك العروسه.... يتمم بخير وكنت أرفض ولكنه قال هذه ليست لك هذه لإبنتك ،، قلت انت تعلم بأنني تمت سرقة نقودي فأخذني وذهبنا لقسم الشرطه والذي طلب فيديو الحالة وعندما شاهده الضابط قال بلا مبالاة الفيديو لا يبين رقم لوحة السيارة ولا وجه السائق وخرجنا وكنت في حزن لكن ظللت أدعوا وأبتهل في كل ** وبعد ثلاثة ايام وجدت مكالمة من شخص يعمل بمكتب بريد ولا اعرفه وقال لي انت محمد قلت له نعم قال هل ضاع منك شئ قلت له ضاعت مني حقيبة قال ما لونها اجبته قال ما كلن بداخل الحقيبة فقلت علي كل ما فيها وعلي النقود قال للأسف كل الأوراق موجوده ولكن الفلوس غير موجوده ..أخذت صاحبي بالسكن والذي كان قد بدأ معاملته تتغير معي في ذلك الوقت للأسوأ ولا ادري لماذا وذهبنا بسيارته وذهبنا للرجل بمكتب البريد واخذن الحقيبة وأطلعنا علي الفيديو والذي يظهر فيه السائق الباكستاني ملثما وترك سيارته بعيدا عن الكاميرات والتفت يمينا ويسارا ثم ترك الشنطة وغادر مسرعا ،، عندها قال فايد.. لو ما كنت شوفت الفيديو والشنطة كنت هافضل مش مصدق انك اتسرقت ومشينا وفي نفس اليوم فايد.. عايزك تشوفلك مكان تاني تسكن فيه لان زوجتي جايه من مصر الاسبوع الجاي.. انا .. طيب ياصاحبي معلش الفلوس اللي ليا عندك ممكن تديهالي انت عارف ان فلوسي اتسرقت .. فايد لما أقبض احولها لك.. انا عالعموم باتصل باخو المدام وباشوف .. وكلمته وقالي طب ليه ما اتكلمتش من اول يوم ما وصلت انا جايلك بكرا .. لكن في الصباح لقيت فايد بيصرخ من الألم برجله والورم كان واضح علي رجله فأخدناه انا وصاحب ليه وذهبنا للمستشفى اللي عملوله اشعة وتحاليل واكتشفوا جلطة في رجله ومحتاج راحة شهر مع تركيب محاليل وقالي ماتسيبنيش يا صاحبي انا هاتفصل من الشغل لو غبت عن النادي شهر وانا مركب محاليل... انا طب والحل ومراتك اللي جايه ؟وسكن اخو مراتي بعيد انت في الغرب وهوا في الشرق وساعتها كنت باكلم نفسي و..... لا شماته " بتقول دلوقتي ما تسيبنيش يا صاحبي !!انت كنت بتطردني من ساعات قليلة .. لكن انا هاعمل باصلي وهاقف جنبك " ..
فايد بصلي وقالي انا باكلم مراتي تتأخر شهر وتقعد معايا وتداوم بدل مني وتشتغل الشهر دا بدالي.. انا طب وانا اعمل ايه ؟ انا بادور علي شغل ولسه مالقيت شغل هاسيب البحث عن عمل واشتغل مكانك؟ وايه المقابل؟ .. فايد معلش بكرا .... يديك الخير لما تقف جنبي .. وجاء اخو المدام واعطاني ٢٥٠٠ريال وقالي امشي نفسي بيهم والفترة دي كنت باروح دوامه من ٤ العصر وحتى الواحدة صباحا ولمدة شهر كنت متابعه في الأدوية وكنت انا اللي باشتري الاكل من جيبي وحتي الادوية انا اللي كنت باشتريها له من معايا وحتى شنطة الاكل اللي جبتها من مصر كان فيها بط وحمام ولحم وفطير وعسل ومش وجبنة قريش كل دا هوا اخده وفضل ياكل فيه وانا مداوم مكانه وبعد شهر قام نزل النادي لاحظ ان العدد زايد والكل معجب بيا وفجأة قالي شكرا لحد كدا ومن بكرا تدور علي سكن ومع السلامه وطبعا هوا نزل له راتب الشهر بالكامل ٤٥٠٠ ريال وانا اشتغلت مكانه ببلاش واكلته وشربته من جيبي وباقوله تاني فين فلوس الحاجة اللي جبتهالك من مصر قالي مش معايا فلوس وبعدين..؛
انا تركته ودخلت اجمع اغراضي وعيني ممتلئة بالدموع وانا اناجي الحق واقول له ليه يا .... يحصل معايا كده .. استغفرك واتوب اليك انا جيت من اجل الرزق وتركت بيتي وزوجتي وانت الرزاق يا كريم اتبهدل كدا؟ واللي كنت فاكرهم اصحابي يتخلوا عني ،، فايد اول ما عرفته كان قبل ٨ سنوات انا اللي شغلته في نادي كبير كان عمره ما يحلم بالراتب اللي كان بياخده وكان يقولي انا جميلك دا فوق راسي ليوم القيامه وصاحبي اللي روحت له واتسرقت عند النادي اللي فيه كتيير كنت وقفت جنبه وياما اكلنا عيش وملح ،، اتصلت بأخو المدام جاء وأخدني عنده بالشقة وهيا بمكان راقي وكبيره ما شاء ... واعطاني كمان ٢٠٠٠ ريال وانا محرج منه بس كتر خيره ،، وطول الاسابيع التاليه وانا بأبحث عن عمل اما علي مواقع الانتر نت او بانزل بنفسي اقدم اوراقي بالمدارس والاندية ،، وكنت كلما شعرت بالملل ادخل على مواقع داخليه للمواعدة وعمل علاقات جنسية مع بنات وكانت بالفلوس وكلمتني بنت عربية راسلتها وقالت لي انها بتاخد ٢٠٠ في اليوم او النيكه ،، وبعد ما تخلص تستلمهم وافقت وبعت اللوكيشن ومواعيد الشقة بتكون فاضية فيها وبالفعل دخلت العمارة وطلبت الاسانسير وكل العمارة عوايل وكلمتني وفتحت لها الباب ودخلتها وكانت لابسة .... مش باين غير عينيها السود ،، دخلت الصالة وقلت لها تقلع .... وتكشف جمال وجهها وشعرها وسلمت عليها ولنا حاسس بالتوتر والارتباك مش مصدق اني مع واحده لوحدنا وكمان شويه هانيكها 😱 ،، وسلمت عليها ومسكت ايدها الناعمة وبدأت أقرب منها واحنا عالكنبة بتاعة الصالون وباقولها اسمك ايه قالت غرام قولتلها وانا محمد قولت لها انتي متزوجة قالت مطلقة ، قالت وانت قلت لها متزوج بس هيا بمصر وانا لوحدي وتعبان وجبتك علشان تعالجيني غرام قربت عليا وانا قربت عليها وبدأت تبوسني وانا بابادلها البوس بالسان حرفيا كنا بناكل في شفايف بعض وكنت بامسك بزازها اللي بحجم الشمامة الكبيرة وأقفش فيهم وكانت حلمة بزها كبيرة وطويلة وروحت مقلعها العباية والبرا والأندر وانا بابوس كل حته في جسمها كانت بيضة بحمار وظركسها قد عقلتين صباع وشفايف كسها كانت غليظة وكبيرة وانا قعدتها بعد ما قلعت كل هدومي وشافت زوبري اندهشت وقالت هوا وايد كبير وغليظ وراسه كبيره مره اش لون كد؟. وبدات تمسكه وتلحس الراس ونزلت تلحس البيوض واسفل القضيب وكلنت محترفة مص وبدات تدخل الطربوش في بقها لحد تلته وبدات تشرق وهاترجع وطلعته تاخد نفسها وبعدين نيمتها عالكنبة وبدأت ابوس شفايفها والعب في بزازها ونزلت بإيدي التانية علي كسها وبالعب في بظرها وبدخل صوباعي جوا كسها وبعدين صوباعين وهيا بدات تتأوه وتقول ايش بتسوي فيني نيكني يا محمد وبدأت ادخل زوبري في كسها واحده واحده وهيا بدات تزوم وتشخر لحد ما دخلته كله وبعدين بدأت اسرع الدخول والخروج وهيا بتقول انا هانزل ولقيتها ارتعشت لكن انا لسه فبدات ادخل صوباعين في كسها من فوق زوبري وألعب بيه في الجي سبوت وهيا بدات تصوت وتغرق الدنيا فحطيت ايدي علي بقها وقلت لها انت هاتفضحيني كدا قالت انا مو عارفة ايش بتسوي فيني اول مره اتناك بالطريقة هذي قمت من عليها وشلتها ودخلت غرفة النوم بتاعتي علشان اكمل النيكة وهيا متشعلقة في رقبتي وبزازها بتترج قدامي لدرجة ان زوبري شد اكتر من تحت ونزلتها وخليتها ترضع في زوبري وبعدين خليتها تعمل وضع الدوجي ودخلت زوبري في خرم طيزها ولقيتها واسعة شوية ودخلت الثاني وهيا بدات تزوم وتسخن ودخلت وانا رايح جاي بزوبري في كسها وهيا بدأت تصوت وتقول نكني كمان وبدات ترتعش وتنزل لبن وساعتها شلت زوبري من كسها ودخلته في طيزها ودخل بسهوله بسبب السوايل اللي نازله من كسها وانا باحولها لطيزها وزبي بدا يدخل في خرمها وهيا تصرخ وتقول بيوجع وبعدين تقول حلو كمل وسرع وبدات اسرع وادخله لأقصي مكان في طيزها وفعلا لاقتني باجيب في طيزها كمية كبيرة وهيا تقول اه حليبك سخن مره وفضل زبي في طيزها لحد ما نام وارتخي وطلعته من طيزها وتركتها وروحت الحمام وغسلته واغتسلت وطلعت روحت جمبها ومسحت طيزها وكسها من السوايل وقلبتها علي ظهرها واخذتها بحضني هيا كانت جسمها كيرفي وقالت انها استمتعت بس اتفاجئت وانا باقول لها انا لسه عاوز انيكك حطت ايدها علي زوبري لقته واقف استغربت وقالت انت واخد حاجة قلت لها لا لكن أربع اماكن في جسم المرأة لما لمسهم بيوقفوا زوبري شفايف المراة وبزازها وطيزها وكسها وخصوصا البظر .. وكمان لما تكون الشفايف مليانه زي شفايفك والكس منفوخ والبزاز قد الشمام الكبير انا باسخن علي طول ،،قالت طيب ممكن امصه ،،قلت لها بتاعك اتعاملي معاه وبدأت تمص وترضع وعملت وضع 69 وهيا فوق مني وانا تحت وبدات انا كمان الحس كسها وصوابعي في طيزها بتدخل لجواها لحد ما دخلت ٥ صوابع وبدات اوسع طيزها وادخل صوابعي بالفازلين ودخلت ايدي لحد الرسغ في طيزها وهيا بتصرخ وعايزه تقوم لكن انا كنت مكتفها بايدي الشمال من وسطها وحوفيا باكل في بظرها وكسها ولساني بيلحوس جوا كسها في كل مكان لحد ما بقت بتنزل شلال من المياه والسوائل علي وشي وحسيت جسمها فك ومفيش حركة طلعت ايدي وقمت من تحتها وقلبتها لقيتها مغمي عليها انا اتخضيت وقمت جيبت برفان وشممتها وبدات تفوق وجبت كوب عصير شربته وبدأت تبكي انا اخدتها بحضني وباقول لها انا اسف اني اتعاملت بعنف معاكي.. قالت لا انا مبسوطه بس كنت اتمني تكون زوجي انا اتناكت كتير علشان كنت بادور علي واحد يمتعني اكبر متعة دخل فيني اكتر من زوبر وانت الوحيد اللي استمتعت معاه وبكاي فرح وسعاده ،، سندتها وكانت مفشوخة حرفيا بعد معركة استمرت ساعتين ،، ودخلتها الحمام وفتحت الدوش ووقفت وراها وقلت لها عاوز اكمل النيكة علشان تعبان رفعت رجل علي حوض البانيو وقالت دخل في اي خرم تبغاه دخلته مع انسياب المياه في طيزها وبعد شويه بدلت وتقدمت لأمامها ودخلته في كسها وانا حاضنها وبابوس في رقبتها واكتشفت انها بتسخن وتسيح من البوس في الرقبة حرفيا وبدأت ترتعش ولكن عملت حركة بكسها بقت تعصر بكسها من جوا وبرا علي زوبري وتطلع وتنزل عليه واحنا واقفين لحد ما زوبري اتشنج جواها ونزلت كمية كبيرة من اللبن وهيا بتبوس فيا وبتحضني وبتتكلم بكلام مش مفهوم بس بمعني انا باعشقك وباعشق زوبك خلصنا الحمام وطلعنا لبسنا وقالتلي مش عايزه منك فلوس استغربت وسالتها ليه..قالت انها مش محتاجه فلوس وهيا غنيه .. وكانت بتدور علي المتعة ولما متعتها ممكن هيا اللي تعطيني فلوس لكن رفضت اخد منها فلوس وقالت انها مش هاتسيبني وعلي الموبايل راح نحكي ونتواعد ،، ووصلتها عالسلم وتركتها تمشي.. لكن لاحظت ان فيه باب شقة قبالي انفتح وطلعت واحده ... مش باين منها حاجة وهيا بتسألني انت مين ساعتها اتخضيت وقولتلها انا جوز اخت الاستاذ علاء صاحب الشقة اسمي محمد ،، قالت مش عيب اللي انت بتعمله من ورا اخو مراتك ،، انا ساعتها الدنيا اسودت في وجهي ومش عارف اعمل ايه لكن قلتلها ارجوكي انا هاقولك الحقيقة ومش زي ما انتي فهمتي واتمني بعد ما تسمعي يكون سر بيننا قالت سمعني قولتلها ما ينفعش في الطرقه حد طالع او نازل قالت وانا ماينفعش لا ادخل عندك ولا تدخل عندي ويتقفل بيننا باب واحد قلتلها دا رقم موبايلي كلميني وباحكيلك وانتي احكمي واعطيتها الرقم و دخلت بانفخ وباحاول ارتب افكاري والكلام اللي هاقوله لها .. والي هنا ينتهي الجزء الثاني اعتذر انا في الوصف الجنسي مش محترف وصف .. الي اللقاء في الجزء الثالث ..يترب هايطلع من مطب جارته ازاي؟
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب
بعد ما دخل محمد للشقة دماغه بدأت تشتغل وفكر في حوار يقولها انه متجوزها مسيار وهيا جاتله علشان كانت محتاجاه لكن قال في نفسه طب لو سألت عن عقد الزواج.. الكلام علي لسان محمد ،،
بدأت ادور عالانتر نت علي صورة عقد زواج مسيار وفعلا لقيته ونزلته علي برنامج فوتو شوب وغيرت الاسماء وكلن العقد موثق ومختوم وطبعا نزلت العقد علي الاستوديو ونزلت بسرعة لمكتبه قريبة وطبعت العقد ورجعت الشقة في نفس اللحظة لقيت اتصال من رقم غير مسجل عندي فتحت وقولت الو لقيتها جارة نسيبي وقالت خير عرفني ايه الحوار قبل ما اوديك في ستين داهية يا تقنعني يا ما تقنعنيش .. قلت لها .. شوفي يا استاذه انا بعيد عن زوجتي وبصراحة كنت خايف اغلط وارتكب شئ محرم علشان كدا فيه واحدة واللي كانت عندي انا متزوجها مسيار من شهر وكنت باروح لها ٣ مرات في الاسبوع لكن لما تركت شغلي والمسافة بيني وبينها بعيدة فهيا جاتني في الشقة وكمان انا متزوجها من غير ماحد يعرف خوفا علي مشاعر واحساس اسرتي والعيلة .. الجارة قاطعتني وقالت .. وفين عقد الجواز اذا كنت صادق قولت لها ممكن اوريهولك ..قالت.. ابعته واتس ،، قلت لها لا تشوفيه بعينك لأني ما اضمنش اي حد عالعقد وانا بانتظر حضرتك علي باب الشقة وباوريهولك بس ب... عايكي خليه سر لاني مش هاكمل معاها كتير لانها فترة وبارجع مصر.. قالت اوكيه .. وقفات معاها وخرجت عالباب وهيا خرجت ووريتها العقد وشافته واتاكدت انه سليم وقالت .. انا اسفه وباين انا اتعديت حدودي ،، قلت لها .. لا بالعكس انا سعيد اني اتعرفت علي حضرتك كمان انتي مصرية يعني معرفة خير ممكن اطلب منك سكر شاي نص فرخة والا شوية رز ،، وطبعا الجيران لبعضها ،، ردت وقالت لا دي معرفة اكل وطمع😂،، قولتلها لا و.... انا باهزر بس ممكن اكون زهقان وعاوز اتكلم مع حد واخد رايه ممكن اكلمك عالموبايل علشان افضفض واخد رايك لو تسمحي؟ قالت مفيش مشكلة .. قولت لها طب اسمك ايه انتي عرفتي اسمي قالت .. اسمي منال .. قولتلها تشرفنا ،، منال مصرية بيضا وشعرها اسود وعيونها بني وصدرها كبير وطولها ١٦٠سم وخلفيتها كبيرة وعريضة ورجليها مليانه وشفايفها ممتللئة .. دخلت وتنفست الصعداء وقلت كدا انا استريحت ،، بعد شويه جاء علاء وسلم عليا وكان هلكان من التعب واخد شاور واتعشي ودخل ينام وكانت الساعة ٧ بعد المغرب .. دخلت مددت في غرفتي عالسرير وفجأة جاتني رسالة واتس فتحتها لقيتها من ايمان .. بتعمل ايه دلوقتي والا نمت من مجهود النهارده ؟قلت لها .. لا انا تعبان منك انت خلتيني اقطع الخلف 😅وانتي عامله زي المفتش كرومبو.. قالت خلاص مايبقاش قلبك اسود كدا قلتلها صافي يا لبن .. قالت والعروسة هاتجيلك تاني ؟قلتلها انا كلمتها انها ما تجيش هنا تاني علشان الجيران اشتكوا .. قالت عادي لو حبيت تجيبها .. قلت لها وعلي ايه مش عاوز الجيران يشتكوا .. بالمناسبه عاوز اسألك سؤال .. ايه اللي عرفك ان عندي واحده ؟ قالت من صوتكوا العالي دا انتوا كنتوا عاملين فضايح بس علشان العمارة كل اللي فيها في الشغل في الوقت دا فمحدش سمع غيري البلاوي اللي كنت بتعملها .. قلت .. بس ايه رأيك في الاداء مش رفعنا رايه مصر فوق .. قالت انت قليل الادب بطل سفالة .. قلت لها .. طيب مع السلامه مادام وصلت للشتيمه .. وقفلت معاها ارسلت كذا رساله بس ما رديت عليه ونمت .. صحيت الصبح الساعة ٧ الصبح وصبحت علي علاء ونزل شغله وانا اخذت شاور ونزلت اجيب فطار ولقيت باب شقتها فتح وطلعت بتقولي .. صباح الخير،، قولت .. صباح النور ،، قالت علي فين .. قولت رايح اجيب فطار خير فيه حاجة (وانا راسم دور الزعلان) قالت انت لسه زعلان مني قولتلها انا مابحب حد يقل مني بعد اذنك .. جرت بسرعة قبل ما اضغط عالاسانسير ومسكت ايدي وقالت انا عازماك عالفطار علشان اصالحك ،، قولت .. مايصحش يا مدام ،، قالت و.... لازم تدخل تفطر .. قولت .. وجوزك .. قالت زوجي مهندس بترول اتنقل بعيد ما بيجيش غير كل ٢٠ يوم ويقعد اسبوع ويرجع تاني للموقع ،، والاولاد في المدارس دلوقتي بيرجعوا علي ٢ الظهر وبعدين بيروحوا النادي للتدريب وبيرجعوا الساعة ٧ مساءا بيذاكروا شوية وبعدين يناموا علشان كدا انا وحيده وانت فرصة تسليني شويه ،، قلت ماشي ودخلت وفطرنا وسألتني لسه زعلان قلتلها لا خلاص بس الصحاب يراعوا مشاعر بعض شوية ،، قالت .. انا كنت بصراحة عاوزه اسألك سؤال بس محرجة
قولت لها لا اسالي ،، قالت انا سمعتكوا من شباك غرفة النوم بتاعتي وانت معاها وهيا بتطلع اصوات وبتتكلم بطريقة كأنها ما مارست الجنس قبل كدا ازاي دا كدا؟ قولت لها هما هنا بيفهموا يعني ايه جنس دول معظمهم بيفكر في المؤخر فقط وازاي يخلص وينزلهم مش بيفكروا في امتاع المرأة اللي معاهم،، قالت مش هما لوحدهم حتي الرجالة المصريين كتير منهم كدا ،، قولت لها عاوزه تعرفي السر وماتزعليش مني ؟ قالت هوا فيه سر ؟قولتلها السر اخطر مما تتصورى ،، قالت قول ،، قولتلها .. تعرفي في اوربا وامريكا الغالبية بيتجوزوا وبيطلقوا من بعض بعد فترة ممكن تكون صغيرة وممكن تكون كبير ايه السبب ؟ اقولك .. العلاقة مع الزوج والزوجة بعد فترة بيحصل فيها فتور وملل وكمان لما المرأة تحجم العلاقة في وقت محدد ومش بتجدد نفسها مع زوجها بمعني تمارس معاه باكثر من وضع جنسي يثير الرجل والمرأة ايضا وكمان تتدلع عليه وهوا كمان لازم يمتعها ويفكر ايه الشئ اللي يوصلها للنشوة والمتعة قبل ما ينزل لبنه ويريح نفسه فالعلاقة تنقصها الثقافة الجنسية بين الطرفين ،، قالت بس انا وهوا ما نعرفش اكتر من وضعين دل لو كمل بعد الوضع الاول اساسا بينزل بسرعة ،، قلت لها دا تأدية واجب فقط منه وانتي بتفتحياوا رجليكي علشان يستريح ، اسف عالفظ بس دي حقيقه وبعدين بتكملي بإيدك او بخيارة .. بصت وقالت مش معقول انت كنت معانا قلت لها لا لكن كتير من الابحاث اتكلمت عن الموضوع دا ،، قالت .. يعني اسيب العيال واكلهم وشربهم والغسيل والمكوي والمذاكرة واتفرغ له .. قلت انتي اتحولتي لأم فقط وأهملتي جانب الزوجة علشان كدا ممكن الزوج يبص برا ويعمل علاقات ناجحة في الجنس بس لما يرجع لك وينام معاكي بيبقي مش حاسك .. لازم تتغيري مش كل حاجة الاولاد ادي لزوجك شويه دلع 😉 قالت اصل انا باتكسف اعمل معاه زي افلام السكس وهوا كمان مش باخليه يلحس ويمص علشان باحس ان دي قلة ادب بتعملها النسوان اللي مش ولا بد ،، قلت لها .. الزوج محتاج مراته عالسرير شرموطة ولبوة له عالسرير( اسف في اللفظ) مش صنم وتمثال ما فيه اي احساس ،، من غير زهدعل دا اللي عندي واستاذن علشان ورايا مشوار .. وتركتها وهيا بتفكر في كلامي وايه اللي سمعته دا من واحد غريب وكمان كان معاها في شقتها ومقفول عليهم باب واحد وما فكرش يتحرش بيها ! طبعا كانت افكارها متضاربة وانا كان عندي ميتنج مقابلة عمل ورجعت علي ٣ بعد الظهر ولما رجعت هيا حست بيا بس عيالها في الشقة فكمتني واتس .. انت رجعت من المشوار ؟ قلت .. ايوا لسه داخل ،، قالندت وعملت ايه؟قولت قدمت وعملت مقابلة ومنتظر الرد ,,قالت بالتوفيق .. قلت .. شكرا .،، لحظة صمت وبعدين كلمتني فون ،، منال .. محمد انا كلامك في راسي مش عاوز يبطل خبط انت لخبطتني قولتلها ليه؟ قالت حاسه ان فيه فجوة بين اللي اتربيت عليه واللي انت كلمتني فيه!! قولتلها لا فجوة ولا حاجة الامر بسيط التربية للبنات والولاد لحد قبل الزواج ممتازة لكن عند الزواج لازم الاثنين يعرفوا الجنس بيكون ازاي لعدم حدوث فتور بيخلي الازواج يا عينهم تزوغ يا بينفروا من العلاقة ،، منال .. طب انا عاوزة افهم اكتر منك قولتلها ازاي ؟ قالت نقعد مع بعض وتفهمني اعمل ايه؟ طبعا انا ارتبكت وقولت لها بكرا الخميس ونسيبي طالع عمره ٣ ايام قالت الاولاد كانوا عاوزين يعملوا عمره قلت لها كلمي علاء الجوال وخليه يحجز لهم معاه ويروحوا مع بعض خميس وجمعة وسبت ويرجعوا الاحد ،، قالت ماشي وبالمرة نتكلم براحتنا وافهمك اللي مش فاهماه🤫.. وبالفعل غادروا للعمره تاني يوم في الصباح الساعة ١٠ الاولاد ولدين ٩، ١١ سنه ،، المهم هما مشيوا من هنا وهيا رنت الجوال وقالت انها عازماني عالغدا ونقعد نتكلم براحتنا وقالت الاكل هايكون جاهز الساعو الواحدة ظهرا قات .. اوكيه ،، وبالفعل دخلت اذت دوش ولبس طقم ترينج بيتي ساتان علي حرير والمشكلة عندي طول ما انا بالبيت مش بالبس اندر (كلوت) بيبقي الترينج او السروال بدول داخلي .. وحطيت برفان ومزيل وانا حاسس ان الموضوع رايح لسكة نيك وهيا بقت معايا صريحة ومحتاجة تحس باللي حست بيه غرام اللي كانت معايا ولسه هاطلع لقيت مكالمة من غرام وتقولي .. وحشتني انا ما وحشتك؟ قولت لها بصراحة وحشتيني ،، قالت .. فينك،، قلت .. عندي ميتنج دلوقتي ومش عارف هاخلص امتي ،، قالت طيب خلص وباجيك قلت لها طيب ،، سلام .. وخرجت روحت علي الوحش المصري اللي مش عارف ايه اللي هايحصل مهاها ورنيت جرس الشقة وفتحت وكانت واقفة ورا الباب ولما دخلت قفلت الباب وشوفت غزلة حرفيا ولابسه قميص نوم لحد الركبه ومفتوح من الصدر وعليه روب شفاف ساتان خفيف ومبين اكتر مما يخبئ فقولت لها ايه الجمال والحلاوة دي قالت مش قوي كدا؟ فضحكت وقولت لها لا بجت انتي اجمل من غرام زوجتي قالت هيا اسمها غرام قولتلها ايوا قالت بارتباك اتفضل الغدا ودخلت السفرة وكانت عاملة فراخ وكبده ورز ولسان عصفور وبسله وبعد ما اكلنا وسالت الاكل وانا ساعدتها وهيا قالت اتفضل عالصالون علشان نتكلم وروحنا وفوجئت انا قعدت معايا ورجليها مكشوفه لحد نص فخدها .. ساعتها انا سخنت وارتبكت لكن مسكت نفسي وقلتلها .. اتفضلي عاوزه تعرفي ايه ،، قالت كل حاجه قلت لها النت مليان كل حاجة قالت بدلع وهي جنبي تؤ تؤ تؤ علوزا نظري وعملي !! اتصدمت وقلت لها انتي عاوزه كدا مش هاتندمي ؛؛ قالت هاندم لو ما جربتش واتعلمت ،، ساعتها قلتلها اعملي كوبايتين شاي علي ما ارتب افكاري وتعالي .. راحت تعمل الشاي وبدات ارتب الشغل ،،،، ودا اللي هانعرفه الجزء الجاي الرابع فإلي اللقاء ..
