NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedd03

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من ساعه خروج صلاح من المنتخب ونا حاسس اني انهارده الوطنيه علي اخرها عندي و هنفوز عشان خرج بس منها خالص و نتأهل عادي....اتمني يعني

• عجبني
التفاعلات: tymwr harwn، Abo hassan و sexypump
من ساعه خروج صلاح من المنتخب ونا حاسس اني انهارده الوطنيه علي اخرها عندي و هنفوز عشان خرج بس منها خالص و نتأهل عادي....اتمني يعني
مش لواحدك على فكرة كلنا نفس الشعور

• عجبني
التفاعلات: ahmedd03
صح فعلا انا مش طايقة و مبقاش حد طايقة و اهو مشي و راح ليفربول يتأهل اهو

• أتفق
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا خايف من ابن الجزمه الى عاملى فيها روبرتو كارلوس وبيشوط فاول من نص الملعب ده🙂

• عجبني
مع اني مبحبش اتفرجرفي الكورة
بس صلاح مشي بمبدا الفلوس والجنسية بتغير

• عجبني
احنا لو دوله محترمه واتحاد كوره محترم كان طلع بيان بسحب شارة القياده منه وعدم اسدعاءه للمنتخب تاني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Sense 🌹queen و ahmedd03
انا خايف من ابن الجزمه الى عاملى فيها روبرتو كارلوس وبيشوط فاول من نص الملعب ده🙂
الحوار ده مقلق فشخ و يريت الشناوي ميتفرجش عالكوره زينا و هي بتدخل

مع اني مبحبش اتفرجرفي الكورة
بس صلاح مشي بمبدا الفلوس والجنسية بتغير
انا مش متفهم سبب رحيله اصلا علاج بره احسن ولا تهرب من مسؤليته هنا ولا في ايه لكل ده بس ياريت ميرجعش

احنا لو دوله محترمه واتحاد كوره محترم كان طلع بيان بسحب شارة القياده منه وعدم اسدعاءه للمنتخب تاني
بالظبط فعلا لو أي لاعب عمل كدا اصلا كان اتفشخ بس الاتحاد عندنا بضان

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
لعيب علق و خلي الناس تكرهوا اكتر

• أتفق
انا مش متفهم سبب رحيله اصلا علاج بره احسن ولا تهرب من مسؤليته هنا ولا في ايه لكل ده بس ياريت ميرجعش
عنو مارجع

• حبيته
بالظبط فعلا لو أي لاعب عمل كدا اصلا كان اتفشخ بس الاتحاد عندنا بضان
اتحاد مهزأ والدوله كمان ده فضل يعيط عشان يبقي الكابتن وهو ولا ينفع كابتن ولا نيله وف الاخر خدها وهي اللي بوظت المنتخب يقوم يمشي ويسيبهم ف البطوله ده المفروض دوره ع الدكه وف اوضة اللبس الشاره قياده مش منظره ف الملعب عموما دي احسن حاجه عملها اتمني بس المدرب ميفتيش ف التشكيل وان شاء **** نكمل ونوصل للنهائي

يا عم هو رباط صليبي ده شد ف الخلفيه او اجهاد كمان الجهاز الطبي للمنتخب مش هيعرف يعالجه دي اهانه للدوله و**** قبل المنتخب والاتحاد

• عجبني
اتحاد مهزأ والدوله كمان ده فضل يعيط عشان يبقي الكابتن وهو ولا ينفع كابتن ولا نيله وف الاخر خدها وهي اللي بوظت المنتخب يقوم يمشي ويسيبهم ف البطوله ده المفروض دوره ع الدكه وف اوضة اللبس الشاره قياده مش منظره ف الملعب عموما دي احسن حاجه عملها اتمني بس المدرب ميفتيش ف التشكيل وان شاء **** نكمل ونوصل للنهائي
انا عمري ما اقتنعت ب ادائه كا قائد و لا كا لعب من اول البطوله و هو مخري رغم ان ماتشات الليفر بتبقا طرش فشخ بس فعليا بقيت بحسه بيهنجم و خلاص و **** و فعلا من ساعه ما اخد شاره القياده و قراراته كلها خرا مفيش حتي اي موقف عمله عدل...يوم ما حسيت ان في امل ف اللقاء الصحفي امبارح لاقيت بعدها ب كام ساعه كلوب بيقولك هو راجع! فا كسم الضحك يعني

الحوار ده مقلق فشخ و يريت الشناوي ميتفرجش عالكوره زينا و هي بتدخل
رساله الى الشناوى فى كوره هتتشاط فى التسعين قدامك ساعتين الحق اجرى عليها🙂

مع اني مليش في الكوره كتير بس بتابع على خفيف بس عيل عرص مبحبش اسمع اسمه ياعم مبينزلش ليا من زور والناس كنت فكراه موسى طلع فرعون وبصراحة احنا اسرع شعب يعمل من التافه حاجة وبطل

• أتفق
مع اني مليش في الكوره كتير بس بتابع على خفيف بس عيل عرص مبحبش اسم اسمه ياعم مبينزلش ليا من زور والناس كنت فكراه موسى طلع فرعون وبصراحة احنا اسرع شعب يعمل من التافه حاجة وبطل
كان زمان حاجه تانيه من بعد النجوميه ما زادت اتغير وبقي بيفكر ف نفسه ومصلحته بس بعيد عن اي حد

• أتفق
التفاعلات: tymwr harwn

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%