NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان زمان حاجه تانيه من بعد النجوميه ما زادت اتغير وبقي بيفكر ف نفسه ومصلحته بس بعيد عن اي حد
اتفق وبقوة ومع الأسف الإنسان لما يصبح عبد للفلوس بيبقى عنده ايد توجعه يتمسك منها وبيتغير بسهولة

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
اتفق وبقوة ومع الأسف الإنسان لما يصبح عبد للفلوس بيبقى عنده ايد توجعه يتمسك منها وبيتغير بسهولة
هو سلم نفسه لمدير اعمل وبقي ذي المكنه وهو اللي بيحركه عشان الفلوس والمصلحه وهو الخسران لانه خسر الناس اللي كانت سبب ف وصول الفلوس واكبر الشركات تخليه يعمل اعلانات لها عشان الناس اللي بتحبه

• عجبني
التفاعلات: tymwr harwn
هو سلم نفسه لمدير اعمل وبقي ذي المكنه وهو اللي بيحركه عشان الفلوس والمصلحه وهو الخسران لانه خسر الناس اللي كانت سبب ف وصول الفلوس واكبر الشركات تخليه يعمل اعلانات لها عشان الناس اللي بتحبه
انا حلمي بسيط عامه عايز اشوف مصر تكسب اي خرا بس الجيل ده بضان فشخ و**** او غير موفق مشعارف بس الضحك الحصلان من اول البطوله ده مش مبشر..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا حلمي بسيط عامه عايز اشوف مصر تكسب اي خرا بس الجيل ده بضان فشخ و**** او غير موفق مشعارف بس الضحك الحصلان من اول البطوله ده مش مبشر..
و**** انا شايف ان انانية صلاح وان اتحاد الكره كله فساد وانبطاح قدام نجوميته هو سبب تدمير المنتخب

• أتفق
ياعمي بس كون الناس تتعلم وتعرف تختار الشخص الصح لان التفاهات والهبل زاد عن حده عندنا والمجتمع مش مستحمل اصلا هو بدون حاجه على الهاويه

ياعمي بس كون الناس تتعلم وتعرف تختار الشخص الصح لان التفاهات والهبل زاد عن حده عندنا والمجتمع مش مستحمل اصلا هو بدون حاجه على الهاويه
طيب دي نجم عالمي شوف بقية الناس بيكا وحلفاؤه هو الزمن ده كده

• عجبني
طيب دي نجم عالمي شوف بقية الناس بيكا وحلفاؤه هو الزمن ده كده
انا بتكلم عنهم اصلا يا صديقي ومحمد عامل النظافة و بتاع شيماء ده وغيره كتير انا بتكام بشكل عام مش بوجه ده لشخص بس

انا بتكلم عنهم اصلا يا صديقي ومحمد عامل النظافة و بتاع شيماء ده وغيره كتير انا بتكام بشكل عام مش بوجه ده لشخص بس
أنا كرهت النت واليوتيوب والسوشيال ميديا كلها بسبب الاشكال دي

• لا تعليق
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%