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب
جات منال بالشاي قلتلها غي البداية انسي انك متزوجة او انفصلتي وانا زوجك دلوقتي واحنا في ليلة الدخلة وبنتعامل مع بعض من جديد ممكن علشان أقدر اوصلك الشغل عملي واي سؤال خليه بعد ما ننتهي موافقة ؟قالت موافقة ،، قربت منا ومسكت ايديها ورفعتها عند شفايفي وبوست بطن ايديها الاثنين وبعدين بصيت في وجهها وعينيها وقلتلها .. تبارك الخلاق ايه الجمال والرقة دي وهيا وشها بقي احمر زي الطمطمايه وكنت حاسس بدقات قلبها ونفسها اللي بقي يعلي ،، قربت كمان شوية وبوستها علي خدها الشمال ونزلت علي رقبتها بوس ولحس وبعدين قعدت الحس رقبتها لحد ما اتحركت بشفايفي جهة اليمين وانا بابوس ألحس رقبتها وبعدين طلعت علي خدها ابوسن وهيا ساعتها بدأت تتجاوب معايا وتبوسني من خدي والتفتنا بعنينا وقربنا الشفايف لبعض وبدأت ابوس لكن كانت مش بتعرف تبوس كان بوسها سطحي من خارج الشفايف فقولت لها ..منال اتعلمي البوس صح افتحي بوقك وقربي من بوقي والزقي شفايفك وحيا مفتوحة بشفايفي وبعدين دخلي لسانك يلف عاي لساني ويلف علي كل بوقي واحنا بنمص شفايف ونشفط سوايل بعض وكاننا بناكل بعض ،، وبدأت في التطبيق وبعد شوية كانت بتبوس بشهوة واحترافية وانا بدأت امسك بزها الشمال وأفرك حلمة بزها وطلعنه من قميص النوم وبافرك فيه و حركت ايدي الشمال علي بزها اليمين وطلعته هوا كمان وبدات افرك في البزين بإيديا الاتنين وهيا مع البوس بدأت تئن ويطلع منها صوت وشوية حسيتها بنرتعش نزلت ايدي الشمال عند كسها لقيتها غرقانه ومنزله سوايل مغرقة كنبة الانتريه ولما مسكت كسها انتفضت وبصتلي بدهشه لكن ما اديتلهاش فرصة هجمت علي شفايفها اكلهم حرفيا ووطلعت بايدي علي سوتها اسفل بطنها وبدات املس عليها بالعرض بشمالي وبعدين بدأت احط صباعي في صرتها وهيا اتنفضت وقالت بتعمل ايه اخدتها في حضني وطمنتها وقولتلها مالك يا حبيبتي ؟قالت انا عمري ما حصلي كدا وجبت كل السوايل دي ولسه ما دخلش ،، قولتلها مش ننسي اللي فات ونركز في التعليم سكتت ورجعت تبوسني بشراهة عرفت انها بدات تعشق البوس كأنه نيك .. قمت قلعتها قميص النوم والاندر وبقت عريانه وانا بدوري قلعت الترننج الساتان وبقيت عريان مثلها وكان زوبري واقف زي الحديده لقيتها بصت ومسكته وقالت زوبرك تخين وراسه كبيره قلتلها لتاعك متعيه قالت انا عمري ما مصيت زوبر بدات اشرحلها انها تلحسه زي الايس كريم ومن عند البيوض تمشي بلسانها لحد ما توصل للطربوش وبعدين تدخله في بقها وتزود من السوايل علي الزوبر علشان يدخل ويطلع في بوقها وفعلا بدات تنفذ لحد ما وصلته لحد نصه في زورها وتشرق وتطلعه وتكح كانه هاترجع بعدين نزلت علي بزازها لحس ومص لحد ما وصلت لبطنها نزولا لسوتها باساني وبعدين وصلت للزمبور (البظر) زبدأت امصه والحس شفايف كسها وهيا عماله تجيب في سوايل واهاتها المتقطعة بدات تعاي من المحنه والشبق الجنسي ولعدين بدأت ادخل لساني في كسها واشفط كسها بشفايفي لحد ما بدات اعضعض بظرها وشفايف كسها راحت صوتت ونزلت شلال من المياه والسوايل اللزجة وبدات تقول اه كفايه انا روحي بتطلع قولت اضرب الحديد وهو سخن فشخت رجليها ومسكت زوبري بدأت ادخله وهيا كانت ضيقة جدا كانها بنت بنوت ودأت ادخل شويه شويه وهيا عينيا زاغت وابيضت وبتزوم ولكن شويه شويه بدأت يدخل كله وكان فاضل ربعه قمت ضاغط ومدخله كله وهيا صوتت بصوت عالي وانا نزلت بشفايفي علي شفايفها وابوس واكتم صوتها ووقفت بزوبري جواها علي ماتاخد عليه وكنت حاسس ان فيه حاجة جوا كسها بتفتح وتقفل عليه لحد ما هدأت ولقيتها بتقولي نيكني بسرعة شويه دخله وطلعة وبدأت تحرك كسها لفوق وتحت وانا بدات اشتغا داخل طالع وشفايفي بتاكل شفايفها وهيا بتزوم في بقي وفجأة ارتعشت وجابت كمية سوايل كان زوبري بيسبح في كسها في بركة حرفيا وقلبتها وخايتها فوقي وقلتلها تطلع عليه وتتنطط وزوبري في كسه كانها راكبه حصان وفعلا بدات تتنطط وصوتها يعلي وبعد شوية جابت نافورة عسل ونزلت علي صدري قولتلها نعمل وضع الدوجي (الكلابي) ولفت وفنست ودخلت زوبري في كسها وبدات ادخله وهيا بطيزها بتتحرك للأمان وللخلف بتنيك نفسها وانا مسكت طيزها ودخلت صباعي الابهام في خرم طيزها وسرعت النيك في كسها وبدات تصرخ تاني لحد ما نزلت وهيا نزلت معايا واترمت علي بطنها وانا فوقيها ونمت عليها ٥ دقائق ولفيت نمت علي ظهري وهيا جات اترمت في حضني وتبوس في خدي وصدري وتقول .. انا اول مره اعرف يعني ايه نيك ،، قولت .. ولسه دا الدرس الاول
روحت الحمام اخدت شاور وهيا معايا ومارضيت امارس معاها في الحمام علشان الدرس الثاني ،، دخلنا اوضت النوم قلتلها نبدأ في الدرس الثاني من ناحيتك لما زوجك زوبره مش مشدود تبدئي تهيجيه ،،قالت ازاي قلتلها الراجل عنده نقاط في جسم المرأة بتهيجه ونقاط في جسمه بتهيجه نبدأ بالنقاط اللي في جسم الرجل،، عندك البوس واللحس في الشفايف والرقبة وحلمات صدره وتحت باطو وظهره وزوبره زي ما عملتي المرة اللي فاتت طيب لو استجابته مش قويه تعملي ايه؟ اقولك .. تمسلي زوبره وتضغطي عليه ضغطلت متقطعة وتملسي علي الطربوش بحنية وبعدين تمصيه شويه صغيرين وتحطيه بين بزازك وتنيكي بزازك بيه وكل شويه تاخدي الطربوش واللي يعدي منه في بوقك ،، قالت .. اساسا زوبره اصغر من زوبرك قولتله انا زوبري ١٩ سم قالت هوا ١٤ سم قولت مش مشكله انا قولتلك ركزي معايا وماتقارني بيني وبين جوزك دلوقتي ،، قالت طيب ،، قلت لها.. بعد كدا لو مفيش استجابة عندك طيزك وخرم طيزك تدخليه فيها ولو جزء صغير وتترقصي بطيزك وانتي قافشه عليه يالفلقتين ،، قالت انا طيزي ضيقة ومش مفتوحة قلتلها اتصرفي وسعيها بخيارة او باذنجان طويل ،، قالت ما توسعهالي انت بس ما توجعنيش قولتلها في الاول بس هاتتوجعي لكن بعد كدا هاتنبسطي ،، قالت طيب يالا شوف شغلك ،، قلت عاوز زيت زيتون او لوز او كريم لجنو كايين مخدر موضعي جابت وانا دهنت المخدر الأول وبعدين دخلت زيت الزيتون عند الخورم طبعا هيا كانت نايمه علي بطنها ورافعة طيزها شوية واول ما دخلت صوباعي السبابة هيا بدات تتوجع لكن الكريم المخدر بعد ما دخل مع صوباعي جاب تأثيره ودخلت زيت كمان في الخرم ودخلت صوباعين وبالفهم بشكل دائري في نفس الوقت كانت صوابع ايدي الشمال في كسها بتلعب فيه علشان تنسي الم الطيز وهيا بتزوم وتصوت من المتعة والألم في نفس الوقت ،، بعد كدا دخلت ثلات صوابع وبالفهم ونزلت مرهم مخدر زياده ودخلت الصوباع الرابع وهيا مش عاي بعضها وشلت ايدي الشمال من كسها ودهنت بيه زوبري بالمخدر الموضعي وكمان بالزيت وطلعت ايدي من طيزها ووسعت الفلقتيت ودخلت راس زوبري وروحت زاقق شويه شويه لحد ما دخل كله وهيا قالت انا حاسه بيه جوايا وبدات طيزها تفتح وتقفل علي زوبري اللي كلن زي الحديدة بس بعد ١٠ دقايق كانت بدات تحس بالوجع بعد ما المخدر بدات تروح مفعوله وبدأت تقول مش قادره اه اه يا طيزي زبدات اسرع النيك وشوية شويه اندمجي وبقت تقول نيكني جامد طيزي بتاكلني وفجاة اتشنجت ونزلت شلال مياه من كسها ومع قفل طيزها وفتحها علي زوبري نزلت شلال لبن جوا خرم طيزها وبقت تقول دا سخن قوي وفضلت عليها لحدد ما زوبري ارتخي وطلع وقمت غسلت زوبري واخدت شاور ورجعت سندتها ودخلتها الحمام وشغلت المياه الدافيه وغسلت طيزها وخرما اللي كانت بتتوجع منه وكان عندها مرهم للبواسير دهنت لها وهيا استريحت ورجعنا نمنا في حضن بعض لكن هيا كلنت زي المغمي عليها ونامت وانا نمت ساعة وقمت علي رنة الموبايل ولقيتها غرام قالتي وينك .. قلت لها رجعت من المقابله ونمت وانتي لسه مصحياني قالت ابيك الان قولتلها انا لسه عالسرير قالت باجيك كملن ساعة يا حبيبي ،، قلت لها طيب ،، فجاة لقيت منال بتبص لي وهيا متغيره وغيرانه وبتقولي ازاي هاتقوم تنيكها وانت لسه مخلص معايا يعمي انا مش مشبعاك ،، استغربت وقلتلها اولا دي مراتي ولها حق عليا ثانيا انا ما اتفقتش وياكي علي الغيره ولما تنامي مع جوزك اغير وازعل زيك كدا ؟ سكتت وقالت انا اسفه بس انا حبيتك قلت لها انا كنت باعلمك وما تخربيش علي نفسك احنا اصحاب وبنساعد بعض وقولت لها بالمناسبة جوزك اسمه ايه ،، قالت صبري قلت وانتي اخرة صبري سلام يا روح قلبي ،، وقمت لبست وخرجت علي شقة علاء في انتظار الوحش العربي غرام .. والي هنا ينتهي الجزء الرابع الي اللقاء في الجزء الخامس والذي ستكون احداثه مثيرة حرفيا ..
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب..
في هذه الأثناء ظللت متفكرا كيف وصلت لهذه الدرجة من السير وراء رغباتي وشهواتي وانا رجل قد تجاوزت الخمسين بقليل .. كيف في هذا السن اخون وافعل مالم افعله منذ زواجي .. كيف صبرت كل هذه السنين في الغربة ولم افكر في الجنس هل كان هذا املا فيمن هي معي ان تتغير ؟هل كنت اتوقع تمسكها بعودتي لها وتتدبر احوال البيت ولا اسافر ؟ثم الي متي سأظل جالسا في شقة علاء ؟يجب ان اجد عملا في اقرب وقت ،، ثم فوجئت بالجوال يدق ،، الو ايوا يا غرام قالت انا تحت العماره قلت لها علي حكاية جارتنا منال وانها كانت هاتفضحنا وحكاية جوازنا المسيار وهيا قالت طيب فهمت ،، قلت .. لو قابلتك وسألتك قوليلها هوا زوجي بس ترك عمله ومكانه القريب مني وجاء هنا وانا باجيه بالسيارة .. وفعلا طلعت غرام بالاسانسير وقبل ما تدق الجرس فتحت منال وقالت لها انتي مين وجايه هنا لمين فقالت لها اللي اتفقنا عليه ،، منال قالت عالعموم تشرفنا واينا قعدة مع بعض ونبقي اصدقاء محمد حكالي كل حاجة ،، وقالت سلام و دخلت ،، طبعا انا كنت سامع كل حاجة وفتحت الباب ودخلتها ،، قالت .. انا انخرعت يعني اتخضيت وقلبي وقع في رجليا،، قولتلها ما تقلقبش خلاص قالت وريني عقد المسيار وريتها اندهشت وقالت كأنه حقيقي ومفيش ولا غلطه ،، قلت .. خلاص انتي مراتي وبضحك ،، وبعدين قلت لها غرام انا مش هاينفع اقعد للنيك وبس انا ورايا التزامات واسرة في مصر باصرف عليها ،، قالت باعطيك فلوس ولا يهمك بس تكون معي ،، قولت لها قعدتي هنا مؤقت لانها مش شقتي،، قالت بأستأجر لك شقة بس لا تتركني ،، وبدأت تبكي وانا قلبي رهيف اخدتها بحضني وبدأت أبوسها من كل مكان بوجهها وهيا بدأت تفك قلت لها كم عمركقالت ٤٢ قلت العمر كله بس مش باين عليكي .. قالت وانت كم عمرك قلت لها حزري كم؟ قالت يعني ٣٨ او ٤٠ ،، قلت لها بابتسامه يعني في الحدود دي قالت كم فقلت ٤٢ قالت العمر كله ،، واخدتها ببوسه وبعدين قلتلها تقلع ملابسها وانا كمان قلعت ملابسي وشغلت موسيقي هادية وقلت لها عاوز أرقص معاكي (سلو ) ،، اخدتها بحضني وبدأت اتحرك خطوات بطيئة وهيا معي تتمايل مع جسري ثم طوقتني بيديها علي رقبتي وخدي علي خدها وانا قد أنزلت يداي علي فلقتي طيزها وأنا أمسح عليه براحتي ثم اقتحمت بأصابعي شق الطيز واقتحمت خرم طيزها بأصابعي ألعب فبه
وبدات في تقبيل صدري وحلمة صدري وتصعد لرقبتي لتعاود لحسهت وتقبيلها ثم نزلت برأسي للأسفل والتقمت حلمة بزها بفمي ورفعت يدي من كهفها الخلفي لأفرك حلمة بزها اليمني ثم بدلت المص الي البز الاخر وهي طوال تلك الفترة تئن وتقذف سوائلها ثم انزلتها لتلتقم زوبري وترضعه وتمصه وتبصق عليه وتدلكهثم جلست علي الكنبة واجلستها علي زوبري حتب دخل لأعماق كسها وهي قد سارعت في التحرك بهيجان عليه ثم بدأت في التنطيط عليه وهي تتأوه وتئن وتقول.. حلو زوبك يالمصري بيمتعني ،، وانا مثار من جسمها ولبونتها حتي قذفت كمية كبيره من كسها نزلت علي زوبري وافخاذي ثم جعلت ظهرها لي واجلستها عاي زوبري وبدأت ألحس ظهرها وأقبل كل جزء فيه وكانت استثارتها اكبروبدأت تتأوه وترتعش من تقبيلب ولحسي لظهرها ثم بدات ترجع بظهرها علي وكانها مخدرة واكملت تقبيل عنقها وفي هذه اللحظة بدأ كسها ينقبض وينبسط علي زوبري من الداخل معلنا فيضانا من السوايل يتدفق من كسها للمرة الثانية ثم اخذتها لأكمل في غرفة النوم
حتي انتهينا من الجماع لمدة ساعة وخرجنا واغتسلنا وكنت مشغولا بموضوع العمل فأرادت اعطائي اموال لكن رفضت وقلت لها انا مش باتاجر بجسمي وهاكل حرام كفايه اللي بنعمله ،، وقلت لها .. بلاش تعملي كدا تاني ،، قالت مافي فرق بينا وانا أحبك وبأعتبرك زوجي ،، قلتلها لما نتزوج يبقي فيه كلام تاني .. قالت طب بامشي الحين ،، ومشيت وانا بالي مشغول شويه منال دقت جرس الباب روحت فتحت وهيا دخلت وقالت ايه الأخبار قلت لها تمام ،، قالت شكلك مش عاجبني انوا اتخانقتوا مع بعض قلت لها لا لكن زعلت منها لما حبت تديني فلوس ومشيت زعلانه لاني اتعصبت عليه ،، قالت هيا بتحبك وعشان كدا حبت تديك فلويدس تساعدك .. قلت .. لما نتجوز رسمي ابقي اخد منها فلوس ،، المهم قلت لها خير كنتي عايزاني في حاجه ،، قالت لا انا حبيت اقعد معاك واسليك شويه انا لوحدي وانت كمان ،، قلت لها انا مخنوق من حوار الشغل وحكيت لها على صاحبي اللي خدعني وازاي تركت العمل معاه علشان استغلوني ،، قالت .... هيعوضك خير بإذنه ،، خلي املك فيه كبير .. وقالت افتح الجوجال ودور في وظايف مورجان وحراج ممكن تلاقي شغل وانا هادخل اعمل كوبايتين شاء ،، فعلا دخلت ولقيت كام اعلان وارسلت السي في وصور شهاداتي
وهيا جات قعدت معايا شغلنا فيلم رومانسي بتاع نور الشريف وبوسي (حبيبي دائما)وهيا دخلت في حضني ورمت راسها علي كتفي وقعدنا نتفرج ونحضن بعض ونبوس بعض لحد ما لقيتها نامت علي رجلي ،، شلتها ودخلتها عالسرير وغطيتها لكن شوية والموبايل رن رقم غريب رديت
شخص.. كابتن محمد معايا .. قلت ايوا ،، قال .. انا شوفت السي في اللي ارسلته وعندك مقابلة بكرا الساعة ١٠ الصبح في .... قلت طيب وقفلت الخط ،، ودخلت نمت
وانا نايم حلمت حلم غريب رأيت شيطان في الشقة وواقف في زاوية ضلمة من زوايا الصاله حاولت اقرأ .... قريت الفاتحة ولما حاولت اقرا الكرسي لساني اتلجم وبقي تقيل وهوا بيقرب مني وانا صحيت مخضوض وباستعيذ من الشيطان .. منال صحيت مخضوضة وبتقولي .. مالك قلت لها كابوس وحلم مخيف قامت جابت ماء وشربت واخدتني بحضنها قولت في بالي " يا خوفي ليكون الحضن دا حضن الشيطان بالمنام " وكملت نوم وصحيت الساعة ٨ الصبح وخدت شاور واتوضيت وصليت الصبح انا كنت محافظ علي صلاتي بصراحة ولبست وهيا قالت لي رايح فين ؟ قولتلها عندي مقابلة وادعيلي وخلي معاكي المفتاح،، قالت.. لما تيجاي هانتغدي مع بعض .. سلمت عليها وبوستها كانها زوجتي.. وروحت للمقابلة ، قابلتني بنت في الاستقبال واعطتني استمارة اعبيها وانتظر دوري ،، فعلا جلست كان نادي فخم ومشترك بنين وبنات دخلت عملت المقابله وكله تمام لكن الراتب كان قليل ،، فتركت النادي ومشيت ،، روحت لقيت منال بتعمل اكل كنا يوم الجمعة و دا نادي خاص ما عندو اجازة الجمعة اجازتهم مختلفة المهم روحت صليت الجمعة ورجعت علي ريحة الغدا واكلنا واتكلمنا شوية وقالت انها رايحة شقتها شوية وبترجع . دخلت نمت وبعد ساعتين حسيت اني باحلم ان حد بيمص زوبري في المنام لقيتها منال في الحقيقة وزوبري كان حديده في بقها قمت وقلتلها انتي هنا من امتي قالت من شوية بس انت كنت زي القتيل قلت مش عاوزة ازعجك وقلعتك وبألعب مع حبيبي قلتلها طب وبعدين ،، قامت نطت علي زوبري ووبتتنطط عليه وبزازها طالعين نازلين بيترجوا منها وهيا اه واوف لحد ما نزلت قمت قلبتها وقلت لها دوري انا ،، ونيمتها علي جنبها ورفعت رجليها الشمال علي كتفي ودخلت زوبري في كسها وانا بانيك بعنف وبسرعة وهيا بقت تقول اه واوف واح وروحت مطلعه من كسها ودخلته في خرم طيزها وهيا بتصوت وانا شغال عالخرمين احد ما حسيت اني هاجيب فدخلته في كسها جامد ونطرت جواها وهيا كانت مبسوطة .. وقالت انها عمرها ما حست بالجنس زي دلوقتي قلت لها دي فترة مؤقته علشان انا مش هافضل هنا ،، قالت بلاش نسبق الاحداث ،، وانا قاعد لقيت رقم غريب بيرن كلمته قالي انه مدير نادي وعاوز يقابلني وانه في شمال الرياض وافقت واتفقنا عالمقابلة الساعة ٢ ظهرا وقفلت معاه ،، تاني يوم كان السبت روحت المقابلة واللي كان فيها واحد مشرف مش مريح بصراحة وكان فيه بنت مشرفة ما هوا النادي مشترك واتوفقت و كلنوا بيفاصلوا في الراتب لحد ما اتفقنا واني هاستلم الشغل من بكرا وقام معايا المشرف يسلمني غرفتي بسكن المدربين وبعدين استاذنت علشان ارجع وألم شنطي بس مش هابدأ غير يوم الاثنين علي ما نسيبي يرجع .. ورجعت للشقة ودخلت لقيت منال قاعدة سالتني خير عملت ايه قلت لها اتقبلت واستلمت السكن هناك وباسيب هنا وبامشي بعد بكرا .. وشها اتغير ونزلت دموعها وانهارت في البكاء وانا بسرعة اخدتها في حضني وهيا بانهيار بدات تقول ليه كدا يعني السعادة تسيبني بعد وقت قصير ،، قلت .. لا لنا جنبك علي طول وبعدين سعادتك الحقيقية مع جوزك مش معايا واللي عملنا اعتبريه بروفة تغيير بينك وبين جوزك ولو سالك قوليله انك اتفرجتي علي افلام كتير وعاوزة تقلديها ونبقي على اتصال .. فضلت معايا لحد الصبح احضان ونيك وبعدين راحت شقتها الصبح في انتظار اولادها وانا بدأت اوضب شنطي ولما رجع نسيبي سالتي بتعمل ايه قلت له انا باعزل علشان لقيت شغل في الشمال
واستلم الشغل بكرا وبانقل الصبح علي ١٠ الصبح .. ونمت وصحيت الصبح طلبت اوبر وصلني للشمال ونزلت عالسكن ووضبت هدومي ونزلت للتدريب علي ٣ العصر ،، ولما نزلت ودخلت صالة الدفاع عن النفس لقيت،،،، هاتعرفوا الحلقة الجاية والجزء السادس .. الي اللقاء
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب..
الأيام تتلاعب بنا وتضعنا في اختبارات في كل لحظة وتنتظر منا الي أين سنصل وما هو الجواب هل للخير ام للشر لذا لا تتعجل في الاجابة واصبر وكن حكيما أو تعلم من أحد الحكمة...
وصلت الي صالة التدريب فوجدت مدربا آخر معي وهو شاب صغير ولما رآني وجدت وجهه يتغير ومش علي بعضه وأحسست في كلامه بنوع من الانزعاج مني .. حاولت طمأنته وقلت له يا أخي كل انسان له رزق معلوم عند .... فأنا لن آخذ رزقك وأنت لن تأخذ رزقي ،، وتركته يقوم بالتدريب وانا اتفحص المكان والمشتركين والأعضاء وأحلل الأمور ،، كلن مما راعي انتباهي قلة اعداد المشاركين بمعني ان كل مجموعة لا يزيد العدد عن ٢ او٣ والمدرب شغال ٦ مجموعات في اليوم ،، طبعا لم يعجبني هذا العك الكروي 😅 فصبرت حتي نهاية اليوم لاتأكد من تحليلي .. وعندما تاكدت ذهبت للمشرف وطلبت اجتماعا مع صاحب النادي وهو شريك بالنادي ومدير الفرع الذي انا فيه.. وعندما جلسنا ،، انا .. مستر ابو طارق نظام وسيستم الشغل للعبة الكاراتيه غلط ،، قال .. ازاي؟ قلت له.. مفيش مدرب كاراتيه يقدر يدي شغل صح اكتر من مجموعتين او ثلاثة علي الاكثر لانه مش جاي بشتغل عالواقف دا بينزل ينفذ ويكرر بمجهوده البدني المهارات وبيعلم الاسس وكملن طريقة تنفيذ تمارين اللياقة البدنية ،، قالي .. بس انت دوامك ٨ ساعات في اليوم ،، قلت له.. انا مدرب مش موظف ٨ ساعات دي للي قاعد علي مكتب في التكييف لكن انا شغال بدني في ساحة التدريب ،، طبعا ما عجبه الكلام فقلت له بسيطه باتصا بالاتحاد ويكلمك عضو من الاتحاد ويقولك عدد مجموعات التدريب باليوم كم؟ قال موافق بس انا اللي اكلمه دقيت جوال وكلمه وقاله نفس الكلام قالي .. امال الكابتن اللي موجود دا بيشتغل ٦ ساعات ازاي وعاوز يشتغل الساعتين الفاضلين كمان ،، قلت له .. دا حضرتك كفتجي هوا له كلم شهر معاك ،، قالي ٦ شهور !! قلت له عنده لاعيبة حصلت علي حزام من الجهات الرسمية قال لا.. قلت له يبقي دا مدرب مش معتمد واشك انه مدرب ،، قال انت عاوز ايه قلت له هاقولك اللي عاوزه لكن لو ما اتعملش خلاص انا هامشي واحنا في اولها ،، قال .. سامعك .. قلت له .. اولا المجموعات زي ما قلت لك وما تسألش عني بعد ساعة من المجموعة الثالثة ،، ثانيا الدعاية اللي انتوا عاملينها دعاية غير جاذبة للاعبين واولياء الامور واللي يقراها يحس انكوا عاوزين تستنزفوا جيوبهم وتاخدوا فلوس أونطه .. قالي ازاي قلت له .. مفيش اي شكل للتخفيضات للشهور المجمعة يعني اللي بيشترك شهر غير الشهرين غير ال٣ غير ال٦ غير السنة
وكمان انتوا مش مسجلين بالاتحادات الرياضية لان التسجيل غالي لكل لعبة ولكل لاعب صح؟ قال صح ،، قلت له انا أقدر اسجلهم بنادي حكومي ونعمل بروتوكول تعاون بين النادي الحكومي والنادي الخاص دا،، قال فكرة جميلة بس ايه اللي هايعود علينا ،، قلت له اولا انك تابع لنادي له رخصة هايخلي مفيش تفتيش يجي عليك ويقفل لك المكان ،، وتسجل جميع اللاعبين بالاتحاد ويشاركوا في البطولات وكمان ندخل الاولاد بطولات وغيرها من الاحتفاليات دا غير اختبارات الاحزمة ،،
قالي نفذ وانا معاك ومن دلوقتي انت المسؤول عن العاب الدفاع عن النفس والمشرف علي الفرق في النادي ،، قلت له تمام ،، واول حاجة عملتها كتبت اعلان بمواعيد تدريب الكاراتيه الجديده .. بحيث لا يتعدي الثلاث مجموعات باليوم ،، وبعدين عملت اعلان للمدارس بالتخفيضات والامتيازات في النادي الجديده للمشاركين ،، وطلبت من المدير شراء ادوات تدريب وأوقية كامله في اسرع وقت ،، لكن المدرب الشاب اللي كان معي اعترض واتعصب علي اللي عملته وطلب يمشي وقدم استقالته طبعا حاولت معاه انه يفضل وكدا يعتبر اني باريحه والشغل الصح هوا اللي هايتعمل صدمني لما قالي .. انت لسه جاي وتبقي مشرف عليا وانا اقدم منك في المكان ؟ استغربت تفكير الشاب اللي مش فاهم حاجه ،، قلت له عمرك كم ؟ قالي ٢٦ سنه قلت له انا عمري ٥٢ عاوز تشرف علي مدرب خبير وانت بالنسباله لسه مبتدئ انت يا ابني المفروض يبقي ايك الشرف تشتغل مع اللي اكبر منك علشان تتعلم منه زي ما احنا اتربينا علي كدا ،، صدمني تاني وقال دا كلام فارغ يا بابا انا اعرف اكتر منك !! سكت وقلتله اعمل اللي يريحك ،، سبته ومشيت ،، وفعلا بدأت اعداد كبيرة تحضر التدريب والمدير كان مندهش والاعداد في تزايد لدرجة ان حصل خلافات مع المشرف الموجود لأنه كان خايف امسك مدير المكان لشغلي اللي بيتكلم عني وخطابات الشكر من كل اولياء الامور اللي بتوصل علي النت للمدير وشركاؤه .. لحد هنا والدنيا سلسه من الامور الطبيعية ولكن الغير طبيعي بدا من ثالث يوم لي في السكن كنت نايم بالليل وحلمت بعفريت في الشقة ودخل الغرفة بتاعتي باحد الزوايا ولابس اسود في اسود وعينيه تشع لون احمر بدأت اقرا الفاتحة ثم عندما اقتربت منه حاولت اقرأ اية الكرسي لكن لم استطع ان احرك فمي وكانه مربوط او مشلول حتي صوتي انحاش ولم يخرج من حلقي وبدأ الشيطان يقترب حتي قمت مفزوعا قبل ان يلمسنيوانا اصرخ واستعيذ وجاء مدرب صديقي مسرعا وقال لي مالك خير قلت له كابوس .. قمت وتوضأت وصليت واستغفرت ال.... ونمت ومرت بضعة ايام ونفس الحلم تكرر وكلما تكرر اجدني تحدث معي عدة مشاكل بالعمل من الادارة بدون سبب حتي ان نقل كفالتي لم يتم وتحدثت معهم وهم يقولون الاسبوع القادم ثم بعد كمان اسبوع وكملن يومين معلش اصل الكفيل سافر .. وكنت نائما وحلمت بأن الشركاء في مكان كذا ويقفون امام سياراتهم ويتكلمون وقال ابو طارق لابو عبد... انت هاتنقل كفالة الكابتن امتي قاله مش ناقله وسوفوه كام شهر وبعدين نشوف واحد غيره .. طبعا دا كان في المنام ،، تاني يوم ذهبت الي ابو طارق ودخلت عليه وسألته ان امس كنت انت والشريك الثاني والثالت في المكان الفلاني ودار بينكم الحوار زي ما شوفته بالحلم ،، لقيت دهشه علي وجهه وقال مين بلغك بالحوار ؟ اكيد الشريك الثالث قلت له لا انا شفته بالمنام !! قالي لا استحاله انت وصفت اللي حصل وكل اللي اتكلمناه ،، قلت له اقسم ب.... ان كل دا كان في المنام وما اعرفش الشريك الثالث ،، عالعموم دا اخر شهر ليا معاكم وياريت تصفي لي حسابي اخر الشهر وشكرا لحد كدا طول الشهر وانا بيجيلي الشيطان كانه بيلاعبني او بيتلذذ بتلجيمي في المنام وتكبيلي .. وخلال فترة الثلاثة شهور حدثت حوارات مع اكثر من امرأة ولكن لنرجع للخلف قليلا عند البداية فعندما دخلت النادي كان علي اعلي مستوي وكان فيه مشاركين ومشاركات وكانت النساء متحررات لأبعد ما تتخيل فهناك من تربت بامريكا او انجلترا او اوروبا وهناك الشاميه والمصرية والتونسية والفلسطينية والأردنية.. وهناك اليابانيه والمتزوجة من مقيم .. في البداية بدأت اجري تمارين لنفسي استعراضية بالكاتا او بالنانشاكو او بالعصا او علي كيس اللكم حتي جذبت لي اعداد كبيرة من الفتيات علي مختلف المراحل والاولاد والصغار والكبار وقسمت المجموعات وبدون ان انتبه الا متاخرا وجدت اكثر من امرأة تجلس امامي وتكشف فخزيها ولا تلبس الا اندر وعندما يحضر شخص ما تخفي فخذيه وبعد فترة وجدت اكثر من امرأة تفعل هذا وانتبهت لإبتسامتهم اي وغمزاتهم وعند وقت الراحة ذهبت لاحدي النساء منهم وسألتها.. فيه حاجه انتي بتبتسمي وغمزتي لي والا حاجة دخلت عينك سببت الغمزة بصت علي وضحكت وقالت .. ايوا حاجة دخلت في وخلتني اغمز لك وضحكت تاني قولتلها .. سلامتك ،، وسيبتها وانا مولع ،، بصيت الناحية الثانية لقيت اخري بتبص ومتعصبة وبتقولي ايش يا كابتن البريك طول والا بتقضيها ضحك وكلام ،، انا اتحرجت ودورت وجهي عنا وناديت علي اللاعبين ونزلوا وكملت التدريب وخلصت المجموعة وصرفت اللاعبين لكن لاقيت الست اللي اتعصبت عليا جات وبتكلمن وبتقول هوا ليش بتكلم المرا اللي كانت هنا وانا لا ما عجبتك ؟ قلت لها انها من الاول بتتكلم معايا قالت وبتوريلك وراكها البيضا صح؟ لقيت السيدة دي بتاخدني لسكة يا فيها فضيحة ليا يا فيها سكة جنس ،، قلت لها انا ما باخد بالي من الكلام دا وصدقيني لو انتي عريانه قدامي او هيا انا باغطيكوا واستركوا انا مش صغير انتوا إئتمنتولي علي اولادكم فانا مركز في الشغل والتدريب ،، قالت .. يعني لو واحدة بغاك الحين ايش تسوي بترفض؟ كنت فهمت هيا بترمي لإيه قلت لها طبعا لازم ارفض لان دا مكان عمل ورزق واكل عيش ،، لكن برا المكان دا باروح معاها اي مكان وامتعها بس في حالة واحدة ؟؟ قالت ايه هيا ؟ قلت لو عجبتني جسم وشكل وحلاوة كلام غير كدا كبي في الزبالة😉قالت انت مو بسهل قلت طيب ايش تبي الحين ؟ قالت ابيك ،، قلت وانتي ايش دراكي اني معجب بيكي قالت يعني انا ما عجبتك؟ قلت لها انا مش شايف حاجة ممكن تجذبني ليكي ؟ زعلت واتعصبت وتركتني ومشيت ،، تاني يوم فوجئت انها جاية وجلست مكانها المعتلد وكانت متغيرة هيا اصلا كاشفه وجهها وكلنت لابسه عباية مفتوحة من الامام بكباسين ولما وقفت امامي فتحت العباية وشوفت المفاجأة كانت لابسة بادي محزق ونص بزازها طالعه منه وكلوت ماسك علي كسها وكسها من النوع ال(كيبيني) القابب والشق فيه باين والبظر واضح قد عقلة الصباع وراحة جالسه ورفعة رجل علي رجل ورجليها شمع وبصت لقتني متنح ومش علي بعضي لانها فعلا نار بالمعني الحرفي وضحكت وراحت قفلت العباية يعني بتعملي شوق ولا تدوق في نفس الوقت لقيت الاخت الثانية دخلت وجلست مقابلها وفتحت نصف العباية من اسفل وحطت رجل علي رجل وفخادها بانت قدلمي وانا في نص الملعب قدامهم وهيا الاولي باسميها ام نوف اللي بتفتح للنص والثانية اسمها ام عمار وام نوف كلمتني لما وصلت وقالت كيفك يا كابتن قلت بخير لما شوفتك .. وبصيت علي ام عمار لقيتها بتفرك وبتاكل في نفسها قامت فتحت نص العباية هيا كمان وبانت الاوراك وبدات في تدريب المجموعة لكن كان فيه تدريب حامي علي الجهتين جهة ام نوف وجهة ام عمار كل واحدة بتبين من فخادها اكبر مساحة وام عمار كامت فنانه بالاغراء ولاحظت انهم بيبصوا لبعض وبيتحدوا بعض مين الاجمل والاكثر اثارة لحد قامت ام نوف متعصبة وافتعلت خناقة مع ام عمار وقالت لها ،، ايش فيك يا مره مش عاي بعضك وعماله تبيني وراكك تبين المدرب ينط عليكي الحين والا ايش تبين قالت لها .. وانتي مالك اسوي اللي ابيه انتي مره مش محترمه لو عندك وراك طلعيها انتي مره بارده الجو حار وانا اتحريت ايش فيك قالت لا انتي اتحريتي من حركات الكابتن تبيه يزغبك .. ساعتها انا زعقت فيهم وطردتهم من الصالة وقلت لهم عيب اللي سويتوه ومش هاتدخلواوالا لما تتصالحوا او انا اصالحكم بنفس بعد التدريب واعزمكم علي عشا " ماهو كان لازم الم الليلة واخليهم يبقوا حبايب وما اقطعش رزقي😅"
المهم طلعوا من الصالة وانا كملت مجموعة و٢ ، ٣، وطلعت فوجئت الاثنين منتظريني بسياراتهم بالشارع قدام النادي .. ياتري ايه اللي هايحصل ودا اللي باحكيه بالجزء السابع القادم ..
الجزء السابع..
الدنيا أكبر معلم للإنسان ،،، ليس هذا فحسب انها اكبر اختبار او ابتلاء فكما قال الحق جل وعلا في الحديث القدسي.. يابن ادم ما اعطيت الأغنياء ومنعت الفقراء لا حبا في الأغنياء ولا بغضا في الفقراء ولكني اعطيت هؤلاء ومنعت هؤلاء لأختبر هؤلاء وأبتلي هؤلاء .. فما نصنعه في الدنيا ما هي الا ابتلاءات واختبارات ولنا الخيار فيما سنسلكه من طرق متعددة ..
عندما خرجت من النادي وجدت المرأتين كل منهما يقف امام سيارته فطلبت منهما ان نتحدث بشكل متحضر وراقي وخاصة اننا لسنا صغارا او مراهقين وكنت اري نظرات الاحتقار والاشمئزاز لكل منهما وكأنهما ضراير .. لكن المشكلة اي سيارة سأركب وخاصة انني ليس لدي سيارة ؟
فوجدتهما كل منهما تمسك بذراعي وتجذبني نحو سيارتها ولكنني تعصبت عليهما وقلت يكفي ما تفعلوه من امور المراهقة انا سأركب مع احداكن للكافيتريا وعند العودة سأركب مع الاخري ،، استحسنت المرأتان الفكرة وبالفعل اخترت ام عمار عند الذهاب للكافيتريا .. ثم أخذت طوال الطريق تحدثني عن ام نوف وانها سيدة مغروره وبارده وان لا اغتر بالبيضاء بياضا كالحا لانها ذلت مزاج بارد وانني لا يليق بي الا القمحية ذات الجسم الاحمر .. استغربت من جراءتها وقلت لها انا لا أفكر في هذه الامور قالت مافي رجل لا يفكر بهذه الامور وانا معجبة فيك قلت لها ولم وانت متزوجة وزوجك مخليكي في عيشة الملكات والأميرات .. قالت انه رجل اعمال ومشغول بشركاته وزوجاته الاخريات .. قلت لها لكن اعطاكي .... مولود منه ورزقك الخير بسببه فلم الحزن ،، فوجدتها تبكي وتقول المال ليس كل شيء هناك الحب والعواطف والجنس الذي لا اشبع منه ولا أجده .. عندها أحسست أن الدنيا تدور بي من هذا الكلام من راقيات المجتمع .. قلت لها وماذا تريدين الأن ؟ قالت علاقة سرية تريحني وأريحك واعلم انك وحيد بالسعودية ،، قلت لها سأفكر وارد عليك اما الآن دعينا نفكر بالمصيبة اللي بتحطي نفسك فيها ،،قالت ..كيف ؟قلت عداوة واحدة ستضعك في رأسها وتراقبك لتوقعك في اي مشكلة او مصيبة وعدم الصلح واظهار المحبة بعد العداوة لها سيفشل اي اجتماع او مواعدة مستقبلا هذا طبعا بعدما افكر ان كان ممكن اولا ان اوافق علي عرضك!! قالت خلاص باصالحها وباكون أعز صاحباتها ،، قلت لها.. مش بس كدا عاوزك تقعدي معاها وتتواعدوا وتتمشوا مع بعض علشان النظرات والغمزات تبقي عادي ،، تمام ؟. قالت تمام .. ووصلنا الكافيتريا واللي كانت فوق عمارة بارتفاع ٧ ادوار واللي شغالين فيها مجموعة من المغربيات علي الشاميات وكنت باروح مع اصحابي في ايام معينة خميس وجمعة نتفرج علي ليفر بول او الدوري المصري ،، والبنات المغربيات كانوا مركزين معايا حتى وانا مع اصحابي مش عارف ليه رغم اني كبير سنا وممتلئ الجسم طبعا نسيت اقول لكم ان طولي ١٧٢سم ووزني ١٠٥ك وبيتركزوا علي الاكتاف والصدر والذراعين والفخاد وبطن مش كبيرة لكن تبان انها كبيرة لأن كنت العب تمارين بطن كتير مع ان احد يظل يضربني لكمات قوية وهو ما جعل عضلات البطن غير مقسمك وتشعر انها قطعة واحدة من الفولاد ولكن بارزة قليلا .. كنت احضر مع اصدقائي بالبدلة او القميص والجينز او السويتر .. بمعني انني اهتم بشكلي وأناقتي ،، المهم اجلست المرأتين وطلبت ام نوف بالتحدث علي طاولة اخري بعد الاستئذان من ام عمار .. وبالفعل وجدت نفس كلام ام نوف هو نفس ما قالته لي بالسيارة ام عمار " ياللعجب ان هؤلاء النسوة يدور في رأسهم شئ واحد ودالا وهو (العضو الذكري) 🖕🤫 " وقلت لها نفس ما قلته لأم عمار من وجوب تكوين صداقة معها حتي افكر ثم اوافق علي طلبها ،، وبالفعل اخذتها وتحركنا علي طاولت ام عمار وجلسنا وتحدثت معهن وقلت .. في البداية حدث سوء تفاهم بينكن انتن اميرتا النادي بجمالكن وحيويتكن واتعجب من عدم تقربكن لبعض لتكونن صديقتان مقربتان واشرت لام عمار وقلت لها ام نوف قالت انها تكن لك المحبة والأخوة وتتمني ان تكونا صديقتان ثم اشرت لام نوف وقلت لها ام عمار تقول عليك انك اجمل من الأوروبيات بجمالك العربي وان كانت بشرتك مثلهن لكنك الاجمل فهل انتن ما زلتن غاضبات من بعض فنظرت كلتا الفتاتان لبعضهما وقاما وتعانقا وقبلت احداهن الأخري ثم طلبت الفتاة المغربية وكانت صارخة الجمال فوجدتها تعرف اسمي وتقول أأمر سيدي محمد ؟ هنا نظرت المرأتين لها وسالتاها وهل تعرفينه ؟ فقالت الاستاذ محمد زبون دايم مع اصدقاؤه وكلنا نحب ان نشاهده !!!😡😡 دبت الغيرة والغضب علي وجه كل منهما وكادا يفترساني . لكن تداركت النادلة الموقف وقالت نحن نسعد به لكونه انسان محترم ووقور مثل الأب او الأخ الأكبر ،، استرخت المرأتين وطلبت منها عصاير وعشاء كباب وكفته 🤔عندها قلت لهن احنا ما اتفقناش عالغدر منك ليها احنا اتفقنا علي كام سندوتش وخلاص .. نهاركم ازرق😅😅ضحكت المرأتين وقالت انهما ستحاسبان وانا معهما كامير الجلسة ،، وبعد ساعة ونصف من الكلام والترابط استاذن الجميع علي أمل باللقاء وجاءت ام نوف لتوصلني ،، وتحدثت معي وانا استرحت بالحديث معها وظلت ممسكة يدي طوال الطريق وتسبل لي عينيه من الاشتياق ،، تركتها وغادرت علي امل التفكير وانا قد سخن جسدي ولا ادري كيف ابرده ،، فجأة دق الجوال واذا بها غرام صديقة الأمس والزوجة المزيفة .. كلمتها وكانت تئن من الفراق وفرحت انني اصبحت قريبا منها فحي الياسمين وحي العليا قريبين من بعضهما البعض وايضا شارع التحلية وما ادراك ما شارع التحلية هذه الأيام ،، المهم قالت اريد ان أراك فأرسل الموقع ،، ارسات الموقع وكنت قد صعدت للشقة اخذت شاور ولبست ترينج واسع بدون لباس داخلي {بالمناسبة انا لا البس كلوتات او بوكسرات انا البس لباس ماركة عثمان الذي يصل لمنتصف الفخذ🤣} لكن لما اكون بغرفتي لا البس لباسا.. رن جرس الموبايل نزلت سريعا وجدتها بسيارتها اشارت الي ان اركب وعندما ركبت كان هنالك زميلان بالنادي راوني معها ونظروا الي نظرة اندهاش لكنني لم اكترث وتحركنا وقالت اشتقت اليك كثيرا قلت لها وانا ايضا لكن الي اين سنذهب قالت عندي شقة بحي ... سنقضي الليلة معا ثم اعود بك لسكنك .. وفعلا قضيت معها ليلة تطفئ ما اشتعل في من نار تأججت في كياني كما قال الشاعر الملقب ب ( ديك الجن ) :
قولي لطيفك ينثني عن مضجعي وقت المنام
كي استجم وتنطفي نار تؤجج في العظام
دنف تقلبه الأكف علي بساط من سهام
اما انا فكما علمتِ فهل لوصلك من مرام
ثم اغتسلنا وتحركنا لتوصلني للسكن في الساعة الخامسة صباحا .. ودخلت لأنام ومرة اخري اجد الشيطان يظهر لي في المنام وهذه المرة اكثر رؤية ولكن لم اكن خائفا منه وكان يبتسم لي ابتسامة سخرية وبدأ يكلمني من ركنه المظلم ويقول هل انت لم تعد خائفا مني؟ قلت له لا كنت تلجمني وتكتفني لانني كلن بي شئ من خوف توارثنله من الجهل ولكن الان لا اخاف منك فبدأ يقترب وبدات بقراءة القرآن ثم اختفي ونادي من بعيد لن اتركك وبيننا لقاءات اخري قمت مخضوض لكن اقل من الاول وانا لا ادري ماذا يريد مني هذا الشيطان ؟ عند الواحدة ظهرا وجدت زملائي المدربين يقولون لي صباحية مباركة يا عريس ويضحكون قلت لهم هذه زوجتي ومعي قسيمة الزواج لكن لن اريها الا لواحد فقط وهو اكبركم واخذته غرفتي واطلعته عي قسيمة الزواج قرأها ثم غادر وقال لهم فعلا زوجته .. ومن بعدها اصبح الاحترام واضح علي مجموعة والغيرة والحقد باديان علي مجموعة اخري ..
في اليوم التالي كانت الدنيا تمام في النادي ولكن خلال أيام ألحت علي المراتين ان اقرر هل ساوافق علي ما طلبوه مني وبالفعل وافقت بشروط ان تستأجر كل واحدةمنهما شقة قريبة من سكني طبعا كل واحدة لا تعرف بالاتفاق والشقق في هذه المناطق اما يستأجر بالعام او بالنصف عام لذلك استاجروا الدفع كل ست شهور وخلتل اسبوع تم فرش الشقتين وكل منهما في عمارة مقابلة للأخري وبدأت ابيت في كل شقة يوما مع كل منهما لها يوم وبعض الاوقات اقابل نوف ايضا حتي جاءتني فكرة وانا بحضن ام نوف .. فقلت لها لماذا لا تحضري ام عمار معك واراها بحضنك الستن مقربتان الان فقالت يبدو انك تشتهيها فقلت لها بصراحة نعم اشتهي ان اعاشركن معا انتما الاثنتين .. اندهشت ام نوف وقالت شاهدت افلام سكس علي هذا الموضوع ولكن لم افكر بتنفيذه قلت لها اذا؟قالت في الغد سأحضرها قلت لها تمام .. في اليوم التالي وجدت ام نوف وأم عمار في احد زوايا النادي يتحدثان فتركتهما وإهتممت بعملي وهما بين الفترة والاخري تنظران الي وانا منهمك في عملي .. وعند انتهائي تركت الصالة وخرجت في الثامنة والنصف مساءا ووجدت ام نوف تلحقني بالسيارة وتقول لي اركب اوصلك وبالفعل ركبت وقالت لي سوف اطلعك علي شئ قلت تفضلي قالت كلمت ام عمار بصراحة وقلت لها انكي اصبحت اختي واريد ان اصارحك انا اشتهي ان انام معك ساعة لانك فاتنة فهل تقبلين ؟ قالت اقبل ولكني مرافقة حبيب ولا ادري هل سيوافق ام لا فقالت لها ام نوف اساليه وان وافق فنحن معا تلك الليلة ثم تركتها ام نوف وقالت لي مارأيك؟ قلت لها بخبث تمام لما توافق تعالي خديني من السكن .. بالفعل اتصلت ام عمار بي وحكت مادار وهي تستأذنني ،، لكنني قلت لها اوافق بشرط ان اكون معك واشاهدكما وممكن انام معكما والا فأنا ارفض ،، تفكرت ام عمار قليلا ثم اجابت بنعم واغلقت الهاتف معها وكلمتني ام نوف بانها وافقت قلت لها خلاص سآتي وحدي واستقبليها فقالت ان معها صديقها يريد مشاركتنا فقلت لها مفيش مشكلة ليلة ونجربها .. وبالفعل اتصلت بأم عمار لتصطحبني لشقة ام نوف وعندما وصلنا وفتح الباب كانت تلمفاجأة علي وجه ام نوف عندما رأتنا امامها ودخلنا و....... نكمل الجزء القادم اثدقائي وصديقاتي القراء والقارئات ،😘😘😘
الجزء الثامن
قد ننغمس في الملذات ونلهو عندما تبعدنا عن احبابنا المسافات ونتردي في العشق الحرام بسبب خوفنا من الحلال وتلك المصيبة الكبري .. فإما ان نلحق أنفسنا ونرجع للطريق المستقيم أو تكون نهاية كل متجبر ومصر علي المعصية ،،،
دخلت ام عمار ومحمد الي شقة ام نوف وهي مندهشة باجتماعهما ولما جلسا صدمهما محمد وقال انا ارافق ام عمار وأرافقك وانا الذي سابادلكما لانني أحببتكما من اول مرة شاهدتكما واما ان تكونا معي واما اترككما فهل توافقان ام لا ؟ سأترككم قليلا بالخارج فإما تتصلا بي لأصعد او تصرحان بالابتعاد عني .. تركتهما وغادرت وجلست علي كرسي حجري قليلا حتي جاءني الرد بأن أصعد اليهما وعندما فتحت الباب لم اجدهما ولكن وجدت نورا خافتا وموسيقي هادئة بغرفة النوم فذهبت وفتحت الباب ببطء ووجدتهما يتعانقان ويقبلان بعضهما بإثارة فخلعت ملابسي ودخلت حضنت ام نوف من الخلف وقضيبي علي فتحة طيزها يحاول اختراقه بينما كنت اقبل ظهرها ورقبتها ثم املتها علي ام عمار وادخلت عضوي في فرجها من الخلف فتأوهت وقالت شعور ممتع حلو كمان دخل كمان ،، فبدات بإحتضانها من وسطها وانزال يدي اليمني علي بظرها لأفركه لعل وعسي يخرج منه العفريت السحري وفعلا قذفت ام نوف بشلال من العفاريت السائلة فاخرجت زوبري والتففت لأم عمار ودككت حصون كسها وفعلت مثل ما فعلت مع ام نوف حتي قذفت شلالا وقامتا بتنويمي علي ظهري وصعدت احداهن علي وجهي لأمتص ىحيقه وأدغدغه بشفايفي ولساني واسناني من اشفار كسها الي بظرها المتصلب .. وركبت الأخري فوق زوبري ووجهيهما لبعض يقبلان بعضهما ويرضعان بزاز كلتاهما ،، ملحوظة اي امرأة مهما كانت تركب علي زوبري وتتنطط عليه ولو ساعة فانت لا يمكن ان أقذف في هذا الوضع وهذا شئ معتاده منذ البلوغ،،، ثم تبادلتا المرأتين الوضع فالتي علي شفتي نزلت فوق زوبري والتي فوق زوبري صعدت علي شفتي .... وظللنا طوال الليل نتبادل الاوضاع من وضع الكلبة لفشخ الطيز والكس لوضع الفارسة لوضع الشعلقة عالكتف لوضع النيك من الوقوف علي رجل ورفع الرجل الثانيه في الهواء ... انتهينا من النيكة واستعجب بانني انزلت مرتين في تلك الليلة بينما كنت مع زوجتي اشعر بعدم الرضا وانسداد نفسي عن المعاشرة وشعوري بانها لا ترغب بالممارسة وانا كلنت كثيرا ما تتهرب من المعاشرة معي حتي استدرجتها في قعدة بيني وبينها وسألتها بصراحة هل تحبي الممارسة فقالت لا سالتها لماذا قالت انا اتعب واتألم ولا احب هذه الممارسة وافعلها فقط لانه واجب علي تجاه زواجنا فاتركك تفعل وتنتهي سالتها لماذا لا تمصي قضيبي او تضعيه بين صدرك او تدخليه من الخلف فكانت تقول انه قلة ادب وعيب وانها بتقرف ،، بصراحة كنت اتجنب من ذلك الوقت الممارسة وهي لم تطلبها لمدة شهر وانا انتظر منها ان تطلب وهي لا حياة لمن تنادي ... لذلك تعجبت عندما رايت عنتر بن محمد واقف لأي امرأة تريد المساعدة من فارس الميدان والذي يهوي في كسها الضرب والطعان 😂🤣 أعلم انني واقع ومنغمس في الخطيئة ولكن انا في غربة وعندي طاقة مكبوته ولن استريح الا بعد افراغها وهذا الذئب الكامن في كهفه يتحين الفرص لاصطيادفرائسه من جوعي الجنس.. سالت كل من كانت تحت عنتربن محمد ما الذي شدكن الي فقلن اولا اسوبك في الكلام ونظرة عينيك للمرأة بالمناسبة عيني عسلية في عروق خضراء مما تجعلها عين ساحرة ،، ثم لمسة يديك وطريقة تقبيلك ويأتي أخطر خطير وهو عضوك الذكري الذي لا يكل منا ولا يمل بل يمتعنا ونمتعه ،، تذكرت زوجتي وكيف صبرت عليها الي هذا اليوم فاي معها اكثر من ٢٦ عاما وانا اتحملها فهل اخطأت في حق نفسي ام هي التي أخطأت في حقي؟
بعد عدة ايام طلبني صديق بالقرب من مركز الهرم بالعليا .. وذهبنا الي شارع التحلية وكان يوم من ايام الخميس ثم تركني واستاذن لأمر هام وانا خرجت من الكافيه اتمشي ولكن صدمت عندما رأيت فتيات تركبن السيارات المكشوفة ويرقصن ويشاورن للشباب اشارات جنسية واحدي تلك السيارات توقفت امامي وتعرض علي ان ارافقهن الأربعة تلك الليلة فلم ارد عليهم ومشيت كأنني بنت في أوج خجلها ولكن قلت في نفسي يجب ان اركب تاكسي لأغادر هذا الشارع فورا واشرت لسيارة توقفت وكان فيها شاب سعودي قال لوين رايح قلت له الي حي .... قال ١٥ قلت اوكيه بعد ان ركبت قال لي معلش باخرك عشر دقايق لان عندي اوردر باخده ونمشي ثم اوقفني بمكان منزوٍ واشار الي فتاة تمشي وقال ما رايك بتلك الفتاة ؟فسكتت فقال لي هل انت مطوع ؟ قلت له لا ولكن لم اتحدث عن امراة لن انال منها ؟نظر بابتسامة وقال يبدو انك داهية في النساء قلت ماذا تريد اري انك تخفي معاني في طيات كلامك !! قال عندي امرأة تريد فحلا يركبها ولكن يجب ان يكون عضوه كبير ،، قلت له مالي شأن بهذا الكلا فهيا تحرك ولكنه وضع يده اليمني علي فخذي وتحرك بها لأعلي حتي اصبحت فوق زوبري وقد بدأ في الانتفاخ وهنا قال لي ما كل هذا انه ضخم وكبير قلت له ابعد يدك عني قال اعجبني ،، قلت له مباشرة هل تريد ان انيكك ؟ قال نعم ،، هنا ارتبكت فلم انيك طيز رجل قبل ذلك واخبرته ولكنه قال ومن قال ان طيزي لرجل انها طيز امرأة !! وانا أصبحت في اشد حالات الارتباك وقال لي ان له شقة قريبة من هنا فلأصعد معه وأجرب ،، وافقت واخرج لي واقي ذكرى من جيبه واخذته ولما صعدنا خلع كل ملابسه وكان طوله لا يتعدي ال١٥٥سم وزبره ١٠سم وطيزه كانت كبيرة وملفوفه وعندما حاولت ادخار زوبري لم استطع فلقد ارتخي ولم يرض ان يدخل حتي هو قام بتدليكه ومصه وبلع أكبر جزء منه في فمه حتي يستثيره .. ولكن لم يقف وكان متعجبا فمنذ قليل كان مثل الحديد .. قلت له انا لا يمكنني اللواط معك لو كس امرأة لقام بالواجب ولبست ملابسي وخرجت واشرت لتاكسي اوصلني وانا كنت حزينا ومتندما علي ما وصلت اليه اموري من معاشرة للنساء في الحرام الي محاولة اللواط ،، الي اين تأخذني نفسي ؟ وظللت طوال الليل انتحب وابكي وأصلي واستغفر واريد ان اترك كل ملذات الحرام والرجوع للحق والصراط المستقيم .. واثناء ذلك اخذتني سنة من النوم ورأيت ذاك الشيطان في نفس المكان من الشقة فوقفت امامه وقلت له من انت وماذا تريد قال اما انا فانت عملك الاسود واما ماذا اريد فانا يستهويني ضياعك ولن اتركك حتي تكون نهايتك قلت له لم ماذا فعلت لك ؟ قال انا مأمور بذلك وانت اغضبت احد ما فتم تسليطي عليك ولا تعتقد نومك مع الفتيات وقلة نومك مع زوجتك قضاءا وقدر !! لا بل هو من تدبيري حتي اوقعك في الخطيئة ،، وهل تعتقد ان عدم قبولك في الاندية الكبري لقلة مؤهلاتك ؟.. طبعا لا بل انا من يصرفهم عنك صرخت بأعلي صوتي سأحرقك واقرا عليك.. قال لن تستطيع وكتفني وجعلني غير قادر علي التحرك ثم اختفي وقمت من النوم وانا اصرخ واذكر لفظ الجلالة .. وقمت وانا أبكي وانتحب واقول يا ويلتاه خسرت اخرتي بملذات دنياي .. وذهبت للتدريب وانا مصمم علي قطع كل صلة بأي امرأة وتوبتي ورجوعي للحق .. وبالفعل ارسلت رسايل للجميع بقطع الصلات والعلاقات وركزت في عملي الي ان تركت النادي وذهبت لأسكن وحدي بالمنفوحة حي المصريين ،، وهو ارخص حي تسكن فيه عندما تتأزم الامور .. وجلست قرابة شهرين ونصف بسكن شقق عزاب ذلت الغرفة الواحدة مع حمام ومطبخ صغير امريكاني .. ورزقت من عنده سبحانه بتدريب خاص وراتب جيد وانا خلال تلك الفترة ابحث عن وظيفة دائمة وقد تقربت للمولي جل وعلا ولكن مازالت تأتيني رؤيا هذا الشيطان والذي بدا في اضعاف ذاكرتي عند الصلاة فلا ادري اصليت ثلاث ام خمس ركعات وفي احد الأيام كنت جالسا في احد المقاهي واحدث صديقا لي وأقول له اه تأتيني احلام ورؤا سيئه وعدم توفيقي بالقبول بالشركات والاندية الكبري لست ادي ما الذي انا فيه ؟ قال لي اعرف شيخا مصريا كانت تحدث له تلك الاشياء تعال معي نحدثه وستعرف مابك ؟ قلت له أهو دجال ؟ قال لا وهو اصبح بحمده شريكا لمحلات في المنفوحة .. ذهبنا معا وسألنا عليه ودخلنا وسلمنا وفاتحه صديقي بما قلت له فقال لي هل كنت تري شيطانا في المنام ويتكرر عليك الحلم قلت نعم قال هل كنت تعاني من عدم البركة في الرزق وعدم القبول في العمل برغم كفاءاتك؟ فقلت نعم فقال هل كنت لا تعاشر زوجتك وكانت تكره معاشرتك ؟ قلت نعم قال هل تسعر بألم في مؤخر ظهرك عند الوسط وفي اوقات ينتقل للاكتاف وللاجناب من جسمك ؟قلت نعم ودائما منذ فترة اربع سنوات وانا علي هذا الحال ؟ قال الشيخ .. هذا عمل تم صنعه لك من احد بمصر ويريد الضرر بك !! قلت له وماذا أصنع لانهي هذا العمل وكيف عرفت؟ قال كان معمول لي نفس العمل وما قلته لك هو نفس ما كان مصنوع لي ولن تصدق من صنعه لي ؟قلت من ؟ قال زوجتي الأولي !! تعجبت وقلت لم ؟ قال لأنها انجبت ثلاث بنات وخافت ان اتزوج من امراة اخري فانجب الولد واهملها فلقد ضرتني في معيشتي وكدت أتسول ،، قلت لها زوجتي رزقت بالأولاد والبنات واستبعد ان تفعل هذا معي قال ممكن ان يكون او تكون احدما يرام قدفي نعمة ومحبوب من الجميع ولك شخصية وهيبة فأرادت ان تشقيك !!!قلت له وما الحل؟ قال تنزل غدا وتحضر من سوق العطارة بخور اسمه طقش مغربي ومسك احمر مركز وتخفه بقليل من الكحول وورق سدر سليم مش مطحون .. وفحم سريع الاشتعال
وتجلس بعد **** العشاء في غرفتك تعزم علي الغرفة بان تضع اصبعا علي اول الحائط وتمر به ببسائر الغرفة وتقرا ايات وهي الكرسي حتي تصل لمكان ما وضعت اصبعك في البداية . وهكذا لا يستطيع ان يدخل عليك شيطان او يخرج من الغرفة بعد التعزيم .. وانت علي وضوء ثم تجلس علي سجادة الصلاة وتضع الفحم وتشعله وتضع البخور وتقرا هذه الايات وهذه الادعية وكل مجموعة تتعدي الألف تكرار .. وستشاهد اشياء فلا تخف واكمل حتي النهاية وفي الغد من هذا اليوم تأتيني وتحكي لي ما شاهدت .. وبالفعل جاء اليوم التالي واستيقظت في الصباح وذهبت الي سوق العطارة وجئت بكل ما هو ذكره الشيخ ..
وصليت العشاء وعزمت علي الغرفة واوقدت الفحم والبخور وبدات القراءة والأدعية و.... نكمل المرة القادمة وما حدث في تلك الجلسة .. الي اللقاء في الجزء التاسع .. تحياتي
بدأت اقرأ الايات ثم الادعية التي امباني اياها الشيخ وبدأت في الوصول للعدد ٥٠٠ من التكرار وهنا بينما انا جالس اذا بي من بين البخور رأيت شخصا شفافا جسده ملاصقا للجدار ولا يستطيع التحرك فيختفي ثم يظهر حتي انني فركت عيني وانا اكرر الدعاء اكثر من مرة لاتأكد من انه ليس بخيال ثم بعد قليل ظهر شخص اخر شفاف ملاصق للجدار الذي امامي وبجوار الشخص الاول وفي نفس الوقت ظهرت فتاة بجوارهم وكان طول الاول لا يتعدي ٦٠ سم والثاني ٥٠ سم والثالثة كانت حوالي ٤٠ سم لا انكر أنني في البداية كنت أرتهدعد خوفا وبدأ فمي يرتعش ولكنني ثبتت نفسي وقلت انا في حضرة رب الملكوت واقرأ كلماته وادعيته فلم اخاف بل هم من يجب ان يخافوا وبالفعل بدأوا بالظور والاختفاء مرات عديدة الي ان انتهيت وقمت ونظرت فلم اجد اي شبح وقد اختفيا نهائيا .. بعد نصف ساعة فتحت النافذة والباب حتي أهوي الغرفة من البخور ونمت في تلك الليلة كأنما لم انم مذ وصلت للسعودية .. استيقظت علي الساعة ٢ ظهرا وانا نشيط الجسم وكلمت الشيخ وقلت له ان حنجرتي تؤلمني وصوتي مبحوح رغم اني لم اكن أرفع صوتي فقال لي ادهن رقبتك بالمسك الأحمر وضع سبع ورقات سدر في حلة ماس اشرب كل يوم كوب واغتسل بكوب ولا ترمي الماء بالحمام .. وبالفعل فعلت ما اوصاني به .. وفي الليل طلبني وحدي وقال لي ماذا رأيت وهو ينظر في وجهي ويتفحصني .. قلت رأيت ثلاث ووصفتهم اثنان ذكور من ملابسهم وأنثي من ملابسها وشعرها.. قال لا حولا ولا قوة ال با..... ان من سلطهم عليك يريد تدميرك ودفعك لطريق غير المرصود لك !!!تعجبت وقلت له اي طريق ،، قال قبل ان أجيبك علي سؤالك اجبني عن بعض الاستفسارات المهمة قلت له تفضل ،، قال ما هي اقصي ما تتذكره من ذكريات طفولتك ان كنت مازلت تتذكر او بمعني ادق اقدم ذكري في طفولتك ؟قلت له أو تصدقني ؟قال نعم واصدقني القول قلت له كنت رضيعا وموضوعا في عربة رضيع وكلنت اول مرة اسمع صوت قطار وخفت وعندما بكيت سمعت امي تبتسم لي وتقول ما تخافش دا القطر هنركبه ونروح نتفسح.. ودي كانت اول ذكري لي ،، نظر الي متعجبا وقال هل تتذكر رؤية اشياء وأنت صغير كانت تخيفك احيانا ؟قلت نعم في عمر ٣ سنوات كان ابي وامي جالسين امام البيت علي المصطبة ودخلت غرفتي وكان الشباك مفتوحا ووجدت ثلاثة او اربعة مثل المهرجين ويلبسون زعبوط طويل ويضحكون لي ويطولوا ويقصروا وانا خفت وصرخت لأبي وقلت له علي المهرجين وعندما نظرنا للشباك كانوا اختفوا وذهب والدي وقال مفيش حاجة لكن بعد ان غادر ظروا مرة اخري ولكن بغضب وزعيق وصراخ عندها صرخت وجاءت امي لكنهم اختفوا ولما حكيت لها ما حدث قامت بغلق الشباك واخذتني لأجلس معهم امام البيت .. ثم كانوا يظهرون بأعداد كبيرة عند النوم في الحوائط والسقف وكانوا يكلمونني ويحكون لي حكايات منها حكايات عن حروب وعن حب وعن تجار وبيع وشراء وظلوا يحاكوني حتي سن الخامسة ثم انقطعوا عني في ذلك الوقت وهو الوقت الذي اخذني والدي الي الكتاب لأحفظ القرآن.. سألني الشيخ وهل شعرت بهم بعد ذلك او رأيتهم قلت له نعم شعرت بهم مرات عديدة ورايتهم مرة او مرتين منها مرة في الحقيقة قبل الفجر بساعة ومرة في المنام وقد اصطحبوني لارضهم وشقوا الحائط ودخلت معهم ثم رجعت مرة ثانية عند الفجر .. قال استمع الي كلامي ربما تكون سمعت عنه او قرأته لكنه حقيقي .. قلت تفضل شيخي الفاضل.. قال هل تسمع عن الانسان الزوهري قلت اسمع ولكن لا أعرف عنه ما هو .. قال وهل تسمع عن الانسان النوراني ؟ قلت لا .. قال الانسان الزوهري هو انسان اختصه الحق وجعل حبه من اهل السماء والأرض حتي الجن لا اراديا يحبوه وهو لو وصل بعبادته مبلغا كبيرا يستطيع ان يكون من اوليائه ومن اختصهم باسرار الملكوت لهم اعين تجذب اي شخص عند التحدث معهم لتسحرهم في جمالها قد تكون عسلية اللون اوكحيلة تري اثر الكحل في عينيه بلا وضع اي كحل ورموشهم طويلة ترا اذا تكلم الزوهري انجذب له الجميع وسحروا بعينيه وكلامه
الإنسان الزوهري بكل بساطة, هو الإنسان الذي يحبه ....-عز وجل- بِشكلٍ كبير، فتجد أن لا شيء في الدنيا يسع صدره أو قلبه، بمعنى أن لديه مالٌ كثير في جيبه ولا يهمه, بل على العكس يوزعه، ولا يتردد في العطاء أبداً حتى لو كان ديناً يعطي وينسى دينه.ومن ناحية أخرى, هو لا ينتظر من أحد أن يقدم له المساعدة, على الخلاف من ذلك, هو إنسان خجول في طلب المساعدة, ومهما اشتد عليه الأمر, لا يطلب المساعدة من أحد فهو يتكل على ..." عز وجل " دائماً
ثانياً : بعيداً عن العلامات الجسدية، والعلامات والعلاقة بين الجن والشياطين, فهو قد لا يراهم، فهو فقط إنسان محمي من ....– عز وجل – مباشرةً وعن طريق ملائكة .... – عز وجل -، هو لا يعلم الغيب ولا يعرف ما هو … هذا هو الإنسان الزوهري الحقيقي بكل بساطة
لذلك تري عددهم قليل لانهم قد يموتون في حوادث غريبة او بامراض مزمنه او يتحولون الي حب الشهوات والزنا وغيرها من الموبقات .. اما الانسان النوراني فهو انسان مخلص وصادق القلب قلبه طيب لا يكثر من الادعية ولكن ان اراد شيئا دعا الحق جل وعلا فيعطيه ما دعا به .. الشخص النوراني هو من ارقي انواع البشر ومن عباد الحق الصالحين الذين عرفوا حقيقة الدنيا وعرفوا سر بواطن الأمور فسلموا أمرهم وجميع جوارحهم للحق الواحد الاحد ورضوا بقضاء الحق وقدره خيره وشره .فتعالت أرواحهم وخضعت نفوسهم وامتلأت قلوبهم بالحب الا مشروط ولا محدود فارتقوا الي نور الحق واصبحوا يعيشون بنوره في كل زمان ومكان وقد أعطاهم **** من فضله وعلمه وكرمه فكشف لهم اسرار الأمور وعلمهم من علمه اللدوني وجعل لهم جنود من النور مسخرين لهم لخدمتهم ومساعدتهم في العمل علي قضاء حوائج الناس ومحاربة قوي الشر والظلام والسحرة والمشعوذين الذين تحالفوا معا الشيطان لأذية البشر...علامات النورانيين...تبدأ علامات النورانيين من نسبهم ونسلهم الطاهر الشريف.فنجدهم ناس صالحين في أفعالهم يحبون الخير للجميع يكرهون الشر نفوسهم متواضعه لا يكذبون صادقين في أقوالهم وأفعالهم ووعدهم إذا دخلوا مكان تحل فيه البركه والخير ونجد السكينه الإطمئنان في قربهم والتواجد معهم يمتلكون اللمسة الشفائيه إذا وضع أحدهم يده علي مريض أو مسحور يشفي بأمر الحق تعالي ودعوتهم مستجابه إذا دعا لك أحدا منهم بدعوه يستجيب الحق لهم ويمتلكون علوم وأسرار لا يعلمها الكثير ولا يتحدثون عن قدراتهم أو التباهي بها فهم يعلمون أنهم عباد الحق وان كل شيء بأمر ه وحده ... فالنورانيين ارقي انواع البشر يليهم في المرتبة الانسان الزوهري .. لان الزوهري قد يتعامل مع ملايكة وجن .. اما النوراني فلا يوكل ولا يسأل الا الحق تبارك وتعالي .. وقد يكون هنالك شخص خليط بين الاثنين ولكن هذا قد يكون خطيرا علي العوالم الاخري لذلك يتم تغيير مساره حتي لا يصل ويرتقي لمنزلته فإما يصبر ويتحدي الصعاب والتي يتوجب عليه ان يقف كثيرين ليساعدوه في مسيرته والا فإنه يظل متعسرا ومنجذبا بطرق او باخري لطريق الظلام لانه لا يجد من يأخذ بيده ،، قلت له يا شيخ مالي وهذه الاشياء هل انا زوهري او نوراني قال انت اقرب للزوهري مما سمعته منك بل اجزم انك رايت في حياتك اسوأ مراحل الصدمات التي كسرت اشياء بداخلك بل انك كنت تسمع افكار من حولك وكانهم يتكلمون بصوت واضح وعرفت نواياهم الخبيثة ولكن كنت تسكت وانت تتالم من داخلك حتي اقرب النا منك غدر بك وانت صغير وجعلك تعاني من حادثة اعاقتك عن حلمك وجاءك مرض بالقلب وجاست بالمستشفي مع الجدة ٣ شهور تحت الملاحظة وعندما صار لك حادث جاء هاتف لابيك وهو بعيك عنك مئات الكيلو مترات وهو نائم ان قم ارجع البلد ابنك عمل حادث وهو بالمستشفي !!! قلت نعم قال لي ابي هذا قال الشيخ اباك كان زوهريا ويخاطبهم وياتونه ايضا .. بالمناسبة تري احلاما حقيقيه ورؤا مثل فلق الشمس اليس كذلك ؟ قلت نعم قال انت تسير في طريق خطأ كله ذنوب وموبقات وفواحش كلما تركته لترجع حملتك الظروف للعودة وانت بين نارين اما ان تسير في ركب الهوي او كما خيلت لك نفسك المريضة انك ستهوي لاسفل والحقيقة انك بالفعل بالاسفل ،، اخي انت تخلصت من الشياطين والجن الذي كان ملازمك وبعد ٧ ايام ستري فرج **** وجاءك خارج هذه المدينة فاذهب فرارا الي الحق جل في علاه وابدأ من جديد،، قلت لكني يا شيخ كبيرا في السن ولا ادري هل سأتحمل ؟قال الخير سيأتيك بإذنه وحبه ثم حب ملكوته .. قلت له كيف عرفت مالم اخبرك به ؟ نظر الي وابتسم وقال ظاهر علي وجهك كل شئ حتي انني اري النور في وجهك ،، 😓😥😢 بكيت وتكلمت بنحيب وقلت له اخاف الا يغفر لي رب العزة قال الشيخ هو يحبك وايضا ملكوته ،، قلت ياشيخ لنت من اي نوع ،، قال نوعي عنده يعرفني واعرفه .. ثم قال قم واذهب ثم اعطاني طبق حلوي وشكرته ومشيت .. وبعد سبعة ايام جاءني اتصال من رئيس ناد ببلد تبعد ١٦٠٠ كيلو لاعمل فيها مدربا وافقت وجاءني ليتفق معي علي بن د العقد وقال انتظرك الاسبوع القادم فلتجهز اغراضك وتحضر .. بالفعل تركت الرياض وتحركت بباص النقل الجماعي الي البلدة المرادة وانا افكر في تلك الرحلة واتوكل علي الحي الذي لا يموت .. كل هذا حدث حقيقي وليس خيال اوتوهم .. والي لقاء اخر بجزء جديد في بلدة جديدة لبداية جديدة ... تحياتي للجميع بالخير
الجزء العاشر.. والاخير من السلسلة الاولي
في دروب الحياة نسير علي أمل الهدي ونرجوا الوصول لمبتغانا .. فهل نصل او لا نصل هذه بيد علام الغيوب قال الشاعر :
مشيناها خطا كتبت علينا
ومن كتبت عليه خطاً مشاها
ومن كانت منيته بأرض
فليس يموت في أرض سواها
ونبدأ الجزء الجديد والأخير لهذه السلسلة
تحرك باص النقل الجماعي الي الجنوب وظل سائرا قرابة ال١٤ساعة وقد توقف في ثلاث محطات استراحات ونحن سائرين بين الجبال والوديان والهضاب والسهول وعندما ترمي بنظرك علي مرمي البصر تاخذك الجبال الشاهقة لعبق التاريخ وتشعر ان لكل جبل يكتم حكايات مطمورة داخله ويالها من اشكال ومناظر تكاد كما تشعر بالجمال تشعر بالرهبة والخوف كانما تشعر بسكني تلك الجبال من الجن والمردة والعفاريت .. وأخيرا وصلت الي وجهتي وهي المحطة الرئيسية ونزلت ثم ركبت مواصلة ثانية لإحدي المحافظات والتي تبعد ٣٠٠ كيلو تخيلو كم المسافة التي قطعتها ؟ المهم وصلت وكان بإستقبالي رئيس النادي بشخصه وأوصلني لسكني ونمت لمدة تزيد عن ال١٦ ساعة واستيقظت جائعا فخرجت أضرب بقدمي في الأرض لاجد مطعما وبالفعل وجدته ودخلت أكلت وانا متعب وأخذت وجبة ووضعتها بالثلاجة ونمت مرة اخري .. واستيقظت في تمام السادسة صباحا اغتسلت وتوضأت وصليت وخرجت سيرا على الاقدام للنادي القريب من السكن ودخلت وسلمت علي الجميع وقام رئيس النادي بتعريفهم بي وبدات اتجول داخل ملاعب النادي وكانت المفاجأة انه مكتظ بكثير من الفتيات يمارسن لعبة القوس والسهم ولعبة الكرة الطائرة وكرة السلة والبادل .. لكن يلبسون ال.... ولايظهرون شيئا من وجوههم ويرتدون العباءات ايضا لم أعقبلأنها حياتهم وطباعهم والاعجب ان هذه البلدة رغم التقدم والمدنية الا انها مازالت كما في السابق من ٣٠ او ٤٠ سنة شكل الحياة مثلا في الرياض البدائية حتي المنازل بدائية الا قليلا من الفلل معروف اصحابها ،،، المهم علمت ان الرئيس شكل فريقا من ٤ لاعبين للتدريب علي الكاراتيه 😂 وبدات ادربهم لكن شعرت كأن المسار خطأ فالمكان بعيد عن المساكن والعمار فعملت اقتراحا مع رئيس النادي بأن نفعل بروتوكول مع المدارس وأقوم بالاعلان في جميع المراحل التعليمية ببدء نشاط الكاراتيه باحد الصالات بالمدارس ومن هنا نبدأ في بناء لا عبين يحبون الكاراتيه.. اقتنع الرئيس وبدانت بالتفعيل وكانت نتائج مذهلة طبعا كانت البداية متعبة ومرهقة ولكن بدات أحصد نتاج زرعي وحصلنا علي المركز الاول ببطولة البراعم والناشئين وكانت مفاجأة وبدات الانظار تتجه نحوي وبدأت أولياء الامور من الحريم في الاتصال علي وخاصة المطلقات او الأرامل ومرة اخري يحاول الشيطان ان يغويني بهم فمنهن من تقول لي انها وحيده وابنها او بنتها وحيدها وان الولد او البنت بتحبني كأنني اباها والبعض يظل يكتب في رسايل ومكالمات حتي الثالثة صباحا .. لكنني كنت اجيب عليهم اجابات مختصرة ولا أسايرهم . في يوم من الايام اشتاقت نفسي لعمل مغامرة في الجبال ولتكن يوم خميس وجمعة ونخيم ونبيت علي احد الجبالوجهزنا الخيام والادوات المطلوبة والماء والطعام وتحركنا ظهر يوم الخميس كنت انا واثنين من المدربين ونحمل علي ظهورنا احمالا خفيفة حتي وصلنا لجبل وبدانا في الصعود وكان شاهقا وبعد مدة جلسنا نرتاح لنصف ساعة ثم قال احد المدربين واسمه عماد ان في قمة هذا الجبل ينسل سهل ماء من اعلي وهو ماء عذب وقيل انه يشفي من الأمراض .. قبت له ،، سنصل قريبا وكنا قد قاربنا عي المغرب ثم وصلنا حتي نبع الماء وكلن كعين تتفجر بالماء وتنساب من بين الصخور لأسفل .. سبحانه وتعالى ،، ثم قاموا بالتخييم بجوار العين ولكنني نصحتهم ان يبتعدوا ٢٠ مترا لربما تريد الحيوانات البرية الشرب فتفزع منا ،، وبالفعل ابتعدنا وفرشنا خيامنا البلاستيكية وثبتناها من الخارج والداخل وقد با الاعياء عليهم فتوضأنا وصلينا المغرب والعشاء وتناولنا وجبة العشاء ودلفوا للنوم في الخيام لكنني لم أكن اشعر بالنعاس فبلغتهم انني سوف استكشف المكان بعض الوقت واخذت عدتي والحبال والكشاف ولبست خوذة بكشاف من الأمام وتحركت لإتجاه جبل ملاصق لما نحن عليه اذ رايت من المنظار كهفا ضخما ومدخله مخيف .. لكنني تحركت الي ان وصلت إليه وكات علي بعد ٥٠ مترا واذ برجل عجوز يرتدي عباءة بيضاء ويجلس موقدا النار وهو يشوي شيئا مثل الأرنب فالقيت عليه السلام ورد علي السلام ودعاني ورحب بي كضيف فجلست معه واذ به يسألني ماذا اتي بك أيها الغريب فقلت له انا اعمل في تلك البلدة واردت زيارة جبالها والسياحة فيها ،، قال الست خائفا قلت ومم أخاف قال ان لم يكن من العقارب والحيات فمن عمار تلك الجبال .. قلت له الم يحدد الرسول لهم ان المسلمين منهم يسكنون المرتفعات وقمم الجبال والكافرين يسكنون المياه الراكدة والحمامات والخرابات؟ قال نعم قلت فلم اخاف اذا من المرتفعات وفيه اخوانا لي في الاسلام ولولم اعرفهم قال أحسنت ومرحبا بك ،، عندها عرفت انه منهم وقلت له رأيت هذا الكهف فجئت لأستكشفه .. قال لي قل لي اولا ما حكايتك ومن انت قلت له وانا امد يدي للطعام ساحكي لك وحكيت له وكنت ابكي احيانا علي تعثري وحظي الذي اوقعني في الكثير من الفقر والحاجة .. قال لي اسمع يا محمد هنالك بئر اذا نزلت فيه وغطشت فيه ثلاث مرات تعود شبابا وترجعولعمر الشباب وتكتسب طولا حوالي ٢٠ سم كما يكون عضوك الذكري اطول وأضخم بطول لا يقل عن ٣٥سم وعضلات متكاملة وتغيرات ستحدث لك لو أحببت يمكنني ان ادلك عليه فتنزل وتغتسل واكون قد اديت معك نصف مكافاة ،، قلت له والنصف الاخر قال بعد ان تخرج وتتأكد بنفسك سأعطيك نصف المكافأة الأخري .. قلت موافق فقام وعصب عيني بقماشة ثم قال تقدم خطوة وبعد الخطوة وقف خلفي وخلع ربطة عيني ففتحت عيني وجدت كانني بجنة خضراء بها من الانهار والاشجار المثمرة والطيور المغردة ما يعجز عن وصفه اللسان وقال انظر واشار بيده الي موضع فيه عين ماء تراها كأنها الفضة من صفاءها قال اخلع مرابسك وانزل بالماء واغتسل ثلاثا ثم اصعد وارتدي ملابسك ثانية ،، بالفعل فعل ما امرني به ثم اخذني الي مرآت لأنظر لنفسي فوجدتني طول لا يقل عن ١٩٠سم وجسم عريض ومشدود وسعري قد اسود وكان في صلع كلن قد اختفي وبرز شعر جسدي بطريقة متناسقة واختفي الشعر الأبيض نهائيا .. بكيت ونظرت للشيخ ومسكت يديه لاقبلها علي هديته قال استغفر ال... كلنا عباده واسباب يسببها لمن يشاء .. ثم اخذني لفرش بمكان مرتفع وعليه سفرة وطعام من اجود اللحوم والفواكه وكنت اشعر بالجوع فعلا كأني لم اكل منذ سنه وجلست وسميت واكلت وبعد ان انتهيت قلت له سكرا علي النصف الثاني من الهدية ،، نظر الي بتعجب وقال اين هي ؟؟ قلت له اوليس الطعام هو النصف الثاني من الهدية ؟فضحك الشيخ وقال يا مسكين النصف الثاني لم اعطه لك ولم ادلك عليه بعد .. قلت له كما تشاء ،، قال لي نصف الهدية الثاني مرتبط بإبنتي الصغري عمرها ٦ سنوات اريدك ان تأخذها كإبنة لك لتتعلم ببلدك مصر عندما ترجع قلت له لم ارجع وكيف سأرجع وعندي عمل هنا وانا اريد المال لعيالي بمصر قال النصف الثاني للهدية هو كنز وخاتم فيه خادم وهو ملك من ملوك الجن سيخدمك طول ما هذا الخاتم بيدك ،، حسنا لو اكملت ابنتك تعليمها وارادت البقاء معي ماذا اصنع قال اما ان تتزوجها او تزوجها لمن تراه يصونها قلت طب واوراق ثبوتها مثل جواز السفر وشهادة الميلاد واستمارة التعليم والاقامة علشان ناخد ختم العودة من الجوازات قال كل شئ جاهز بس تقول موافق قلت موافقة.. عندها نادي علي ابنته وقال يا رنيم .. فخرجت علينا بنت كالقمر وجهها كاللبن الحليب وملامحها اجمل من اي فتاة وعينيها زرقاوتين قد تميل في الشبه لزبيده ثروت او الممثلة فايزه كمال او الممثلة هدي رمزي او هي خليط منهم جميعا مع شعر أصفر ناعم وطويل حتي بداية مؤخرتها .. قال لها سلمي علي بابا محمد يا رنيم جاءت وسلمت علي فما كان مني الا ان اخذها بحضني وقبلتها من خديها وعلي جبينها وقلت لها اسمك رنيم ؟ قالت بصوت جميل وعذب نعم بابا .. قلت للشيخ اين والدتها قال انها ماتت قلت هل هي ابنتك ؟ قال نعم ولكن سأحكي لك قصتي مع امها ،،انا يا ولدي من الجن الطيار ال**** ونعمر سنينا كثيرة واعمارنا تتجاوز الالفين والثلاثة الاف عام وكنت في يوم مسافرا للشام وعدفوق جبالها سمعت صوت فتاة تغني وصوتها أطرب قلبي وكانت تتغني معها الطيور .. فاخذني صوتها قبل ان اراها وأسرني فنزلت اليها لاراها وما ان وقعت عيني عليها حتي سلبتني كل ارادتي وقد شلت جميع اطرافي عن الحركة وكنت قد نزلت لها علي هيئة شاب جميل الهيئة فلما نظرتني بهذه الحال جاءت الي وهي تنادي علي وتقول هاي مالك اخي تعبان فنظرت اليها وقلت اي تعبان قالت فيك ايش قلت لها انا تعبان من لما شفتك قالت باين عليك مش من ديرتنا قلت لها انا من جنوب السعوديه قالت انت بدك ايش قلت ادور علي عروس واخليها ملكة حياتي ابتسمت البنت واحمر وجهها خجلا وقالت ال... يوفقك ،، قلت ماهو وفقني خلاص ولقيتها ،، قالت اييه ،، بنت مين يمكن اعرفها قلت لها انت ودايني علي ابوك علشان اخطبك منه .. فأشارت لمنزلها وذهبت فطرقت الباب وخرج اي شيخ وقلت له جئت لك خاطبا بنتك قال اي واحدة فانت عندي ٥ بنات قلت من تغني فتطرب لها الدنيا ووصفتها له فقال تقصد اميرة قلت لا اعرف اسمها قال انت ضيفي اليوم وعندما يأتون تشير لي عليها قلت له حبا وكرامة وبالفعل صار الزواج ودفعت له مهرا تحاكت به الضيعة جميعها .. ثم اخذتها وسافرنا بعد زواجنا الذي ظل شهرا كاملا ورجعت معها الي الجنوب و نومتها وحملتها واغراضها وانتقلنا الي هذا المكان الذي يشبه الجنة وعندما استفاقت تعجبت من النكان وأحبته وكانت تلهو فيه وهي سعيدة حتي حملت مني ،، لا تتعجب فنحن عندما نتحول لبشر يسري علينا كل قوانين خلق البشر ،، وبعد تسعة اشهر اخذتها لمستشفي كبير وولدت ابنتنا رنيم والتي كانت مثل القمر واشبه ما تكون بأمها ورجعنا الي جنتنا مرة اخري وكانت ترضع رنيم وتغدق عليها بالحب والحنان .. لكنني قررت مصارحتها عن حقيقتي خاصة انا احبتني بجنون ولما صارحتها اخذت في التعجب وكانت منشككة في كلامي حتي اثبت لها بالدليل صدقي فارتضت بالحياة معي ومع ابنتها ثم في يوم خرجت وحدها الي خارج الكهف وانا كنت اطير لقبيلتي .. وفجأة انسل عايها ثعبان سام لدغها وفر هاربا وهي زحفت الي الداخل عند رنيم والتي كان سنها في ذلك الوقت ٣ سنوات وماتت وهي تحضنها ولما رجعت ووجدتها علي تلك الحالة بكيت وكفنتها ودفنتها هنا لكن منذ فترة سنة وقد علمت اني سوف اموت قريبا وان اجلي قريب وكنت اجلس هنا اتفحص المارة علي وانظر ايهم يصلح ان يأخذ ابنتي ويرعاها وواطمأن قلبي لك .. قلت له حبا وكرامة يا اخي .. ثم اخذني من يدي وادخلني لممر داخل الكهف حتي وصلنا لساحة واسعة ومملوءة بالذهب والألماس ونفائس الاحجار الكريمة ثم وجدت علبة من القطيفة عليها خاتم ذهبي يتلألأ من انعكاس الضوء عليه فتقدمت وأخذته ولبسته في اصبعي وكان علي مقاسي وعندها قال لي الشيخ امسح علي راس الخاتم وقل يا قوي يا عظيم بك استعين سيخرج المارد ويلبي لك طلبك مهما كان .. وبالفعل فركت الخاتم وقلت يا قوي يا عظيم بك استعين خرج المارد وقال شبيك لبيك عبدك وملك يديك .. عندها انتفضت وشعرت بدوران الارض ووقعت من الخضة واسرع الشيخ يرفعني من الأرض ويسندني ووجدت رنيم تنادي علي بابا انت كويس نظرت اليها نظرة حب لتلك الصغيرة التي اقتحمت قلبي وقلت ايوا انا كويس وقلت للشيخ كيف اصرف الجني قال قل له انصرف يا مرصود .. قلت انصرف يا مرصود وبالفعل انصرف واخذت الشيخ علي جنب وسالته هل ابنتك تتحول وتختفي مثلك كجني.. قال لها هي اخذت من امها طباعها الانسية لأنني كنت انسيا معها .. اخذت رنيم ونزلت بعد ان ودعت الشيخ وقلت له سوف اجعل مرصود يحول لي كل الكنز عندما استقر بمصر .. ونزلت لاصدقائي والعجيب أننا ما زلنا في المساء وقبل الفجر بساعة فاخذت رنيم بخيمتي ودخلنا ونمنا حتي ايقظنا عماد ومحمود وهم يتعجبون مني ومن شكلي الذي تغير وشبابي الذي صرت فيه وكولي الزائد وجسدي الذي اصبح رشيقا وقالا لولا ان ملامحك كما هي ما كنا عرفناك واندهشوا من الصغيرة النائمة بحضني وكيف اتت هنا فقلت لهم اني وجدتها بالجبال وان والديها ماتا منذ مدة باسعة حية وانا كانت تتنقل من كهف لكهف وتعبش علي الفواكه والاعشاب البرية قال اصدقائي لكن ما شاء.... انها اية في الجمال قلت لهم سوف اتبناها واستخرج لها اوراقا رسمية ،، وبالفعل نزلنا من فوق الجبل بعد ان فطرنا وذهبنا للسكن وادخلتها غرفتي وذهبت واغتسلت وادخلتها الحمال وحممتها والبستها ملابس كانت عندي صغيرة للاعبين واستدعيت مرصود وطلبت منه تجديد رخصتي المنتهية فورا واحضارها وبالفعل انهاها في دقائق وطلبت سيارة جديدة برخصتها وفحصها فأحضرها لي وطلبت مائة الف ريال وذهبنا انا ورنيم بعد **** الجمعة الي المدينة ودخلنا عدة مولات وانا اشتري لها كل الملابس الداخلية والخروج وحتي ادوات الزينة والتي لا تحتاجها .. وهي كانت سعيدة وتقبلني من خدي كلما اتيحت لنا الفرصة ثم سألتني وأنت يا بابا ليه ما اشتريت ملابس جديده لك ابتسمت وقلت لها عندي الكثير ثم تحركنا بالسيارة الي المحافظة التي نقطنها وذهبت مباشرة لمكتب عقارات وطلبت منه استئجار شقة لي ولإبنتي فاوراقها الثبوتية معي بكل حال .. وفعلا اخذنا الشقة واستدعيت مرصود وقلت له اريد فرشا كامها بكل الأجهزة في هذه الشقة والتي ساجلس فيها ٦ شهور لانني سوف انزل لمصر ونستقر هناك .. وبالفعل جلسنا بالشقة وكلنت رنيم زكية وتتعلم بسرعة من الانترنت والقنوات الفضائيه.. كانت تسعدني عندما انتهي من عملي فأعود لها بسرعة.. كنت انام وهي بأحضاني لا تفارقني .. ثم بلغت رئيس النادي بنزولي النهائي لمصر لظروف عائلية طارئة .. وقلت له انني متنازل عن راتبي وراتب الشهرين المتبقيين ايضا .. وطول تلك المدة كنت كل يوم ارسل لزوجتي ١٠٠٠٠دولار من البنك بما يعادل ١٨ مليون دولار وبالفعل نزلنا مصر وكانت رنيم تسألني عن مصر وتاريخها وعن بلدتي التي اعيش بها وانا أجيب بسعادة .. وفي مطار القاهرة عبرت الجمارك وكنت معطي اوامري لمرصود بجعلهم كالسكاري حتي اعبر واخرج من المطار وبالفعل وجدت اخي وابني في انتظاري فلم يتعرفا علي حتي ناديت عليهما وقلت لهما انا اخوك ولإبني انا بابا محمد وبعد لحظة من الذهول هرولا علي وعانقاني ونظرا لرنيم وهم مندهشين متسائلين.. ماذا حدث لك قلت لهم انني اكلت عشبة كانت علي الجبل ونمت وصحوت وجدتني قد تغيرت هكذا وسألاني من هذه فقصصت عليهم انها بنت شامية مات والديها بحادث وليس لها احد وقد تبنيتها لعلي اتحصل علي أجر قالا انك انسان ذو قلب طيب وحنون طول عمرك وانطلقنا وعندما وصلنا أخبرت امي وابنائي وزوجتي خبري لانهم تعجبوا من جمالي وشكلي الجديد وخبر رنيم والعجب ان زوجتي احبتها وعانقتها وقالت لها من اليوم انا ماما فاشرق وجه رنيم وبدأت تنساب حبات ماء من عينيه وهي تقول انا لم أعي شكل امي ولكن احببتك وسأناديك ماما .. وجاء ابني طاهر وباسم وبنتي غزل وقالوا لها نحن اخوتك ونيفين زوجتي كانت سعيدة .. ثم ادخلناها غرفة غزل لتنام معها وفي الغرفة الثالثة كان باسم وطاهر .. والغرفة الأولي كانت اي انا وزوجتي وكما هو معتاد نمنا بعد ان مارسنا جنسا فيه من الاشتياق ولكنه يطلق عليه جنس تادية واجب لأنها تالمت من طوله وعرضه الذي لم تعتد عليه وكانت تتألم ولا تطيقه .. وبعد قليل دق باب غرفتي .. وقمت ففتحت واذا بها رنيم تقول انها يجافيها النوم لانها اعتادت علي النوم بحضني فاستأذنت نيفين وجعلتها تنام بجواري من طرف السرير الاخر وكلنت تداعب خصلات شعري وتمسح علي راسي حتي نمت في استكانة والي غد جديد لتبدأ فصول السلسلة الثانية من معاناة رجل حتي عاد الي الشباب .. ارجو ان اكون قد اسعدتكم قليلا واخرجتكم مما نحن فيه من ازمات مالية واقتصادية واسرية ونفسية وسرحت بخيالكم كانكم انتم بطل هذه القصة .. وفي السلسلة الثانية ستكون فيها من الأحداث والمغامرات الكثير .. الي اللقاء اعزائي القراء،،،💔🌹
الجزء الاول:
الشخصيات : بطل القصة (محمد) ٥٢ سنه رياضي يمارس معظم فنون الدفاع عن النفس عنده قوة مهوله لكن يخاف ان يظهرها حتي لا يقتل احد
(نيڤين) زوجة محمد وام اولاده
الاولاد (باسم) و(طاهر) و(غزل)
يقف محمد مصدوما مما يراه ويسمعه من زوجته وعصبيتها الدائمة .
نيفين .. من يوم ما تزوجتك مش مكفيني وبيتي بالفلوس من يوم ما تزوجتك ما شوفت يوم حلو كان نفسي اتزوج واحد غني يعطيني الاموال واصرف بدون حساب
ويعيشني بقصر ويكون عندي خدم وحشم
يرد عليها محمد ويقول انا معاكي من ٢٤ سنه بأشفي وباتعب ومخليكي ملكة وفرحت لما اشترطتي عليا يوم ما اتقدمت لك انك مش عاوزة تشتغلي وتقعدي في البيت .. لكن انتي شكلك كنتي طمعانه شايفه واحد بيسافر للخليج يعني بيجيب فلوس كتير وهايخليني اميرة مش دا اللي كان في راسك؟
نيڤين.. عادي ما انت ضحكت علينا ووهمتنا ان معاك فلوس كتير ..
محمد ..طيب عرفتي اني باجتهد وعلي قد حالي باحاول للأسف كنت باحرم نفسي علشان ابعت لكم فلوس ولما ارجع واسألك علي ايه اللي حوشتيه كنتي تقولي لي كله اتصرف عالعيال !! ما كنت باتكلم كنت باقول .... هايعوضني خير .. واقعد الفترة بالسنه والاثنين وأرجع للأسف اللي باجيبه بيتصرف .. قررت اني ابطل سفر وبدأت ارجع لشغلي وقدمت في الترقيات وللأسف شوفت منك انك بتهدي فيا ومش عاوزاني اترقي .. قلت ماشي بلاش ترقية ولما جاتني روحت قدمت تنازل عنها ولما اشتغات عمل اضافي للأسف ما كان مكفي مصاريف البيت اضطريت اشوف عمل اضافي ثالث بس كان بعيد سفر ١٢٠ كيلو بس كنت باتحمل .. ويوم الاجازة كنتي بتهربي مني لما اطلبك علشان انام معاكي وتقولي مرة تعبانة ومرة عندك الدورة ومره انا مش طايقه حد جنبي ..
نيفين .. بنتك جالها عريس وما جهزناها لحد دلوقتي ومرتبك وشغلك الاضافي يادوب مكفي البيت تقدر تقولي هانعمل ايه ،، محمد .. انا كبرت عالسفر مين هايتعاقد مع مدرب للفنون القتالية عمره ٥٢ سنه؟
نيڤين .. ياراجل اسعي ودور بدل ما انت قاعد علي ملاليم كدا .. محمد.. حاضر باشوف و... يسهل ،
وتمضي الايام ويكلم محمد واحد صاحبه في الغربه علشان يشوف له نادي يشتغل فيه .. وفعلا يقوله ان النادي محتاج مدرب في امكانياته بس مفيش تأشيرة سفر .. محمد .. انا هاشتري فيزا حره واجيلك خلال شهر وظبطلي الدنيا .. فايد .. حبيبي يا كابتن ما تقلقش انا هاظبط لك الدنيا واول ما تخلص وتحجز بلغني .. محمد تمام وكمان من ناحيتي هاخلص شغل الاضافي وهاقدم استقالتي خلا الاسبوعين القادمين .. ويمضي محمد الي الشغل الاول ويتركه معتذرا للسفر .. ويذهب للنادي البعيد والذي كان من ارقي اندية القاهرة ولا يشترك فيه الا علية القوم من رجال الأعمال واصحاب المناصب العسكرية .. كان محمد محبوبا من الجميع نظرا لإلتزامه واخلاقه وسلوكياته الرفيعة ايضا كان يحبه الجميع حتي ان مديرة النادي أحبته لإخلاصه وتفانيه ... كان الجميع منبهرين به لدرجة انهم فكروا بنقله من الريف للقاهرة لحاجت النادي له .. كانت تكل يوم تبحث المديرة عن محمد حتي تكلمه وتنظر اليه وكان يري في عينيها الانبهار وبريقا لم يره في عين زوجته .. كانت عندما تكلمه بسمع في صوتها الموسيقي تنساب من بين شفتيها وكانما ينقله صوته لجنة خضراء مليئة بأصوات البلابل والعصافير ،، كان يشعر بانجذاب لها ولكنه كان ينهر نفسه ان يحترم سنه ،، ولكن عندما يرجع للبيت كانت تتشاغل عنه زوجته بأي عمل وتغافله وتنام .. كلن يشعر انه يعمل كالثور من أجلها ومن أجل اولاده ،، وكان يحدث نفسه : هل تزوجت لأشقي فقط ولا اري السعادة ؟ هل تزوجت لأجد امرأة تسلبني مالي وحياتي وارادتي؟ بالطبع مثلي مثل كثيرين محبوب ومرغوب من كثيرات ولكنني كنت ارفض عمل اي علاقات بالسر .. كنت كثيرا ما ابيت ليلي ودمعي يتساقط مثل شلال جارف لما آلت اليه حالي .. وعندما ابلغت المديرة بالقاهرة بأني مسافر للخارج للعمل كادت ان تبكي امامي وتماسكت وبان علي وجهها علامات التأثر وكانت تحاول ان تثنيني عن السفر ولكني لم استطع ان اصارحها بما أعانيه من فقر ليس فقط في المال ولكن ايضا في الحب والسعادت فهم ليسوا عندي وربما في السفر اجد مخرجا من عنده سبحانه وتعالي .. وربما لو كنت تكلمت معها لكانت قد تغيرت امورا كثيرة
ثم تمر الأيام واسافر لصاحبي والذي طاب مني اغراضا اشتريها له واوراقا اوثقها بالسفارة وسيحاسبني فور وصولي عنده وهذا ما كنت اعتقده للأسف .. هذه بداية القصة وهذا الجزء خال من الجنس وكما قلت انها قصة خليط من الدراما والأكشن والفانتازيا والخيال وأي تشابه لها بالواقع فهو محض الصدفة ،، والي لقاء اخر في جزء جديد لو اعجبكم الجزء الأول اكتبوا تعليقا لاكمل باقي القصة
الجزء الثانى:
من قصة معاناة رجل حتى عاد إلى الشباب..
وقفنا في الجزء الأول عندما سافر محمد الي الرياض وفي الطريق بينما كان راكبا السيارة كان يتذكر كل ما مضي قبل اربع سنوات واثناء الاربعة سنوات بعد ان نزل مصر واستقر بها والكلام علي لسانه الان..
اه كم كنت غبيا ومغفلا عندما اتيحت لي اكثر من فرصة اما للزواج في الغربة او اقامة مشاريع فيها ومتعللا باسم الوفاء للأسرة والمحافظة على الابناء ،،لكن هل يمكن ان تتكرر تلك الفرصة مرة أخرى ؟لست ادري ولكن الايام ستجيب علي هذه التساؤلات ،، كلن ابني باسم يوصلني للمطار وهو طالب بكلية الهندسة وودعته ودخلت المطارولكن كانت تنتابني خنقة في صدري..وغادرت أرض مصر ووصلت مطار الملك خالد الدولي بالرياض وانتظرت قليلا حتي جاءني صاحبي وكانت معه سيارة من احدث انواع السيارات سبحان مغير الاحوال قبل أن أرجع لمصر كان معه سيارة قديمة لا يستطيع تغييرها والأن فتح.... عليه ،، فايد حمدا... علي سلامتك ،، انا ** يسلمك يا صاحبي واخذني الي شقته وقال بأن الشقة سأسكن بها لمدة شهرين حتي استلم عملي بالنادي وأتسلم سكني وان لم اوفق في هذا النادي سأجد عملا اخر ان شاء....، وثاني يوم قمت وذهبت معه الي النادي وبدأت أتعرف علي الجميع وقمت بعمل اول حصة لي والجميع كان منبهرا وكنت سعيدا جدا،، ثاني يوم ذهبت لعمل الاقامة وكنت مسافرا ومعي مبلغا كبيرا من المال تحسبا لأي طارئ قد يحدث معي ،، وثالث يوم حدثت الكارثة حيث ذهبت لأحد الأصدقاء ولكن وانا بالتاكسي غافلني السائق الباكستاني وسرق حقيبة صغيرة والتي كانت ممتلئه بكل أموالي وكذلك بكل اوراقي جواز سفري وتصريح العمل والسي في وغيرها من الاوراق سرقهم السائق الباكستاني وكنا بعد المغرب فدخلت مسرعا للنادي لاري التاكسي بالكاميرات ولكن التاكسي موجود والواقعة موجوده ولكن لوحة السيارة غير مرئية طبعا انهرت ولم أدري ماذا افعل؟ اتصلت بصاحبي وأبلغته بما حدث ،وأبلغت صاحبي الذي كنت محضرا له هدية من مصر والذي لم يكلف نفسه حتي ان يسلفني اي نقود وكان يتشكك فيما اقول فتركته اسفا أنني عرفت هذا الانسان الذي لم يقف بجواري ثم اوصلني سائق مصري لمكان سكن صاحبي الذي أقيم معه ،، وحتي صاحبي الذي اسكن معه تشكك هو ايضا انني اعمل حوار للنصب واخذ الأموال ولم يفكر لحظة بإعطائي اي نقود للتحرك وفجأة كلمني احد الأصدقاء القدامي وقال لي انه سيحضر غدا ليسلم علي لأن فايد كلمه وأبلغه ما حدث لي وفي الصباح حضر صاحبي في السابعة والنصف صباحا وتعانقنا ثم اخرج من جيبه ظرف وقدمه لي وقال هذه نقطة بنتك العروسه.... يتمم بخير وكنت أرفض ولكنه قال هذه ليست لك هذه لإبنتك ،، قلت انت تعلم بأنني تمت سرقة نقودي فأخذني وذهبنا لقسم الشرطه والذي طلب فيديو الحالة وعندما شاهده الضابط قال بلا مبالاة الفيديو لا يبين رقم لوحة السيارة ولا وجه السائق وخرجنا وكنت في حزن لكن ظللت أدعوا وأبتهل في كل ** وبعد ثلاثة ايام وجدت مكالمة من شخص يعمل بمكتب بريد ولا اعرفه وقال لي انت محمد قلت له نعم قال هل ضاع منك شئ قلت له ضاعت مني حقيبة قال ما لونها اجبته قال ما كلن بداخل الحقيبة فقلت علي كل ما فيها وعلي النقود قال للأسف كل الأوراق موجوده ولكن الفلوس غير موجوده ..أخذت صاحبي بالسكن والذي كان قد بدأ معاملته تتغير معي في ذلك الوقت للأسوأ ولا ادري لماذا وذهبنا بسيارته وذهبنا للرجل بمكتب البريد واخذن الحقيبة وأطلعنا علي الفيديو والذي يظهر فيه السائق الباكستاني ملثما وترك سيارته بعيدا عن الكاميرات والتفت يمينا ويسارا ثم ترك الشنطة وغادر مسرعا ،، عندها قال فايد.. لو ما كنت شوفت الفيديو والشنطة كنت هافضل مش مصدق انك اتسرقت ومشينا وفي نفس اليوم فايد.. عايزك تشوفلك مكان تاني تسكن فيه لان زوجتي جايه من مصر الاسبوع الجاي.. انا .. طيب ياصاحبي معلش الفلوس اللي ليا عندك ممكن تديهالي انت عارف ان فلوسي اتسرقت .. فايد لما أقبض احولها لك.. انا عالعموم باتصل باخو المدام وباشوف .. وكلمته وقالي طب ليه ما اتكلمتش من اول يوم ما وصلت انا جايلك بكرا .. لكن في الصباح لقيت فايد بيصرخ من الألم برجله والورم كان واضح علي رجله فأخدناه انا وصاحب ليه وذهبنا للمستشفى اللي عملوله اشعة وتحاليل واكتشفوا جلطة في رجله ومحتاج راحة شهر مع تركيب محاليل وقالي ماتسيبنيش يا صاحبي انا هاتفصل من الشغل لو غبت عن النادي شهر وانا مركب محاليل... انا طب والحل ومراتك اللي جايه ؟وسكن اخو مراتي بعيد انت في الغرب وهوا في الشرق وساعتها كنت باكلم نفسي و..... لا شماته " بتقول دلوقتي ما تسيبنيش يا صاحبي !!انت كنت بتطردني من ساعات قليلة .. لكن انا هاعمل باصلي وهاقف جنبك " ..
فايد بصلي وقالي انا باكلم مراتي تتأخر شهر وتقعد معايا وتداوم بدل مني وتشتغل الشهر دا بدالي.. انا طب وانا اعمل ايه ؟ انا بادور علي شغل ولسه مالقيت شغل هاسيب البحث عن عمل واشتغل مكانك؟ وايه المقابل؟ .. فايد معلش بكرا .... يديك الخير لما تقف جنبي .. وجاء اخو المدام واعطاني ٢٥٠٠ريال وقالي امشي نفسي بيهم والفترة دي كنت باروح دوامه من ٤ العصر وحتى الواحدة صباحا ولمدة شهر كنت متابعه في الأدوية وكنت انا اللي باشتري الاكل من جيبي وحتي الادوية انا اللي كنت باشتريها له من معايا وحتى شنطة الاكل اللي جبتها من مصر كان فيها بط وحمام ولحم وفطير وعسل ومش وجبنة قريش كل دا هوا اخده وفضل ياكل فيه وانا مداوم مكانه وبعد شهر قام نزل النادي لاحظ ان العدد زايد والكل معجب بيا وفجأة قالي شكرا لحد كدا ومن بكرا تدور علي سكن ومع السلامه وطبعا هوا نزل له راتب الشهر بالكامل ٤٥٠٠ ريال وانا اشتغلت مكانه ببلاش واكلته وشربته من جيبي وباقوله تاني فين فلوس الحاجة اللي جبتهالك من مصر قالي مش معايا فلوس وبعدين..؛
انا تركته ودخلت اجمع اغراضي وعيني ممتلئة بالدموع وانا اناجي الحق واقول له ليه يا .... يحصل معايا كده .. استغفرك واتوب اليك انا جيت من اجل الرزق وتركت بيتي وزوجتي وانت الرزاق يا كريم اتبهدل كدا؟ واللي كنت فاكرهم اصحابي يتخلوا عني ،، فايد اول ما عرفته كان قبل ٨ سنوات انا اللي شغلته في نادي كبير كان عمره ما يحلم بالراتب اللي كان بياخده وكان يقولي انا جميلك دا فوق راسي ليوم القيامه وصاحبي اللي روحت له واتسرقت عند النادي اللي فيه كتيير كنت وقفت جنبه وياما اكلنا عيش وملح ،، اتصلت بأخو المدام جاء وأخدني عنده بالشقة وهيا بمكان راقي وكبيره ما شاء ... واعطاني كمان ٢٠٠٠ ريال وانا محرج منه بس كتر خيره ،، وطول الاسابيع التاليه وانا بأبحث عن عمل اما علي مواقع الانتر نت او بانزل بنفسي اقدم اوراقي بالمدارس والاندية ،، وكنت كلما شعرت بالملل ادخل على مواقع داخليه للمواعدة وعمل علاقات جنسية مع بنات وكانت بالفلوس وكلمتني بنت عربية راسلتها وقالت لي انها بتاخد ٢٠٠ في اليوم او النيكه ،، وبعد ما تخلص تستلمهم وافقت وبعت اللوكيشن ومواعيد الشقة بتكون فاضية فيها وبالفعل دخلت العمارة وطلبت الاسانسير وكل العمارة عوايل وكلمتني وفتحت لها الباب ودخلتها وكانت لابسة .... مش باين غير عينيها السود ،، دخلت الصالة وقلت لها تقلع .... وتكشف جمال وجهها وشعرها وسلمت عليها ولنا حاسس بالتوتر والارتباك مش مصدق اني مع واحده لوحدنا وكمان شويه هانيكها 😱 ،، وسلمت عليها ومسكت ايدها الناعمة وبدأت أقرب منها واحنا عالكنبة بتاعة الصالون وباقولها اسمك ايه قالت غرام قولتلها وانا محمد قولت لها انتي متزوجة قالت مطلقة ، قالت وانت قلت لها متزوج بس هيا بمصر وانا لوحدي وتعبان وجبتك علشان تعالجيني غرام قربت عليا وانا قربت عليها وبدأت تبوسني وانا بابادلها البوس بالسان حرفيا كنا بناكل في شفايف بعض وكنت بامسك بزازها اللي بحجم الشمامة الكبيرة وأقفش فيهم وكانت حلمة بزها كبيرة وطويلة وروحت مقلعها العباية والبرا والأندر وانا بابوس كل حته في جسمها كانت بيضة بحمار وظركسها قد عقلتين صباع وشفايف كسها كانت غليظة وكبيرة وانا قعدتها بعد ما قلعت كل هدومي وشافت زوبري اندهشت وقالت هوا وايد كبير وغليظ وراسه كبيره مره اش لون كد؟. وبدات تمسكه وتلحس الراس ونزلت تلحس البيوض واسفل القضيب وكلنت محترفة مص وبدات تدخل الطربوش في بقها لحد تلته وبدات تشرق وهاترجع وطلعته تاخد نفسها وبعدين نيمتها عالكنبة وبدأت ابوس شفايفها والعب في بزازها ونزلت بإيدي التانية علي كسها وبالعب في بظرها وبدخل صوباعي جوا كسها وبعدين صوباعين وهيا بدات تتأوه وتقول ايش بتسوي فيني نيكني يا محمد وبدأت ادخل زوبري في كسها واحده واحده وهيا بدات تزوم وتشخر لحد ما دخلته كله وبعدين بدأت اسرع الدخول والخروج وهيا بتقول انا هانزل ولقيتها ارتعشت لكن انا لسه فبدات ادخل صوباعين في كسها من فوق زوبري وألعب بيه في الجي سبوت وهيا بدات تصوت وتغرق الدنيا فحطيت ايدي علي بقها وقلت لها انت هاتفضحيني كدا قالت انا مو عارفة ايش بتسوي فيني اول مره اتناك بالطريقة هذي قمت من عليها وشلتها ودخلت غرفة النوم بتاعتي علشان اكمل النيكة وهيا متشعلقة في رقبتي وبزازها بتترج قدامي لدرجة ان زوبري شد اكتر من تحت ونزلتها وخليتها ترضع في زوبري وبعدين خليتها تعمل وضع الدوجي ودخلت زوبري في خرم طيزها ولقيتها واسعة شوية ودخلت الثاني وهيا بدات تزوم وتسخن ودخلت وانا رايح جاي بزوبري في كسها وهيا بدأت تصوت وتقول نكني كمان وبدات ترتعش وتنزل لبن وساعتها شلت زوبري من كسها ودخلته في طيزها ودخل بسهوله بسبب السوايل اللي نازله من كسها وانا باحولها لطيزها وزبي بدا يدخل في خرمها وهيا تصرخ وتقول بيوجع وبعدين تقول حلو كمل وسرع وبدات اسرع وادخله لأقصي مكان في طيزها وفعلا لاقتني باجيب في طيزها كمية كبيرة وهيا تقول اه حليبك سخن مره وفضل زبي في طيزها لحد ما نام وارتخي وطلعته من طيزها وتركتها وروحت الحمام وغسلته واغتسلت وطلعت روحت جمبها ومسحت طيزها وكسها من السوايل وقلبتها علي ظهرها واخذتها بحضني هيا كانت جسمها كيرفي وقالت انها استمتعت بس اتفاجئت وانا باقول لها انا لسه عاوز انيكك حطت ايدها علي زوبري لقته واقف استغربت وقالت انت واخد حاجة قلت لها لا لكن أربع اماكن في جسم المرأة لما لمسهم بيوقفوا زوبري شفايف المراة وبزازها وطيزها وكسها وخصوصا البظر .. وكمان لما تكون الشفايف مليانه زي شفايفك والكس منفوخ والبزاز قد الشمام الكبير انا باسخن علي طول ،،قالت طيب ممكن امصه ،،قلت لها بتاعك اتعاملي معاه وبدأت تمص وترضع وعملت وضع 69 وهيا فوق مني وانا تحت وبدات انا كمان الحس كسها وصوابعي في طيزها بتدخل لجواها لحد ما دخلت ٥ صوابع وبدات اوسع طيزها وادخل صوابعي بالفازلين ودخلت ايدي لحد الرسغ في طيزها وهيا بتصرخ وعايزه تقوم لكن انا كنت مكتفها بايدي الشمال من وسطها وحوفيا باكل في بظرها وكسها ولساني بيلحوس جوا كسها في كل مكان لحد ما بقت بتنزل شلال من المياه والسوائل علي وشي وحسيت جسمها فك ومفيش حركة طلعت ايدي وقمت من تحتها وقلبتها لقيتها مغمي عليها انا اتخضيت وقمت جيبت برفان وشممتها وبدات تفوق وجبت كوب عصير شربته وبدأت تبكي انا اخدتها بحضني وباقول لها انا اسف اني اتعاملت بعنف معاكي.. قالت لا انا مبسوطه بس كنت اتمني تكون زوجي انا اتناكت كتير علشان كنت بادور علي واحد يمتعني اكبر متعة دخل فيني اكتر من زوبر وانت الوحيد اللي استمتعت معاه وبكاي فرح وسعاده ،، سندتها وكانت مفشوخة حرفيا بعد معركة استمرت ساعتين ،، ودخلتها الحمام وفتحت الدوش ووقفت وراها وقلت لها عاوز اكمل النيكة علشان تعبان رفعت رجل علي حوض البانيو وقالت دخل في اي خرم تبغاه دخلته مع انسياب المياه في طيزها وبعد شويه بدلت وتقدمت لأمامها ودخلته في كسها وانا حاضنها وبابوس في رقبتها واكتشفت انها بتسخن وتسيح من البوس في الرقبة حرفيا وبدأت ترتعش ولكن عملت حركة بكسها بقت تعصر بكسها من جوا وبرا علي زوبري وتطلع وتنزل عليه واحنا واقفين لحد ما زوبري اتشنج جواها ونزلت كمية كبيرة من اللبن وهيا بتبوس فيا وبتحضني وبتتكلم بكلام مش مفهوم بس بمعني انا باعشقك وباعشق زوبك خلصنا الحمام وطلعنا لبسنا وقالتلي مش عايزه منك فلوس استغربت وسالتها ليه..قالت انها مش محتاجه فلوس وهيا غنيه .. وكانت بتدور علي المتعة ولما متعتها ممكن هيا اللي تعطيني فلوس لكن رفضت اخد منها فلوس وقالت انها مش هاتسيبني وعلي الموبايل راح نحكي ونتواعد ،، ووصلتها عالسلم وتركتها تمشي.. لكن لاحظت ان فيه باب شقة قبالي انفتح وطلعت واحده ... مش باين منها حاجة وهيا بتسألني انت مين ساعتها اتخضيت وقولتلها انا جوز اخت الاستاذ علاء صاحب الشقة اسمي محمد ،، قالت مش عيب اللي انت بتعمله من ورا اخو مراتك ،، انا ساعتها الدنيا اسودت في وجهي ومش عارف اعمل ايه لكن قلتلها ارجوكي انا هاقولك الحقيقة ومش زي ما انتي فهمتي واتمني بعد ما تسمعي يكون سر بيننا قالت سمعني قولتلها ما ينفعش في الطرقه حد طالع او نازل قالت وانا ماينفعش لا ادخل عندك ولا تدخل عندي ويتقفل بيننا باب واحد قلتلها دا رقم موبايلي كلميني وباحكيلك وانتي احكمي واعطيتها الرقم و دخلت بانفخ وباحاول ارتب افكاري والكلام اللي هاقوله لها .. والي هنا ينتهي الجزء الثاني اعتذر انا في الوصف الجنسي مش محترف وصف .. الي اللقاء في الجزء الثالث ..يترب هايطلع من مطب جارته ازاي؟
الجزء الثالث:
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب
بعد ما دخل محمد للشقة دماغه بدأت تشتغل وفكر في حوار يقولها انه متجوزها مسيار وهيا جاتله علشان كانت محتاجاه لكن قال في نفسه طب لو سألت عن عقد الزواج.. الكلام علي لسان محمد ،،
بدأت ادور عالانتر نت علي صورة عقد زواج مسيار وفعلا لقيته ونزلته علي برنامج فوتو شوب وغيرت الاسماء وكلن العقد موثق ومختوم وطبعا نزلت العقد علي الاستوديو ونزلت بسرعة لمكتبه قريبة وطبعت العقد ورجعت الشقة في نفس اللحظة لقيت اتصال من رقم غير مسجل عندي فتحت وقولت الو لقيتها جارة نسيبي وقالت خير عرفني ايه الحوار قبل ما اوديك في ستين داهية يا تقنعني يا ما تقنعنيش .. قلت لها .. شوفي يا استاذه انا بعيد عن زوجتي وبصراحة كنت خايف اغلط وارتكب شئ محرم علشان كدا فيه واحدة واللي كانت عندي انا متزوجها مسيار من شهر وكنت باروح لها ٣ مرات في الاسبوع لكن لما تركت شغلي والمسافة بيني وبينها بعيدة فهيا جاتني في الشقة وكمان انا متزوجها من غير ماحد يعرف خوفا علي مشاعر واحساس اسرتي والعيلة .. الجارة قاطعتني وقالت .. وفين عقد الجواز اذا كنت صادق قولت لها ممكن اوريهولك ..قالت.. ابعته واتس ،، قلت لها لا تشوفيه بعينك لأني ما اضمنش اي حد عالعقد وانا بانتظر حضرتك علي باب الشقة وباوريهولك بس ب... عايكي خليه سر لاني مش هاكمل معاها كتير لانها فترة وبارجع مصر.. قالت اوكيه .. وقفات معاها وخرجت عالباب وهيا خرجت ووريتها العقد وشافته واتاكدت انه سليم وقالت .. انا اسفه وباين انا اتعديت حدودي ،، قلت لها .. لا بالعكس انا سعيد اني اتعرفت علي حضرتك كمان انتي مصرية يعني معرفة خير ممكن اطلب منك سكر شاي نص فرخة والا شوية رز ،، وطبعا الجيران لبعضها ،، ردت وقالت لا دي معرفة اكل وطمع😂،، قولتلها لا و.... انا باهزر بس ممكن اكون زهقان وعاوز اتكلم مع حد واخد رايه ممكن اكلمك عالموبايل علشان افضفض واخد رايك لو تسمحي؟ قالت مفيش مشكلة .. قولت لها طب اسمك ايه انتي عرفتي اسمي قالت .. اسمي منال .. قولتلها تشرفنا ،، منال مصرية بيضا وشعرها اسود وعيونها بني وصدرها كبير وطولها ١٦٠سم وخلفيتها كبيرة وعريضة ورجليها مليانه وشفايفها ممتللئة .. دخلت وتنفست الصعداء وقلت كدا انا استريحت ،، بعد شويه جاء علاء وسلم عليا وكان هلكان من التعب واخد شاور واتعشي ودخل ينام وكانت الساعة ٧ بعد المغرب .. دخلت مددت في غرفتي عالسرير وفجأة جاتني رسالة واتس فتحتها لقيتها من ايمان .. بتعمل ايه دلوقتي والا نمت من مجهود النهارده ؟قلت لها .. لا انا تعبان منك انت خلتيني اقطع الخلف 😅وانتي عامله زي المفتش كرومبو.. قالت خلاص مايبقاش قلبك اسود كدا قلتلها صافي يا لبن .. قالت والعروسة هاتجيلك تاني ؟قلتلها انا كلمتها انها ما تجيش هنا تاني علشان الجيران اشتكوا .. قالت عادي لو حبيت تجيبها .. قلت لها وعلي ايه مش عاوز الجيران يشتكوا .. بالمناسبه عاوز اسألك سؤال .. ايه اللي عرفك ان عندي واحده ؟ قالت من صوتكوا العالي دا انتوا كنتوا عاملين فضايح بس علشان العمارة كل اللي فيها في الشغل في الوقت دا فمحدش سمع غيري البلاوي اللي كنت بتعملها .. قلت .. بس ايه رأيك في الاداء مش رفعنا رايه مصر فوق .. قالت انت قليل الادب بطل سفالة .. قلت لها .. طيب مع السلامه مادام وصلت للشتيمه .. وقفلت معاها ارسلت كذا رساله بس ما رديت عليه ونمت .. صحيت الصبح الساعة ٧ الصبح وصبحت علي علاء ونزل شغله وانا اخذت شاور ونزلت اجيب فطار ولقيت باب شقتها فتح وطلعت بتقولي .. صباح الخير،، قولت .. صباح النور ،، قالت علي فين .. قولت رايح اجيب فطار خير فيه حاجة (وانا راسم دور الزعلان) قالت انت لسه زعلان مني قولتلها انا مابحب حد يقل مني بعد اذنك .. جرت بسرعة قبل ما اضغط عالاسانسير ومسكت ايدي وقالت انا عازماك عالفطار علشان اصالحك ،، قولت .. مايصحش يا مدام ،، قالت و.... لازم تدخل تفطر .. قولت .. وجوزك .. قالت زوجي مهندس بترول اتنقل بعيد ما بيجيش غير كل ٢٠ يوم ويقعد اسبوع ويرجع تاني للموقع ،، والاولاد في المدارس دلوقتي بيرجعوا علي ٢ الظهر وبعدين بيروحوا النادي للتدريب وبيرجعوا الساعة ٧ مساءا بيذاكروا شوية وبعدين يناموا علشان كدا انا وحيده وانت فرصة تسليني شويه ،، قلت ماشي ودخلت وفطرنا وسألتني لسه زعلان قلتلها لا خلاص بس الصحاب يراعوا مشاعر بعض شوية ،، قالت .. انا كنت بصراحة عاوزه اسألك سؤال بس محرجة
قولت لها لا اسالي ،، قالت انا سمعتكوا من شباك غرفة النوم بتاعتي وانت معاها وهيا بتطلع اصوات وبتتكلم بطريقة كأنها ما مارست الجنس قبل كدا ازاي دا كدا؟ قولت لها هما هنا بيفهموا يعني ايه جنس دول معظمهم بيفكر في المؤخر فقط وازاي يخلص وينزلهم مش بيفكروا في امتاع المرأة اللي معاهم،، قالت مش هما لوحدهم حتي الرجالة المصريين كتير منهم كدا ،، قولت لها عاوزه تعرفي السر وماتزعليش مني ؟ قالت هوا فيه سر ؟قولتلها السر اخطر مما تتصورى ،، قالت قول ،، قولتلها .. تعرفي في اوربا وامريكا الغالبية بيتجوزوا وبيطلقوا من بعض بعد فترة ممكن تكون صغيرة وممكن تكون كبير ايه السبب ؟ اقولك .. العلاقة مع الزوج والزوجة بعد فترة بيحصل فيها فتور وملل وكمان لما المرأة تحجم العلاقة في وقت محدد ومش بتجدد نفسها مع زوجها بمعني تمارس معاه باكثر من وضع جنسي يثير الرجل والمرأة ايضا وكمان تتدلع عليه وهوا كمان لازم يمتعها ويفكر ايه الشئ اللي يوصلها للنشوة والمتعة قبل ما ينزل لبنه ويريح نفسه فالعلاقة تنقصها الثقافة الجنسية بين الطرفين ،، قالت بس انا وهوا ما نعرفش اكتر من وضعين دل لو كمل بعد الوضع الاول اساسا بينزل بسرعة ،، قلت لها دا تأدية واجب فقط منه وانتي بتفتحياوا رجليكي علشان يستريح ، اسف عالفظ بس دي حقيقه وبعدين بتكملي بإيدك او بخيارة .. بصت وقالت مش معقول انت كنت معانا قلت لها لا لكن كتير من الابحاث اتكلمت عن الموضوع دا ،، قالت .. يعني اسيب العيال واكلهم وشربهم والغسيل والمكوي والمذاكرة واتفرغ له .. قلت انتي اتحولتي لأم فقط وأهملتي جانب الزوجة علشان كدا ممكن الزوج يبص برا ويعمل علاقات ناجحة في الجنس بس لما يرجع لك وينام معاكي بيبقي مش حاسك .. لازم تتغيري مش كل حاجة الاولاد ادي لزوجك شويه دلع 😉 قالت اصل انا باتكسف اعمل معاه زي افلام السكس وهوا كمان مش باخليه يلحس ويمص علشان باحس ان دي قلة ادب بتعملها النسوان اللي مش ولا بد ،، قلت لها .. الزوج محتاج مراته عالسرير شرموطة ولبوة له عالسرير( اسف في اللفظ) مش صنم وتمثال ما فيه اي احساس ،، من غير زهدعل دا اللي عندي واستاذن علشان ورايا مشوار .. وتركتها وهيا بتفكر في كلامي وايه اللي سمعته دا من واحد غريب وكمان كان معاها في شقتها ومقفول عليهم باب واحد وما فكرش يتحرش بيها ! طبعا كانت افكارها متضاربة وانا كان عندي ميتنج مقابلة عمل ورجعت علي ٣ بعد الظهر ولما رجعت هيا حست بيا بس عيالها في الشقة فكمتني واتس .. انت رجعت من المشوار ؟ قلت .. ايوا لسه داخل ،، قالندت وعملت ايه؟قولت قدمت وعملت مقابلة ومنتظر الرد ,,قالت بالتوفيق .. قلت .. شكرا .،، لحظة صمت وبعدين كلمتني فون ،، منال .. محمد انا كلامك في راسي مش عاوز يبطل خبط انت لخبطتني قولتلها ليه؟ قالت حاسه ان فيه فجوة بين اللي اتربيت عليه واللي انت كلمتني فيه!! قولتلها لا فجوة ولا حاجة الامر بسيط التربية للبنات والولاد لحد قبل الزواج ممتازة لكن عند الزواج لازم الاثنين يعرفوا الجنس بيكون ازاي لعدم حدوث فتور بيخلي الازواج يا عينهم تزوغ يا بينفروا من العلاقة ،، منال .. طب انا عاوزة افهم اكتر منك قولتلها ازاي ؟ قالت نقعد مع بعض وتفهمني اعمل ايه؟ طبعا انا ارتبكت وقولت لها بكرا الخميس ونسيبي طالع عمره ٣ ايام قالت الاولاد كانوا عاوزين يعملوا عمره قلت لها كلمي علاء الجوال وخليه يحجز لهم معاه ويروحوا مع بعض خميس وجمعة وسبت ويرجعوا الاحد ،، قالت ماشي وبالمرة نتكلم براحتنا وافهمك اللي مش فاهماه🤫.. وبالفعل غادروا للعمره تاني يوم في الصباح الساعة ١٠ الاولاد ولدين ٩، ١١ سنه ،، المهم هما مشيوا من هنا وهيا رنت الجوال وقالت انها عازماني عالغدا ونقعد نتكلم براحتنا وقالت الاكل هايكون جاهز الساعو الواحدة ظهرا قات .. اوكيه ،، وبالفعل دخلت اذت دوش ولبس طقم ترينج بيتي ساتان علي حرير والمشكلة عندي طول ما انا بالبيت مش بالبس اندر (كلوت) بيبقي الترينج او السروال بدول داخلي .. وحطيت برفان ومزيل وانا حاسس ان الموضوع رايح لسكة نيك وهيا بقت معايا صريحة ومحتاجة تحس باللي حست بيه غرام اللي كانت معايا ولسه هاطلع لقيت مكالمة من غرام وتقولي .. وحشتني انا ما وحشتك؟ قولت لها بصراحة وحشتيني ،، قالت .. فينك،، قلت .. عندي ميتنج دلوقتي ومش عارف هاخلص امتي ،، قالت طيب خلص وباجيك قلت لها طيب ،، سلام .. وخرجت روحت علي الوحش المصري اللي مش عارف ايه اللي هايحصل مهاها ورنيت جرس الشقة وفتحت وكانت واقفة ورا الباب ولما دخلت قفلت الباب وشوفت غزلة حرفيا ولابسه قميص نوم لحد الركبه ومفتوح من الصدر وعليه روب شفاف ساتان خفيف ومبين اكتر مما يخبئ فقولت لها ايه الجمال والحلاوة دي قالت مش قوي كدا؟ فضحكت وقولت لها لا بجت انتي اجمل من غرام زوجتي قالت هيا اسمها غرام قولتلها ايوا قالت بارتباك اتفضل الغدا ودخلت السفرة وكانت عاملة فراخ وكبده ورز ولسان عصفور وبسله وبعد ما اكلنا وسالت الاكل وانا ساعدتها وهيا قالت اتفضل عالصالون علشان نتكلم وروحنا وفوجئت انا قعدت معايا ورجليها مكشوفه لحد نص فخدها .. ساعتها انا سخنت وارتبكت لكن مسكت نفسي وقلتلها .. اتفضلي عاوزه تعرفي ايه ،، قالت كل حاجه قلت لها النت مليان كل حاجة قالت بدلع وهي جنبي تؤ تؤ تؤ علوزا نظري وعملي !! اتصدمت وقلت لها انتي عاوزه كدا مش هاتندمي ؛؛ قالت هاندم لو ما جربتش واتعلمت ،، ساعتها قلتلها اعملي كوبايتين شاي علي ما ارتب افكاري وتعالي .. راحت تعمل الشاي وبدات ارتب الشغل ،،،، ودا اللي هانعرفه الجزء الجاي الرابع فإلي اللقاء ..
الجزء الرابع:
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب
جات منال بالشاي قلتلها غي البداية انسي انك متزوجة او انفصلتي وانا زوجك دلوقتي واحنا في ليلة الدخلة وبنتعامل مع بعض من جديد ممكن علشان أقدر اوصلك الشغل عملي واي سؤال خليه بعد ما ننتهي موافقة ؟قالت موافقة ،، قربت منا ومسكت ايديها ورفعتها عند شفايفي وبوست بطن ايديها الاثنين وبعدين بصيت في وجهها وعينيها وقلتلها .. تبارك الخلاق ايه الجمال والرقة دي وهيا وشها بقي احمر زي الطمطمايه وكنت حاسس بدقات قلبها ونفسها اللي بقي يعلي ،، قربت كمان شوية وبوستها علي خدها الشمال ونزلت علي رقبتها بوس ولحس وبعدين قعدت الحس رقبتها لحد ما اتحركت بشفايفي جهة اليمين وانا بابوس ألحس رقبتها وبعدين طلعت علي خدها ابوسن وهيا ساعتها بدأت تتجاوب معايا وتبوسني من خدي والتفتنا بعنينا وقربنا الشفايف لبعض وبدأت ابوس لكن كانت مش بتعرف تبوس كان بوسها سطحي من خارج الشفايف فقولت لها ..منال اتعلمي البوس صح افتحي بوقك وقربي من بوقي والزقي شفايفك وحيا مفتوحة بشفايفي وبعدين دخلي لسانك يلف عاي لساني ويلف علي كل بوقي واحنا بنمص شفايف ونشفط سوايل بعض وكاننا بناكل بعض ،، وبدأت في التطبيق وبعد شوية كانت بتبوس بشهوة واحترافية وانا بدأت امسك بزها الشمال وأفرك حلمة بزها وطلعنه من قميص النوم وبافرك فيه و حركت ايدي الشمال علي بزها اليمين وطلعته هوا كمان وبدات افرك في البزين بإيديا الاتنين وهيا مع البوس بدأت تئن ويطلع منها صوت وشوية حسيتها بنرتعش نزلت ايدي الشمال عند كسها لقيتها غرقانه ومنزله سوايل مغرقة كنبة الانتريه ولما مسكت كسها انتفضت وبصتلي بدهشه لكن ما اديتلهاش فرصة هجمت علي شفايفها اكلهم حرفيا ووطلعت بايدي علي سوتها اسفل بطنها وبدات املس عليها بالعرض بشمالي وبعدين بدأت احط صباعي في صرتها وهيا اتنفضت وقالت بتعمل ايه اخدتها في حضني وطمنتها وقولتلها مالك يا حبيبتي ؟قالت انا عمري ما حصلي كدا وجبت كل السوايل دي ولسه ما دخلش ،، قولتلها مش ننسي اللي فات ونركز في التعليم سكتت ورجعت تبوسني بشراهة عرفت انها بدات تعشق البوس كأنه نيك .. قمت قلعتها قميص النوم والاندر وبقت عريانه وانا بدوري قلعت الترننج الساتان وبقيت عريان مثلها وكان زوبري واقف زي الحديده لقيتها بصت ومسكته وقالت زوبرك تخين وراسه كبيره قلتلها لتاعك متعيه قالت انا عمري ما مصيت زوبر بدات اشرحلها انها تلحسه زي الايس كريم ومن عند البيوض تمشي بلسانها لحد ما توصل للطربوش وبعدين تدخله في بقها وتزود من السوايل علي الزوبر علشان يدخل ويطلع في بوقها وفعلا بدات تنفذ لحد ما وصلته لحد نصه في زورها وتشرق وتطلعه وتكح كانه هاترجع بعدين نزلت علي بزازها لحس ومص لحد ما وصلت لبطنها نزولا لسوتها باساني وبعدين وصلت للزمبور (البظر) زبدأت امصه والحس شفايف كسها وهيا عماله تجيب في سوايل واهاتها المتقطعة بدات تعاي من المحنه والشبق الجنسي ولعدين بدأت ادخل لساني في كسها واشفط كسها بشفايفي لحد ما بدات اعضعض بظرها وشفايف كسها راحت صوتت ونزلت شلال من المياه والسوايل اللزجة وبدات تقول اه كفايه انا روحي بتطلع قولت اضرب الحديد وهو سخن فشخت رجليها ومسكت زوبري بدأت ادخله وهيا كانت ضيقة جدا كانها بنت بنوت ودأت ادخل شويه شويه وهيا عينيا زاغت وابيضت وبتزوم ولكن شويه شويه بدأت يدخل كله وكان فاضل ربعه قمت ضاغط ومدخله كله وهيا صوتت بصوت عالي وانا نزلت بشفايفي علي شفايفها وابوس واكتم صوتها ووقفت بزوبري جواها علي ماتاخد عليه وكنت حاسس ان فيه حاجة جوا كسها بتفتح وتقفل عليه لحد ما هدأت ولقيتها بتقولي نيكني بسرعة شويه دخله وطلعة وبدأت تحرك كسها لفوق وتحت وانا بدات اشتغا داخل طالع وشفايفي بتاكل شفايفها وهيا بتزوم في بقي وفجأة ارتعشت وجابت كمية سوايل كان زوبري بيسبح في كسها في بركة حرفيا وقلبتها وخايتها فوقي وقلتلها تطلع عليه وتتنطط وزوبري في كسه كانها راكبه حصان وفعلا بدات تتنطط وصوتها يعلي وبعد شوية جابت نافورة عسل ونزلت علي صدري قولتلها نعمل وضع الدوجي (الكلابي) ولفت وفنست ودخلت زوبري في كسها وبدات ادخله وهيا بطيزها بتتحرك للأمان وللخلف بتنيك نفسها وانا مسكت طيزها ودخلت صباعي الابهام في خرم طيزها وسرعت النيك في كسها وبدات تصرخ تاني لحد ما نزلت وهيا نزلت معايا واترمت علي بطنها وانا فوقيها ونمت عليها ٥ دقائق ولفيت نمت علي ظهري وهيا جات اترمت في حضني وتبوس في خدي وصدري وتقول .. انا اول مره اعرف يعني ايه نيك ،، قولت .. ولسه دا الدرس الاول
روحت الحمام اخدت شاور وهيا معايا ومارضيت امارس معاها في الحمام علشان الدرس الثاني ،، دخلنا اوضت النوم قلتلها نبدأ في الدرس الثاني من ناحيتك لما زوجك زوبره مش مشدود تبدئي تهيجيه ،،قالت ازاي قلتلها الراجل عنده نقاط في جسم المرأة بتهيجه ونقاط في جسمه بتهيجه نبدأ بالنقاط اللي في جسم الرجل،، عندك البوس واللحس في الشفايف والرقبة وحلمات صدره وتحت باطو وظهره وزوبره زي ما عملتي المرة اللي فاتت طيب لو استجابته مش قويه تعملي ايه؟ اقولك .. تمسلي زوبره وتضغطي عليه ضغطلت متقطعة وتملسي علي الطربوش بحنية وبعدين تمصيه شويه صغيرين وتحطيه بين بزازك وتنيكي بزازك بيه وكل شويه تاخدي الطربوش واللي يعدي منه في بوقك ،، قالت .. اساسا زوبره اصغر من زوبرك قولتله انا زوبري ١٩ سم قالت هوا ١٤ سم قولت مش مشكله انا قولتلك ركزي معايا وماتقارني بيني وبين جوزك دلوقتي ،، قالت طيب ،، قلت لها.. بعد كدا لو مفيش استجابة عندك طيزك وخرم طيزك تدخليه فيها ولو جزء صغير وتترقصي بطيزك وانتي قافشه عليه يالفلقتين ،، قالت انا طيزي ضيقة ومش مفتوحة قلتلها اتصرفي وسعيها بخيارة او باذنجان طويل ،، قالت ما توسعهالي انت بس ما توجعنيش قولتلها في الاول بس هاتتوجعي لكن بعد كدا هاتنبسطي ،، قالت طيب يالا شوف شغلك ،، قلت عاوز زيت زيتون او لوز او كريم لجنو كايين مخدر موضعي جابت وانا دهنت المخدر الأول وبعدين دخلت زيت الزيتون عند الخورم طبعا هيا كانت نايمه علي بطنها ورافعة طيزها شوية واول ما دخلت صوباعي السبابة هيا بدات تتوجع لكن الكريم المخدر بعد ما دخل مع صوباعي جاب تأثيره ودخلت زيت كمان في الخرم ودخلت صوباعين وبالفهم بشكل دائري في نفس الوقت كانت صوابع ايدي الشمال في كسها بتلعب فيه علشان تنسي الم الطيز وهيا بتزوم وتصوت من المتعة والألم في نفس الوقت ،، بعد كدا دخلت ثلات صوابع وبالفهم ونزلت مرهم مخدر زياده ودخلت الصوباع الرابع وهيا مش عاي بعضها وشلت ايدي الشمال من كسها ودهنت بيه زوبري بالمخدر الموضعي وكمان بالزيت وطلعت ايدي من طيزها ووسعت الفلقتيت ودخلت راس زوبري وروحت زاقق شويه شويه لحد ما دخل كله وهيا قالت انا حاسه بيه جوايا وبدات طيزها تفتح وتقفل علي زوبري اللي كلن زي الحديدة بس بعد ١٠ دقايق كانت بدات تحس بالوجع بعد ما المخدر بدات تروح مفعوله وبدأت تقول مش قادره اه اه يا طيزي زبدات اسرع النيك وشوية شويه اندمجي وبقت تقول نيكني جامد طيزي بتاكلني وفجاة اتشنجت ونزلت شلال مياه من كسها ومع قفل طيزها وفتحها علي زوبري نزلت شلال لبن جوا خرم طيزها وبقت تقول دا سخن قوي وفضلت عليها لحدد ما زوبري ارتخي وطلع وقمت غسلت زوبري واخدت شاور ورجعت سندتها ودخلتها الحمام وشغلت المياه الدافيه وغسلت طيزها وخرما اللي كانت بتتوجع منه وكان عندها مرهم للبواسير دهنت لها وهيا استريحت ورجعنا نمنا في حضن بعض لكن هيا كلنت زي المغمي عليها ونامت وانا نمت ساعة وقمت علي رنة الموبايل ولقيتها غرام قالتي وينك .. قلت لها رجعت من المقابله ونمت وانتي لسه مصحياني قالت ابيك الان قولتلها انا لسه عالسرير قالت باجيك كملن ساعة يا حبيبي ،، قلت لها طيب ،، فجاة لقيت منال بتبص لي وهيا متغيره وغيرانه وبتقولي ازاي هاتقوم تنيكها وانت لسه مخلص معايا يعمي انا مش مشبعاك ،، استغربت وقلتلها اولا دي مراتي ولها حق عليا ثانيا انا ما اتفقتش وياكي علي الغيره ولما تنامي مع جوزك اغير وازعل زيك كدا ؟ سكتت وقالت انا اسفه بس انا حبيتك قلت لها انا كنت باعلمك وما تخربيش علي نفسك احنا اصحاب وبنساعد بعض وقولت لها بالمناسبة جوزك اسمه ايه ،، قالت صبري قلت وانتي اخرة صبري سلام يا روح قلبي ،، وقمت لبست وخرجت علي شقة علاء في انتظار الوحش العربي غرام .. والي هنا ينتهي الجزء الرابع الي اللقاء في الجزء الخامس والذي ستكون احداثه مثيرة حرفيا ..
الجزء الخامس:
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب..
في هذه الأثناء ظللت متفكرا كيف وصلت لهذه الدرجة من السير وراء رغباتي وشهواتي وانا رجل قد تجاوزت الخمسين بقليل .. كيف في هذا السن اخون وافعل مالم افعله منذ زواجي .. كيف صبرت كل هذه السنين في الغربة ولم افكر في الجنس هل كان هذا املا فيمن هي معي ان تتغير ؟هل كنت اتوقع تمسكها بعودتي لها وتتدبر احوال البيت ولا اسافر ؟ثم الي متي سأظل جالسا في شقة علاء ؟يجب ان اجد عملا في اقرب وقت ،، ثم فوجئت بالجوال يدق ،، الو ايوا يا غرام قالت انا تحت العماره قلت لها علي حكاية جارتنا منال وانها كانت هاتفضحنا وحكاية جوازنا المسيار وهيا قالت طيب فهمت ،، قلت .. لو قابلتك وسألتك قوليلها هوا زوجي بس ترك عمله ومكانه القريب مني وجاء هنا وانا باجيه بالسيارة .. وفعلا طلعت غرام بالاسانسير وقبل ما تدق الجرس فتحت منال وقالت لها انتي مين وجايه هنا لمين فقالت لها اللي اتفقنا عليه ،، منال قالت عالعموم تشرفنا واينا قعدة مع بعض ونبقي اصدقاء محمد حكالي كل حاجة ،، وقالت سلام و دخلت ،، طبعا انا كنت سامع كل حاجة وفتحت الباب ودخلتها ،، قالت .. انا انخرعت يعني اتخضيت وقلبي وقع في رجليا،، قولتلها ما تقلقبش خلاص قالت وريني عقد المسيار وريتها اندهشت وقالت كأنه حقيقي ومفيش ولا غلطه ،، قلت .. خلاص انتي مراتي وبضحك ،، وبعدين قلت لها غرام انا مش هاينفع اقعد للنيك وبس انا ورايا التزامات واسرة في مصر باصرف عليها ،، قالت باعطيك فلوس ولا يهمك بس تكون معي ،، قولت لها قعدتي هنا مؤقت لانها مش شقتي،، قالت بأستأجر لك شقة بس لا تتركني ،، وبدأت تبكي وانا قلبي رهيف اخدتها بحضني وبدأت أبوسها من كل مكان بوجهها وهيا بدأت تفك قلت لها كم عمركقالت ٤٢ قلت العمر كله بس مش باين عليكي .. قالت وانت كم عمرك قلت لها حزري كم؟ قالت يعني ٣٨ او ٤٠ ،، قلت لها بابتسامه يعني في الحدود دي قالت كم فقلت ٤٢ قالت العمر كله ،، واخدتها ببوسه وبعدين قلتلها تقلع ملابسها وانا كمان قلعت ملابسي وشغلت موسيقي هادية وقلت لها عاوز أرقص معاكي (سلو ) ،، اخدتها بحضني وبدأت اتحرك خطوات بطيئة وهيا معي تتمايل مع جسري ثم طوقتني بيديها علي رقبتي وخدي علي خدها وانا قد أنزلت يداي علي فلقتي طيزها وأنا أمسح عليه براحتي ثم اقتحمت بأصابعي شق الطيز واقتحمت خرم طيزها بأصابعي ألعب فبه
وبدات في تقبيل صدري وحلمة صدري وتصعد لرقبتي لتعاود لحسهت وتقبيلها ثم نزلت برأسي للأسفل والتقمت حلمة بزها بفمي ورفعت يدي من كهفها الخلفي لأفرك حلمة بزها اليمني ثم بدلت المص الي البز الاخر وهي طوال تلك الفترة تئن وتقذف سوائلها ثم انزلتها لتلتقم زوبري وترضعه وتمصه وتبصق عليه وتدلكهثم جلست علي الكنبة واجلستها علي زوبري حتب دخل لأعماق كسها وهي قد سارعت في التحرك بهيجان عليه ثم بدأت في التنطيط عليه وهي تتأوه وتئن وتقول.. حلو زوبك يالمصري بيمتعني ،، وانا مثار من جسمها ولبونتها حتي قذفت كمية كبيره من كسها نزلت علي زوبري وافخاذي ثم جعلت ظهرها لي واجلستها عاي زوبري وبدأت ألحس ظهرها وأقبل كل جزء فيه وكانت استثارتها اكبروبدأت تتأوه وترتعش من تقبيلب ولحسي لظهرها ثم بدات ترجع بظهرها علي وكانها مخدرة واكملت تقبيل عنقها وفي هذه اللحظة بدأ كسها ينقبض وينبسط علي زوبري من الداخل معلنا فيضانا من السوايل يتدفق من كسها للمرة الثانية ثم اخذتها لأكمل في غرفة النوم
حتي انتهينا من الجماع لمدة ساعة وخرجنا واغتسلنا وكنت مشغولا بموضوع العمل فأرادت اعطائي اموال لكن رفضت وقلت لها انا مش باتاجر بجسمي وهاكل حرام كفايه اللي بنعمله ،، وقلت لها .. بلاش تعملي كدا تاني ،، قالت مافي فرق بينا وانا أحبك وبأعتبرك زوجي ،، قلتلها لما نتزوج يبقي فيه كلام تاني .. قالت طب بامشي الحين ،، ومشيت وانا بالي مشغول شويه منال دقت جرس الباب روحت فتحت وهيا دخلت وقالت ايه الأخبار قلت لها تمام ،، قالت شكلك مش عاجبني انوا اتخانقتوا مع بعض قلت لها لا لكن زعلت منها لما حبت تديني فلوس ومشيت زعلانه لاني اتعصبت عليه ،، قالت هيا بتحبك وعشان كدا حبت تديك فلويدس تساعدك .. قلت .. لما نتجوز رسمي ابقي اخد منها فلوس ،، المهم قلت لها خير كنتي عايزاني في حاجه ،، قالت لا انا حبيت اقعد معاك واسليك شويه انا لوحدي وانت كمان ،، قلت لها انا مخنوق من حوار الشغل وحكيت لها على صاحبي اللي خدعني وازاي تركت العمل معاه علشان استغلوني ،، قالت .... هيعوضك خير بإذنه ،، خلي املك فيه كبير .. وقالت افتح الجوجال ودور في وظايف مورجان وحراج ممكن تلاقي شغل وانا هادخل اعمل كوبايتين شاء ،، فعلا دخلت ولقيت كام اعلان وارسلت السي في وصور شهاداتي
وهيا جات قعدت معايا شغلنا فيلم رومانسي بتاع نور الشريف وبوسي (حبيبي دائما)وهيا دخلت في حضني ورمت راسها علي كتفي وقعدنا نتفرج ونحضن بعض ونبوس بعض لحد ما لقيتها نامت علي رجلي ،، شلتها ودخلتها عالسرير وغطيتها لكن شوية والموبايل رن رقم غريب رديت
شخص.. كابتن محمد معايا .. قلت ايوا ،، قال .. انا شوفت السي في اللي ارسلته وعندك مقابلة بكرا الساعة ١٠ الصبح في .... قلت طيب وقفلت الخط ،، ودخلت نمت
وانا نايم حلمت حلم غريب رأيت شيطان في الشقة وواقف في زاوية ضلمة من زوايا الصاله حاولت اقرأ .... قريت الفاتحة ولما حاولت اقرا الكرسي لساني اتلجم وبقي تقيل وهوا بيقرب مني وانا صحيت مخضوض وباستعيذ من الشيطان .. منال صحيت مخضوضة وبتقولي .. مالك قلت لها كابوس وحلم مخيف قامت جابت ماء وشربت واخدتني بحضنها قولت في بالي " يا خوفي ليكون الحضن دا حضن الشيطان بالمنام " وكملت نوم وصحيت الساعة ٨ الصبح وخدت شاور واتوضيت وصليت الصبح انا كنت محافظ علي صلاتي بصراحة ولبست وهيا قالت لي رايح فين ؟ قولتلها عندي مقابلة وادعيلي وخلي معاكي المفتاح،، قالت.. لما تيجاي هانتغدي مع بعض .. سلمت عليها وبوستها كانها زوجتي.. وروحت للمقابلة ، قابلتني بنت في الاستقبال واعطتني استمارة اعبيها وانتظر دوري ،، فعلا جلست كان نادي فخم ومشترك بنين وبنات دخلت عملت المقابله وكله تمام لكن الراتب كان قليل ،، فتركت النادي ومشيت ،، روحت لقيت منال بتعمل اكل كنا يوم الجمعة و دا نادي خاص ما عندو اجازة الجمعة اجازتهم مختلفة المهم روحت صليت الجمعة ورجعت علي ريحة الغدا واكلنا واتكلمنا شوية وقالت انها رايحة شقتها شوية وبترجع . دخلت نمت وبعد ساعتين حسيت اني باحلم ان حد بيمص زوبري في المنام لقيتها منال في الحقيقة وزوبري كان حديده في بقها قمت وقلتلها انتي هنا من امتي قالت من شوية بس انت كنت زي القتيل قلت مش عاوزة ازعجك وقلعتك وبألعب مع حبيبي قلتلها طب وبعدين ،، قامت نطت علي زوبري ووبتتنطط عليه وبزازها طالعين نازلين بيترجوا منها وهيا اه واوف لحد ما نزلت قمت قلبتها وقلت لها دوري انا ،، ونيمتها علي جنبها ورفعت رجليها الشمال علي كتفي ودخلت زوبري في كسها وانا بانيك بعنف وبسرعة وهيا بقت تقول اه واوف واح وروحت مطلعه من كسها ودخلته في خرم طيزها وهيا بتصوت وانا شغال عالخرمين احد ما حسيت اني هاجيب فدخلته في كسها جامد ونطرت جواها وهيا كانت مبسوطة .. وقالت انها عمرها ما حست بالجنس زي دلوقتي قلت لها دي فترة مؤقته علشان انا مش هافضل هنا ،، قالت بلاش نسبق الاحداث ،، وانا قاعد لقيت رقم غريب بيرن كلمته قالي انه مدير نادي وعاوز يقابلني وانه في شمال الرياض وافقت واتفقنا عالمقابلة الساعة ٢ ظهرا وقفلت معاه ،، تاني يوم كان السبت روحت المقابلة واللي كان فيها واحد مشرف مش مريح بصراحة وكان فيه بنت مشرفة ما هوا النادي مشترك واتوفقت و كلنوا بيفاصلوا في الراتب لحد ما اتفقنا واني هاستلم الشغل من بكرا وقام معايا المشرف يسلمني غرفتي بسكن المدربين وبعدين استاذنت علشان ارجع وألم شنطي بس مش هابدأ غير يوم الاثنين علي ما نسيبي يرجع .. ورجعت للشقة ودخلت لقيت منال قاعدة سالتني خير عملت ايه قلت لها اتقبلت واستلمت السكن هناك وباسيب هنا وبامشي بعد بكرا .. وشها اتغير ونزلت دموعها وانهارت في البكاء وانا بسرعة اخدتها في حضني وهيا بانهيار بدات تقول ليه كدا يعني السعادة تسيبني بعد وقت قصير ،، قلت .. لا لنا جنبك علي طول وبعدين سعادتك الحقيقية مع جوزك مش معايا واللي عملنا اعتبريه بروفة تغيير بينك وبين جوزك ولو سالك قوليله انك اتفرجتي علي افلام كتير وعاوزة تقلديها ونبقي على اتصال .. فضلت معايا لحد الصبح احضان ونيك وبعدين راحت شقتها الصبح في انتظار اولادها وانا بدأت اوضب شنطي ولما رجع نسيبي سالتي بتعمل ايه قلت له انا باعزل علشان لقيت شغل في الشمال
واستلم الشغل بكرا وبانقل الصبح علي ١٠ الصبح .. ونمت وصحيت الصبح طلبت اوبر وصلني للشمال ونزلت عالسكن ووضبت هدومي ونزلت للتدريب علي ٣ العصر ،، ولما نزلت ودخلت صالة الدفاع عن النفس لقيت،،،، هاتعرفوا الحلقة الجاية والجزء السادس .. الي اللقاء
الجزء السادس:
من قصة معاناة رجل حتي عاد الي الشباب..
الأيام تتلاعب بنا وتضعنا في اختبارات في كل لحظة وتنتظر منا الي أين سنصل وما هو الجواب هل للخير ام للشر لذا لا تتعجل في الاجابة واصبر وكن حكيما أو تعلم من أحد الحكمة...
وصلت الي صالة التدريب فوجدت مدربا آخر معي وهو شاب صغير ولما رآني وجدت وجهه يتغير ومش علي بعضه وأحسست في كلامه بنوع من الانزعاج مني .. حاولت طمأنته وقلت له يا أخي كل انسان له رزق معلوم عند .... فأنا لن آخذ رزقك وأنت لن تأخذ رزقي ،، وتركته يقوم بالتدريب وانا اتفحص المكان والمشتركين والأعضاء وأحلل الأمور ،، كلن مما راعي انتباهي قلة اعداد المشاركين بمعني ان كل مجموعة لا يزيد العدد عن ٢ او٣ والمدرب شغال ٦ مجموعات في اليوم ،، طبعا لم يعجبني هذا العك الكروي 😅 فصبرت حتي نهاية اليوم لاتأكد من تحليلي .. وعندما تاكدت ذهبت للمشرف وطلبت اجتماعا مع صاحب النادي وهو شريك بالنادي ومدير الفرع الذي انا فيه.. وعندما جلسنا ،، انا .. مستر ابو طارق نظام وسيستم الشغل للعبة الكاراتيه غلط ،، قال .. ازاي؟ قلت له.. مفيش مدرب كاراتيه يقدر يدي شغل صح اكتر من مجموعتين او ثلاثة علي الاكثر لانه مش جاي بشتغل عالواقف دا بينزل ينفذ ويكرر بمجهوده البدني المهارات وبيعلم الاسس وكملن طريقة تنفيذ تمارين اللياقة البدنية ،، قالي .. بس انت دوامك ٨ ساعات في اليوم ،، قلت له.. انا مدرب مش موظف ٨ ساعات دي للي قاعد علي مكتب في التكييف لكن انا شغال بدني في ساحة التدريب ،، طبعا ما عجبه الكلام فقلت له بسيطه باتصا بالاتحاد ويكلمك عضو من الاتحاد ويقولك عدد مجموعات التدريب باليوم كم؟ قال موافق بس انا اللي اكلمه دقيت جوال وكلمه وقاله نفس الكلام قالي .. امال الكابتن اللي موجود دا بيشتغل ٦ ساعات ازاي وعاوز يشتغل الساعتين الفاضلين كمان ،، قلت له .. دا حضرتك كفتجي هوا له كلم شهر معاك ،، قالي ٦ شهور !! قلت له عنده لاعيبة حصلت علي حزام من الجهات الرسمية قال لا.. قلت له يبقي دا مدرب مش معتمد واشك انه مدرب ،، قال انت عاوز ايه قلت له هاقولك اللي عاوزه لكن لو ما اتعملش خلاص انا هامشي واحنا في اولها ،، قال .. سامعك .. قلت له .. اولا المجموعات زي ما قلت لك وما تسألش عني بعد ساعة من المجموعة الثالثة ،، ثانيا الدعاية اللي انتوا عاملينها دعاية غير جاذبة للاعبين واولياء الامور واللي يقراها يحس انكوا عاوزين تستنزفوا جيوبهم وتاخدوا فلوس أونطه .. قالي ازاي قلت له .. مفيش اي شكل للتخفيضات للشهور المجمعة يعني اللي بيشترك شهر غير الشهرين غير ال٣ غير ال٦ غير السنة
وكمان انتوا مش مسجلين بالاتحادات الرياضية لان التسجيل غالي لكل لعبة ولكل لاعب صح؟ قال صح ،، قلت له انا أقدر اسجلهم بنادي حكومي ونعمل بروتوكول تعاون بين النادي الحكومي والنادي الخاص دا،، قال فكرة جميلة بس ايه اللي هايعود علينا ،، قلت له اولا انك تابع لنادي له رخصة هايخلي مفيش تفتيش يجي عليك ويقفل لك المكان ،، وتسجل جميع اللاعبين بالاتحاد ويشاركوا في البطولات وكمان ندخل الاولاد بطولات وغيرها من الاحتفاليات دا غير اختبارات الاحزمة ،،
قالي نفذ وانا معاك ومن دلوقتي انت المسؤول عن العاب الدفاع عن النفس والمشرف علي الفرق في النادي ،، قلت له تمام ،، واول حاجة عملتها كتبت اعلان بمواعيد تدريب الكاراتيه الجديده .. بحيث لا يتعدي الثلاث مجموعات باليوم ،، وبعدين عملت اعلان للمدارس بالتخفيضات والامتيازات في النادي الجديده للمشاركين ،، وطلبت من المدير شراء ادوات تدريب وأوقية كامله في اسرع وقت ،، لكن المدرب الشاب اللي كان معي اعترض واتعصب علي اللي عملته وطلب يمشي وقدم استقالته طبعا حاولت معاه انه يفضل وكدا يعتبر اني باريحه والشغل الصح هوا اللي هايتعمل صدمني لما قالي .. انت لسه جاي وتبقي مشرف عليا وانا اقدم منك في المكان ؟ استغربت تفكير الشاب اللي مش فاهم حاجه ،، قلت له عمرك كم ؟ قالي ٢٦ سنه قلت له انا عمري ٥٢ عاوز تشرف علي مدرب خبير وانت بالنسباله لسه مبتدئ انت يا ابني المفروض يبقي ايك الشرف تشتغل مع اللي اكبر منك علشان تتعلم منه زي ما احنا اتربينا علي كدا ،، صدمني تاني وقال دا كلام فارغ يا بابا انا اعرف اكتر منك !! سكت وقلتله اعمل اللي يريحك ،، سبته ومشيت ،، وفعلا بدأت اعداد كبيرة تحضر التدريب والمدير كان مندهش والاعداد في تزايد لدرجة ان حصل خلافات مع المشرف الموجود لأنه كان خايف امسك مدير المكان لشغلي اللي بيتكلم عني وخطابات الشكر من كل اولياء الامور اللي بتوصل علي النت للمدير وشركاؤه .. لحد هنا والدنيا سلسه من الامور الطبيعية ولكن الغير طبيعي بدا من ثالث يوم لي في السكن كنت نايم بالليل وحلمت بعفريت في الشقة ودخل الغرفة بتاعتي باحد الزوايا ولابس اسود في اسود وعينيه تشع لون احمر بدأت اقرا الفاتحة ثم عندما اقتربت منه حاولت اقرأ اية الكرسي لكن لم استطع ان احرك فمي وكانه مربوط او مشلول حتي صوتي انحاش ولم يخرج من حلقي وبدأ الشيطان يقترب حتي قمت مفزوعا قبل ان يلمسنيوانا اصرخ واستعيذ وجاء مدرب صديقي مسرعا وقال لي مالك خير قلت له كابوس .. قمت وتوضأت وصليت واستغفرت ال.... ونمت ومرت بضعة ايام ونفس الحلم تكرر وكلما تكرر اجدني تحدث معي عدة مشاكل بالعمل من الادارة بدون سبب حتي ان نقل كفالتي لم يتم وتحدثت معهم وهم يقولون الاسبوع القادم ثم بعد كمان اسبوع وكملن يومين معلش اصل الكفيل سافر .. وكنت نائما وحلمت بأن الشركاء في مكان كذا ويقفون امام سياراتهم ويتكلمون وقال ابو طارق لابو عبد... انت هاتنقل كفالة الكابتن امتي قاله مش ناقله وسوفوه كام شهر وبعدين نشوف واحد غيره .. طبعا دا كان في المنام ،، تاني يوم ذهبت الي ابو طارق ودخلت عليه وسألته ان امس كنت انت والشريك الثاني والثالت في المكان الفلاني ودار بينكم الحوار زي ما شوفته بالحلم ،، لقيت دهشه علي وجهه وقال مين بلغك بالحوار ؟ اكيد الشريك الثالث قلت له لا انا شفته بالمنام !! قالي لا استحاله انت وصفت اللي حصل وكل اللي اتكلمناه ،، قلت له اقسم ب.... ان كل دا كان في المنام وما اعرفش الشريك الثالث ،، عالعموم دا اخر شهر ليا معاكم وياريت تصفي لي حسابي اخر الشهر وشكرا لحد كدا طول الشهر وانا بيجيلي الشيطان كانه بيلاعبني او بيتلذذ بتلجيمي في المنام وتكبيلي .. وخلال فترة الثلاثة شهور حدثت حوارات مع اكثر من امرأة ولكن لنرجع للخلف قليلا عند البداية فعندما دخلت النادي كان علي اعلي مستوي وكان فيه مشاركين ومشاركات وكانت النساء متحررات لأبعد ما تتخيل فهناك من تربت بامريكا او انجلترا او اوروبا وهناك الشاميه والمصرية والتونسية والفلسطينية والأردنية.. وهناك اليابانيه والمتزوجة من مقيم .. في البداية بدأت اجري تمارين لنفسي استعراضية بالكاتا او بالنانشاكو او بالعصا او علي كيس اللكم حتي جذبت لي اعداد كبيرة من الفتيات علي مختلف المراحل والاولاد والصغار والكبار وقسمت المجموعات وبدون ان انتبه الا متاخرا وجدت اكثر من امرأة تجلس امامي وتكشف فخزيها ولا تلبس الا اندر وعندما يحضر شخص ما تخفي فخذيه وبعد فترة وجدت اكثر من امرأة تفعل هذا وانتبهت لإبتسامتهم اي وغمزاتهم وعند وقت الراحة ذهبت لاحدي النساء منهم وسألتها.. فيه حاجه انتي بتبتسمي وغمزتي لي والا حاجة دخلت عينك سببت الغمزة بصت علي وضحكت وقالت .. ايوا حاجة دخلت في وخلتني اغمز لك وضحكت تاني قولتلها .. سلامتك ،، وسيبتها وانا مولع ،، بصيت الناحية الثانية لقيت اخري بتبص ومتعصبة وبتقولي ايش يا كابتن البريك طول والا بتقضيها ضحك وكلام ،، انا اتحرجت ودورت وجهي عنا وناديت علي اللاعبين ونزلوا وكملت التدريب وخلصت المجموعة وصرفت اللاعبين لكن لاقيت الست اللي اتعصبت عليا جات وبتكلمن وبتقول هوا ليش بتكلم المرا اللي كانت هنا وانا لا ما عجبتك ؟ قلت لها انها من الاول بتتكلم معايا قالت وبتوريلك وراكها البيضا صح؟ لقيت السيدة دي بتاخدني لسكة يا فيها فضيحة ليا يا فيها سكة جنس ،، قلت لها انا ما باخد بالي من الكلام دا وصدقيني لو انتي عريانه قدامي او هيا انا باغطيكوا واستركوا انا مش صغير انتوا إئتمنتولي علي اولادكم فانا مركز في الشغل والتدريب ،، قالت .. يعني لو واحدة بغاك الحين ايش تسوي بترفض؟ كنت فهمت هيا بترمي لإيه قلت لها طبعا لازم ارفض لان دا مكان عمل ورزق واكل عيش ،، لكن برا المكان دا باروح معاها اي مكان وامتعها بس في حالة واحدة ؟؟ قالت ايه هيا ؟ قلت لو عجبتني جسم وشكل وحلاوة كلام غير كدا كبي في الزبالة😉قالت انت مو بسهل قلت طيب ايش تبي الحين ؟ قالت ابيك ،، قلت وانتي ايش دراكي اني معجب بيكي قالت يعني انا ما عجبتك؟ قلت لها انا مش شايف حاجة ممكن تجذبني ليكي ؟ زعلت واتعصبت وتركتني ومشيت ،، تاني يوم فوجئت انها جاية وجلست مكانها المعتلد وكانت متغيرة هيا اصلا كاشفه وجهها وكلنت لابسه عباية مفتوحة من الامام بكباسين ولما وقفت امامي فتحت العباية وشوفت المفاجأة كانت لابسة بادي محزق ونص بزازها طالعه منه وكلوت ماسك علي كسها وكسها من النوع ال(كيبيني) القابب والشق فيه باين والبظر واضح قد عقلة الصباع وراحة جالسه ورفعة رجل علي رجل ورجليها شمع وبصت لقتني متنح ومش علي بعضي لانها فعلا نار بالمعني الحرفي وضحكت وراحت قفلت العباية يعني بتعملي شوق ولا تدوق في نفس الوقت لقيت الاخت الثانية دخلت وجلست مقابلها وفتحت نصف العباية من اسفل وحطت رجل علي رجل وفخادها بانت قدلمي وانا في نص الملعب قدامهم وهيا الاولي باسميها ام نوف اللي بتفتح للنص والثانية اسمها ام عمار وام نوف كلمتني لما وصلت وقالت كيفك يا كابتن قلت بخير لما شوفتك .. وبصيت علي ام عمار لقيتها بتفرك وبتاكل في نفسها قامت فتحت نص العباية هيا كمان وبانت الاوراك وبدات في تدريب المجموعة لكن كان فيه تدريب حامي علي الجهتين جهة ام نوف وجهة ام عمار كل واحدة بتبين من فخادها اكبر مساحة وام عمار كامت فنانه بالاغراء ولاحظت انهم بيبصوا لبعض وبيتحدوا بعض مين الاجمل والاكثر اثارة لحد قامت ام نوف متعصبة وافتعلت خناقة مع ام عمار وقالت لها ،، ايش فيك يا مره مش عاي بعضك وعماله تبيني وراكك تبين المدرب ينط عليكي الحين والا ايش تبين قالت لها .. وانتي مالك اسوي اللي ابيه انتي مره مش محترمه لو عندك وراك طلعيها انتي مره بارده الجو حار وانا اتحريت ايش فيك قالت لا انتي اتحريتي من حركات الكابتن تبيه يزغبك .. ساعتها انا زعقت فيهم وطردتهم من الصالة وقلت لهم عيب اللي سويتوه ومش هاتدخلواوالا لما تتصالحوا او انا اصالحكم بنفس بعد التدريب واعزمكم علي عشا " ماهو كان لازم الم الليلة واخليهم يبقوا حبايب وما اقطعش رزقي😅"
المهم طلعوا من الصالة وانا كملت مجموعة و٢ ، ٣، وطلعت فوجئت الاثنين منتظريني بسياراتهم بالشارع قدام النادي .. ياتري ايه اللي هايحصل ودا اللي باحكيه بالجزء السابع القادم ..
الجزء السابع..
الدنيا أكبر معلم للإنسان ،،، ليس هذا فحسب انها اكبر اختبار او ابتلاء فكما قال الحق جل وعلا في الحديث القدسي.. يابن ادم ما اعطيت الأغنياء ومنعت الفقراء لا حبا في الأغنياء ولا بغضا في الفقراء ولكني اعطيت هؤلاء ومنعت هؤلاء لأختبر هؤلاء وأبتلي هؤلاء .. فما نصنعه في الدنيا ما هي الا ابتلاءات واختبارات ولنا الخيار فيما سنسلكه من طرق متعددة ..
عندما خرجت من النادي وجدت المرأتين كل منهما يقف امام سيارته فطلبت منهما ان نتحدث بشكل متحضر وراقي وخاصة اننا لسنا صغارا او مراهقين وكنت اري نظرات الاحتقار والاشمئزاز لكل منهما وكأنهما ضراير .. لكن المشكلة اي سيارة سأركب وخاصة انني ليس لدي سيارة ؟
فوجدتهما كل منهما تمسك بذراعي وتجذبني نحو سيارتها ولكنني تعصبت عليهما وقلت يكفي ما تفعلوه من امور المراهقة انا سأركب مع احداكن للكافيتريا وعند العودة سأركب مع الاخري ،، استحسنت المرأتان الفكرة وبالفعل اخترت ام عمار عند الذهاب للكافيتريا .. ثم أخذت طوال الطريق تحدثني عن ام نوف وانها سيدة مغروره وبارده وان لا اغتر بالبيضاء بياضا كالحا لانها ذلت مزاج بارد وانني لا يليق بي الا القمحية ذات الجسم الاحمر .. استغربت من جراءتها وقلت لها انا لا أفكر في هذه الامور قالت مافي رجل لا يفكر بهذه الامور وانا معجبة فيك قلت لها ولم وانت متزوجة وزوجك مخليكي في عيشة الملكات والأميرات .. قالت انه رجل اعمال ومشغول بشركاته وزوجاته الاخريات .. قلت لها لكن اعطاكي .... مولود منه ورزقك الخير بسببه فلم الحزن ،، فوجدتها تبكي وتقول المال ليس كل شيء هناك الحب والعواطف والجنس الذي لا اشبع منه ولا أجده .. عندها أحسست أن الدنيا تدور بي من هذا الكلام من راقيات المجتمع .. قلت لها وماذا تريدين الأن ؟ قالت علاقة سرية تريحني وأريحك واعلم انك وحيد بالسعودية ،، قلت لها سأفكر وارد عليك اما الآن دعينا نفكر بالمصيبة اللي بتحطي نفسك فيها ،،قالت ..كيف ؟قلت عداوة واحدة ستضعك في رأسها وتراقبك لتوقعك في اي مشكلة او مصيبة وعدم الصلح واظهار المحبة بعد العداوة لها سيفشل اي اجتماع او مواعدة مستقبلا هذا طبعا بعدما افكر ان كان ممكن اولا ان اوافق علي عرضك!! قالت خلاص باصالحها وباكون أعز صاحباتها ،، قلت لها.. مش بس كدا عاوزك تقعدي معاها وتتواعدوا وتتمشوا مع بعض علشان النظرات والغمزات تبقي عادي ،، تمام ؟. قالت تمام .. ووصلنا الكافيتريا واللي كانت فوق عمارة بارتفاع ٧ ادوار واللي شغالين فيها مجموعة من المغربيات علي الشاميات وكنت باروح مع اصحابي في ايام معينة خميس وجمعة نتفرج علي ليفر بول او الدوري المصري ،، والبنات المغربيات كانوا مركزين معايا حتى وانا مع اصحابي مش عارف ليه رغم اني كبير سنا وممتلئ الجسم طبعا نسيت اقول لكم ان طولي ١٧٢سم ووزني ١٠٥ك وبيتركزوا علي الاكتاف والصدر والذراعين والفخاد وبطن مش كبيرة لكن تبان انها كبيرة لأن كنت العب تمارين بطن كتير مع ان احد يظل يضربني لكمات قوية وهو ما جعل عضلات البطن غير مقسمك وتشعر انها قطعة واحدة من الفولاد ولكن بارزة قليلا .. كنت احضر مع اصدقائي بالبدلة او القميص والجينز او السويتر .. بمعني انني اهتم بشكلي وأناقتي ،، المهم اجلست المرأتين وطلبت ام نوف بالتحدث علي طاولة اخري بعد الاستئذان من ام عمار .. وبالفعل وجدت نفس كلام ام نوف هو نفس ما قالته لي بالسيارة ام عمار " ياللعجب ان هؤلاء النسوة يدور في رأسهم شئ واحد ودالا وهو (العضو الذكري) 🖕🤫 " وقلت لها نفس ما قلته لأم عمار من وجوب تكوين صداقة معها حتي افكر ثم اوافق علي طلبها ،، وبالفعل اخذتها وتحركنا علي طاولت ام عمار وجلسنا وتحدثت معهن وقلت .. في البداية حدث سوء تفاهم بينكن انتن اميرتا النادي بجمالكن وحيويتكن واتعجب من عدم تقربكن لبعض لتكونن صديقتان مقربتان واشرت لام عمار وقلت لها ام نوف قالت انها تكن لك المحبة والأخوة وتتمني ان تكونا صديقتان ثم اشرت لام نوف وقلت لها ام عمار تقول عليك انك اجمل من الأوروبيات بجمالك العربي وان كانت بشرتك مثلهن لكنك الاجمل فهل انتن ما زلتن غاضبات من بعض فنظرت كلتا الفتاتان لبعضهما وقاما وتعانقا وقبلت احداهن الأخري ثم طلبت الفتاة المغربية وكانت صارخة الجمال فوجدتها تعرف اسمي وتقول أأمر سيدي محمد ؟ هنا نظرت المرأتين لها وسالتاها وهل تعرفينه ؟ فقالت الاستاذ محمد زبون دايم مع اصدقاؤه وكلنا نحب ان نشاهده !!!😡😡 دبت الغيرة والغضب علي وجه كل منهما وكادا يفترساني . لكن تداركت النادلة الموقف وقالت نحن نسعد به لكونه انسان محترم ووقور مثل الأب او الأخ الأكبر ،، استرخت المرأتين وطلبت منها عصاير وعشاء كباب وكفته 🤔عندها قلت لهن احنا ما اتفقناش عالغدر منك ليها احنا اتفقنا علي كام سندوتش وخلاص .. نهاركم ازرق😅😅ضحكت المرأتين وقالت انهما ستحاسبان وانا معهما كامير الجلسة ،، وبعد ساعة ونصف من الكلام والترابط استاذن الجميع علي أمل باللقاء وجاءت ام نوف لتوصلني ،، وتحدثت معي وانا استرحت بالحديث معها وظلت ممسكة يدي طوال الطريق وتسبل لي عينيه من الاشتياق ،، تركتها وغادرت علي امل التفكير وانا قد سخن جسدي ولا ادري كيف ابرده ،، فجأة دق الجوال واذا بها غرام صديقة الأمس والزوجة المزيفة .. كلمتها وكانت تئن من الفراق وفرحت انني اصبحت قريبا منها فحي الياسمين وحي العليا قريبين من بعضهما البعض وايضا شارع التحلية وما ادراك ما شارع التحلية هذه الأيام ،، المهم قالت اريد ان أراك فأرسل الموقع ،، ارسات الموقع وكنت قد صعدت للشقة اخذت شاور ولبست ترينج واسع بدون لباس داخلي {بالمناسبة انا لا البس كلوتات او بوكسرات انا البس لباس ماركة عثمان الذي يصل لمنتصف الفخذ🤣} لكن لما اكون بغرفتي لا البس لباسا.. رن جرس الموبايل نزلت سريعا وجدتها بسيارتها اشارت الي ان اركب وعندما ركبت كان هنالك زميلان بالنادي راوني معها ونظروا الي نظرة اندهاش لكنني لم اكترث وتحركنا وقالت اشتقت اليك كثيرا قلت لها وانا ايضا لكن الي اين سنذهب قالت عندي شقة بحي ... سنقضي الليلة معا ثم اعود بك لسكنك .. وفعلا قضيت معها ليلة تطفئ ما اشتعل في من نار تأججت في كياني كما قال الشاعر الملقب ب ( ديك الجن ) :
قولي لطيفك ينثني عن مضجعي وقت المنام
كي استجم وتنطفي نار تؤجج في العظام
دنف تقلبه الأكف علي بساط من سهام
اما انا فكما علمتِ فهل لوصلك من مرام
ثم اغتسلنا وتحركنا لتوصلني للسكن في الساعة الخامسة صباحا .. ودخلت لأنام ومرة اخري اجد الشيطان يظهر لي في المنام وهذه المرة اكثر رؤية ولكن لم اكن خائفا منه وكان يبتسم لي ابتسامة سخرية وبدأ يكلمني من ركنه المظلم ويقول هل انت لم تعد خائفا مني؟ قلت له لا كنت تلجمني وتكتفني لانني كلن بي شئ من خوف توارثنله من الجهل ولكن الان لا اخاف منك فبدأ يقترب وبدات بقراءة القرآن ثم اختفي ونادي من بعيد لن اتركك وبيننا لقاءات اخري قمت مخضوض لكن اقل من الاول وانا لا ادري ماذا يريد مني هذا الشيطان ؟ عند الواحدة ظهرا وجدت زملائي المدربين يقولون لي صباحية مباركة يا عريس ويضحكون قلت لهم هذه زوجتي ومعي قسيمة الزواج لكن لن اريها الا لواحد فقط وهو اكبركم واخذته غرفتي واطلعته عي قسيمة الزواج قرأها ثم غادر وقال لهم فعلا زوجته .. ومن بعدها اصبح الاحترام واضح علي مجموعة والغيرة والحقد باديان علي مجموعة اخري ..
في اليوم التالي كانت الدنيا تمام في النادي ولكن خلال أيام ألحت علي المراتين ان اقرر هل ساوافق علي ما طلبوه مني وبالفعل وافقت بشروط ان تستأجر كل واحدةمنهما شقة قريبة من سكني طبعا كل واحدة لا تعرف بالاتفاق والشقق في هذه المناطق اما يستأجر بالعام او بالنصف عام لذلك استاجروا الدفع كل ست شهور وخلتل اسبوع تم فرش الشقتين وكل منهما في عمارة مقابلة للأخري وبدأت ابيت في كل شقة يوما مع كل منهما لها يوم وبعض الاوقات اقابل نوف ايضا حتي جاءتني فكرة وانا بحضن ام نوف .. فقلت لها لماذا لا تحضري ام عمار معك واراها بحضنك الستن مقربتان الان فقالت يبدو انك تشتهيها فقلت لها بصراحة نعم اشتهي ان اعاشركن معا انتما الاثنتين .. اندهشت ام نوف وقالت شاهدت افلام سكس علي هذا الموضوع ولكن لم افكر بتنفيذه قلت لها اذا؟قالت في الغد سأحضرها قلت لها تمام .. في اليوم التالي وجدت ام نوف وأم عمار في احد زوايا النادي يتحدثان فتركتهما وإهتممت بعملي وهما بين الفترة والاخري تنظران الي وانا منهمك في عملي .. وعند انتهائي تركت الصالة وخرجت في الثامنة والنصف مساءا ووجدت ام نوف تلحقني بالسيارة وتقول لي اركب اوصلك وبالفعل ركبت وقالت لي سوف اطلعك علي شئ قلت تفضلي قالت كلمت ام عمار بصراحة وقلت لها انكي اصبحت اختي واريد ان اصارحك انا اشتهي ان انام معك ساعة لانك فاتنة فهل تقبلين ؟ قالت اقبل ولكني مرافقة حبيب ولا ادري هل سيوافق ام لا فقالت لها ام نوف اساليه وان وافق فنحن معا تلك الليلة ثم تركتها ام نوف وقالت لي مارأيك؟ قلت لها بخبث تمام لما توافق تعالي خديني من السكن .. بالفعل اتصلت ام عمار بي وحكت مادار وهي تستأذنني ،، لكنني قلت لها اوافق بشرط ان اكون معك واشاهدكما وممكن انام معكما والا فأنا ارفض ،، تفكرت ام عمار قليلا ثم اجابت بنعم واغلقت الهاتف معها وكلمتني ام نوف بانها وافقت قلت لها خلاص سآتي وحدي واستقبليها فقالت ان معها صديقها يريد مشاركتنا فقلت لها مفيش مشكلة ليلة ونجربها .. وبالفعل اتصلت بأم عمار لتصطحبني لشقة ام نوف وعندما وصلنا وفتح الباب كانت تلمفاجأة علي وجه ام نوف عندما رأتنا امامها ودخلنا و....... نكمل الجزء القادم اثدقائي وصديقاتي القراء والقارئات ،😘😘😘
الجزء الثامن
قد ننغمس في الملذات ونلهو عندما تبعدنا عن احبابنا المسافات ونتردي في العشق الحرام بسبب خوفنا من الحلال وتلك المصيبة الكبري .. فإما ان نلحق أنفسنا ونرجع للطريق المستقيم أو تكون نهاية كل متجبر ومصر علي المعصية ،،،
دخلت ام عمار ومحمد الي شقة ام نوف وهي مندهشة باجتماعهما ولما جلسا صدمهما محمد وقال انا ارافق ام عمار وأرافقك وانا الذي سابادلكما لانني أحببتكما من اول مرة شاهدتكما واما ان تكونا معي واما اترككما فهل توافقان ام لا ؟ سأترككم قليلا بالخارج فإما تتصلا بي لأصعد او تصرحان بالابتعاد عني .. تركتهما وغادرت وجلست علي كرسي حجري قليلا حتي جاءني الرد بأن أصعد اليهما وعندما فتحت الباب لم اجدهما ولكن وجدت نورا خافتا وموسيقي هادئة بغرفة النوم فذهبت وفتحت الباب ببطء ووجدتهما يتعانقان ويقبلان بعضهما بإثارة فخلعت ملابسي ودخلت حضنت ام نوف من الخلف وقضيبي علي فتحة طيزها يحاول اختراقه بينما كنت اقبل ظهرها ورقبتها ثم املتها علي ام عمار وادخلت عضوي في فرجها من الخلف فتأوهت وقالت شعور ممتع حلو كمان دخل كمان ،، فبدات بإحتضانها من وسطها وانزال يدي اليمني علي بظرها لأفركه لعل وعسي يخرج منه العفريت السحري وفعلا قذفت ام نوف بشلال من العفاريت السائلة فاخرجت زوبري والتففت لأم عمار ودككت حصون كسها وفعلت مثل ما فعلت مع ام نوف حتي قذفت شلالا وقامتا بتنويمي علي ظهري وصعدت احداهن علي وجهي لأمتص ىحيقه وأدغدغه بشفايفي ولساني واسناني من اشفار كسها الي بظرها المتصلب .. وركبت الأخري فوق زوبري ووجهيهما لبعض يقبلان بعضهما ويرضعان بزاز كلتاهما ،، ملحوظة اي امرأة مهما كانت تركب علي زوبري وتتنطط عليه ولو ساعة فانت لا يمكن ان أقذف في هذا الوضع وهذا شئ معتاده منذ البلوغ،،، ثم تبادلتا المرأتين الوضع فالتي علي شفتي نزلت فوق زوبري والتي فوق زوبري صعدت علي شفتي .... وظللنا طوال الليل نتبادل الاوضاع من وضع الكلبة لفشخ الطيز والكس لوضع الفارسة لوضع الشعلقة عالكتف لوضع النيك من الوقوف علي رجل ورفع الرجل الثانيه في الهواء ... انتهينا من النيكة واستعجب بانني انزلت مرتين في تلك الليلة بينما كنت مع زوجتي اشعر بعدم الرضا وانسداد نفسي عن المعاشرة وشعوري بانها لا ترغب بالممارسة وانا كلنت كثيرا ما تتهرب من المعاشرة معي حتي استدرجتها في قعدة بيني وبينها وسألتها بصراحة هل تحبي الممارسة فقالت لا سالتها لماذا قالت انا اتعب واتألم ولا احب هذه الممارسة وافعلها فقط لانه واجب علي تجاه زواجنا فاتركك تفعل وتنتهي سالتها لماذا لا تمصي قضيبي او تضعيه بين صدرك او تدخليه من الخلف فكانت تقول انه قلة ادب وعيب وانها بتقرف ،، بصراحة كنت اتجنب من ذلك الوقت الممارسة وهي لم تطلبها لمدة شهر وانا انتظر منها ان تطلب وهي لا حياة لمن تنادي ... لذلك تعجبت عندما رايت عنتر بن محمد واقف لأي امرأة تريد المساعدة من فارس الميدان والذي يهوي في كسها الضرب والطعان 😂🤣 أعلم انني واقع ومنغمس في الخطيئة ولكن انا في غربة وعندي طاقة مكبوته ولن استريح الا بعد افراغها وهذا الذئب الكامن في كهفه يتحين الفرص لاصطيادفرائسه من جوعي الجنس.. سالت كل من كانت تحت عنتربن محمد ما الذي شدكن الي فقلن اولا اسوبك في الكلام ونظرة عينيك للمرأة بالمناسبة عيني عسلية في عروق خضراء مما تجعلها عين ساحرة ،، ثم لمسة يديك وطريقة تقبيلك ويأتي أخطر خطير وهو عضوك الذكري الذي لا يكل منا ولا يمل بل يمتعنا ونمتعه ،، تذكرت زوجتي وكيف صبرت عليها الي هذا اليوم فاي معها اكثر من ٢٦ عاما وانا اتحملها فهل اخطأت في حق نفسي ام هي التي أخطأت في حقي؟
بعد عدة ايام طلبني صديق بالقرب من مركز الهرم بالعليا .. وذهبنا الي شارع التحلية وكان يوم من ايام الخميس ثم تركني واستاذن لأمر هام وانا خرجت من الكافيه اتمشي ولكن صدمت عندما رأيت فتيات تركبن السيارات المكشوفة ويرقصن ويشاورن للشباب اشارات جنسية واحدي تلك السيارات توقفت امامي وتعرض علي ان ارافقهن الأربعة تلك الليلة فلم ارد عليهم ومشيت كأنني بنت في أوج خجلها ولكن قلت في نفسي يجب ان اركب تاكسي لأغادر هذا الشارع فورا واشرت لسيارة توقفت وكان فيها شاب سعودي قال لوين رايح قلت له الي حي .... قال ١٥ قلت اوكيه بعد ان ركبت قال لي معلش باخرك عشر دقايق لان عندي اوردر باخده ونمشي ثم اوقفني بمكان منزوٍ واشار الي فتاة تمشي وقال ما رايك بتلك الفتاة ؟فسكتت فقال لي هل انت مطوع ؟ قلت له لا ولكن لم اتحدث عن امراة لن انال منها ؟نظر بابتسامة وقال يبدو انك داهية في النساء قلت ماذا تريد اري انك تخفي معاني في طيات كلامك !! قال عندي امرأة تريد فحلا يركبها ولكن يجب ان يكون عضوه كبير ،، قلت له مالي شأن بهذا الكلا فهيا تحرك ولكنه وضع يده اليمني علي فخذي وتحرك بها لأعلي حتي اصبحت فوق زوبري وقد بدأ في الانتفاخ وهنا قال لي ما كل هذا انه ضخم وكبير قلت له ابعد يدك عني قال اعجبني ،، قلت له مباشرة هل تريد ان انيكك ؟ قال نعم ،، هنا ارتبكت فلم انيك طيز رجل قبل ذلك واخبرته ولكنه قال ومن قال ان طيزي لرجل انها طيز امرأة !! وانا أصبحت في اشد حالات الارتباك وقال لي ان له شقة قريبة من هنا فلأصعد معه وأجرب ،، وافقت واخرج لي واقي ذكرى من جيبه واخذته ولما صعدنا خلع كل ملابسه وكان طوله لا يتعدي ال١٥٥سم وزبره ١٠سم وطيزه كانت كبيرة وملفوفه وعندما حاولت ادخار زوبري لم استطع فلقد ارتخي ولم يرض ان يدخل حتي هو قام بتدليكه ومصه وبلع أكبر جزء منه في فمه حتي يستثيره .. ولكن لم يقف وكان متعجبا فمنذ قليل كان مثل الحديد .. قلت له انا لا يمكنني اللواط معك لو كس امرأة لقام بالواجب ولبست ملابسي وخرجت واشرت لتاكسي اوصلني وانا كنت حزينا ومتندما علي ما وصلت اليه اموري من معاشرة للنساء في الحرام الي محاولة اللواط ،، الي اين تأخذني نفسي ؟ وظللت طوال الليل انتحب وابكي وأصلي واستغفر واريد ان اترك كل ملذات الحرام والرجوع للحق والصراط المستقيم .. واثناء ذلك اخذتني سنة من النوم ورأيت ذاك الشيطان في نفس المكان من الشقة فوقفت امامه وقلت له من انت وماذا تريد قال اما انا فانت عملك الاسود واما ماذا اريد فانا يستهويني ضياعك ولن اتركك حتي تكون نهايتك قلت له لم ماذا فعلت لك ؟ قال انا مأمور بذلك وانت اغضبت احد ما فتم تسليطي عليك ولا تعتقد نومك مع الفتيات وقلة نومك مع زوجتك قضاءا وقدر !! لا بل هو من تدبيري حتي اوقعك في الخطيئة ،، وهل تعتقد ان عدم قبولك في الاندية الكبري لقلة مؤهلاتك ؟.. طبعا لا بل انا من يصرفهم عنك صرخت بأعلي صوتي سأحرقك واقرا عليك.. قال لن تستطيع وكتفني وجعلني غير قادر علي التحرك ثم اختفي وقمت من النوم وانا اصرخ واذكر لفظ الجلالة .. وقمت وانا أبكي وانتحب واقول يا ويلتاه خسرت اخرتي بملذات دنياي .. وذهبت للتدريب وانا مصمم علي قطع كل صلة بأي امرأة وتوبتي ورجوعي للحق .. وبالفعل ارسلت رسايل للجميع بقطع الصلات والعلاقات وركزت في عملي الي ان تركت النادي وذهبت لأسكن وحدي بالمنفوحة حي المصريين ،، وهو ارخص حي تسكن فيه عندما تتأزم الامور .. وجلست قرابة شهرين ونصف بسكن شقق عزاب ذلت الغرفة الواحدة مع حمام ومطبخ صغير امريكاني .. ورزقت من عنده سبحانه بتدريب خاص وراتب جيد وانا خلال تلك الفترة ابحث عن وظيفة دائمة وقد تقربت للمولي جل وعلا ولكن مازالت تأتيني رؤيا هذا الشيطان والذي بدا في اضعاف ذاكرتي عند الصلاة فلا ادري اصليت ثلاث ام خمس ركعات وفي احد الأيام كنت جالسا في احد المقاهي واحدث صديقا لي وأقول له اه تأتيني احلام ورؤا سيئه وعدم توفيقي بالقبول بالشركات والاندية الكبري لست ادي ما الذي انا فيه ؟ قال لي اعرف شيخا مصريا كانت تحدث له تلك الاشياء تعال معي نحدثه وستعرف مابك ؟ قلت له أهو دجال ؟ قال لا وهو اصبح بحمده شريكا لمحلات في المنفوحة .. ذهبنا معا وسألنا عليه ودخلنا وسلمنا وفاتحه صديقي بما قلت له فقال لي هل كنت تري شيطانا في المنام ويتكرر عليك الحلم قلت نعم قال هل كنت تعاني من عدم البركة في الرزق وعدم القبول في العمل برغم كفاءاتك؟ فقلت نعم فقال هل كنت لا تعاشر زوجتك وكانت تكره معاشرتك ؟ قلت نعم قال هل تسعر بألم في مؤخر ظهرك عند الوسط وفي اوقات ينتقل للاكتاف وللاجناب من جسمك ؟قلت نعم ودائما منذ فترة اربع سنوات وانا علي هذا الحال ؟ قال الشيخ .. هذا عمل تم صنعه لك من احد بمصر ويريد الضرر بك !! قلت له وماذا أصنع لانهي هذا العمل وكيف عرفت؟ قال كان معمول لي نفس العمل وما قلته لك هو نفس ما كان مصنوع لي ولن تصدق من صنعه لي ؟قلت من ؟ قال زوجتي الأولي !! تعجبت وقلت لم ؟ قال لأنها انجبت ثلاث بنات وخافت ان اتزوج من امراة اخري فانجب الولد واهملها فلقد ضرتني في معيشتي وكدت أتسول ،، قلت لها زوجتي رزقت بالأولاد والبنات واستبعد ان تفعل هذا معي قال ممكن ان يكون او تكون احدما يرام قدفي نعمة ومحبوب من الجميع ولك شخصية وهيبة فأرادت ان تشقيك !!!قلت له وما الحل؟ قال تنزل غدا وتحضر من سوق العطارة بخور اسمه طقش مغربي ومسك احمر مركز وتخفه بقليل من الكحول وورق سدر سليم مش مطحون .. وفحم سريع الاشتعال
وتجلس بعد **** العشاء في غرفتك تعزم علي الغرفة بان تضع اصبعا علي اول الحائط وتمر به ببسائر الغرفة وتقرا ايات وهي الكرسي حتي تصل لمكان ما وضعت اصبعك في البداية . وهكذا لا يستطيع ان يدخل عليك شيطان او يخرج من الغرفة بعد التعزيم .. وانت علي وضوء ثم تجلس علي سجادة الصلاة وتضع الفحم وتشعله وتضع البخور وتقرا هذه الايات وهذه الادعية وكل مجموعة تتعدي الألف تكرار .. وستشاهد اشياء فلا تخف واكمل حتي النهاية وفي الغد من هذا اليوم تأتيني وتحكي لي ما شاهدت .. وبالفعل جاء اليوم التالي واستيقظت في الصباح وذهبت الي سوق العطارة وجئت بكل ما هو ذكره الشيخ ..
وصليت العشاء وعزمت علي الغرفة واوقدت الفحم والبخور وبدات القراءة والأدعية و.... نكمل المرة القادمة وما حدث في تلك الجلسة .. الي اللقاء في الجزء التاسع .. تحياتي
الجزء التاسع:
هذا الجزء احداثه كثيرة ولكن حقيقية ولا يسالني احد كيف هي حقيقية ولكن أؤكد لكم واقسم انها حقيقية حتي اخرج من تلك الاحداث للفانتازيا ساخبركم ما جري لي في غرفتي عندما بدأت أوقد البخور ،،،،بدأت اقرأ الايات ثم الادعية التي امباني اياها الشيخ وبدأت في الوصول للعدد ٥٠٠ من التكرار وهنا بينما انا جالس اذا بي من بين البخور رأيت شخصا شفافا جسده ملاصقا للجدار ولا يستطيع التحرك فيختفي ثم يظهر حتي انني فركت عيني وانا اكرر الدعاء اكثر من مرة لاتأكد من انه ليس بخيال ثم بعد قليل ظهر شخص اخر شفاف ملاصق للجدار الذي امامي وبجوار الشخص الاول وفي نفس الوقت ظهرت فتاة بجوارهم وكان طول الاول لا يتعدي ٦٠ سم والثاني ٥٠ سم والثالثة كانت حوالي ٤٠ سم لا انكر أنني في البداية كنت أرتهدعد خوفا وبدأ فمي يرتعش ولكنني ثبتت نفسي وقلت انا في حضرة رب الملكوت واقرأ كلماته وادعيته فلم اخاف بل هم من يجب ان يخافوا وبالفعل بدأوا بالظور والاختفاء مرات عديدة الي ان انتهيت وقمت ونظرت فلم اجد اي شبح وقد اختفيا نهائيا .. بعد نصف ساعة فتحت النافذة والباب حتي أهوي الغرفة من البخور ونمت في تلك الليلة كأنما لم انم مذ وصلت للسعودية .. استيقظت علي الساعة ٢ ظهرا وانا نشيط الجسم وكلمت الشيخ وقلت له ان حنجرتي تؤلمني وصوتي مبحوح رغم اني لم اكن أرفع صوتي فقال لي ادهن رقبتك بالمسك الأحمر وضع سبع ورقات سدر في حلة ماس اشرب كل يوم كوب واغتسل بكوب ولا ترمي الماء بالحمام .. وبالفعل فعلت ما اوصاني به .. وفي الليل طلبني وحدي وقال لي ماذا رأيت وهو ينظر في وجهي ويتفحصني .. قلت رأيت ثلاث ووصفتهم اثنان ذكور من ملابسهم وأنثي من ملابسها وشعرها.. قال لا حولا ولا قوة ال با..... ان من سلطهم عليك يريد تدميرك ودفعك لطريق غير المرصود لك !!!تعجبت وقلت له اي طريق ،، قال قبل ان أجيبك علي سؤالك اجبني عن بعض الاستفسارات المهمة قلت له تفضل ،، قال ما هي اقصي ما تتذكره من ذكريات طفولتك ان كنت مازلت تتذكر او بمعني ادق اقدم ذكري في طفولتك ؟قلت له أو تصدقني ؟قال نعم واصدقني القول قلت له كنت رضيعا وموضوعا في عربة رضيع وكلنت اول مرة اسمع صوت قطار وخفت وعندما بكيت سمعت امي تبتسم لي وتقول ما تخافش دا القطر هنركبه ونروح نتفسح.. ودي كانت اول ذكري لي ،، نظر الي متعجبا وقال هل تتذكر رؤية اشياء وأنت صغير كانت تخيفك احيانا ؟قلت نعم في عمر ٣ سنوات كان ابي وامي جالسين امام البيت علي المصطبة ودخلت غرفتي وكان الشباك مفتوحا ووجدت ثلاثة او اربعة مثل المهرجين ويلبسون زعبوط طويل ويضحكون لي ويطولوا ويقصروا وانا خفت وصرخت لأبي وقلت له علي المهرجين وعندما نظرنا للشباك كانوا اختفوا وذهب والدي وقال مفيش حاجة لكن بعد ان غادر ظروا مرة اخري ولكن بغضب وزعيق وصراخ عندها صرخت وجاءت امي لكنهم اختفوا ولما حكيت لها ما حدث قامت بغلق الشباك واخذتني لأجلس معهم امام البيت .. ثم كانوا يظهرون بأعداد كبيرة عند النوم في الحوائط والسقف وكانوا يكلمونني ويحكون لي حكايات منها حكايات عن حروب وعن حب وعن تجار وبيع وشراء وظلوا يحاكوني حتي سن الخامسة ثم انقطعوا عني في ذلك الوقت وهو الوقت الذي اخذني والدي الي الكتاب لأحفظ القرآن.. سألني الشيخ وهل شعرت بهم بعد ذلك او رأيتهم قلت له نعم شعرت بهم مرات عديدة ورايتهم مرة او مرتين منها مرة في الحقيقة قبل الفجر بساعة ومرة في المنام وقد اصطحبوني لارضهم وشقوا الحائط ودخلت معهم ثم رجعت مرة ثانية عند الفجر .. قال استمع الي كلامي ربما تكون سمعت عنه او قرأته لكنه حقيقي .. قلت تفضل شيخي الفاضل.. قال هل تسمع عن الانسان الزوهري قلت اسمع ولكن لا أعرف عنه ما هو .. قال وهل تسمع عن الانسان النوراني ؟ قلت لا .. قال الانسان الزوهري هو انسان اختصه الحق وجعل حبه من اهل السماء والأرض حتي الجن لا اراديا يحبوه وهو لو وصل بعبادته مبلغا كبيرا يستطيع ان يكون من اوليائه ومن اختصهم باسرار الملكوت لهم اعين تجذب اي شخص عند التحدث معهم لتسحرهم في جمالها قد تكون عسلية اللون اوكحيلة تري اثر الكحل في عينيه بلا وضع اي كحل ورموشهم طويلة ترا اذا تكلم الزوهري انجذب له الجميع وسحروا بعينيه وكلامه
الإنسان الزوهري بكل بساطة, هو الإنسان الذي يحبه ....-عز وجل- بِشكلٍ كبير، فتجد أن لا شيء في الدنيا يسع صدره أو قلبه، بمعنى أن لديه مالٌ كثير في جيبه ولا يهمه, بل على العكس يوزعه، ولا يتردد في العطاء أبداً حتى لو كان ديناً يعطي وينسى دينه.ومن ناحية أخرى, هو لا ينتظر من أحد أن يقدم له المساعدة, على الخلاف من ذلك, هو إنسان خجول في طلب المساعدة, ومهما اشتد عليه الأمر, لا يطلب المساعدة من أحد فهو يتكل على ..." عز وجل " دائماً
من أهم الخصائص التي يتميز بها الإنسان الزوهري:
أولاً : ممنوع الاقتراب منه بالأذى أو بالشر. فإن قام أحداً وأخطأ بحقه بوجوده, أو بغيابه ( النميمة عليه ), على سبيل المثال أو تعطيل أمر معين عليه, فهذا الشخص الذي قام بإيذاء الإنسان الزوهري يعذب بعد فترة بسيطة من الزمنثانياً : بعيداً عن العلامات الجسدية، والعلامات والعلاقة بين الجن والشياطين, فهو قد لا يراهم، فهو فقط إنسان محمي من ....– عز وجل – مباشرةً وعن طريق ملائكة .... – عز وجل -، هو لا يعلم الغيب ولا يعرف ما هو … هذا هو الإنسان الزوهري الحقيقي بكل بساطة
لذلك تري عددهم قليل لانهم قد يموتون في حوادث غريبة او بامراض مزمنه او يتحولون الي حب الشهوات والزنا وغيرها من الموبقات .. اما الانسان النوراني فهو انسان مخلص وصادق القلب قلبه طيب لا يكثر من الادعية ولكن ان اراد شيئا دعا الحق جل وعلا فيعطيه ما دعا به .. الشخص النوراني هو من ارقي انواع البشر ومن عباد الحق الصالحين الذين عرفوا حقيقة الدنيا وعرفوا سر بواطن الأمور فسلموا أمرهم وجميع جوارحهم للحق الواحد الاحد ورضوا بقضاء الحق وقدره خيره وشره .فتعالت أرواحهم وخضعت نفوسهم وامتلأت قلوبهم بالحب الا مشروط ولا محدود فارتقوا الي نور الحق واصبحوا يعيشون بنوره في كل زمان ومكان وقد أعطاهم **** من فضله وعلمه وكرمه فكشف لهم اسرار الأمور وعلمهم من علمه اللدوني وجعل لهم جنود من النور مسخرين لهم لخدمتهم ومساعدتهم في العمل علي قضاء حوائج الناس ومحاربة قوي الشر والظلام والسحرة والمشعوذين الذين تحالفوا معا الشيطان لأذية البشر...علامات النورانيين...تبدأ علامات النورانيين من نسبهم ونسلهم الطاهر الشريف.فنجدهم ناس صالحين في أفعالهم يحبون الخير للجميع يكرهون الشر نفوسهم متواضعه لا يكذبون صادقين في أقوالهم وأفعالهم ووعدهم إذا دخلوا مكان تحل فيه البركه والخير ونجد السكينه الإطمئنان في قربهم والتواجد معهم يمتلكون اللمسة الشفائيه إذا وضع أحدهم يده علي مريض أو مسحور يشفي بأمر الحق تعالي ودعوتهم مستجابه إذا دعا لك أحدا منهم بدعوه يستجيب الحق لهم ويمتلكون علوم وأسرار لا يعلمها الكثير ولا يتحدثون عن قدراتهم أو التباهي بها فهم يعلمون أنهم عباد الحق وان كل شيء بأمر ه وحده ... فالنورانيين ارقي انواع البشر يليهم في المرتبة الانسان الزوهري .. لان الزوهري قد يتعامل مع ملايكة وجن .. اما النوراني فلا يوكل ولا يسأل الا الحق تبارك وتعالي .. وقد يكون هنالك شخص خليط بين الاثنين ولكن هذا قد يكون خطيرا علي العوالم الاخري لذلك يتم تغيير مساره حتي لا يصل ويرتقي لمنزلته فإما يصبر ويتحدي الصعاب والتي يتوجب عليه ان يقف كثيرين ليساعدوه في مسيرته والا فإنه يظل متعسرا ومنجذبا بطرق او باخري لطريق الظلام لانه لا يجد من يأخذ بيده ،، قلت له يا شيخ مالي وهذه الاشياء هل انا زوهري او نوراني قال انت اقرب للزوهري مما سمعته منك بل اجزم انك رايت في حياتك اسوأ مراحل الصدمات التي كسرت اشياء بداخلك بل انك كنت تسمع افكار من حولك وكانهم يتكلمون بصوت واضح وعرفت نواياهم الخبيثة ولكن كنت تسكت وانت تتالم من داخلك حتي اقرب النا منك غدر بك وانت صغير وجعلك تعاني من حادثة اعاقتك عن حلمك وجاءك مرض بالقلب وجاست بالمستشفي مع الجدة ٣ شهور تحت الملاحظة وعندما صار لك حادث جاء هاتف لابيك وهو بعيك عنك مئات الكيلو مترات وهو نائم ان قم ارجع البلد ابنك عمل حادث وهو بالمستشفي !!! قلت نعم قال لي ابي هذا قال الشيخ اباك كان زوهريا ويخاطبهم وياتونه ايضا .. بالمناسبة تري احلاما حقيقيه ورؤا مثل فلق الشمس اليس كذلك ؟ قلت نعم قال انت تسير في طريق خطأ كله ذنوب وموبقات وفواحش كلما تركته لترجع حملتك الظروف للعودة وانت بين نارين اما ان تسير في ركب الهوي او كما خيلت لك نفسك المريضة انك ستهوي لاسفل والحقيقة انك بالفعل بالاسفل ،، اخي انت تخلصت من الشياطين والجن الذي كان ملازمك وبعد ٧ ايام ستري فرج **** وجاءك خارج هذه المدينة فاذهب فرارا الي الحق جل في علاه وابدأ من جديد،، قلت لكني يا شيخ كبيرا في السن ولا ادري هل سأتحمل ؟قال الخير سيأتيك بإذنه وحبه ثم حب ملكوته .. قلت له كيف عرفت مالم اخبرك به ؟ نظر الي وابتسم وقال ظاهر علي وجهك كل شئ حتي انني اري النور في وجهك ،، 😓😥😢 بكيت وتكلمت بنحيب وقلت له اخاف الا يغفر لي رب العزة قال الشيخ هو يحبك وايضا ملكوته ،، قلت ياشيخ لنت من اي نوع ،، قال نوعي عنده يعرفني واعرفه .. ثم قال قم واذهب ثم اعطاني طبق حلوي وشكرته ومشيت .. وبعد سبعة ايام جاءني اتصال من رئيس ناد ببلد تبعد ١٦٠٠ كيلو لاعمل فيها مدربا وافقت وجاءني ليتفق معي علي بن د العقد وقال انتظرك الاسبوع القادم فلتجهز اغراضك وتحضر .. بالفعل تركت الرياض وتحركت بباص النقل الجماعي الي البلدة المرادة وانا افكر في تلك الرحلة واتوكل علي الحي الذي لا يموت .. كل هذا حدث حقيقي وليس خيال اوتوهم .. والي لقاء اخر بجزء جديد في بلدة جديدة لبداية جديدة ... تحياتي للجميع بالخير
الجزء العاشر.. والاخير من السلسلة الاولي
في دروب الحياة نسير علي أمل الهدي ونرجوا الوصول لمبتغانا .. فهل نصل او لا نصل هذه بيد علام الغيوب قال الشاعر :
مشيناها خطا كتبت علينا
ومن كتبت عليه خطاً مشاها
ومن كانت منيته بأرض
فليس يموت في أرض سواها
ونبدأ الجزء الجديد والأخير لهذه السلسلة
تحرك باص النقل الجماعي الي الجنوب وظل سائرا قرابة ال١٤ساعة وقد توقف في ثلاث محطات استراحات ونحن سائرين بين الجبال والوديان والهضاب والسهول وعندما ترمي بنظرك علي مرمي البصر تاخذك الجبال الشاهقة لعبق التاريخ وتشعر ان لكل جبل يكتم حكايات مطمورة داخله ويالها من اشكال ومناظر تكاد كما تشعر بالجمال تشعر بالرهبة والخوف كانما تشعر بسكني تلك الجبال من الجن والمردة والعفاريت .. وأخيرا وصلت الي وجهتي وهي المحطة الرئيسية ونزلت ثم ركبت مواصلة ثانية لإحدي المحافظات والتي تبعد ٣٠٠ كيلو تخيلو كم المسافة التي قطعتها ؟ المهم وصلت وكان بإستقبالي رئيس النادي بشخصه وأوصلني لسكني ونمت لمدة تزيد عن ال١٦ ساعة واستيقظت جائعا فخرجت أضرب بقدمي في الأرض لاجد مطعما وبالفعل وجدته ودخلت أكلت وانا متعب وأخذت وجبة ووضعتها بالثلاجة ونمت مرة اخري .. واستيقظت في تمام السادسة صباحا اغتسلت وتوضأت وصليت وخرجت سيرا على الاقدام للنادي القريب من السكن ودخلت وسلمت علي الجميع وقام رئيس النادي بتعريفهم بي وبدات اتجول داخل ملاعب النادي وكانت المفاجأة انه مكتظ بكثير من الفتيات يمارسن لعبة القوس والسهم ولعبة الكرة الطائرة وكرة السلة والبادل .. لكن يلبسون ال.... ولايظهرون شيئا من وجوههم ويرتدون العباءات ايضا لم أعقبلأنها حياتهم وطباعهم والاعجب ان هذه البلدة رغم التقدم والمدنية الا انها مازالت كما في السابق من ٣٠ او ٤٠ سنة شكل الحياة مثلا في الرياض البدائية حتي المنازل بدائية الا قليلا من الفلل معروف اصحابها ،،، المهم علمت ان الرئيس شكل فريقا من ٤ لاعبين للتدريب علي الكاراتيه 😂 وبدات ادربهم لكن شعرت كأن المسار خطأ فالمكان بعيد عن المساكن والعمار فعملت اقتراحا مع رئيس النادي بأن نفعل بروتوكول مع المدارس وأقوم بالاعلان في جميع المراحل التعليمية ببدء نشاط الكاراتيه باحد الصالات بالمدارس ومن هنا نبدأ في بناء لا عبين يحبون الكاراتيه.. اقتنع الرئيس وبدانت بالتفعيل وكانت نتائج مذهلة طبعا كانت البداية متعبة ومرهقة ولكن بدات أحصد نتاج زرعي وحصلنا علي المركز الاول ببطولة البراعم والناشئين وكانت مفاجأة وبدات الانظار تتجه نحوي وبدأت أولياء الامور من الحريم في الاتصال علي وخاصة المطلقات او الأرامل ومرة اخري يحاول الشيطان ان يغويني بهم فمنهن من تقول لي انها وحيده وابنها او بنتها وحيدها وان الولد او البنت بتحبني كأنني اباها والبعض يظل يكتب في رسايل ومكالمات حتي الثالثة صباحا .. لكنني كنت اجيب عليهم اجابات مختصرة ولا أسايرهم . في يوم من الايام اشتاقت نفسي لعمل مغامرة في الجبال ولتكن يوم خميس وجمعة ونخيم ونبيت علي احد الجبالوجهزنا الخيام والادوات المطلوبة والماء والطعام وتحركنا ظهر يوم الخميس كنت انا واثنين من المدربين ونحمل علي ظهورنا احمالا خفيفة حتي وصلنا لجبل وبدانا في الصعود وكان شاهقا وبعد مدة جلسنا نرتاح لنصف ساعة ثم قال احد المدربين واسمه عماد ان في قمة هذا الجبل ينسل سهل ماء من اعلي وهو ماء عذب وقيل انه يشفي من الأمراض .. قبت له ،، سنصل قريبا وكنا قد قاربنا عي المغرب ثم وصلنا حتي نبع الماء وكلن كعين تتفجر بالماء وتنساب من بين الصخور لأسفل .. سبحانه وتعالى ،، ثم قاموا بالتخييم بجوار العين ولكنني نصحتهم ان يبتعدوا ٢٠ مترا لربما تريد الحيوانات البرية الشرب فتفزع منا ،، وبالفعل ابتعدنا وفرشنا خيامنا البلاستيكية وثبتناها من الخارج والداخل وقد با الاعياء عليهم فتوضأنا وصلينا المغرب والعشاء وتناولنا وجبة العشاء ودلفوا للنوم في الخيام لكنني لم أكن اشعر بالنعاس فبلغتهم انني سوف استكشف المكان بعض الوقت واخذت عدتي والحبال والكشاف ولبست خوذة بكشاف من الأمام وتحركت لإتجاه جبل ملاصق لما نحن عليه اذ رايت من المنظار كهفا ضخما ومدخله مخيف .. لكنني تحركت الي ان وصلت إليه وكات علي بعد ٥٠ مترا واذ برجل عجوز يرتدي عباءة بيضاء ويجلس موقدا النار وهو يشوي شيئا مثل الأرنب فالقيت عليه السلام ورد علي السلام ودعاني ورحب بي كضيف فجلست معه واذ به يسألني ماذا اتي بك أيها الغريب فقلت له انا اعمل في تلك البلدة واردت زيارة جبالها والسياحة فيها ،، قال الست خائفا قلت ومم أخاف قال ان لم يكن من العقارب والحيات فمن عمار تلك الجبال .. قلت له الم يحدد الرسول لهم ان المسلمين منهم يسكنون المرتفعات وقمم الجبال والكافرين يسكنون المياه الراكدة والحمامات والخرابات؟ قال نعم قلت فلم اخاف اذا من المرتفعات وفيه اخوانا لي في الاسلام ولولم اعرفهم قال أحسنت ومرحبا بك ،، عندها عرفت انه منهم وقلت له رأيت هذا الكهف فجئت لأستكشفه .. قال لي قل لي اولا ما حكايتك ومن انت قلت له وانا امد يدي للطعام ساحكي لك وحكيت له وكنت ابكي احيانا علي تعثري وحظي الذي اوقعني في الكثير من الفقر والحاجة .. قال لي اسمع يا محمد هنالك بئر اذا نزلت فيه وغطشت فيه ثلاث مرات تعود شبابا وترجعولعمر الشباب وتكتسب طولا حوالي ٢٠ سم كما يكون عضوك الذكري اطول وأضخم بطول لا يقل عن ٣٥سم وعضلات متكاملة وتغيرات ستحدث لك لو أحببت يمكنني ان ادلك عليه فتنزل وتغتسل واكون قد اديت معك نصف مكافاة ،، قلت له والنصف الاخر قال بعد ان تخرج وتتأكد بنفسك سأعطيك نصف المكافأة الأخري .. قلت موافق فقام وعصب عيني بقماشة ثم قال تقدم خطوة وبعد الخطوة وقف خلفي وخلع ربطة عيني ففتحت عيني وجدت كانني بجنة خضراء بها من الانهار والاشجار المثمرة والطيور المغردة ما يعجز عن وصفه اللسان وقال انظر واشار بيده الي موضع فيه عين ماء تراها كأنها الفضة من صفاءها قال اخلع مرابسك وانزل بالماء واغتسل ثلاثا ثم اصعد وارتدي ملابسك ثانية ،، بالفعل فعل ما امرني به ثم اخذني الي مرآت لأنظر لنفسي فوجدتني طول لا يقل عن ١٩٠سم وجسم عريض ومشدود وسعري قد اسود وكان في صلع كلن قد اختفي وبرز شعر جسدي بطريقة متناسقة واختفي الشعر الأبيض نهائيا .. بكيت ونظرت للشيخ ومسكت يديه لاقبلها علي هديته قال استغفر ال... كلنا عباده واسباب يسببها لمن يشاء .. ثم اخذني لفرش بمكان مرتفع وعليه سفرة وطعام من اجود اللحوم والفواكه وكنت اشعر بالجوع فعلا كأني لم اكل منذ سنه وجلست وسميت واكلت وبعد ان انتهيت قلت له سكرا علي النصف الثاني من الهدية ،، نظر الي بتعجب وقال اين هي ؟؟ قلت له اوليس الطعام هو النصف الثاني من الهدية ؟فضحك الشيخ وقال يا مسكين النصف الثاني لم اعطه لك ولم ادلك عليه بعد .. قلت له كما تشاء ،، قال لي نصف الهدية الثاني مرتبط بإبنتي الصغري عمرها ٦ سنوات اريدك ان تأخذها كإبنة لك لتتعلم ببلدك مصر عندما ترجع قلت له لم ارجع وكيف سأرجع وعندي عمل هنا وانا اريد المال لعيالي بمصر قال النصف الثاني للهدية هو كنز وخاتم فيه خادم وهو ملك من ملوك الجن سيخدمك طول ما هذا الخاتم بيدك ،، حسنا لو اكملت ابنتك تعليمها وارادت البقاء معي ماذا اصنع قال اما ان تتزوجها او تزوجها لمن تراه يصونها قلت طب واوراق ثبوتها مثل جواز السفر وشهادة الميلاد واستمارة التعليم والاقامة علشان ناخد ختم العودة من الجوازات قال كل شئ جاهز بس تقول موافق قلت موافقة.. عندها نادي علي ابنته وقال يا رنيم .. فخرجت علينا بنت كالقمر وجهها كاللبن الحليب وملامحها اجمل من اي فتاة وعينيها زرقاوتين قد تميل في الشبه لزبيده ثروت او الممثلة فايزه كمال او الممثلة هدي رمزي او هي خليط منهم جميعا مع شعر أصفر ناعم وطويل حتي بداية مؤخرتها .. قال لها سلمي علي بابا محمد يا رنيم جاءت وسلمت علي فما كان مني الا ان اخذها بحضني وقبلتها من خديها وعلي جبينها وقلت لها اسمك رنيم ؟ قالت بصوت جميل وعذب نعم بابا .. قلت للشيخ اين والدتها قال انها ماتت قلت هل هي ابنتك ؟ قال نعم ولكن سأحكي لك قصتي مع امها ،،انا يا ولدي من الجن الطيار ال**** ونعمر سنينا كثيرة واعمارنا تتجاوز الالفين والثلاثة الاف عام وكنت في يوم مسافرا للشام وعدفوق جبالها سمعت صوت فتاة تغني وصوتها أطرب قلبي وكانت تتغني معها الطيور .. فاخذني صوتها قبل ان اراها وأسرني فنزلت اليها لاراها وما ان وقعت عيني عليها حتي سلبتني كل ارادتي وقد شلت جميع اطرافي عن الحركة وكنت قد نزلت لها علي هيئة شاب جميل الهيئة فلما نظرتني بهذه الحال جاءت الي وهي تنادي علي وتقول هاي مالك اخي تعبان فنظرت اليها وقلت اي تعبان قالت فيك ايش قلت لها انا تعبان من لما شفتك قالت باين عليك مش من ديرتنا قلت لها انا من جنوب السعوديه قالت انت بدك ايش قلت ادور علي عروس واخليها ملكة حياتي ابتسمت البنت واحمر وجهها خجلا وقالت ال... يوفقك ،، قلت ماهو وفقني خلاص ولقيتها ،، قالت اييه ،، بنت مين يمكن اعرفها قلت لها انت ودايني علي ابوك علشان اخطبك منه .. فأشارت لمنزلها وذهبت فطرقت الباب وخرج اي شيخ وقلت له جئت لك خاطبا بنتك قال اي واحدة فانت عندي ٥ بنات قلت من تغني فتطرب لها الدنيا ووصفتها له فقال تقصد اميرة قلت لا اعرف اسمها قال انت ضيفي اليوم وعندما يأتون تشير لي عليها قلت له حبا وكرامة وبالفعل صار الزواج ودفعت له مهرا تحاكت به الضيعة جميعها .. ثم اخذتها وسافرنا بعد زواجنا الذي ظل شهرا كاملا ورجعت معها الي الجنوب و نومتها وحملتها واغراضها وانتقلنا الي هذا المكان الذي يشبه الجنة وعندما استفاقت تعجبت من النكان وأحبته وكانت تلهو فيه وهي سعيدة حتي حملت مني ،، لا تتعجب فنحن عندما نتحول لبشر يسري علينا كل قوانين خلق البشر ،، وبعد تسعة اشهر اخذتها لمستشفي كبير وولدت ابنتنا رنيم والتي كانت مثل القمر واشبه ما تكون بأمها ورجعنا الي جنتنا مرة اخري وكانت ترضع رنيم وتغدق عليها بالحب والحنان .. لكنني قررت مصارحتها عن حقيقتي خاصة انا احبتني بجنون ولما صارحتها اخذت في التعجب وكانت منشككة في كلامي حتي اثبت لها بالدليل صدقي فارتضت بالحياة معي ومع ابنتها ثم في يوم خرجت وحدها الي خارج الكهف وانا كنت اطير لقبيلتي .. وفجأة انسل عايها ثعبان سام لدغها وفر هاربا وهي زحفت الي الداخل عند رنيم والتي كان سنها في ذلك الوقت ٣ سنوات وماتت وهي تحضنها ولما رجعت ووجدتها علي تلك الحالة بكيت وكفنتها ودفنتها هنا لكن منذ فترة سنة وقد علمت اني سوف اموت قريبا وان اجلي قريب وكنت اجلس هنا اتفحص المارة علي وانظر ايهم يصلح ان يأخذ ابنتي ويرعاها وواطمأن قلبي لك .. قلت له حبا وكرامة يا اخي .. ثم اخذني من يدي وادخلني لممر داخل الكهف حتي وصلنا لساحة واسعة ومملوءة بالذهب والألماس ونفائس الاحجار الكريمة ثم وجدت علبة من القطيفة عليها خاتم ذهبي يتلألأ من انعكاس الضوء عليه فتقدمت وأخذته ولبسته في اصبعي وكان علي مقاسي وعندها قال لي الشيخ امسح علي راس الخاتم وقل يا قوي يا عظيم بك استعين سيخرج المارد ويلبي لك طلبك مهما كان .. وبالفعل فركت الخاتم وقلت يا قوي يا عظيم بك استعين خرج المارد وقال شبيك لبيك عبدك وملك يديك .. عندها انتفضت وشعرت بدوران الارض ووقعت من الخضة واسرع الشيخ يرفعني من الأرض ويسندني ووجدت رنيم تنادي علي بابا انت كويس نظرت اليها نظرة حب لتلك الصغيرة التي اقتحمت قلبي وقلت ايوا انا كويس وقلت للشيخ كيف اصرف الجني قال قل له انصرف يا مرصود .. قلت انصرف يا مرصود وبالفعل انصرف واخذت الشيخ علي جنب وسالته هل ابنتك تتحول وتختفي مثلك كجني.. قال لها هي اخذت من امها طباعها الانسية لأنني كنت انسيا معها .. اخذت رنيم ونزلت بعد ان ودعت الشيخ وقلت له سوف اجعل مرصود يحول لي كل الكنز عندما استقر بمصر .. ونزلت لاصدقائي والعجيب أننا ما زلنا في المساء وقبل الفجر بساعة فاخذت رنيم بخيمتي ودخلنا ونمنا حتي ايقظنا عماد ومحمود وهم يتعجبون مني ومن شكلي الذي تغير وشبابي الذي صرت فيه وكولي الزائد وجسدي الذي اصبح رشيقا وقالا لولا ان ملامحك كما هي ما كنا عرفناك واندهشوا من الصغيرة النائمة بحضني وكيف اتت هنا فقلت لهم اني وجدتها بالجبال وان والديها ماتا منذ مدة باسعة حية وانا كانت تتنقل من كهف لكهف وتعبش علي الفواكه والاعشاب البرية قال اصدقائي لكن ما شاء.... انها اية في الجمال قلت لهم سوف اتبناها واستخرج لها اوراقا رسمية ،، وبالفعل نزلنا من فوق الجبل بعد ان فطرنا وذهبنا للسكن وادخلتها غرفتي وذهبت واغتسلت وادخلتها الحمال وحممتها والبستها ملابس كانت عندي صغيرة للاعبين واستدعيت مرصود وطلبت منه تجديد رخصتي المنتهية فورا واحضارها وبالفعل انهاها في دقائق وطلبت سيارة جديدة برخصتها وفحصها فأحضرها لي وطلبت مائة الف ريال وذهبنا انا ورنيم بعد **** الجمعة الي المدينة ودخلنا عدة مولات وانا اشتري لها كل الملابس الداخلية والخروج وحتي ادوات الزينة والتي لا تحتاجها .. وهي كانت سعيدة وتقبلني من خدي كلما اتيحت لنا الفرصة ثم سألتني وأنت يا بابا ليه ما اشتريت ملابس جديده لك ابتسمت وقلت لها عندي الكثير ثم تحركنا بالسيارة الي المحافظة التي نقطنها وذهبت مباشرة لمكتب عقارات وطلبت منه استئجار شقة لي ولإبنتي فاوراقها الثبوتية معي بكل حال .. وفعلا اخذنا الشقة واستدعيت مرصود وقلت له اريد فرشا كامها بكل الأجهزة في هذه الشقة والتي ساجلس فيها ٦ شهور لانني سوف انزل لمصر ونستقر هناك .. وبالفعل جلسنا بالشقة وكلنت رنيم زكية وتتعلم بسرعة من الانترنت والقنوات الفضائيه.. كانت تسعدني عندما انتهي من عملي فأعود لها بسرعة.. كنت انام وهي بأحضاني لا تفارقني .. ثم بلغت رئيس النادي بنزولي النهائي لمصر لظروف عائلية طارئة .. وقلت له انني متنازل عن راتبي وراتب الشهرين المتبقيين ايضا .. وطول تلك المدة كنت كل يوم ارسل لزوجتي ١٠٠٠٠دولار من البنك بما يعادل ١٨ مليون دولار وبالفعل نزلنا مصر وكانت رنيم تسألني عن مصر وتاريخها وعن بلدتي التي اعيش بها وانا أجيب بسعادة .. وفي مطار القاهرة عبرت الجمارك وكنت معطي اوامري لمرصود بجعلهم كالسكاري حتي اعبر واخرج من المطار وبالفعل وجدت اخي وابني في انتظاري فلم يتعرفا علي حتي ناديت عليهما وقلت لهما انا اخوك ولإبني انا بابا محمد وبعد لحظة من الذهول هرولا علي وعانقاني ونظرا لرنيم وهم مندهشين متسائلين.. ماذا حدث لك قلت لهم انني اكلت عشبة كانت علي الجبل ونمت وصحوت وجدتني قد تغيرت هكذا وسألاني من هذه فقصصت عليهم انها بنت شامية مات والديها بحادث وليس لها احد وقد تبنيتها لعلي اتحصل علي أجر قالا انك انسان ذو قلب طيب وحنون طول عمرك وانطلقنا وعندما وصلنا أخبرت امي وابنائي وزوجتي خبري لانهم تعجبوا من جمالي وشكلي الجديد وخبر رنيم والعجب ان زوجتي احبتها وعانقتها وقالت لها من اليوم انا ماما فاشرق وجه رنيم وبدأت تنساب حبات ماء من عينيه وهي تقول انا لم أعي شكل امي ولكن احببتك وسأناديك ماما .. وجاء ابني طاهر وباسم وبنتي غزل وقالوا لها نحن اخوتك ونيفين زوجتي كانت سعيدة .. ثم ادخلناها غرفة غزل لتنام معها وفي الغرفة الثالثة كان باسم وطاهر .. والغرفة الأولي كانت اي انا وزوجتي وكما هو معتاد نمنا بعد ان مارسنا جنسا فيه من الاشتياق ولكنه يطلق عليه جنس تادية واجب لأنها تالمت من طوله وعرضه الذي لم تعتد عليه وكانت تتألم ولا تطيقه .. وبعد قليل دق باب غرفتي .. وقمت ففتحت واذا بها رنيم تقول انها يجافيها النوم لانها اعتادت علي النوم بحضني فاستأذنت نيفين وجعلتها تنام بجواري من طرف السرير الاخر وكلنت تداعب خصلات شعري وتمسح علي راسي حتي نمت في استكانة والي غد جديد لتبدأ فصول السلسلة الثانية من معاناة رجل حتي عاد الي الشباب .. ارجو ان اكون قد اسعدتكم قليلا واخرجتكم مما نحن فيه من ازمات مالية واقتصادية واسرية ونفسية وسرحت بخيالكم كانكم انتم بطل هذه القصة .. وفي السلسلة الثانية ستكون فيها من الأحداث والمغامرات الكثير .. الي اللقاء اعزائي القراء،،،💔🌹